Jullie hebben wel door dat je mede door deze kicks dat spam topic omhoog helpt en als het ware er reclame voor blijft makenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo wakker zal je bedoelen. Ik had het hele slotje niet gezien..
Maar ik weet eigenlijk ook neit waar het wel thushoort.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:57 schreef sigme het volgende:
Dit moest vast niet in POL: Inside 9/11 op National geographic
TRU?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar ik weet eigenlijk ook neit waar het wel thushoort.
Ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:41 schreef sigme het volgende:
Kan rednajt even de neonazi vergelijking inslikken?
Stelling: Mensen die niks toevoegen weigeren deel 2
De post van dezelfde rednajt er vlak boven is ook al zo ondermaats.
1e dicht. Over die visboer mag wel, al kun je je afvragen of het waar is.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:22 schreef sigme het volgende:
Heeft iemand ONZ gesloten ofzo?
Sharon spreekt zich uit.
Almeerse visboer leert GroenLinks een lesje
Dicht is die nog beterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:13 schreef Tijger_m het volgende:
Bestaansrecht PNVD is de schuld van links.
Kan deze naar ONZ of zo?
Ja geschoond, als ik wat gemist heb hoor ik het welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:57 schreef Tijger_m het volgende:
De Pedopartij moet handtekeningen hebben?!
Loopt een beetje uit de hand mischien?
Nee, dat lijkt me niet beter. Zo nu en dan een nieuw peilingtopic aan de hand van een 'nieuwswaardige' peiling is niet verkeerd. Centrale topics hebben de neiging discussies te verstommen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:49 schreef Autodidact het volgende:
Peiling: CDA zit PvdA op de hielen
Is het niet beter om een centraal peilingtopic te maken om dit soort dingen te bespreken, wie zit er te wachten op elke keer een nieuw topic bij elke (analyse van een) peiling? Verder is dit m.i. zelfs NWS-materiaal.
Natuurlijk, maar zo kan je alles wel politiek noemen. Dergelijke internationale geopolitiek wordt besproken in NWS omdat de simpele politiek maar bijzaak is. Het is wel een lastige grens tussen NWS en POL, ook voor de mods.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:02 schreef Autodidact het volgende:
Ik vind het conflict Israel-Hezbollah anders ook vrij politiek.
Het is inderdaad wel een beetje storend, zoals hier ook al aangegeven,quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:06 schreef Bluesdude het volgende:
Moet dit nou ? Politieke debielen "gehoorzamen" Groenlinks
Topictitel is getrol
De stelling is ook meer een trollende scheldpartij en er is geen onderbouwing wat je wel als stelling kunt zien.
En Sigme wacht nog op antwoord
Tsja, aan peilingen is dan verder ook weinig politiek....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar zo kan je alles wel politiek noemen. Dergelijke internationale geopolitiek wordt besproken in NWS omdat de simpele politiek maar bijzaak is. Het is wel een lastige grens tussen NWS en POL, ook voor de mods.
Het gastslotje was mij voldoende antwoordquote:
Is dichtquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:06 schreef Bluesdude het volgende:
Moet dit nou ? Politieke debielen "gehoorzamen" Groenlinks
Topictitel is getrol
De stelling is ook meer een trollende scheldpartij en er is geen onderbouwing wat je wel als stelling kunt zien.
Topic was toch al dicht?quote:En Sigme wacht nog op antwoord
Jij altijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:51 schreef sigme het volgende:
Mag ik weer wat aangeven?
ik had er zelfs geen zin in om slotje te verklarenquote:http://forum.fok.nl/topic/887073
Ik zou natuurlijk TS erop kunnen aanspreken, maar dat kost een stuk meer energie.
Zo werkt het niet helemaal.. maar wees gerust, het zakt vanzelf weg.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:26 schreef SuperUli het volgende:
Marijnisse moet aftreden. Deel #1
Slecht topic geopend. Probeer later wel opnieuw. Mag dicht dus.
Plus ik kan niet goed discussieren.
Ik kan het anders niet vinden op http://archief.volkskrant.nl - doe eens een link (ben abbonee dus kan overal bij)quote:Op zondag 23 juli 2006 19:46 schreef jopieII het volgende:
Wat nou klakkeloos?
[..]
Pardon? dat stuk op de volkskrant is wel van mij ja!
Klakkeloos?
Waarom zou ik iets 2 x schrijven?
Niveau kaassoufle kom ik hier tegen, ... dus dat topic gaat weg.
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/63443quote:Op zondag 23 juli 2006 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het anders niet vinden op http://archief.volkskrant.nl - doe eens een link (ben abbonee dus kan overal bij)
Topic is dicht, dus ik reageer hier even
Heb het even meegenomen naar achter.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:52 schreef Hephaistos. het volgende:
16 juli: Peiling: CDA zit PvdA op de hielen
23 juli: PvdA klimt weer in de peilingen
30 juli: PvdA zakt toch weer wat in peilingen
6 augustus: PvdA krabbelt weer wat op in peiling De Hond
13 augustus: Ook CDA aan het zakken in peilingen
Is het geen idee om daar een centraal peilingen topic over te maken?
Dat ligt eraan hoe je normaal definieert.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:29 schreef Apropos het volgende:
Ik heb inmiddels mijn bericht aangepast om de discussie niet nog meer uit het lood te slaan, maar is het normaal dat een toezichthouder een woord uit een betoog rukt om z'n idee-fixe door cartoons aan de man te kunnen brengen?
Ik zou er niet voor pleiten om het atomiseren van ''Holocaust ontkenners'', teneinde met een o zo geestige cartoon een verondersteld chantagemiddel van Israel openbaar te kunnen maken, als ''normaal;; te definieren Vooral aangezien het oorspronkelijke bericht met geen woord rept over de Amerikaans-Israelische betrekkingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je normaal definieert.
Die links die TS geeft zijn wel politieke docu's volgens mij, mar ik neem het wel even mee naar het achterkamertje. Weet zo ook niet waar deze beter zou passen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:22 schreef sigme het volgende:
TS vraagt zich in de OP af waar het topic thuishoort.
Google Video's/YouTube; Goede documentaires
Ik heb geen flauw idee (jullie kennen mijn motto), maar ik zie geen verband met POL.
Oh, OK, als het politieke documentaires zijn dan snap ik het wat beter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die links die TS geeft zijn wel politieke docu's volgens mij, mar ik neem het wel even mee naar het achterkamertje. Weet zo ook niet waar deze beter zou passen.
En er al uit? Want als ik een kwalitatieve documentaire als de "DE ZAAK MILOSEVIC" tussen posts als "Ghosts on tape" zie staan, nou nee. Leuk topic als het echt wat meer op politiek/nieuws/historie was toegespitst en niet op de filmpjes van de mensen zonder verstand.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef Chewie het volgende:
Die links die TS geeft zijn wel politieke docu's volgens mij, mar ik neem het wel even mee naar het achterkamertje. Weet zo ook niet waar deze beter zou passen.
Nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En er al uit? Want als ik een kwalitatieve documentaire als de "DE ZAAK MILOSEVIC" tussen posts als "Ghosts on tape" zie staan, nou nee. Leuk topic als het echt wat meer op politiek/nieuws/historie was toegespitst en niet op de filmpjes van de mensen zonder verstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |