Ik citeer:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:52 schreef pberends het volgende:
Rare keuze van Jan. Niet z'n ministersposten, maar dat de SP zomaar in een kabinet van PvdA en CDA wil stappen. Ik neem aan dat de SP enkel en alleen instapt wanneer CDA en de PvdA een minderheid krijgen in het parlement. Of gaat ie ook wanneer CDA en PvdA een meerderheid hebben in zo'n kabinet stappen? Dat zou voor apen en bonen worden dan...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, dat is hetzelfde als dat Halsema de positie van Verdonk gaat overnemen; dan wordt elke asielzoeker klakkeloos beloond met een A-status omdat hij zo'n zielig verhaal heeft
Ja, hoe zit het nou? Voert Verdonk slechts Cohen-wetten uit of komt het toch van de farce die "nieuwe politiek" heet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Pas toen Pim popi werd, werd het soepele asielbeleid onder paars gewijzigd. Daarvoor werd iedereen die over strengere asielwetgeving dacht vergeleken met Hitler en consorten.
Hij doet niet zo aan feiten. Als die hem tegenstaan begint hij gewoon nog dommer te lullen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het nou? Voert Verdonk slechts Cohen-wetten uit of komt het toch van de farce die "nieuwe politiek" heet?
Dat ligt eraan: Bij positieve gevolgen (of die goed in een populistisch praatje passen) is het beleid van Balk 1, Verdonk of Balk 2.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het nou? Voert Verdonk slechts Cohen-wetten uit of komt het toch van de farce die "nieuwe politiek" heet?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat ligt eraan: Bij positieve gevolgen (of die goed in een populistisch praatje passen) is het beleid van Balk 1, Verdonk of Balk 2.
Bij negatieve gevolgen (of die goed in een populistisch praatje passen) is het beleid van Paars of van Cohen.
Deze communistenheuler heeft niet eens de middelbare school afgemaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe Justitie door hem geleid zal worden, ik vind het nou niet echt bij hem passen.
Anders gooi je er nog even een mooie uitgekauwde oneliner tegenaan!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:35 schreef Ippon het volgende:
[..]
Deze communistenheuler heeft niet eens de middelbare school afgemaakt.![]()
Spreekt ook voor zich, anders zat hij niet bij de SPquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:35 schreef Ippon het volgende:
[..]
Deze communistenheuler heeft niet eens de middelbare school afgemaakt.![]()
Ik vind het behoorlijk van Calimerogedrag getuigen als je je eigen verantwoordelijkheid niet wil nemen en het belang van je voorganger alleen benadrukt als het uitkomt en vol krediet wenst te ontvangen voor de punten waarop je bij het volk kunt scoren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben je het nu nog niet zat met dit calimero gedrag?
Want?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:18 schreef --Davidoff-- het volgende:
Minister van Justitie lijkt me een slecht plan, dat moet gewoon iemand worden met een juridische achtergrond.
echt onderbouwen kun je je mening ook niet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben je het nu nog niet zat met dit calimero gedrag?
Hij kan wél rappen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:53 schreef dVTB het volgende:
Slechter dan Donner kan hij het niet doen, dat scheelt.
Waarom zou ik in dit geval ook nog moeten onderbouwen? De reactie waar ik op reageer spreekt immers boekdelenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
echt onderbouwen kun je je mening ook niet?
Je hebt ergens deze toffe oneliner gelezen en dacht die ga ik ook eens gebruiken?
Dit valt me eigenlijk wel wat tegen van meneer de tomaat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:11 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ik citeer:
In het programma heb ik benadrukt dat wij open staan voor samenwerking met (bijna) alle partijen. Buiten de VVD en de LPF - waar we grote programmatsiche verschillen mee hebben - sluiten we op voorhand geen partijen uit. Dat hebben we nooit gedaan. Een linkse samenwerking heeft onze voorkeur (dat bepleit ik al lange tijd), maar een andere samenwerking is ook mogelijk.
Natuurlijk, dan zal er bij het CDA heel veel moeten veranderen. Maar wanneer in die partij de mensen die een sociaal-christelijke politiek voorstaan de overhand krijgen, zie ik mogelijkheden het gesprek te openen. Ik ben voor een zelfbewuste koers van de SP, gericht op het worden van een politieke kracht van betekenis in de Nederlandse politiek.
Dit komt toch wel op iets anders neer dan wat jij beweert.
Ja, en het was ook zo'n constructieve reactie, he? ga toch weg. Als je de discussies in POL zou volgen, zou je zien dat mijn stelling in die post in 8 van de 10 gevallen klopt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom zou ik in dit geval ook nog moeten onderbouwen? De reactie waar ik op reageer spreekt immers boekdelen
Ja ook niet vreemd als je het zelf uitlokt, vandaar mijn opmerking. Als je normaal on-topic reageert (overigens maak ik me nu ook schuldig aan off-topic reageren) krijg je dit soort reacties een stuk minder en ook al zouden ze dan nog komen wordt het een stuk minder leuk voor diegene die ze maakt als er niet op gereageerd wordt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, en het was ook zo'n constructieve reactie, he? ga toch weg. Als je de discussies in POL zou volgen, zou je zien dat mijn stelling in die post in 8 van de 10 gevallen klopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |