quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef One_of_the_few het volgende:
Kan Tip voor TU Delft (911 cover up) aub naar TRU. Best leuk al die 9/11 topics. Maar als ze nu eens ooit 1 tegentheorie gingen plaatsen gebaseer op basis van feiten, allah. Maar nu![]()
Ze maken diegene die echt serieus een zaak willen bespreken ermee belachelijk.
Precies. Zeker met dit soort dubieuze titels, aangezien 99% van alles wat als "bewijs"gepresenteerd wordt in de categorie "kwats" valt.quote:
De mods zijn met vakantiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:49 schreef klez het volgende:
[..]
Precies. Zeker met dit soort dubieuze titels, aangezien 99% van alles wat als "bewijs"gepresenteerd wordt in de categorie "kwats" valt.
Ik wist niet eens dat er wat speelde, ben 2 dagen niet op het forum geweest.. (naja, gisteravond heel ff om te reageren op iets wat L_V had gevraagd achter de schermen).. dat topic, over de SGP mag wmb naar POL.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Geen een POL-modje die de revolutie gesteund heeft![]()
Wat zijn ze toch plichtsgetrouw he![]()
Same here, ongeveer, de tijd die ik had bekeek ik wat POL-topics.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er wat speelde, ben 2 dagen niet op het forum geweest..
Check.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Kozzmic het volgende:
Kan het topic Boekestijn wil in kamer en parl. enquête ontwikkelingshulp vanaf hier wellicht even opgeschoond worden? Dat offtopic gebral verpest de discussie nogal.
Ja,vind ik ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:32 schreef Napalm het volgende:
Dit topic: Prijskaartje IND lijkt me een herhaling van het nog open zijnde (en met de zelfde TS) topic: Nederlander Europeaan? Mis!
Ik vind het echt waanzinnig - waar bemoeit die gast zich mee?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef du_ke het volgende:
Laten we zeggen dat M77 als POL modje niet echt geschikt zou zijn.
Als jij het niet eens bent met de plaatsing van een bepaald topic dan moet je dat melden in Feedback, zoals je nu doet. Eventueel met een motivatie erbij waarom dat topic naar jouw mening dicht zou moeten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Het gaat even mis met Martijn77
Hij snapt het niet en zet een gastslotje. Graag alle Stel dat topics dicht, maar dan ook alle.
Ik zei alle
Misschien vallen poepende moslims tegenwoordig onder CULquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het echt waanzinnig - waar bemoeit die gast zich mee?
Waarom doet hij dan niks aan dat andere overduidelijke baggertopic?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als jij het niet eens bent met de plaatsing van een bepaald topic dan moet je dat melden in Feedback, zoals je nu doet. Eventueel met een motivatie erbij waarom dat topic naar jouw mening dicht zou moeten.
Je moet in elk geval zeker zelf geen baggertopics gaan openen. Om meteen Martijn77 als moderator aan te vallen is niet zo fris. Martijn77 ziet toevallig een overduidelijk baggertopic en neemt enkel de honneurs waar.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom doet hij dan niks aan dat andere overduidelijke baggertopic?
Misschien is het andere topic hem niet opgevallen. Ik neem aan dat Martijn77 niet alle lopende topics ziet en gaat bekijken in POL. Misschien is hij van mening dat het andere topic een grensgeval is en wil hij het oordeel daarover overlaten aan de eigen moderators van POL. Ik zie in elk geval geen enkele reden om Martijn77 als moderator aan te vallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:35 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als jij het niet eens bent met de plaatsing van een bepaald topic dan moet je dat melden in Feedback, zoals je nu doet. Eventueel met een motivatie erbij waarom dat topic naar jouw mening dicht zou moeten.
Je moet in elk geval zeker zelf geen baggertopics gaan openen. Om meteen Martijn77 als moderator aan te vallen is niet zo fris. Martijn77 ziet toevallig een overduidelijk baggertopic en neemt enkel de honneurs waar.
nee dat probeer jij er van te maken SCH. Is het niet eens tijd dat we SCH definitief naar een ver verlaten oord sturen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef SCH het volgende:
Oh, een bashtopic?
Doe een stoer Ippon en geef toe dat je fout zit. Maar zoals gewoonlijk kom je ws. niet meer terug in een topic dat je hebt geopend.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Het gaat even mis met Martijn77
Hij snapt het niet en zet een gastslotje. Graag alle Stel dat topics dicht, maar dan ook alle.
Ik zei alle
En komt dan hier om een slotje vragen ...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef _The_General_ het volgende:
SCH doet dat trouwens ook bij goede topics, als hij het niet met het onderwerp eens is!
Dank je. Maar ik hoop dat je het met me eens bent dat het Hitlergroet topic ook vrij bizar is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef _The_General_ het volgende:
Ze zijn niet echt goed nee, maar moet je ze daarom vol baggeren?
SCH doet dat trouwens ook bij goede topics, als hij het niet met het onderwerp eens is!
Nee ze zijn zeker niet goed en verbaas me er ook over waar die wildgroei aan moslim <-> nazi topics vandaan komen. Allebij dichtgegooid.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef _The_General_ het volgende:
Ze zijn niet echt goed nee, maar moet je ze daarom vol baggeren?
En die is nu dan ook dicht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik hoop dat je het met me eens bent dat het Hitlergroet topic ook vrij bizar is.
Naja, verbazen verbazen. Het is kennelijk acceptabel om moslims als fascisten te bestempelen. Daar wordt niets tegen gedaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee ze zijn zeker niet goed en verbaas me er ook over waar die wildgroei aan moslim <-> nazi topics vandaan komen. Allebij dichtgegooid.
Jij roept al weken lang Christenfascist in ieder topic over Moslimsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naja, verbazen verbazen. Het is kennelijk acceptabel om moslims als fascisten te bestempelen. Daar wordt niets tegen gedaan.
Dat is een logische tegenreactie, en dat doe ik dan ook alleen tegen FET. Die moslims fascisten noemt dus ja. Maar dat zie jij natuurlijk niet door je selectieve blindheid.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jij roept al weken lang Christenfascist in ieder topic over Moslims
Nee, want ze gebruiken het niet als Hitlergroet. Wij kennen hem hier als hitlergroet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef _The_General_ het volgende:
Jullie zien toch wel dat Hezbollah, Al Aqsa en Hamas de Hitlergroet gebruiken om te shockeren?
Mits onderbouwd en discussiewaardig mogen die topics van mij best wel, wil ook wel geloven dat er moslims zijn die de nazi-ideologie een warm hart toedragen. Maar aan die topics die we de laatste dagen gehad hebben ontbreekt het aan beide en komen niet verder dan die in den treure herhaalde foto's.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naja, verbazen verbazen. Het is kennelijk acceptabel om moslims als fascisten te bestempelen. Daar wordt niets tegen gedaan.
Het is in hun ogen geen hitlergroet, zij kennen die groet niet onder de naam hitlergroet en associeren hem niet met hitler.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef _The_General_ het volgende:
Overigens hebben we gisteren in HOC samen al ontkracht dat Moslims Fascistisch zijn Mutant01. Maar je kunt niet ontkennen dat Al Aqsa, Hezbollah en Hamas expres de Hitlergroet brengen om hun vijand te shockeren.
Chewie toch, je kan alles onderbouwen. Je kan zelfs onderbouwen waarom het goed is dat Joden vervolgt werden, gewoon toelaten? Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mits onderbouwd en discussiewaardig mogen die topics van mij best wel, wil ook wel geloven dat er moslims zijn die de nazi-ideologie een warm hart toedragen. Maar aan die topics die we de laatste dagen gehad hebben ontbreekt het aan beide en komen niet verder dan die in den treure herhaalde foto's.
Dat is niet naief, je overschat hun kennis op het gebied van Europese geschiedenis.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef _The_General_ het volgende:
Wat naief, ze kennen dondersgoed de geschiedenis van hun vijand, de Israelische Jood en gebruiken de groet extra om te shockeren
Waarom kiezen ze dan, uit alle mogelijkheden van "militair groeten" die er zijn de groet die het meeste te maken heeft met de geschiedenis en het trauma van hun vijand?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is in hun ogen geen hitlergroet, zij kennen die groet niet onder de naam hitlergroet en associeren hem niet met hitler.
Dat is eerder toeval ja. Ik neem aan (sinds je zo erg daaraan vasthoud) dat je vast een bron hebt waarin staat dat deze groeperingen express de Hitlergroet doen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Waarom kiezen ze dan, uit alle mogelijkheden van "militair groeten" die er zijn de groet die het meeste te maken heeft met de geschiedenis en het trauma van hun vijand?
Toeval![]()
Grenzen zijn er zeker maar wat mij betreft mogen discussies best ver gaan over welke groep dan ook. Mijn mening is dat het verstandiger is om ook met abjecte meningen in discussie te gaan dan ze dood te zwijgen. In een goede discussie zijn abjecte en/of stupide meningen zeer snel ontkracht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Chewie toch, je kan alles onderbouwen. Je kan zelfs onderbouwen waarom het goed is dat Joden vervolgt werden, gewoon toelaten? Er zijn grenzen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef sigme het volgende:
Ik zou zeggen, wijd er een topic aan.
Nee, maar jij denkt kennelijk dat het een hitlergroet is, op basis waarvan? Je eigen vooroordelen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef _The_General_ het volgende:Ik wist het
Bron? Het is overduidelijk,
Ze haten hun vijand, de Israelische zionist zeer diep en ze brengen de groet die het meeste te maken heeft met het trauma en de geschiedenis van hun vijand. Toeval
Heb jij een bron om te onderbouwen dat het toeval is ?
Jazeker maar dat lijkt me meer iets voor HOC en daar loopt er nog een topic over.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef _The_General_ het volgende:
Chewie, er kan toch goed over de achtergrond van de groet van Hezbollah gepraat worden? Zolang die mensen maar weg blijven die menen dat alle Moslims direct zo denken omdat een groepje het doet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |