aan de bovenkant van het betreffende topic)
Jij niet dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:14 schreef Autodidact het volgende:
Heb jij iets tegen schijnhielige bomenknufellaars
Dicht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:36 schreef Tijger_m het volgende:
Lijkt mij een dubbel topic:
Publieke omroep vindt zichzelf te links
Zendercoordinator: Publ. Omroep zo links als de nete
Check.quote:
Ik bedoel wanneer je mensen gaat lopen verraden op dit forum of je dan bonuspunten krijgt en met een genoeg aantal punten forumadmin kan worden?quote:Op maandag 10 juli 2006 07:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ja, je wordt automatisch FA na 1000 posts hier, wist je dat niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:01 schreef JohnDope het volgende:
Ik bedoel wanneer je mensen gaat lopen verraden op dit forum of je dan bonuspunten krijgt en met een genoeg aantal punten forumadmin kan worden?
Ze zijn zo enthousiast hier.
Dat is geen verraad, maar behulpzaamheid. Als jij ziet dat iemand de wet overtreed in real life, zou je het ook als verraad zien als je een tip geeft aan de politie?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik bedoel wanneer je mensen gaat lopen verraden op dit forum of je dan bonuspunten krijgt en met een genoeg aantal punten forumadmin kan worden?
Ze zijn zo enthousiast hier.
Wat wou je daaraan gemoddereerd hebben? Het is een onzinnige reactie maar het mag wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden , misschien iemand anders dan Chewie?
dan heb je er vast geen moeite mee als ik het over nazi-beul Hoogervorst of staliniste Rita heb?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat wou je daaraan gemoddereerd hebben? Het is een onzinnige reactie maar het mag wel.
Ach als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dan heb je er vast geen moeite mee als ik het over nazi-beul Hoogervorst of staliniste Rita heb?
Ja, las ik, met nota bene dezelfde typo. Overigens typte Lucida ook een stuk beter, nog los van spelling.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
Het is ook geen veteraanvoorbijfokker..
Idd lijkt het alsof hij de Lucidastijl imiteerde.
Maar Lucida checkt zijn spelling altijd veel beter..
volg de link : DB kondigt zijn heldhaftige infiltratiepoging aan
De eerste twee aliea's zijn knip en plak werk, origineel van Hans. (inclusief onderspit 'derven')quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
Het is ook geen veteraanvoorbijfokker..
Idd lijkt het alsof hij de Lucidastijl imiteerde.
Maar Lucida checkt zijn spelling altijd veel beter..
volg de link : DB kondigt zijn heldhaftige infiltratiepoging aan
Nah, da's een beschuldiging die komt van het feit dat Sidekick wat stukjes uit een post die ik herkende als geciteerde tekst van Lemmeb, op zoek naar eerdere publicatie van die tekst, terugvond op stormfront.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:34 schreef ratava het volgende:
En als moderators zich inderdaad ook op de stormfront site begeven (om wat voor reden dan ook) getuigt dat ook niet echt van een gezonde geest.
Je bent me net voorquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?
Gaat dit niet wat te ver?
Daarmee bevestig jij dus de suggestie dat diet stukjequote:Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah, da's een beschuldiging die komt van het feit dat Sidekick wat stukjes uit een post die ik herkende als geciteerde tekst van Lemmeb, op zoek naar eerdere publicatie van die tekst, terugvond op stormfront.
Ik had ook, als eerste (en enige) hit op google dat topic op stormfront gevonden. Omdat ik zéker wist dat het van Lemmebs hand eerder op fok stond heb ik dat zoekresultaat genegeerd.
Maar om nou te zeggen dat dat getuigt van een ongezonde geest..
Correct, voor zover ik kan nagaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef ratava het volgende:
[..]
Daarmee bevestig jij dus de suggestie dat diet stukje
1) eerst op Fok! stond
2) Daarna op stormfront verscheen (geknipt en geplakt)
3) Sidekick hier naar verwijst.
Ik heb de link gelegdquote:Rook? Vuur?
Voorbarige conclusie dat er hierdoor defamatie plaatsvind aan de hand van degene die
1) De post naar strormfront geplakt heeft
2) Sidekick die de link tussen de orginele FOK poster en de verknipping op SF legt om op die manier zijn politieke gelijk te krijgen?
Ik verwerp de aannames, en de voorgestelde conclusies. Noch sidekick, noch Lemmeb heeft dat stuk op stromfront geplaatst, neem ik aan.quote:Men zou de aanname kunnen maken dat de SF post alleen verschenen is met het doel de Fok!er in questie zwart te maken.
Een aanname die net zo schadelijk is voor de betreffende moderator als de SF post voor de oorspronkelijke fokker. En dus een veronderstelling die ik niet als absolute waarheid aanneem maar wel in mijn achterhoofd houd betreffende beide personen.
Tsja, ik heb wel geklikt.quote:Ik weiger uit principe ook maar een hit te leveren aan SF, dus ik ga de post niet opzoeken, maar dit is wel de indruk die gewekt wordt.
Aangepast en verwijderd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:26 schreef Vhiper het volgende:
Nou deins ik niet snel terug voor wat persoonlijke beledigingen, maar PaulNL draaft wel een beetje door in dit topic Waarom zou je uberhaupt mensen toelaten die niets toevoegen?
Bedankt, je had alleen mijn reply op zijn eerste belediging vergeten. Die heb ik zelf maar verwijderdquote:
dubbeltopic gesloten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef Napalm het volgende:
'Jacht open op Verdonk' is een dubbelganger van
'Rapport Schipholbrand is explosief'
Normaal niet maar ik vind het niet nodig om het aan te passen. Mening uiten mag al is deze infantiel, op de persoon spelen niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef Autodidact het volgende:
Marijnissen wil Minister v. Justitie of Sociale Zaken worden (is dit normaal? Het staat er al dagen)
Je mag Mao toch een massamoordenaar vinden, daar heeft hij zelfs gelijk in?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:33 schreef Autodidact het volgende:
Wat heeft een classificatie als "massamoordenaar" met het uiten van je mening te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |