abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41272925
Het rechts extremisme hier op dit forum is ongelofelijk

De islam is een hele fijne vredelievende godsdienst
En als je mij niet gelooft hier een toespraak van een leidende Mulah

Stukjes als deze zijn in elkaar gezet en geenscenneerd door rechtsextremisten en christenfundi’s onder zionistische regie.

En nu zijn de nederlandse Gristenfundi ook al weer vuil aan het spuien; Christelijk geloof bedreigd door Moslims, in navolging van die amerikaanse honden
Hier een quote:
quote:
Turkije : Hetze tegen kerk in Turkije

Turkije – Nationalisten in de noordelijke Turkse stad Samsun voeren een campagne tegen de protestantse kerk in deze plaats. In de media hekelen zij het bestaan van de protestantse gemeente Agape, zo meldde de Amerikaanse nieuwsdienst Compass Direct onlangs.

Izzet Altunbas, voorzitter van de Samsun Association of Balkan Turks en prominent lid van de lokale nationalistische partij, viel halverwege juni via de radio de christelijke gemeente Agape openlijk aan. Volgens hem brengt de gemeente “grote schade” toe aan de Turkse natie.
Altunbas wees ook beschuldigend richting de Europese Unie. Door de EU dreigt ook Turkije, aldus de nationalist, geassimileerd te worden door het “christelijke Europa.”
…….
Aan het eind van zijn toespraak riep het lid van de nationalistische partij in Samsun de luisteraars op gemeenteleden strikt in de gaten te houden. Ds. Picaklar: “Hij heeft ons weggezet als een doelwit.”
De voorganger van de gemeente zegt bijna dagelijk bedreigende e-mails en telefoontjes te krijgen. Anderen eisen dat de kerk en de website gesloten worden.
……
Ook de familie van ds. Picaklar wordt bedreigd en onder druk gezet. De voorganger laat zich echter niet door de bedreigingen en tegenwerkingen uit het veld slaan. “De Heere heeft ons al gewaarschuwd dat we in de wereld verdrukt zullen worden. Daarom gaan we door.” (Reformatorisch Dagblad / Compass Direct)
[url ]Lees]http://www.opendoors.nl/htm/nieuws.php?idelement=4700]]Lees verder[/url]
De haatzaaierij tegen Moslims houdt gewoon niet op., en geen enkele echte moslim zal durven te beweren dat het anders is. Zij die het ontkennem zijn geen volgelingen van Allah en zijn Profeet.

Hier meer zionistische propaganda

[ Bericht 1% gewijzigd door Potver3 op 28-08-2006 23:38:31 ]
pi_41272971
Pleur toch op naar maroc.nl
٩๏̯͡๏)۶
pi_41273359
Waarom zou ik, ik heb ook nog rechten.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:38:04 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_41273419
Het is een Zionistisch complot.
The End Times are wild
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:38:15 #5
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41273434
Leuk geprobeerd, maar de mensen die de TS probeerd te overtuigen geloven diep in de leugen dat er zoiets bestaat als een "gematigde" moslim ( ). Met dat soort bruikbare idioten voor de terroristische zaak discusseren is zinloos zoals anderen al hebben aangetoond, zoals Akkersloot.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:38:21 #6
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_41273438
-Laat ook maar-
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:39:19 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_41273487
Overigens, ik kan ook filmpjes en foto's laten zien van Amerikaanse kinderen onder de acht jaar, met machinegeweren en shotguns.
Zijn déze filmpjes dan door kwaadwillende Arabieren in elkaar gezet? Of zijn er wereldwijd gewoon een aantal ouders niet wijs om hun kinderen zulk speelgoed te geven?
The End Times are wild
pi_41273555
islam

christen

katholiek

jood

Hindoe

whatever

btw leuke filmpjes over de toekomst van Amsterdam

[ Bericht 8% gewijzigd door Vampier op 28-08-2006 23:50:28 ]
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:43:39 #9
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_41273656
Dus als ik het goed begrijp, zijn christenen die in Turkije wonen en bedreigd worden, fundi's, alle amerikanen zijn honden en haten zij de islam onder regie van zionisten.

