tis een redelijk coach met uitmuntend ervaringquote:Op maandag 26 juni 2006 21:30 schreef twi het volgende:
[..]
Het is slecht voor het vasthouden van de TS, voor de rest niet zo boeiend. Nadat het rampzalig wordt schijnt het het niveau van de trainer pas te doen dalen, dus het lijkt me beter dat (wanneer dit een goed of redelijk coach is) je het nog uit zingt met deze.
Als het eenmaal een coach is, boeit ervaring geen fuck meerquote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tis een redelijk coach met uitmuntend ervaring
Tss, zeg dat dan in de TT.quote:
ok thxquote:Op maandag 26 juni 2006 21:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als het eenmaal een coach is, boeit ervaring geen fuck meer
Ik vind dit wel kut!quote:21-06-2006 Er komen aanpassingen aan
We maken jullie alvast attent op enkele wijzigingen die in het volgende seizoen van kracht worden:
* De spelers zullen niet langer een bepaald niveau in conditie automatisch vasthouden. Zonder conditietraining zal hun niveau uiteindelijk dalen.
* Het zelfvertrouwen wordt belangrijker dan het nu is.
* De spelers lopen eerder de kans om vaardigheden te verliezen, maar aan de andere kant verliezen ze die niet zo drastisch als nu gebeurt.
quote:
Ok maar je zal t een keer moeten doen. Ik heb mn 1e wedstrijd verloren door dat vorm verlies.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef twi het volgende:
Ach ik zou toch al conditietraining moeten doen, aangezien ik 3-5-2 speel. Dus veel zal het niet uitmaken. En ik denk ook niet dat het meer dan 2 niveau's zal afnemen gedurende de competitie.
Tuurlijk krijg je vorm door te spelen maar niet als je conditie traint daar door gaat je vorm achteruit!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:15 schreef twi het volgende:
Vorm moet je gewoon door wedstrijden te laten spelen doen. Algemeen trainen gaat alleen maar weer ten koste van de conditie.
Wie?quote:
Dat valt op zich wel mee, niet spelen heeft een veel sterker effect.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je vorm door te spelen maar niet als je conditie traint daar door gaat je vorm achteruit!
waarschijnlijk dat laatstequote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:36 schreef ASSpirine het volgende:
-7 supporters omdat ik vergeten ben mijn team in te stellen, en misschien ook door de tegenvallende resultaten..
Sinds wanneer is 1 meervoud?quote:1 nieuwe supporters sloten zich bij je fanclub aan en betaalden in totaal 30 Ī voor een abonnement.
Zo eigenlijk wel moeten jah!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een icon
Wordt de Vinni Jones award nu trouwens omgedoopt tot de Valentin Ivanov award?
over dat met Oekraine ben ik met je eensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:35 schreef stefmans het volgende:
Iedereen zeikt nu wel op Ivanov maar hij heeft gewoon weinig fouten gemaakt hoor. Nederlandselftal heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Gelukkig staat mijn team wel in de kwartfinale![]()
Tsja, ik proef er nu toch wel de nadelen van hoor. Heb toch al een keer of drie gehad dat ik mijn goede oudje met goed+ ervaring een paar weken kwijt was. Heb besloten om eerst m'n spitsen te verjongen, en in het tussenseizoen m'n verdedigers (m.u.v. 1 die matig ervaring / goed leiderschap heeft en het met z'n 30 nog wel een seizoen of 2 uit kan houden).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:45 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
over dat met Oekraine ben ik met je eens![]()
btw. jongere spelers zijn duurder dan mijn oudjes.. en ik als 8ste divisie moet het rustig aan doen![]()
Die jongen komt ook overalquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:51 schreef -J-D- het volgende:
De groeten van VK uit Oostenrijk.
Hij vermaakt zich opperbest
Je bent twee jaar te vroeg..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:51 schreef -J-D- het volgende:
De groeten van VK uit Oostenrijk.
Hij vermaakt zich opperbest
Oud-speler van me die te koop staatquote:Wu Siu-Wo (57076896) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 27 640
Loon: 8 664 Ī/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Saskatoon MBs United FC
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Wu Siu-Wo!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oud-speler van me die te koop staat
Verkocht toen ie uitmuntend/uitstekend was
wijtenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:35 schreef stefmans het volgende:
Iedereen zeikt nu wel op Ivanov maar hij heeft gewoon weinig fouten gemaakt hoor. Nederlandselftal heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Gelukkig staat mijn team wel in de kwartfinale![]()
eigenlijk een beetje jammer dat je al een schoonfamilie hebt...quote:
Want met een schoonfamilie is het niet meer mogelijk om te 'bezichtigen'?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:01 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
eigenlijk een beetje jammer dat je al een schoonfamilie hebt...
in finland zijn vele mooie dames te 'bezichtigen'![]()
in helsinki loopt veel nazaad van de russen rond. niet echt interessant...quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:01 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
eigenlijk een beetje jammer dat je al een schoonfamilie hebt...
in finland zijn vele mooie dames te 'bezichtigen'![]()
Gewoon een slechte periode om dat soort spelers te verkopen.. 'even' wachten tot begin volgend seizoenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:14 schreef Mokkaboon het volgende:
waarom wordt mijn speler niet verkocht?
900k voor een uitmuntende speler is toch niet te veel gevraagd???![]()
hij's 19 jaar, matig passen en matig vleugelspel met dus uitmuntend scoren... daarnaast is ie technisch en z'n karakter is geel (aangenaam, evenwichtig, eerlijk)
900k ffs hier begin ik dus echt van te balen...
Laat het nou net zijn dat deze speler een trainee teveel voor mij is... Ik heb incl deze nu 7 scoren trainees... ik had 3 weken geleden een best goede YP die ik nu dus vollop train... en steeds 1 trainee langs de kant laten staan is ook niet effectief... hoewel bij blessure dat dus wel fijn is...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:43 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Gewoon een slechte periode om dat soort spelers te verkopen.. 'even' wachten tot begin volgend seizoen
De beste nr 4 met 9 punten en niet door! (En dat voor een team uit de IX div) Helaas pinda.... Vandaag verloren van de nr 3. gefeliciteerd! SV Houten 3 \Mangoworks2002.quote:1 Easthim 5 10 15-5
2 The Yanks 5 9 12-9
3 SV Houten 3 5 9 6-6
4 FC RKDEO 5 9 8-7
5 Einsteins Elf 5 4 6-16
6 stef666army 5 2 6-9
Ik wil welquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
Heeft iemand van de uitgeschakelde zin in een oefenpot?
[..]
De beste nr 4 met 9 punten en niet door! (En dat voor een team uit de IX div) Helaas pinda.... Vandaag verloren van de nr 3. gefeliciteerd! SV Houten 3 \Mangoworks2002.
Accepteer maarquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
Heeft iemand van de uitgeschakelde zin in een oefenpot?
[..]
De beste nr 4 met 9 punten en niet door! (En dat voor een team uit de IX div) Helaas pinda.... Vandaag verloren van de nr 3. gefeliciteerd! SV Houten 3 \Mangoworks2002.
Nice! Wat heb je betaald?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Accepteer maar
btw ik heb een nieuwe SP speler, Uitstekend def, Wonderbaarlijk SP![]()
Ja, vorig weekend ff niet, testje met Barnat... maar die is maar briljant. Het hangt er nu een beetje om of Tamuz in vorm is of niet.. hij was matig en mn andere def goed.. dan is de keuze makkelijkquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef maniack28 het volgende:Ik heb Komrad zn supernatural SP met uitstekend def voor 600k gekocht
defjes zijn duur, wss wordt Hauri vrijdag uitmuntend wingquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef maniack28 het volgende:Ik heb Komrad zn supernatural SP met uitstekend def voor 600k gekocht
Njah... het scheelt wel dat Tamuz 19 was.. dan is hij nog trainbaar en dus duurder..quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
[..]
defjes zijn duur, wss wordt Hauri vrijdag uitmuntend wing
TSI is al >25k
vraag me nog steeds af waarom je een def/SP trainee kooptquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Njah... het scheelt wel dat Tamuz 19 was.. dan is hij nog trainbaar en dus duurder..
Om jou er vanaf te helpenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef komrad het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af waarom je een def/SP trainee koopt
Ik zoek trouwens nog steeds een SP trainee of een SP speler
en nu zit je er mee, voor 200k wil ik hem wel terugkopen, kan nog wel een centrale def gebruiken die iig 1 bal tegen kan houdenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Om jou er vanaf te helpenJij boodt het aan, dus ik dacht laat ik aardig zijn
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
[..]
en nu zit je er mee, voor 200k wil ik hem wel terugkopen, kan nog wel een centrale def gebruiken die iig 1 bal tegen kan houden
zal ik je een geheimpje vertellen:quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:53 schreef maniack28 het volgende:
dus niet.. had een keeper willen kopen en hier zn stats al gepost... werd 0.00001 sec voor de deadline overboden
Ze hebben nu veel leden verwijderd, en daarom hebben ze plaatsen over, als je er ook 1 wil kun je er 1 aanmakenquote:
zondag nog naar Goffertpark?quote:
origineel..quote:
Ze zijn gelijkwaardig maar speler 1 heeft meer ervaring dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:13 schreef Daemon19 het volgende:
TU'utje..
TSI: +2740 (+3130 / -390)
Vorm: +1 (+5 / -4)
PM: +2
Welke van deze twee moet ik opstellen?
Speler 1:
Verdedigen: uitstekend
Vorm: matig
Ervaring: slecht
Speler 2:
Verdedigen: goed
Vorm: redelijk
Ervaring: waardeloos
quote:Tim Hofmeijer
TSI = 2 060 , 17 years, solid form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: passable Set pieces: disastrous
Je krijgt nog steeds training als je tegenstander niemand opstelt..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:30 schreef ASSpirine het volgende:
Geen training gekregen doordat ik een wo had op zondag. Dacht dat ik nog op zen minst een halve training zou kunnen krijgen...
Niet als je dat zelf vergeet....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:43 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je krijgt nog steeds training als je tegenstander niemand opstelt..
Klopt, maar dat zegt ie niet.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zegt ie niet.
Hij zegt dat hij een wo had op zondag, niet dat hij er een had veroorzaakt..
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:36 schreef ASSpirine het volgende:
-7 supporters omdat ik vergeten ben mijn team in te stellen, en misschien ook door de tegenvallende resultaten..
Ben niet zo duidelijik geweest, maar ik was de WO zelfquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zegt ie niet.
Hij zegt dat hij een wo had op zondag, niet dat hij er een had veroorzaakt..
het werkt weer, maar het is wel lekker traag... damnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:46 schreef rompompom het volgende:
Current HT time: 2006-06-30 14:46:06
Hattrick is down maintenance until 14.45 htt-time.
quote:Sigurbjörn Hrafnkelsson
TSI=1 800, 17 jaar , goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Das heel mooi, want met nog 6 wedstrijden te gaan plus 2 wedstrijden in het tussenseizoen betekend dat, dat ze beiden nog een keer zullen stijgen. Ik begin het nieuwe seizoen dan met 3x 18 jaar formidabel met matig passen, formidabel met goed vleugel en uitmuntend zonder bijstatsquote:Marcos Francisco Bestar
TSI=2 070, [b]17 jaar , redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap [Koppen]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig
quote:Ricardo Hauri
TSI = 25 940, 20 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: matig Passen: goed+2+x
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: briljant+2
onvergelijkbaar, gewoon inschrijvenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:44 schreef Wesfrdam het volgende:
ken het spel niet, maar is het vergelijkbaar met onlinesoccermanager?
Beetje late reacktie JD maar tis goed hoor.quote:
TU :quote:Iemand van de uitgeschakelde zin in een oefenpotje?
Hoi hier Oulu (Finland), Pylvästiequote:
Ok.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje late reacktie JD maar tis goed hoor.
edit :
Ik zie net dat je al een wedstrijd hebt geregeld heb inmiddels.Volgende keer beter. Volgende week dan JD?
quote:Totale capaciteit: 50000
Staanplaatsen: 31500
Gewone zitplaatsen: 12500
Overdekte zitplaatsen: 5000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 1000
Ik moest al lachen dat ik 3 penalties had gehad, maar dit vond ik toch ook nog wel grappig genoeg om te vermeldenquote:In de 86e minuut scoorde Twietjes-speler Vincenzo Eckard fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 4 - 1.
Twietjes kreeg in de 86e minuut een penalty, die netjes werd ingeschoten door Vincenzo Eckard. 5 - 1 voor de thuisploeg. Met dit derde doelpunt kreeg Vincenzo Eckard een hattrick op zijn naam.
Ik heb mn stadion ook verbouwt, en die van mij is precies de helft..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zo.. paar topics gemist volgens mij
Van de week halve training gehad omdat ik vergat m'n B-team op te stellen in de Fok!Cup (lees: geen tijd gehad). Hierdoor heb ik wel vv Emmen verslagen
Morgen tegen een counterhufter met altijd zo'n 135-140 hatstats alleen in de verdediging. Z'n aanval en middenveld stellen vanzelf niks voor. Moet er gewoon één of twee zien te scoren voor de winst
Morgen ook de test voor m'n nieuwe stadion:
[..]
Kunnen ze 's nachts gewoon niet de stekker eruit trekken?quote:Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 4 uur en 25 minuten, als compensatie voor de downtime.
* -J-D- zit in Maastricht vandaagquote:Op zondag 2 juli 2006 08:53 schreef The_Hives het volgende:
straks naar nijmegen, eens kijken of ik JD nog ergens kan spotten
Ach jaquote:Dimitri van Dorpel (121739666)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 740 Ī/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Op zondag 2 juli 2006 09:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
* -J-D- zit in Maastricht vandaag
en ik woon trouwens niet meer in Nijmegen
Klopt.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:51 schreef maniack28 het volgende:
In Bemmel ofzo toch>? Daar woont JD
Bemmel van .BE.. in de Bloemenstraat ofzo
Spijtig! Maar zo gaat het wekelijks bij mij. Die ene uitzondering kan het rendabel makenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:09 schreef MyImmortal het volgende:
lekkere pull JD, die van mij was weer niks waard
snelle stijger denk ik?quote:Rik Roossien (121772785) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 660 Ī/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
17 jaar en redelijk verdedigen, wel verkoopbaar dacht ik zo.quote:Perry Valster (121785478)
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 560 Ī/week
Eigenaar: Sys rq
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Mits je em voor 1 k erop zet wil ik em wel kopenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
snelle stijger denk ik?
komrad, assp: misschien wat voor jullie![]()
voor 0 zelfsquote:Op zondag 2 juli 2006 16:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Mits je em voor 1 k erop zet wil ik em wel kopen![]()
Geen snelle stijger.. hij is zojuist gestegenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
snelle stijger denk ik?
komrad, assp: misschien wat voor jullie![]()
Eerst mn keep +5 en nu Tamuzquote:Het kan een tijdje duren voor de fans Kristiansund-speler Shachar Tamuz terugzien tussen de lijnen. Na 39 minuten moet hij het veld verlaten met een ernstige blessure. Hij wordt vervangen door Ionut Popa.
Spannende 1e helft, he-le-maal niets gebeurd.quote:De 12000 man publiek in Roelof Jan United Arena hield angstvallig de donkere lucht in de gaten, maar het bleef droog. Roelof stelde zich op in een 3-5-2-formatie. De opstelling luidde: Aalbers - Gras, ten Hoeve, Koster - Baatje, Kraaijkamp, Versteeg, Maasveld, Sturink - van Bijsterveldt, Jóhannesson.
De coach van Trechter had voor een 5-3-2-formatie gekozen. De opstelling luidde: Bobet - Roukens, Oomens, Szrama, Badaró, Ouwens - Patané, Giannone, Fogeling - Cabral, Love.
Met 0 - 0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Roelof domineerde de wedstrijd en mocht 60 procent balbezit laten aantekenen.
Weg kampioenschap.. het was ook te mooi om waar te zijn.. ook nog 1-0 achterquote:Kristiansund-speler Francisco Peneda verlaat het veld na 66 minuten, omdat hij na een zware overtreding amper nog kan lopen. Zijn vervanger is Edi Crãciunescu.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Spannende 1e helft, he-le-maal niets gebeurd.
Terecht verloren, maar toch bedroefd.. zoveel slechter was ik immers niet...quote:Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: redelijk (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
HatStats 181
Verdediging 63
Middenveld 72
Aanval 46
LoddarStats 13.48
'F.C. PROUD of the EAST
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: uitstekend (heel laag)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag)
HatStats 216
Verdediging 74
Middenveld 87
Aanval 55
LoddarStats 17.87
quote:Verloren, kapot, over en sluiten
Dat is het hoofdwoord van vanavond. De consequentie van de met 0-2 verloren wedstrijd tegen FC Proud of the East is groot. Penada en Tamuz gingen met zware blessures het veld af. Keeper Varela raakte afgelopen woensdag ook al zwaar geblesseerd. "Het lijkt me duidelijk dat de kansen op de titel verkeken zijn. We gingen zo goed en hadden vertrouwen, maar het mag blijkbaar niet zo zijn," aldus de aangeslagen coach van Kristiansund.
Volgende week wacht een zware kluif tegen Nopke'03
Idem maardan met 1-2quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Ruudt het volgende:
Bahbah, 2-3 verloren met MOTS..
VII here I come again
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Ruudt het volgende:
Bahbah, 2-3 verloren met MOTS.. Yesyes, 4-2 gewonnen..
VII here I come!! again
Same same! En de koploper heeft een 0-0 gespeeld bij de nummer 6 ofzo, dus ik sta nu nog maar één punt achter op plek drie!. Volgende week een kraker, tegen hem!!quote:
De hele 2e helftquote:susans krijgt nauwelijks een bal voorbij de centrale verdediging van de bezoekers. Ook ditmaal loopt hun aanval op niets uit. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door susans, met 65 procent balbezit.
Haar stats:quote:Type wedstrijd: normaal
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
quote:Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: matig (heel hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel laag)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. ADO'67 10 34 - 17 20 3. RVL United 10 26 - 9 19 4. kv de meeuwen 10 25 - 9 19 5. F.C. heijplaat 10 21 - 10 19 6. The Puschkins 10 12 - 17 10 7. superajax 10 16 - 40 7 8. bergse boys 10 4 - 54 0 |
1 2 3 | FC de Twietjes 10 41 - 10 (+31) 24 guldin forever 10 37 - 11 (+26) 24 |
1 2 3 | 2. FC De Burcht 10 25 - 2 (+23) 26 3. JHMWMJZMN 10 43 - 7 (+36) 25 |
Ik zou ervoor kiezen om niet te promoveren.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:30 schreef hollander76 het volgende:
H76
Type wedstrijd: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
HatStats 135
Defence 47
Midfield 45
Attack 43
LoddarStats 7.97
PStats 15.06
Ik denk niet dat ik wat in de 6e te zoeken heb he![]()
Maar toch sta ik tweede, en goede kans op promotie![]()
Al op de helft naar wereldklassequote:Gaizka Chaler [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=30 020, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap
Conditie: waardeloos Keepen: wonderbaarlijk
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Nu zondag gewoon winnen, dan de zondag erna expres verliezen van de nr 3. Ik sta dan 2e, op 2 punten achterstand op de huidige nummer 2. De laatste wedstrijd moet ik dan tegen hem, maar moet wel winnen om nog kampioen te worden. Benieuwd of het gaat lukken, wil namelijk niet promoveren want denk niet dat ik sterk genoeg ben voor V. Ligt een beetje aan de competitie waar ik in kom, maar denk niet dat ik het erop gok, of ik moet m'n team nog een boost kunnen gevenquote:1. FC Uddel 10 30 - 4 (+26) 25
2. Magic@Team 10 31 - 7 (+24) 24
3. Team NAC 10 13 - 6 (+7) 20
Nee Uddel, je wil je briljant PM omruilen voor Dorus van 't Schip (46898292) ^^quote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ok.. over versterkingen enzo. Heb nu op het middenveld twee briljantjes staan en een wereldklasse. Ik haal redelijk (hoog) met de vleugel naar het midden (goed pm) bedaard ts, normaal en thuis. Gisteren had ik matig (hoog), vleugel gewoon aanvallend, thuis met bedaard ts en pic. Nu wil ik een briljantje omruilen voor een wereldklasse pm, wat kan me dat ongeveer schelen in ratings?
Uddel.. ik niet snappen.. ik heb 2x wc mid, 1x bovennatuurlijk mid en 1x een uitmuntend naar het midden.. ik haalde gisteren thuis, met bedaard ts, redelijk (laag). Hoe kan jij dan met dat team redelijk (hoog) halen? Zijn ze allemaal uitstekend in vorm? Staan je defs aanvallend? Ik snap het niet meer hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ok.. over versterkingen enzo. Heb nu op het middenveld twee briljantjes staan en een wereldklasse. Ik haal redelijk (hoog) met de vleugel naar het midden (goed pm) bedaard ts, normaal en thuis. Gisteren had ik matig (hoog), vleugel gewoon aanvallend, thuis met bedaard ts en pic. Nu wil ik een briljantje omruilen voor een wereldklasse pm, wat kan me dat ongeveer schelen in ratings?
die sig heb ik nu wel lang genoeg gezienquote:
No moneyquote:Op maandag 3 juli 2006 19:19 schreef qyn het volgende:
[..]
Nee Uddel, je wil je briljant PM omruilen voor Dorus van 't Schip (46898292) ^^
Buitenaards positiespel, kan vanavond nog van jou zijn![]()
Geeft je zeker een vol niveau erbij op je middenveld
(en wat is nu 3.9 mln in een Hattrickleven)![]()
Op het moment 2x uitstekend vorm en 1x redelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 20:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uddel.. ik niet snappen.. ik heb 2x wc mid, 1x bovennatuurlijk mid en 1x een uitmuntend naar het midden.. ik haalde gisteren thuis, met bedaard ts, redelijk (laag). Hoe kan jij dan met dat team redelijk (hoog) halen? Zijn ze allemaal uitstekend in vorm? Staan je defs aanvallend? Ik snap het niet meer hoor
edit- ik zie net dat ik redelijk (heel hoog) had.. maar dna nog steeds, zoveel verschil
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Op het moment 2x uitstekend vorm en 1x redelijk
Maargoed.. met minder vorm willen ze nog goed presteren
Das geen geld voor zo'n speler...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:18 schreef Mokkaboon het volgende:
Ik heb weer een nieuwe speler gekocht![]()
Om mezelf klaar te maken voor de V divisie moet ik nu wel voldoende hebben om in de middenmoot mee te draaien lijkt me zo... inclusief deze speler heb ik nu op het middenveld:
1 buitenaards PM (matig ervaring)
1 reusachtig PM (waardeloos ervaring)
1 briljant PM (met matig ervaring)
1 uitmuntend PM (met redelijk ervaring)
alle vier uitstekend conditie natuurlijk...
ik had voor ik de speler kocht toevallig een screenie gemaakt (HT is nu down)
[afbeelding]
Ok hij heeft geen bijstats... maar daardoor koste hij ook 'maar' 2.550.000 euro... niet slecht al zeg ik het zelf... z'n loon is te doen...
edit: hij heeft dus wel redelijk scoren... ik meen me te herinneren dat er een aanpassing volgend seizoen zou zijn waarbij het voor spelers nodig is om scoren te hebben om kansen af te maken... hoe hoger ze scoren zouden hebben hoe meer kansen ze zouden scoren...
klopt dat?
hoe bedoel je 'het is meer op wiens naam het doelpunt komt te staan'?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef Grumpey het volgende:
die aanpassing zou kunnen kloppen, overigens krijg je dan dus niet meer kansen of scoor je ook niet meer. Het is meer op wiens naam het doelpunt komt te staan dus het voegt niet zoveel toe.
Is nu uitgesteld verlengd tot 12:45quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:09 schreef Grumpey het volgende:
in ieder geval meer dan vroeger.
overigens:
Current HT time: 2006-07-04 12:06:05
Hattrick is down for maintenance until 12.00 ht-time.
tss...
Wel dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:27 schreef Mokkaboon het volgende:
das nooit leuk...![]()
hopen dat niemand anders hem nog vind...![]()
quote:Manuel Jirafales (121531726)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Espaņa
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 864 Ī/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Bijna alles magquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:43 schreef GRUMBLER het volgende:
Als ik op donderdag een friendly regel stel ik gelijk de opstellng in, kan je dit voorkomen.
Trouwens iemand hier nog belangstelling voor een (goed) coach met goed ervaring en redelijk leiderschap? (of mag dat hier niet meer gepost worden? kom af en toe lurken...vandaar)
Nieuw spits. Heb nu 2x briljant met koppen voorin staan voor het nieuwe seizoen. Wonderbaarlijk def voor 1.250 verkocht. Ook schamel.quote:Ruben Thuring (28045265)
24 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 11 270
Loon: 7 752 Ī/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
Ik heb verslagquote:Chan Si-Zhong perst zichzelf door de verdedigingslinie in de 65e minuut en maakt de 9 - 0. Het begint er steeds slechter uit te zien voor de bezoekers.
Is dat nieuw?quote:Eelco Tellegen zette zich achter de bal en schoot hem in één keer in het doel. De scheidsrechter keurde het doelpunt echter af omdat hij gefloten had voor een indirecte vrije trap!
En in woorden :quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:50 schreef pekel het volgende:
1-3 Óscar Orden (90)
1-4 Óscar Orden (90)
1-5 Reto Mapes (90)
2 in je hand, 3 van tafel maakt 5 kaartenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef Mokkaboon het volgende:
wat voor spel is dat? als dat poker is, is je hand eigenlijk niet eens goed...
of snap ik nu niks van dat spel?![]()
je mag me de volgende keer ook gewoon uitdagen hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:46 schreef twi het volgende:
Ik krijg als IX speler nooit echt uitdagingen van teams met redelijk wat supporters (zeg VII en hoger). Maar nu weet ik waardoor 't komt. Gewoon even "Welke VII of hoger wil afgeslacht worden door mijn wereldteam" en de uitdagingen vliegen je om de oren
Mijn nieuwe trainee, 207 kquote:
Christof Schierling
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 888 Ī/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Fysiek: fit
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
En het risico nemen dat jij m'n waardevolle spelers kapot schopt zekerquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:49 schreef The_Hives het volgende:
je mag me de volgende keer ook gewoon uitdagen hoor
Vind je het wat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef -J-D- het volgende:
not bad my friend!
Dacht ik ook , ik moet ze nog wat kaal inkopen, postiespel erbij of vleugel wordt al gauw veels te duur, dus voorlopig nog mar zo, maar als ik poen heb komen er vette multiskillers en een rotatietraining systeem en ga ik HT rulenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef Yankee_One het volgende:
zeer schöne prijs
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:03 schreef -J-D- het volgende:
Hahah meesterlijk...
je had wel een aardige hand, hoewel je makkelijk verslagne had kunnen worden, door een goed paartje +1 van de kaarten op tafel en zelfs een kleine kans op een back door straightquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:58 schreef -J-D- het volgende:
Even offtopic:
[afbeelding]
Dat was maandag...
[afbeelding]
En dit is zojuist
Als je puur naar het eindplaatje kijkt wel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:02 schreef komrad het volgende:
[..]
je had wel een aardige hand, hoewel je makkelijk verslagne had kunnen worden, door een goed paartje +1 van de kaarten op tafel en zelfs een kleine kans op een back door straight
idd een all in move in de laatste hand, pre flop is of wanhopig of je hebt ene toppaar evt twee suited topkaartenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als je puur naar het eindplaatje kijkt wel.
Maar je wist niet dat hij preflop all in ging.
En dan had ik 68.25% kans om te winnen
Bovendien... dit was de laatste hand... ik stond al RUIM voor met de fiches...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:16 schreef komrad het volgende:
[..]
idd een all in move in de laatste hand, pre flop is of wanhopig of je hebt ene toppaar evt twee suited topkaarten
Niet zo zeer wanhopig, maar verstandig.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:16 schreef komrad het volgende:
[..]
idd een all in move in de laatste hand, pre flop is of wanhopig of je hebt ene toppaar evt twee suited topkaarten
ok, maar met de laatste hand liep hij met een AI move wel het risico dat je het gewoon zou laten gaan omdat hij toch short stacked wasquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niet zo zeer wanhopig, maar verstandig.
Hij was shortstacked en het was heads up
Dan had ie amper keuze als ie niet door de blinds vermoord wilde worden.
Dat moet je eens uitleggen, want ik begrijp je redenering niet..quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:37 schreef komrad het volgende:
[..]
ok, maar met de laatste hand liep hij met een AI move wel het risico dat je het gewoon zou laten gaan omdat hij toch short stacked was
ik bedoelde dat hij je had moeten verleiden om mee te gaan en door AI te gaan had je makkelijk kunnen passen. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel goed gekeken heb hoe de verhoudingen exact lagen hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat moet je eens uitleggen, want ik begrijp je redenering niet..
Je bedoelt dat ik het me kon veroorloven om mee te gaan?
Als dat zo is, is het nog goed van hem... hij had geen keuze... passen is gedood worden door de blinds. Je kan zelden passen ook al heb je slechte handen als je ZO erg shortstacked bent.
Mwah, die tactiek kom je shortstacked niet vaak tegen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:41 schreef komrad het volgende:
[..]
ik bedoelde dat hij je had moeten verleiden om mee te gaan en door AI te gaan had je makkelijk kunnen passen. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel goed gekeken heb hoe de verhoudingen exact lagen hoor.
je gaat nu van de situatie na de flop uit. Het is raar om met een 10-5 off suited all in te gaan. Ik zou dan toch een handje wachten totdat ik iets suited of een top card had. nog los van het feit dat hij met de kaarten die jij had moeilijk kon winnen, weet je dat hij onderliggende partij is op het moment dat je een boer of hoger hebt.Zijn kansen waren klein, namelijk een/twee 10-5 hitten terwijl jij geen top card zou hitten, die kansen zijn niet fijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, die tactiek kom je shortstacked niet vaak tegen.
Ik denk ook niet dat dat aan zou slaan.
Bovendien had ie dan na de flop moeten passen, aangezien er 2 platen viel waar ik er minstens wel 1 van zou hitten, terwijl hij leeg achterblijft.
Ik zie dat niet als mogelijkheid voor hem.
Dat klopt. Maar als je stack 5x de BB is, kan je daar niet op wachten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef komrad het volgende:
[..]
je gaat nu van de situatie na de flop uit. Het is raar om met een 10-5 off suited all in te gaan. Ik zou dan toch een handje wachten totdat ik iets suited of een top card had. nog los van het feit dat hij met de kaarten die jij had moeilijk kon winnen, weet je dat hij onderliggende partij is op het moment dat je een boer of hoger hebt.Zijn kansen waren klein, namelijk een/twee 10-5 hitten terwijl jij geen top card zou hitten, die kansen zijn niet fijn
Jammer dat ze zo gruwelijk duur zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:15 schreef Yankee_One het volgende:
in verdedigers met vleugelspel zit veel winst
als ik weer een nieuwe moet kopen heeft hij tenminste redelijk vleugel
ik bezuinig niet op traineesquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:59 schreef Lennox het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo gruwelijk duur zijn. Zit er ook naar te kijken, maar gaat vaak naar de 4/500k. Momenteel hou ik mn trainees tot 350k. 17 jr goed/redelijk ook.
Ik ook nietquote:
De eerste 2 potentiele u-20, 3e b-trainee, 6e is skilltradequote:Xavier Campabadal
TSI=1 980, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Sigurbjörn Hrafnkelsson
TSI=1 800, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Jean-Marc Brancourt
TSI=840, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap [Onvoorspelbaar]
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Marcos Francisco Bestar
TSI=2 070, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap [Koppen]
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig
Maurycy Barnat
TSI=1 310, 18 jaar, redelijk in vorm
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: briljant
Francisco Gutiérrez
TSI=1 270, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap [Krachtig]
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:Marcos Hernández [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 220, 18 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
quote:Pablo Nieto
TSI = 2 570, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel +6
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Petre Deaconu
TSI = 1 780, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend +7
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Vesa-Heikki Hasko
TSI=1 100, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap [Snelheid]
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Scoren: goed +4 Spelhervatting: waardeloos
quote:Maurice Bokhorst
TSI=1 740, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap [Koppen]
Spelmaken: zwak Passen: matig
Scoren: goed +4 Spelhervatting: waardeloos
quote:Doede Heins
TSI=700, 17 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap [Koppen]
Spelmaken: matig Passen: redelijk
Scoren: uitstekend +2 Spelhervatting: slecht
quote:Dain Johnson
TSI=13 100, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Spelmaken: goed Passen: slecht
Scoren: briljant +6 Spelhervatting: slecht
quote:
Daniel Carvão
TSI=6 360, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap [Krachtig]
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Scoren: uitmuntend +6 Spelhervatting: slecht
Begin dit seizoen had ik mn a-trainees de deur uit gedaan... Dit is dus de nieuwe lichtingquote:Anid Lihic
TSI=8 830, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: briljant +2 Spelhervatting: slecht
Ziet er zeer goed uit JDquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef -J-D- het volgende:
Begin dit seizoen had ik mn a-trainees de deur uit gedaan... Dit is dus de nieuwe lichting
Ben niet ontevreden, al zeg ik het zelf.
Die eerste isquote:
tnxquote:
Het is niet zozeer bezuinigen.quote:
quote:Philipp Gahn
TSI = 2 690, 18 jaar, matig in vorm
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Parsons gaat deze week naar formidabelquote:Scott Parsons [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 610, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Ik heb even naar je wedstrijd gekeken en jouw midfield was zwak laag en die van hem slecht hoog, dus zoveel verschil was er niet. En daarentegen kom je met je slecht zeer hoog centrale en flanken aanval niet door zijn verdediging. Die waren immer goed, redelijk en met een uitschieter naar beneden zwak hoog. Scheelt minimaal een niveau met de zwakste verdediging. Zijn aanval daarentegen zit op 2 keer zwak en 1 keer slecht hoog en aangezien jouw verdediging matig heel laag is en eentje op matig laag, is de kans dat hij scoort veel reeeler. Dus dat hij heeft gewonnen vind ik vrijwel terecht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:28 schreef jde_kok het volgende:
Dit weekend volkomen onterecht van de koploper verloren. Al mijn stats waren beter, maar toch krijg ik met 3-0 op de broek. Mijn middenveld was matig laag en zijne was slecht hoog. Toch wel een verschil. Jammer genoeg dacht de matchengine er anders over.
Ik had in de 1e helft 3 kansen en hij 0. Ruststand 0-0. 2e helft schoot hij zijn 3 kansen er met prutspitsen wel in. Ik mistte mijn kans dus weer wel met een formidabel spits.![]()
Wordt voor mij dus nog een jaartje in de VIII. Op zich absoluut niet erg, maar ik ben iemand die absoluut niet tegen zijn verlies kan.![]()
Gekocht vandaagquote:Teemu Kinnunen (121772307)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 330
Loon: 792 Ī/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Spelmaken: redelijk Passen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Rampzalig scoren en waardeloos verdedigen trekt het loon volgens mij allebei redelijk naar beneden toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef maniack28 het volgende:
Waarom baseer je dat hij hoog zit?
Ik neem aan dat het een YP is, dan kan het denk ik nog wel eventjes duren.
Tis 792 inclusief, dat is 660 exclusief, met die goed bijstat passen zou hij toch aan de 700 exclusief moeten zitten. Ik denk 3 weken nu...
quote:Marten Pen
TSI=1 220, 17 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap
Spelmaken: matig Passen: redelijk
quote:