abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40222473
Ik weet niet precies waar dit topic past, dat laat ik aan de mods over.

Het leek mij een interessant idee om goede Google/YouTube video's met elkaar te delen. Je mag hier allerlei soorten films posten (volgens de richtlijnen van de FAQ natuurlijk). Het mag gaan over Oorlog, Samenswering, Wetenschap, Truth gerelateerde onderwerpen, Muziek, Slavenhandel, Fietsen etc. etc.

Het is wel de bedoeling dat de docu's informatief zijn. Er zijn natuurlijk vele films die erg discutabel zijn, maar ik denk dat we wel tot een mooi lijstje kunnen komen.

TS Begint:

Peace, Propaganda & The Promised Land
Peace, Propaganda & the Promised Land provides a striking comparison of U.S. and international media coverage of the crisis in the Middle East, zeroing in on how structural distortions in U.S. coverage have reinforced false perceptions of the Israeli-Palestinian conflict. This pivotal documentary exposes how the foreign policy interests of American political elites--oil, and a need to have a secure military base in the region, among others--work in combination with Israeli public relations strategies to exercise a powerful influence over how news from the region is reported. Through the voices of scholars, media critics, peace activists, religious figures, and Middle East experts, Peace, Propaganda & the Promised Land carefully analyzes and explains how--through the use of language, framing and context--the Israeli occupation of the West Bank and Gaza remains hidden in the news media, and Israeli colonization of the occupied terrorities appears to be a defensive move rather than an offensive one. The documentary also explores the ways that U.S. journalists, for reasons ranging from intimidation to a lack of thorough investigation, have become complicit in carrying out Israel's PR campaign. At its core, the documentary raises questions about the ethics and role of journalism, and the relationship between media and politics.

North Korea - Children of the Secret State
Een docu over de omstandigheden in Noord Korea. Verschrikkelijke beelden.

North Korea Nuclear Documentary
This is an excellent well explained special wich shows the leader kim jyong yeil, it's suffering peopleand how they are brainwashed from a very early age at school and a glimps at the blanket of fear of which the innocent civilians of North Korea reside under

Zet er ook een, of de, (korte) beschrijving bij, zodat anderen weten waar het over gaat.

Kom op jongens en meisjes. Nieuwsgierigheid is een must/lust!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2006 00:32:00 ]
pi_40223581
Goed topic! Ik ga ze zeker even kijken.
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:40:20 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40230617
die Loose Change films. leuke fantasiefilms
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:46:00 #4
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_40232501
en de reactie daarop: screw loose change...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_40234739
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:40 schreef MikeyMo het volgende:
die Loose Change films. leuke fantasiefilms
Zet de linkjes er dan ook even bij aap

Loose Change 2nd Edition
Loose Change (2nd Edition)? contains animations of the attack on the Pentagon and a very thorough analysis of both the attacks on WTC and the Pentagon

Painful Deceptions - An analysis of the September 11th Attack
A thorough analysis of the attacks on both the Pentagon and WTC. This video deals with pretty much, every unanswered question surrounding the attacks. This is a very good start!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2006 12:53:40 ]
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:53:24 #6
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40234756
Goed topic !
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:54:01 #7
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_40236682
North Korea - Children of the Secret State

Indrukwekkend , net gekeken.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_40238206
idd goed het altijd lastig die shit te vinden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:45:43 #9
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_40238250
Aah, tvp'tje voor als ik tijd heb.
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:11:53 #10
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_40239134
Peace, Propaganda & The Promised Land
De eerste helft gezien, de rest bekijk ik later.
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
pi_40239212
Stanford Prison Experiment
'Documentaire' met daarin originele beelden van het wereldbekende psychologisch experiment aan Stanford.
pi_40244557
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
'Documentaire' met daarin originele beelden van het wereldbekende psychologisch experiment aan Stanford.
Erg indrukwekkend. Dit heeft vast ook wel temaken met de Role Playing Games op internet, waarbij sommige mensen ook doordraaien en zelfs mensen in het echt vermoorden om bepaalde items te krijgen.

Freedom to Fascism New Trailer
Dit is helaas een trailer en het is nog wachten tot/of de complete film op internet komt. Maar het idee is wederom eng
pi_40254733
Om maar eens iets kunstzinnigs te posten

Style Wars
A documentary of New York graffiti circa 1983. Presented by Tony Silver & Henry Chalfant

En natuurlijk mogen de Truth gerelateerde filmpjes ook niet missen
Ghosts on tape
Schijnbaar geesten of bepaalde activiteiten opgenomen op video

Het kan me weinig schelen of het echt is of niet, maar ik voel me er niet lekker bij. Waarom kijk ik deze dingen altijd in het donker? Gadverdamme

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2006 23:44:30 ]
pi_40255329
is r ook iets over 0031 de moeite waard?
pi_40255398
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef compinche het volgende:
is r ook iets over 0031 de moeite waard?
0031?
Misschien weet je zelf nog een aantal filmpjes?
pi_40257010
Dit is natuurlijk gewoon het nieuws. Ik neem aan dat de meeste mensen het wel gezien hebben. Ik ben hier eigenlijk meer opzoek naar informatieve films of films die je gewoon wegblazen. Een minimum lengte van 15 minuten? Iets korter is natuurlijk ok.

Het blijft trouwens een raar zooitje met onze 'fijne' pedofielen
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:51:24 #18
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_40257409
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
En iets ouder: Milgrams obedience experiment

Obedience
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:47:58 #19
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40269692
Hij staat volgens mij niet online, maar is wel te verkrijgen via de P2P netwerken:

The Trials of Henry Kissinger (2002)

When George W. Bush wanted to appoint Henry Kissinger as chairman of the 911 Whitewash comittee, a lot of people stood up and protested over this blatant and arrogant choice of the elite.

After all, Henry Kissinger is the kind of guy who has to check out with his lawyers before he enters a certain country, because there are so many charges against him all over the world.

For those who wonder why, this movie could answer a lot of your questions. You will see what Henry Kissinger has done over the years, his involvement in world politics and the games he played behind the scene.

IMDB
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40271749
Mag ik alle programma's van de Keuringsdienst van Waarde aan raden, leuke werking van commercie. Niet alle afleveringen zijn even serieus.

Daarnaast nog even tony chocolonely promoten, EEN MUST!!!

Als je rustig de tijd neemt om het te kijken en op je te laten in werken, val je uit eindelijk van zelf van verbazing van je stoel. Al die grote complot theorien beginnen met dit soort bazale dingen.
PS een zeer goed initiatief
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:41:48 #21
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_40280420
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=725402425&n=2

Een hele goeie met videobeelden van de US-politie die tijdens een demonstratie in actie komen... mooie historische terugkoppeling naar het Nazi-bewind
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_40280780
Het zou leuk zijn als iedereen wat meer kwalitatievere docu's plaatst. In plaats van de anti-amerikaans video's die niet echt geweldig zijn ... qua content, qua presentatie.

Verder potentieel informatief topic ... alhoewel op Fok! meestal zal een dergelijk topic gauw verdwijnen in de active topics lijst.
pi_40280937
De zaak Milosevic.
Kanttekeningen bij het proces.

Rond de oorlog in het voormalig Joegoslavië speelt beeldvorming een belangrijke rol. Want klopt het beeld wat is ontstaan over de oorlog in het voormalig Joegoslavië (en over de rol van Slobodan Milosevic), met de werkelijkheid? Regisseur Jos De Putter probeert met zijn 'Kanttekeningen bij het proces' de verhalen achter het ontstane beeld te reconstrueren en ontdekt dat er veelvuldig wordt gemanipuleerd door alle betrokken partijen.

DE ZAAK MILOSEVIC DEEL I
DE ZAAK MILOSEVIC DEEL II
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:08:49 #24
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_40281225
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:53 schreef -Angelus- het volgende:
Het zou leuk zijn als iedereen wat meer kwalitatievere docu's plaatst. In plaats van de anti-amerikaans video's die niet echt geweldig zijn ... qua content, qua presentatie.

Verder potentieel informatief topic ... alhoewel op Fok! meestal zal een dergelijk topic gauw verdwijnen in de active topics lijst.
Doelde je op mijn video? Zo anti-amerikaans is het niet... het zou overal kunnen gebeuren. Het gaat mij om het punt dat ze geen recht hebben die demonstratie zo te beeindigen en al helemaal niet om die reden
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_40281284
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef maniack28 het volgende:

Doelde je op mijn video? Zo anti-amerikaans is het niet... het zou overal kunnen gebeuren. Het gaat mij om het punt dat ze geen recht hebben die demonstratie zo te beeindigen en al helemaal niet om die reden
Onder andere ja. Heb je de tags gezien, dat zegt namelijk al genoeg?

CONSPIRACY , GOD , GOVERNMENT , ILLUMINATI , JESUS , NWO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')