Hij isquote:Op zondag 16 juli 2006 11:59 schreef snellejelle het volgende:
Dat is knap met argumenten gedaan
wat een held
nee jij beargumenteert lekkerquote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Hij islinks
dus dan heb je geen argumenten nodig.
lijkt me erg sterkquote:Op zondag 16 juli 2006 12:32 schreef MortChill het volgende:
[..]
alsof die smeerpijp ze de volgende dag niet gewoon weer verkoopt![]()
pff .. als je geen idee hebt waar je het over hebt waarom heb je er dan wel een oordeel over ..quote:Op zondag 16 juli 2006 11:56 schreef Ippon het volgende:
Ging over vangstmethoden of zo, waarbij GroenLinks pleit voor een keurmerk op verantwoord gevangen vis. (wanneer het verantwoord is weet ik niet, zeker als het met de hand uit het water geschept wordt, waarna gevraagd wordt aan de vis "gaat het?" en als hij "ja" knikt is het goed.)
Lijkt me erg sterk dat ie dat niet doetquote:
Misschien was het wel rotte visquote:Op zondag 16 juli 2006 12:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de prijs van paling twijffel ik ook aan dit verhaal
Ik ook maar anders zou het wel een hele strakke actie zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 12:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de prijs van paling twijffel ik ook aan dit verhaal
Dat dan weer welquote:Op zondag 16 juli 2006 12:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik ook maar anders zou het wel een hele strakke actie zijn![]()
Maar dan was het verhaal van die groenlinkser weer terechtquote:
Uitermate slechte vergelijking. Een bosbrand is juist goed voor de natuur. Dat mensen het als iets verschrikkelijks zien zegt iets over onze kennis of eerder een gebrek eraan van de natuur.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef moussie het volgende:
pff .. als je geen idee hebt waar je het over hebt waarom heb je er dan wel een oordeel over ..
ga je eens informeren hoe dat gaat met het vissen, het slepen met bodemnetten en hoe je daarmee de hele zeebodem kapot maakt cq de ecologie vernielt cq de visstand om zeep helpt ..
je zou het kunnen vergelijken met een bosbrand .. hoeveel jaar duurt het voor zoiets hersteld is .. ?
en dat is dus wat die bodemnetten doen .. je vangt wel veel en snel maar vernield tegelijkertijd alles, net als bij een bosbrand
Voor projectontwikkelaars is het uitermate gunstigquote:Op zondag 16 juli 2006 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uitermate slechte vergelijking. Een bosbrand is juist goed voor de natuur. Dat mensen het als iets verschrikkelijks zien zegt iets over onze kennis of eerder een gebrek eraan van de natuur.
Als dat je argument is kun je beter op Urk campagne gaan voeren in plaats van een visboer in Almere lastig te vallen. Maar dat eerste vergt wel enig lef.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:42 schreef Arnem_ het volgende:
Wat een klootzak die visboer. Eerst weerloze vissen op een onverantwoorde manier uit zee halen en dan helemaal geen respect tonen voor mensen die wel na kunnen denken, en voor duurzame oplossingen zijn.
Vervang bosbrand dan door het grootschalig kappen van regenwoud.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uitermate slechte vergelijking. Een bosbrand is juist goed voor de natuur. Dat mensen het als iets verschrikkelijks zien zegt iets over onze kennis of eerder een gebrek eraan van de natuur.
Je moest eens weten waar die palingen in gezwommen hebben voor dat ze gevangen werden!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:39 schreef MortChill het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk dat ie dat niet doetDie vis heeft ie voor redelijk wat geld ingekocht, dus... Die kneus denkt: 'goeie actie... zometeen effe het vuil eraf vegen en morgen (of zometeen) weer lekker verkopen, niemand die het merkt'
Het zijn lijkeneters en afvalverwerkers. Grote kans dat als er een lijk wordt opgevist er palingen uit de oogkassen of mond komen kruipen...die zijn dol op dat soort lekkernijen.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:57 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar die palingen in gezwommen hebben voor dat ze gevangen werden!
Hoe vuiler de bodem,hoe vetter de paling!
Ze hebben ook wel een punt wat dat betreft, alleen is de manier hoe ze dat duidelijk maken niet de netste.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:59 schreef wonko het volgende:
http://www.goedevis.nl/
Misschien makkelijk dat de milieu onverschilligen hier zich eerst eens wat inlezen voor ze agressie goedkeuren.
Hehe ik geloof er ook geen zak van.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:42 schreef Arnem_ het volgende:
Wat een klootzak die visboer. Eerst weerloze vissen op een onverantwoorde manier uit zee halen en dan helemaal geen respect tonen voor mensen die wel na kunnen denken, en voor duurzame oplossingen zijn.
Kortzichtigheid weer troef!
Overigens geloof ik het verhaal niet........
Aan mensen foldertjes uitdelen met informatie zodat ze zelf de keuze kunnen maken? Dat zijn inderdaad onacceptabele extremistenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel een punt wat dat betreft, alleen is de manier hoe ze dat duidelijk maken niet de netste.
Tja, je zult maar weten dat je gelijk hebt maar er luistert niemand naar jou als licht contact gestoorde.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel een punt wat dat betreft, alleen is de manier hoe ze dat duidelijk maken niet de netste.
Oh jeee...agressie is goed...agressie moet? En dan ook nog die meneer weten te veroordelen? Gelukkig dat jouw soort het niet voor het zeggen heeft in dit land.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:34 schreef Kadesh het volgende:
Ik had liever gezien dat die visboer ook nog flink klappen had uitgedeelt. Maar ja, je kan niet alles hebben. Hard voor zijn geld werkende visboerBetweterige steuntrekkende kut hippie
![]()
ja ja links lullen rechts graaienquote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga naar die visboer toe en pleit voor een keurmerk op verantwoord geld. En dan wachten tot het geld over me heen wordt gegooid.
Dat is een betere vergelijking.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:55 schreef Wombcat het volgende:
Vervang bosbrand dan door het grootschalig kappen van regenwoud.
Het zal inderdaad wel een tijdje duren. Vis is eigenlijk voor zeehondenquote:In die docu op BCC hadden ze het er ook over hoe lang het duurde voordat de zeebodem van dergelijke acties herstelde. Nu ben ik kwijt hoe lang dat precies was, maar wel lang iig.
quote:Results 1 - 1 of 1 for groenlinks "eet bewust"
Het gaat er niet om dat je eet, maar wat je eet. Bewust kauwen, werd dat ooit door Van ... GroenLinks wil bomenkap Schalkwijkerstraat alsnog voorkomen (4)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |