Je moet rekening houden met het feit dat niet iedereen dezelfde intellectuele capaciteiten heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Grenzen zijn er zeker maar wat mij betreft mogen discussies best ver gaan over welke groep dan ook. Mijn mening is dat het verstandiger is om ook met abjecte meningen in discussie te gaan dan ze dood te zwijgen. In een goede discussie zijn abjecte en/of stupide meningen zeer snel ontkracht.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar jij denkt kennelijk dat het een hitlergroet is, op basis waarvan? Je eigen vooroordelen?
Ik heb er zelf geen zin in, je mag voor de rest doen, denken en laten wat je wilt hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef _The_General_ het volgende:
Chewie, er kan toch goed over de achtergrond van de groet van Hezbollah gepraat worden? Zolang die mensen maar weg blijven die menen dat alle Moslims direct zo denken omdat een groepje het doet!
Wijkagent wil voor partij Wilders Kamer inquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:47 schreef _The_General_ het volgende:
Hoelang mag SCH nog topics blijven verpesten en POL en NWS gebruiken als ONZ?
Zie dit door SCH op zeep geholpen topic:
Stel dat moslims massaal de Hitlergroet gaan uitbrengen
En deze bizar slechte lemming:
Stel dat hindoes zich massaal gaan abonneren op de Viva
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wijkagent wil voor partij Wilders Kamer in
Schijnbaar heeft SCH een vrijbrief om te baggeren en op de man te spelen in deze fora.
![]()
Jammer dat je zo verschrikkelijk selectief bent, ik reageer heel mild op een user die dergelijke dingen over mij post vanavond. Je zou me moeten complimenterenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:39 schreef _The_General_ het volgende:
Alles met een grapje afdoen maar ondertussen verpest je met je manier van posten ieder topic met een onderwerp waarin je jezelf niet kunt vinden.
quote:OH gut daar hebben we onze beroepsmongool weer, dat jij beroepsmatig je opinie mag verkondigen zegt kennelijk iets over het niveau van de nederlandse journalistiek.
Oh dus dat mag dan weer wel. Iemand mongool noemenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:42 schreef _The_General_ het volgende:
Die reacties lok je uit beste SCH door je manier van posten. Steek eens je hand in eigen boezem.
Staat er los van, was zelfs in een heel ander topic!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh dus dat mag dan weer wel. Iemand mongool noemen![]()
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Staat er los van, was zelfs in een heel ander topic!
Je post overal zo als het je niet bevalt!
Hoezo? Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar die reactie gaat tenminste nog over het onderwerp.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:44 schreef SCH het volgende:
Je bent de post van raptorix over stinkkrakers vergeten Chewie.
Die van mij ook. Is niks persoonlijks aan. Niemand was er over gevallen als dat generaaltje niet zo op ging spelen. Je snapt toch wel dat je hem nu beloont voor zijn fanatieke gestalk. Maakt het er echt niet beter op. Dat zet de boel op scherp.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoezo? Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar die reactie gaat tenminste nog over het onderwerp.
Jij moet inmiddels toch wel beter weten, die post van jou ging helemaal nergens over. Verder heb ik ook de overige onzin reacties verwijderd inclusief die van de generaalquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Die van mij ook. Is niks persoonlijks aan. Niemand was er over gevallen als dat generaaltje niet zo op ging spelen. Je snapt toch wel dat je hem nu beloont voor zijn fanatieke gestalk. Maakt het er echt niet beter op. Dat zet de boel op scherp.
Ik vind zo'n post over stinkkrakers en zo veel flamender en bashender dan die van mij.
Het makkelijkste maar even eerst. Done.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:25 schreef Napalm het volgende:
TT fix:
[POL-SC 1005] Waar blijft Herman Heinsbroek?
Heinsbroek is zonder "J"
O, dit was nog makkelijker. L_V had het al geregeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:48 schreef sigme het volgende:
Dubbel:
CDA wil 40 uur terug
CDA-program: terug naar 40-urige werkweek
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
O, dit was nog makkelijker. L_V had het al geregeld.
Je kan ook op elke slak zout gaan leggen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:41 schreef SCH het volgende:
Weg met de overheid! - Of toch maar niet?
Jullie hoeven van mij niet te modden hoor maar ik doe even het werk van The_General. Die vindt het vast fijn dat er even op wordt gewezen dat het zo persoonlijk wordt gemaakt.
Je trekt het goed recht met je laatste post lijkt me. Bovendien erkent TS het hier: Van een Unie van landen naar één land terwijl hij in zijn OP aangaf zinnig gepraat te willen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:10 schreef Napalm het volgende:
Van een Unie van landen naar één land
wordt vanaf hier onzinnig gezeik over terrorisme.
Persoonlijk worden is toch niet zo erg? Nu snap ik er niks meer van... Overleg anders even met Chewiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je kan ook op elke slak zout gaan leggen.
Wat Chewie heeft weggehaald weet ik niet, ik zal het hem vragen. Wat ik je wel kan zeggen is dat je ineens op reactie van een derde erbij gesleept wordt, maar ik zou niet willen zeggen dat het een echte bash is oid. Mocht het al wat zijn dan is het een flamebait, maar je reageert er toch normaal op?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Persoonlijk worden is toch niet zo erg? Nu snap ik er niks meer van... Overleg anders even met Chewie
Ik vind het niet zo sterk dat mijn werk er zo vaak wordt bijgesleept, zeker niet op zo'n bashende manier, maar jij vindt dat van de zout en slakken? Waarom werd het verzoek van The_General dan wel gehonoreerd?
Ik zou niet weten wat het verschil is tussen een bash en een flamebait. Het is in ieder geval wel erg op de persoon. Hulde aan mij dat ik er normaal op reageer in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat Chewie heeft weggehaald weet ik niet, ik zal het hem vragen. Wat ik je wel kan zeggen is dat je ineens op reactie van een derde erbij gesleept wordt, maar ik zou niet willen zeggen dat het een echte bash is oid. Mocht het al wat zijn dan is het een flamebait, maar je reageert er toch normaal op?
Wat mij betreft verstoort het de discussie niet in het bijzonder..
Het verschil is dat je bij een bash bv. uitgescholden wordt en bij een flamebait is de andere op zoek naar een flame van jou en is zijn post dus de 'bait' (het aas). "SCH is een klootzak," is bv. een bash.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het verschil is tussen een bash en een flamebait. Het is in ieder geval wel erg op de persoon. Hulde aan mij dat ik er normaal op reageer in ieder geval![]()
Ik heb dat hele topic niet eens gelezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:41 schreef SCH het volgende:
Weg met de overheid! - Of toch maar niet?
Jullie hoeven van mij niet te modden hoor maar ik doe even het werk van The_General. Die vindt het vast fijn dat er even op wordt gewezen dat het zo persoonlijk wordt gemaakt.
Enkele reacties van o.a SCH en The General die niet over het topic gingen maar puur op de persoon gericht waren, imo niet vergelijkbaar met de reactie waar SCH hier op reageert.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat Chewie heeft weggehaald weet ik niet, ik zal het hem vragen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef _The_General_ het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik bij SCH op de persoon gespeeld heb. In wezen is het zelfs wel een goed mannetje
Dat gebeurt dan meestal ook wel.quote:maar hij heeft gewoon een irritante, zuigende manier van discussiëren. En als hij zijn gelijk niet kan krijgen of het onderwerp staat hem niet aan dan gaat hij baggeren. En daar mag best wel iets aan gedaan worden.
Nee, dat is niet waar. Ik erger me alleen aan wild aan de baggertoon waarop veel van die discussies worden ingezet en de manier van posten van raptorix bijvoorbeeld die het altijd weer over moslimvrouwen heeft alsof het een soort walgelijke wezens zijn - dat vind ik baggeren en het stoort me mateloos dat veel van dat soort onzin steeds normaler wordt gevonden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:03 schreef _The_General_ het volgende:
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat er genoeg andere zijn die dat ook doen, bewust. Maar bij SCH komt het over alsof hij het een normale manier van discussiëren vind om te baggeren zodra het over , Verdonk, Wilders of iets anders wat hem niet aan staat gaat!
We leven in een vrij land, als iemand mij een vieze flikker noemt dan is dat zijn goed recht, neemt niet weg dat ik daar mee eens moet zijn, daarnaast zo lang men boeken mag verkopen waarin men het goed keurt dat homos van flats worden gekocht, mag ik ZEKER roepen dat bepaalde groepen vieze varkens zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Ik erger me alleen aan wild aan de baggertoon waarop veel van die discussies worden ingezet en de manier van posten van raptorix bijvoorbeeld die het altijd weer over moslimvrouwen heeft alsof het een soort walgelijke wezens zijn - dat vind ik baggeren en het stoort me mateloos dat veel van dat soort onzin steeds normaler wordt gevonden.
En dan zoek ik de grens op. Soms probeer ik de discussie op een normale manier te laten verlopen (zie Annie Brouwer) en soms jaag ik het lekker over de kling![]()
Nee, dat mag je niet volgens de fok policy al is Banny er de laatste tijd wel erg voor in helaas.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
We leven in een vrij land, als iemand mij een vieze flikker noemt dan is dat zijn goed recht, neemt niet weg dat ik daar mee eens moet zijn, daarnaast zo lang men boeken mag verkopen waarin men het goed keurt dat homos van flats worden gekocht, mag ik ZEKER roepen dat bepaalde groepen vieze varkens zijn.
Dat is waar, maar wie zwijgt stemt inquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet volgens de fok policy al is Banny er de laatste tijd wel erg voor in helaas.
Weer SCH aan het stalken ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:45 schreef _The_General_ het volgende:
Dankzij Meki en SCH kan dit topic een kick krijgen naar ONZ
Ik zal het even bekijken...quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef Napalm het volgende:
Geblaat en geflame van Takkesteeg:
NSB vergelijking GPV (ea) links of rechts geweest?
Nieuw: De Partij tegen Overbevolking
De puinhopen van Den Uyl (1973-1977)
Etc, etc, etc. Misschien maar eens een mailtje aan wagen?
ik vergeet er nog een paar:quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef Napalm het volgende:
Geblaat en geflame van Takkesteeg:
NSB vergelijking GPV (ea) links of rechts geweest?
Nieuw: De Partij tegen Overbevolking
De puinhopen van Den Uyl (1973-1977)
Etc, etc, etc. Misschien maar eens een mailtje aan wagen?
Nee hoor, maar ik kan er wel in al die gevallen op gaan reageren maar dat komt de kwaliteit van POL niet ten goede lijkt me. Het zijn toch redelijk onbetamelijke posts, individueel gezien misschien nog binnen de grenzen maar om nu een hele serie gericht op één poster af te vuren, dat is toch vragen om problemen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:09 schreef du_ke het volgende:
beetje op je teentjes getrapt?
checkquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
User met naam the_fucker is in diverse topics in POL en NWS aan het flamen, op de persoon spelen en de discussie aan het verzieken, misschien even goed in de gaten houden? (kloon?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |