hierquote:Zes jaar vóór de tragedie werden op een laptop plannen gevonden om het World Trade Center aan te vallen met gekaapte vliegtuigen. De politie nam de laptop in beslag, die behoorde tot één van de terroristen die een bomaanslag uitvoerde op het World Trade Center in 1993. Echter het plan werd niet voorkomen. Waarom niet?
Nu wordt het ongelooflijke verhaal over 9/11 voor het eerst verteld. We gaan de gebeurtenissen na van deze noodlottige dag en beginnen met de Sovjet-invasie van 1979. We zien hoe de terroristen zich aansluiten bij de Amerikaanse gemeenschap en waarom de FBI en CIA waarschuwingssignalen over het hoofd zagen. Mogelijkheden voor de inlichtingendienst om Osama bin Laden te doden werden niet benut en ook een FBI-memo waarin het Witte Huis werd gealarmeerd over de Islamitische dreiging werd genegeerd.
Ramzi Yousef, de terrorist die een aanslag pleegde op de Twin Towers in 1993, zweerde aan FBI-agenten dat hij zou terugkomen om zijn werk af te maken. Zijn oom, Kaleed Sheikh Muhammed, is het brein achter de aanslagen van 2001. Waarom werden zij niet tegen gehouden?
Voor het eerst het volledige, ongelooflijke verhaal:
MIS HET NIET
Inside 9/11 - een exclusief vierdelig onderzoek
dus helemaal niet boeiend eigenlijkquote:Al gezien, en er komt niks in voor dat niet ook door het offciele verhaal verteld wordt. helaas...
Het is het offciele rapport maar dan in docu vorm. Geschiedvervalsing kun je het ook noemen
Het officiele verhaal in een notedop. Zeker wel boeiend en de documentaire zelf is vrijgoed in elkaar gezet alleen is het de halve waarheid. Het is absoluut geen volledig verslag zoals ze zelf beweren. Af en toe ook wat sentimentele amerikaanse stukjes erbij om het verhaal wat sappiger te maken.quote:
vele van die die site's gegeven door jouw heb ik al lang geleden gelezen en gezien had alleen nog neit dat topic gezien waar het allemaal zo goed bijelkaar staat goed werk!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:16 schreef OpenYourMind het volgende:
BTW Ik raad wel iedereen aan om deze documentaire te kijken. De meesten lezen het officiele rapport toch niet en een documentaire kijkt toch een stuk makkelijker.
De documentaire is echter zeer selectief en behandeld alleen de offciele versie.
De documentaire laat net zoals het officiele rapport alle anomalies weg, negeert getuigenverklaringen die niet in hun straatje passen, negeert alle wistleblowers, negeert de timelines van NORAD en de FAA en komt met een eigen versie zodat de schuld aan het falen van het systeem gegeven kan worden, kortom er wordt alleen behandeld wat het officiele verhaal ondersteund. Het rapport leest dan ook nog eens weg als een roman en lijkt door 1 auteur geschreven te zijn waardoor het meer een thriller/roman is dan een onderzoeksrapport.
Voor het verhaal van de wistleblowers, de weggelaten feiten en andere opmerkelijkheden aan het officiele rapport, de geschiedenis voor 9/11, de gebeurtenissen op 9/11 en de motieven/gebeurtenissen na 9/11 zie de documetaires en lezingen die ik in dit topic gegeven heb [9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren .
Je quote het officiele verhaal en probeerd daarna Bush te vertellen dat Verdonk erachter zat?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:50 schreef JohnDope het volgende:
Goh nu in eens heeft Bush het niet gedaan, maar waren ze enkel nalatig?
Ik zou je een geimpje vertellen, het is een Conspiracy van Rita Verdonk, zij is schuldig aan al die ellende daar. Ik zou je sterker vertellen, zij zit achter alle ellende in de wereld.
Ik heb zowat alle conspiracies gezien en ik ben tot de conclusie gekomen dat Rita verdonk aan alle touwtjes in de wereld trekt.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:56 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Je quote het officiele verhaal en probeerd daarna Bush te vertellen dat Verdonk erachter zat?![]()
Als je al niet eens weet wat het officiele verhaal is zou ik die documentaire maar gaan kijken...
gezien je ondertekst kom jij maar al te snel tot conclusiesquote:[..]
Ik heb zowat alle conspiracies gezien en ik ben tot de conclusie gekomen dat Rita verdonk aan alle touwtjes in de wereld trekt.
Het is toch zo, met name de nrc-lezers hebben er een handje van omzichzelf hoog intellectueel te vinden(de meeste zeggen het niet met die woorden, maar ze vinden het wel van zichzelf).quote:Op maandag 17 juli 2006 19:32 schreef voidmage het volgende:
[..]
gezien je ondertekst kom jij maar al te snel tot conclusies![]()
Dan vinden ze dat toch lekker! niemand die er mee zit.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is toch zo, met name de nrc-lezers hebben er een handje van omzichzelf hoog intellectueel te vinden(de meeste zeggen het niet met die woorden, maar ze vinden het wel van zichzelf).
De laatste conspiracy-theory is dan ook dat de makers van Loose Change zélf op de payroll van de CIA of de illuminati of whatever staan. Met als doel om zoveel onzinnige desinformatie de wereld in te sturen dat mensen vanzelf weer het officiële verhaal gaan geloven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:17 schreef Schepseltje het volgende:
Heb deze gemist helaas, maar als je loose change ziet begrijp je niet dat mensen dat kunnen slikken
zaken die worden beweert in die 'docu'
- de video waarin binladen de aanslagen opeist, zou in scene zijn gezet dmv acteurs
- de telefoongesprekken die werden gevoerd van burgers in het vliegtuig wat richting het WTC vloog, zouden zijn nagemaakt met een soort stem-immitatie software
enz
vooral dat laatstequote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:17 schreef Schepseltje het volgende:
Heb deze gemist helaas, maar als je loose change ziet begrijp je niet dat mensen dat kunnen slikken
zaken die worden beweert in die 'docu'
- de video waarin binladen de aanslagen opeist, zou in scene zijn gezet dmv acteurs
- de telefoongesprekken die werden gevoerd van burgers in het vliegtuig wat richting het WTC vloog, zouden zijn nagemaakt met een soort stem-immitatie software
enz
loose change is big bullshit.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:36 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=1519312457137943386
check 1 uur 10, daar begint het
Achja soms heb ik wel eens medelijden met al die mensen met paranoide persoonlijkheidsstoornis, die het als hun missie zien om deze verzonnen docu's te verspreiden. Op de FP lopen ook een aantal van die figuren rond. Je maakt jezelf helemaal gek, want de overheid is niet te vertrouwen, en de media is niet te vertrouwen, en het bedrijfsleven is niet te vertrouwen, en dan zijn er ook nog mede-complotaanhangers die mogelijk niet te vertrouwen zijn. Uiteindelijk denk je dat iedereen in het complot zit en sluit je je helemaal af van de wereld, waardoor de paranoia alleen maar erger wordt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:28 schreef HenriOsewoudt het volgende:
De laatste conspiracy-theory is dan ook dat de makers van Loose Change zélf op de payroll van de CIA of de illuminati of whatever staan. Met als doel om zoveel onzinnige desinformatie de wereld in te sturen dat mensen vanzelf weer het officiële verhaal gaan geloven.
Dus je gelooft per definitie niets wat er in het officiele verhaal verteld wordt.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:56 schreef OpenYourMind het volgende:
Al gezien, en er komt niks in voor dat niet ook door het offciele verhaal verteld wordt. helaas...
Het is het offciele rapport maar dan in docu vorm. Geschiedvervalsing kun je het ook noemen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:56 schreef OpenYourMind het volgende:
Al gezien, en er komt niks in voor dat niet ook door het offciele verhaal verteld wordt. helaas...
Het is het offciele rapport maar dan in docu vorm. Geschiedvervalsing kun je het ook noemen.
Ik vraag me af hoe conspiracy mensen de rollen ''as himself'' in de film United 93 verklaren?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus als het niet past met wat jij geloofd is het meteen geschiedvervalsing![]()
![]()
Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |