abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:09:13 #1
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39570658
laat ik de honeurs dan maar waarnemen..

Welkom in het politieke forum van FOK!

Zoals de naam al zegt gaat dit forum over politiek in al haar facetten. Van economie tot (on)recht, van filosofie tot nieuws.

Zoals in elk subforum, geldt ook hier de algemene policy. Daarnaast verwachten we een redelijke opening tot discussie als je een topic opent. Natuurlijk komt iedereen hier voor zijn plezier en als het een leuk/gepast topic is mag het ook blijven. Voor het politieke borrelpraat ben je altijd welkom in ons politieke café het slowchattopic.

Voor kritiek, opmerkingen, complimenten of andere feedback op het handelen van de POL-mods zijn we bereikbaar via:
- Dit feedbacktopic
- E-mail (zie onder)
- Topicreport ( aan de bovenkant van het betreffende topic)
- IRC (#POL via irc.fok.nl)

Veel plezier.

Sidekick
ExtraWaskracht
Chewie

[ Bericht 94% gewijzigd door Sidekick op 06-07-2006 22:07:59 ]
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39570819
Heb jij iets tegen schijnhielige bomenknufellaars
pi_39571006
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:14 schreef Autodidact het volgende:
Heb jij iets tegen schijnhielige bomenknufellaars
Jij niet dan?
pi_39571234
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:20 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

Jij niet dan?
Laten we het aan Mao en Stalin vragen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:34:17 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39571406
Gaststicky gemaakt
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:08:19 #6
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39586872
Yo.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:04:35 #8
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39607194
doodsverwensing:

Allochtonen

TT kan ook wel wat hulp gebruiken.

Vluchtelingen; echte integratie door werk? ofzo
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:33:38 #9
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39608211
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:00:32 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39609241
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:04 schreef Napalm het volgende:
doodsverwensing:

Allochtonen
Check.
pi_39664109
GroenLinks is niet groen. meteen een slotje
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39679687
Was me nog niet eens opgevallen, maar Napalm doet goed werk :S

Ik weet niet of ik het woord mag noemen, wel een beetje strenge(verklikkende) .... uuh mensen hier zegmaar.
Of krijg je dan bonuspunten zodat je forumadmin kan worden?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 10 juli 2006 @ 07:56:04 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39681763
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
pi_39687659
De politieke programma’s van de Publieke Omroep zijn te link

Kan iemand misschien even de tt aanpassen? Was ff copy past werk van me dat niet goed ging.

bedankt
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
pi_39689417
Hebben we die discussie zo langzamerhand niet gehad?
pi_39691113
quote:
Op maandag 10 juli 2006 07:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ik bedoel wanneer je mensen gaat lopen verraden op dit forum of je dan bonuspunten krijgt en met een genoeg aantal punten forumadmin kan worden?
Ze zijn zo enthousiast hier.
pi_39694508
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:01 schreef JohnDope het volgende:

Ik bedoel wanneer je mensen gaat lopen verraden op dit forum of je dan bonuspunten krijgt en met een genoeg aantal punten forumadmin kan worden?
Ja, je wordt automatisch FA na 1000 posts hier, wist je dat niet?
  maandag 10 juli 2006 @ 20:44:34 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39701473
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is geen verraad, maar behulpzaamheid. Als jij ziet dat iemand de wet overtreed in real life, zou je het ook als verraad zien als je een tip geeft aan de politie?