Je weet het beeld van moslims hier op dit forum in ieder geval weer recht te trekken.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:02:23 #10
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41274456
Niet iedereen doorziet het cynisme van de OP, geloof ik.

Als iedereen nou eens 9 minuten de tijd neemt om naar deze meneer de imam te luisteren, dan zie je toch dat-ie heel weinig goeds te vertellen heeft.

Dat is geen lekker heerschap.

En dat er meer van dat soort machtsgeile types rondlopen, weet ik ook zeker.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_41274590
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:02 schreef Ringo het volgende:

Als iedereen nou eens 9 minuten de tijd neemt om naar deze meneer de imam te luisteren, dan zie je toch dat-ie heel weinig goeds te vertellen heeft.

Ja, maar dat er een aantal notoire islambashers gelijk op tilt slaan geeft wel meteen aan hoe goed ze hun bronnen lezen en hoe goed ze hun mening gefundeerd hebben. Ik meende dat wel al te weten, maar ben toch blij dat nog een keer bevestigd te zien .

Trouwens neemt niet weg dat er zieke lui op deze wereld rondlopen
pi_41274851
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:02 schreef Ringo het volgende:

Nee Ringo
Het is een US-Zionistisch complot.
Ge-edit door Islamhater Amerikanen en Joden

Wereldvrede is makkelijk te behalen als we respect tonen voor Allah's wetten en luisteren naar de woorden van de Profeet.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:10:54 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41274854
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:05 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Ja, maar dat er een aantal notoire islambashers gelijk op tilt slaan geeft wel meteen aan hoe goed ze hun bronnen lezen en hoe goed ze hun mening gefundeerd hebben. Ik meende dat wel al te weten, maar ben toch blij dat nog een keer bevestigd te zien .

Trouwens neemt niet weg dat er zieke lui op deze wereld rondlopen
De vraag is natuurlijk: hoevéél zieke geesten lopen er rond op deze wereld, en nog belangrijker: hoeveel invloed hebben sommigen van hen?

Ik vond het een nogal vaag en rommelig filmpje, op zijn zachtst gezegd, en werd ook niet helemaal wijs uit het standpunt van de makers. Die imam was duidelijk in zijn mening, maar werd het filmpje nou gemaakt door de Ahmaddiyat Islam en is hun boodschap nou vredelievend, dus met andere woorden ANTI deze imam?

Trouwens, de Ahmaddiyat worden toch algemeen als ketters beschouwd in de moslimwereld?

Verlicht mij.
pi_41274927
de islam vredelievend
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41274998
Iedereen die het niet met deze wetten eens is is geen Moslim.
Dat bepaalde zogenaamde moslim zich niet aan Allahs wetten houden is een, maar zich ertegen verzetten kan niet dat is ingaan tegen de leer van de Profeet.
En zij zullen tot de ongelovigen gerekend worden, en zich dus als anders gelovigen niet mogen profileren
pi_41275157
Tering wat een filmpjes....

Als dit door het merendeel van het palestijnse volk op handen wordt gedragen dan verdienen ze al die ellende best wel lijkt mij zo...
pi_41275179
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:17 schreef Tatutatu het volgende:
Tering wat een filmpjes....

Als dit door het meredele palastijnse volk op handen wordt gedragen dan verdienen ze al die ellende best wel lijkt mij zo...
Pure oorlogspropaganda...

Grappig dat er mensen in trappen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:18:59 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41275220
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Potver3 het volgende:
Iedereen die het niet met deze wetten eens is is geen Moslim.
Dat bepaalde zogenaamde moslim zich niet aan Allahs wetten houden is een, maar zich ertegen verzetten kan niet dat is ingaan tegen de leer van de Profeet.
En zij zullen tot de ongelovigen gerekend worden, en zich dus als anders gelovigen niet mogen profileren
Ja dat zegt die imam ja. Punt gemaakt.

Maar nu? Is zo'n baardemans niet meer dan een blaffende drol of heeft hij (en zijn geestverwanten) wérkelijk invloed?
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:24:43 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41275407
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Pure oorlogspropaganda...

Grappig dat er mensen in trappen.
Ik vind dat helemaal niet meer grappig. Begin mijn gevoel voor ironie te verliezen in deze kwestie. Teveel wantrouwen in de lucht, teveel standpunten die elkaar kunnen missen als kiespijn, teveel retoriek zonder glimlach.

Ik word gvd nog eens kluizenaar.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:25:10 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_41275430
Religie op zich is natuurlijk iets uit vervlogen tijden toen de wetenschap nog niet zover was dat ze bijna overal een antwoord op had, maar goed als het mensen een leidraad in hun leven geeft is er op zich niks mis mee.
Waar het fout gaat is wanneer gelovigen gaan denken dat hun "waarheid" de enige waarheid is en ze die boodschap te vuur en te zwaard willen verspreiden...

De christenen deden dat massaal tot ver in de 19e eeuw en nu zijn het vooral bepaalde moslims die dat doen. Toch denk ik dat het slechts een kleine minderheid is en dat ze het vanzelf zullen afleren, net zoals "wij" het hebben afgeleerd...
pi_41275571
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef remlof het volgende:
Religie op zich is natuurlijk iets uit vervlogen tijden toen de wetenschap nog niet zover was dat ze bijna overal een antwoord op had, maar goed als het mensen een leidraad in hun leven geeft is er op zich niks mis mee.
Waar het fout gaat is wanneer gelovigen gaan denken dat hun "waarheid" de enige waarheid is en ze die boodschap te vuur en te zwaard willen verspreiden...

De christenen deden dat massaal tot ver in de 19e eeuw en nu zijn het vooral bepaalde moslims die dat doen. Toch denk ik dat het slechts een kleine minderheid is en dat ze het vanzelf zullen afleren, net zoals "wij" het hebben afgeleerd...
Met die eerste zin van je ben ik het niet eens. Alsof de wetenschap wel antwoorden heeft, laat staan antwoorden op het nut van het leven en wat goed en of slecht is...
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:29:14 #22
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41275595
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef remlof het volgende:

Daar hebben we dan eerst ettelijke miljoenen mensen voor moeten knevelen, deporteren of afslachten.

Zoveel moois valt er op dat punt niet te leren van de geschiedenis.

Hoe zie je dat voor je, 'het vanzelf afleren'? Iets dat morgen al kan gebeuren, plotseling, na een augustusbuitje of een mooie roze droom?
pi_41275621
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja dat zegt die imam ja. Punt gemaakt.

Maar nu? Is zo'n baardemans niet meer dan een blaffende drol of heeft hij (en zijn geestverwanten) wérkelijk invloed?
helaas hebben die drollen met een baard heel veel invloed op moslims. en daar maken ze dankbaar gebruik van. het is en blijft een walgelijke (2e hands) religie. kan ook niet anders hun profeet is een pedo

het christendom is IMHO ook niet erg fijn maar liever de griep (christen) dan de pest (islam)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41275750
Jezus was ook door een fantieke gelovige (of gelovigen...) met veel macht om het leven gebracht....
Dat maakt het geloof van Jezus niet slecht...
Macht maakt vaak slecht..
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:34:41 #25
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41275810
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

helaas hebben die drollen met een baard heel veel invloed op moslims. en daar maken ze dankbaar gebruik van. het is en blijft een walgelijke (2e hands) religie. kan ook niet anders hun profeet is een pedo

het christendom is IMHO ook niet erg fijn maar liever de griep (christen) dan de pest (islam)
Ja en hoe weet jij dat nou? Heb jij moslims in je vrienden- of kennissenkring? Praat je met ze over dit soort zaken? Zo ja, vertel me dáárover ipv al die uitgekauwde gemeenplaatsen.

Als die suggestiviteit al die fucking platen voor de kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')