abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juli 2006 @ 11:56:25 #1
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_39872145
Gistermiddag was ik toevallig in het nieuwe stadshart van Almere. Tegenover de viskraam die daar stond waren twee folderaars van GroenLinks bezig de mensen lastig te vallen voor de actie "eet bewust."

Bij een kennelijk gebrek aan een betere tijdsbesteding meenden zij - zo bleek uit die besmuikte vodjes papier die ze ronddeelden - de mensen te moeten vertellen wat ze wel en niet mogen eten. Biologisch vlees, scharreleieren, en jawel.....ook de vis moet nu kritisch worden ingekocht. Ging over vangstmethoden of zo, waarbij GroenLinks pleit voor een keurmerk op verantwoord gevangen vis. (wanneer het verantwoord is weet ik niet, zeker als het met de hand uit het water geschept wordt, waarna gevraagd wordt aan de vis "gaat het?" en als hij "ja" knikt is het goed.)
Enfin; die ene gozert begeeft zich op zijn sandalen en met zijn linnen wereldwinkel-tasje naar de visboer en ik zie die vent al kijken : wat moet die klojo hier?

Die groenlinkse knakker begint dus een heel verhaal tegen de visboer; die heeft uiteraard geen enkele vis met het groenlinkse keurmerk erop en die groene rakker wijst hem daar op arrogante toon op.

En wat ik aan zag komen, gebeurt: die visboer pakt een hele bak met palingen en kiepert die onder applaus van de omstanders in zijn geheel over die rakker heen, die samen met zijn maat maakt dat hij weg komt, uitgehoond door al het winkelende publiek.

Eigenlijk had die visboer die Groenlinkser met een kabeljauw in zijn gezicht moeten slaan.
Zo van KLEDDER, KLATS ......
pi_39872206
Dat is knap met argumenten gedaan

wat een held
  Donald Duck held zondag 16 juli 2006 @ 12:00:52 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_39872234
Die visboer mag wel oppassen nu. Dat linkse tuig is niet vies van extreem geweld.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_39872332
Zonde van de palingen zeg..
  zondag 16 juli 2006 @ 12:13:37 #5
105731 me2001
Yeah the Knicks rule all!!
pi_39872553
-edit-
Doe normaal

[ Bericht 91% gewijzigd door Sidekick op 16-07-2006 12:26:40 ]
  zondag 16 juli 2006 @ 12:20:28 #6
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39872730
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:59 schreef snellejelle het volgende:
Dat is knap met argumenten gedaan

wat een held
Hij is links dus dan heb je geen argumenten nodig.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_39872838
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Hij is links dus dan heb je geen argumenten nodig.
nee jij beargumenteert lekker
pi_39872863
wie is groenlinks omdat te zeggen als femke halsema zelf vlees vreet van de bio-industrie en paul rossenmuller geen onbekende was bij de mcdonalds

ik had zelf ruzie gehad met die groenlinkers en de visboer
pi_39872905
shit en dat mis ik dan weer in mijn hometown .

maarwel hulde aan die visboer
pi_39872915
Overigens vraag ik me af of ze ook echt van Groenlinks waren.. of dat TS het zomaar even voor het gemak daar opgooit.?
pi_39872929
Ik heb een weekje geleden een docu op de BBC gezien, waarin (zijdelings) ter sprake kwam hoe er tegenwoordig gevist wordt en hoe dat grootschalig de zeebodem vernielt. Wat ecologisch nogal consequenties heeft. En toen ik dat zag dacht ik eigenlijk "wow, als dat zo is, dan is de bioindustrie nog beter voor het milieu dan de visserij."
  zondag 16 juli 2006 @ 12:30:35 #12
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39872987
Sjors got owned.
Voor de duidelijkheid: Sjors noemt men ook wel knowall.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_39873011
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:04 schreef Omkron het volgende:
alsof die smeerpijp ze de volgende dag niet gewoon weer verkoopt
pi_39873033
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:32 schreef MortChill het volgende:

[..]

alsof die smeerpijp ze de volgende dag niet gewoon weer verkoopt
lijkt me erg sterk
pi_39873058
net goed. als ik voor bakker bruinsma ga staan, de mededeling verkondigend, dat hij drollen door zijn brood mixt voor de bruine kleur, dan zal ik dat hard moeten maken, wil het niet als smaad bestempeld worden. dit geldt evengoed voor extreem linkse rakkers met hun valse propaganda.
  zondag 16 juli 2006 @ 12:35:12 #16
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39873059
Ik ga naar die visboer toe en pleit voor een keurmerk op verantwoord geld. En dan wachten tot het geld over me heen wordt gegooid.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_39873067
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:56 schreef Ippon het volgende:
Ging over vangstmethoden of zo, waarbij GroenLinks pleit voor een keurmerk op verantwoord gevangen vis. (wanneer het verantwoord is weet ik niet, zeker als het met de hand uit het water geschept wordt, waarna gevraagd wordt aan de vis "gaat het?" en als hij "ja" knikt is het goed.)
pff .. als je geen idee hebt waar je het over hebt waarom heb je er dan wel een oordeel over ..
ga je eens informeren hoe dat gaat met het vissen, het slepen met bodemnetten en hoe je daarmee de hele zeebodem kapot maakt cq de ecologie vernielt cq de visstand om zeep helpt ..
je zou het kunnen vergelijken met een bosbrand .. hoeveel jaar duurt het voor zoiets hersteld is .. ?
en dat is dus wat die bodemnetten doen .. je vangt wel veel en snel maar vernield tegelijkertijd alles, net als bij een bosbrand
pleased to meet you
pi_39873115
Go Vegan
pi_39873165
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:33 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

lijkt me erg sterk
Lijkt me erg sterk dat ie dat niet doet Die vis heeft ie voor redelijk wat geld ingekocht, dus... Die kneus denkt: 'goeie actie... zometeen effe het vuil eraf vegen en morgen (of zometeen) weer lekker verkopen, niemand die het merkt'
pi_39873244
Wat een klootzak die visboer. Eerst weerloze vissen op een onverantwoorde manier uit zee halen en dan helemaal geen respect tonen voor mensen die wel na kunnen denken, en voor duurzame oplossingen zijn.

Kortzichtigheid weer troef!

Overigens geloof ik het verhaal niet........
pi_39873286
Maar goed, ik heb zelf als vegan iemand een pesthekel aan groenlinkse mensen dus

weheheheheheh
pi_39873325
Ja dat zijn de "liberalen" van GL. Dit moet dat mag niet etc.

Goede actie van die visboer .
pi_39873343
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:04 schreef Omkron het volgende:
Gezien de prijs van paling twijffel ik ook aan dit verhaal
pi_39873367
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:46 schreef Chewie het volgende:

[..]

Gezien de prijs van paling twijffel ik ook aan dit verhaal
Misschien was het wel rotte vis