Wij mods kunnen soms iets over het hoofd zien, en daar is dit topic mede voor. Niet dat een klacht automatisch leidt tot actie van onze kant natuurlijk.
pi_39705241
mwaw ik heb er zo mijn bedenkingen bij.... En als "iemand de wet overtreef in real life" moet je dat ruim zien. Het ligt helemaal aan het delict, aan de dader/persoon, aan de eventuele slachtoffers,etc ,etc.
Kan je niet echt vergelijken met een criminele-forum-actie.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:42:41 #20
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39736697
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden , misschien iemand anders dan Chewie?
pi_39746333
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden , misschien iemand anders dan Chewie?
Wat wou je daaraan gemoddereerd hebben? Het is een onzinnige reactie maar het mag wel.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:59:24 #22
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39750464
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat wou je daaraan gemoddereerd hebben? Het is een onzinnige reactie maar het mag wel.
dan heb je er vast geen moeite mee als ik het over nazi-beul Hoogervorst of staliniste Rita heb?
pi_39760461
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

dan heb je er vast geen moeite mee als ik het over nazi-beul Hoogervorst of staliniste Rita heb?
Ach als jij daar gelukkig van wordt.
pi_39762250
De ervaren pol-gebruikers herkennen het wellicht: op sommige momenten gaat het niet zo goed met de linkse moraal in het pol-forum, en derven figuren als Sidekick en Monidique (weereens) het onderspit.

Plotseling duikt dan vaak, opeens en uit het niets, dat aan tourette syndroom drankorgel op om voornamelijk de wat rechtsere topics te sluiten met "kordate" termen als "zo, en nu is het uit", "afgelopen nu". Ook worden er op die momenten, om de meest bizarre redenen, de nodige ban's gezet, waarna Sidekick weer (probeert) de touwtjes in handen te nemen.

Sidekick, die typerend genoeg geregeld de stormfrontpage bezoekt, lijd echter aan een een minderwaardigheids complex en maakt zogenaamd beslissingen die de pederasten en tere moslimmetjes moet beschermen tegen andere denkbeelden od opgeheven vingertjes.
Nu wil ik niet beweren dat dit aan penisnijd lijdende figuur (Die grote dildo die zijn rotterdamse bescherm mamma hem af en toe in zijn holletje duwt) post van zijn politieke tegenstanders op enge site knipt en polakt om zo zijn neonazi uitspraken te rechtvaardigen en beeldvorming van bepaalde users door zijn schanknaapjes in bepaalde richting te lijden.

Dan hebben we nog troetelgebruiker SCH, de zelfomschreven oude relnicht die geen fout ziet in 12 jarigen die pijpen voor een financiele vergoeding. Begrip tonen, pappen en nathouden is zijn motto en vermoedelijk verricht hij ook wel wat hand en spandiensten voor zijn geloofsgenoot [url= http://forum.fok.nl/user/history/118230 ]in-limboy[/url] welke verklaarde dat de meest aantrekkelijk leeftijd rond 8 jaar licht, 6 is hem net te jong..

Uit andere dan mohamedaanse denkwijze (inderdaat die Saoudie die een 6 jarige pakte) je vraagtekens zetten bij homosexualiteit bezorgt je eveneens de naam en bijbehorende aandacht van de MODS en de alco die ook wel eens een Kebabje lust. Sharia achtige texten kunnen echter zonder problemen geplaatst worden

Natuurlijk is er dan nog de illustere Lord V, Verbal om nog te zwijgen van reetkever Ryan3, die , discussierend al seen Ed van Thijn, iedere relativering (dus niet ontkenning of asociatie van het moslimdom bij de entloessung bestraft met een ban..

Naar buiten toe is de de FOK een blije multikul familie, de tros onder de forums.
De TROSLIM voor wie hem nog kent.

Ze bestaan al zo lang, maar nog steeds prutsen ze maar wat aan, hebben ze incompetente vrijwilligers en hebben de adverteerders het ook wel gezien en adverteren ze liever bij logs als geenstijl en retecool.

Daarom houd ik het nu dan ook maar voor gezien bij dit flutforumpje dat gecensureerd wordt door Roterdamse Alcoholisten, Dementerende 40+ (ja jij Ryan3) Pederastengroupies zoniet pedofielen (voel je niet te hard aangesproken SCH, politiek corect geblindoekte pygmeeen (with arseholes the size of a clowns pocket) (Lastig he zo'n barkruk Lord V)
pi_39762794
Fock "Principes"

Baggeraar.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_39762964
Lang leve een geheugen!

Kijk eens: voorbij fok.

Kloontje van h4rdcoretommy reviewz heette die hier?
Die gebruikt graag andermans teksten en verzamelt deze onder andere daar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39763202
Goed geheugen !!

http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?p=23639#23639
Desiredbard is de lolbroek

ps..
Waarom maken alleen linkse lui vergelijkingen met WO 2
De stelling is weer ontkracht door Desiredbard

[ Bericht 26% gewijzigd door Bluesdude op 12-07-2006 19:35:47 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:40:28 #28
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39763522
TS heeft kennelijk wat met Ryan3, SCH, L_V, Sidekick, Monidique en Verbal, maar ik herken de wat bekendere oud-fokkers/voorbij-fokkers er niet in. Hij zal dus wel een of andere kleuter zijn die aan immitatiegedrag doet.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:42:30 #29
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39763593
Ah ja, desiredbard is best mogelijk. Naja, of weer die ene natiepclown van stormfront.
pi_39763615
Het is ook geen veteraanvoorbijfokker..
Idd lijkt het alsof hij de Lucidastijl imiteerde.
Maar Lucida checkt zijn spelling altijd veel beter..

volg de link : DB kondigt zijn heldhaftige infiltratiepoging aan
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:47:03 #31
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_39763759
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef Bluesdude het volgende:

Ja, las ik, met nota bene dezelfde typo. Overigens typte Lucida ook een stuk beter, nog los van spelling.
pi_39763830
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef Bluesdude het volgende:

De eerste twee aliea's zijn knip en plak werk, origineel van Hans. (inclusief onderspit 'derven')
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39765257
De kwaliteit van de zure users neemt wel af...
pi_39782923
Nou er "lopen" hier wel wat enge figuren rond anders, wat ik zo uit die linkjes kan zien.
En als moderators zich inderdaad ook op de stormfront site begeven (om wat voor reden dan ook) getuigt dat ook niet echt van een gezonde geest.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:46:06 #35
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39783319
je hebt helemaal gelijk
pi_39784478
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:34 schreef ratava het volgende:
En als moderators zich inderdaad ook op de stormfront site begeven (om wat voor reden dan ook) getuigt dat ook niet echt van een gezonde geest.
Nah, da's een beschuldiging die komt van het feit dat Sidekick wat stukjes uit een post die ik herkende als geciteerde tekst van Lemmeb, op zoek naar eerdere publicatie van die tekst, terugvond op stormfront.

Ik had ook, als eerste (en enige) hit op google dat topic op stormfront gevonden. Omdat ik zéker wist dat het van Lemmebs hand eerder op fok stond heb ik dat zoekresultaat genegeerd.

Maar om nou te zeggen dat dat getuigt van een ongezonde geest..
pi_39784600
Nou deins ik niet snel terug voor wat persoonlijke beledigingen, maar PaulNL draaft wel een beetje door in dit topic Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?
pi_39784636
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?

Gaat dit niet wat te ver?
Je bent me net voor

Die eerste, ok, kan ik mee leven, even op elkaar schieten, mag van mij, maar in posts daaronder, blijft ie doorgaan en dat gaat me toch wat te ver.
pi_39785229
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Nah, da's een beschuldiging die komt van het feit dat Sidekick wat stukjes uit een post die ik herkende als geciteerde tekst van Lemmeb, op zoek naar eerdere publicatie van die tekst, terugvond op stormfront.

Ik had ook, als eerste (en enige) hit op google dat topic op stormfront gevonden. Omdat ik zéker wist dat het van Lemmebs hand eerder op fok stond heb ik dat zoekresultaat genegeerd.

Maar om nou te zeggen dat dat getuigt van een ongezonde geest..
Daarmee bevestig jij dus de suggestie dat diet stukje
1) eerst op Fok! stond
2) Daarna op stormfront verscheen (geknipt en geplakt)
3) Sidekick hier naar verwijst.

Rook? Vuur?
Voorbarige conclusie dat er hierdoor defamatie plaatsvind aan de hand van degene die
1) De post naar strormfront geplakt heeft
2) Sidekick die de link tussen de orginele FOK poster en de verknipping op SF legt om op die manier zijn politieke gelijk te krijgen?

Men zou de aanname kunnen maken dat de SF post alleen verschenen is met het doel de Fok!er in questie zwart te maken.

Een aanname die net zo schadelijk is voor de betreffende moderator als de SF post voor de oorspronkelijke fokker. En dus een veronderstelling die ik niet als absolute waarheid aanneem maar wel in mijn achterhoofd houd betreffende beide personen.

Ik weiger uit principe ook maar een hit te leveren aan SF, dus ik ga de post niet opzoeken, maar dit is wel de indruk die gewekt wordt.
pi_39785505
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef ratava het volgende:

[..]

Daarmee bevestig jij dus de suggestie dat diet stukje
1) eerst op Fok! stond
2) Daarna op stormfront verscheen (geknipt en geplakt)
3) Sidekick hier naar verwijst.
Correct, voor zover ik kan nagaan.
quote:
Rook? Vuur?
Voorbarige conclusie dat er hierdoor defamatie plaatsvind aan de hand van degene die
1) De post naar strormfront geplakt heeft
2) Sidekick die de link tussen de orginele FOK poster en de verknipping op SF legt om op die manier zijn politieke gelijk te krijgen?
Ik heb de link gelegd .
quote:
Men zou de aanname kunnen maken dat de SF post alleen verschenen is met het doel de Fok!er in questie zwart te maken.

Een aanname die net zo schadelijk is voor de betreffende moderator als de SF post voor de oorspronkelijke fokker. En dus een veronderstelling die ik niet als absolute waarheid aanneem maar wel in mijn achterhoofd houd betreffende beide personen.
Ik verwerp de aannames, en de voorgestelde conclusies. Noch sidekick, noch Lemmeb heeft dat stuk op stromfront geplaatst, neem ik aan.
quote:
Ik weiger uit principe ook maar een hit te leveren aan SF, dus ik ga de post niet opzoeken, maar dit is wel de indruk die gewekt wordt.
Tsja, ik heb wel geklikt.
pi_39786345
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:26 schreef Vhiper het volgende:
Nou deins ik niet snel terug voor wat persoonlijke beledigingen, maar PaulNL draaft wel een beetje door in dit topic Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?
Aangepast en verwijderd.
pi_39786675
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Aangepast en verwijderd.
Bedankt, je had alleen mijn reply op zijn eerste belediging vergeten. Die heb ik zelf maar verwijderd
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:06:14 #44
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39791584
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39791721
quote:
dubbeltopic gesloten.
pi_39815618
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden (is dit normaal? Het staat er al dagen )

Jullie medesmurf Martijn_77 is trouwens ook vrolijk doorgegaan met z'n inhoudsloze gezuig. Ik weet dat het moeilijk is om een kwalitatieve ondergrens te leggen maar hij voegt in POL niets anders toe dan 'negative campaigning'...Bashen dus.
pi_39817666
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef Autodidact het volgende:
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden (is dit normaal? Het staat er al dagen )
Normaal niet maar ik vind het niet nodig om het aan te passen. Mening uiten mag al is deze infantiel, op de persoon spelen niet.
pi_39817747
Wat heeft een classificatie als "massamoordenaar" met het uiten van je mening te maken?
pi_39817972
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:33 schreef Autodidact het volgende:
Wat heeft een classificatie als "massamoordenaar" met het uiten van je mening te maken?
Je mag Mao toch een massamoordenaar vinden, daar heeft hij zelfs gelijk in?
De link Marijnissen - Mao heeft dan wel een zeer lange baard en begint wel vervelend te worden maar dat is imo nog geen reden om die post aan te passen.
pi_39821247
't Is jouw subforum...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')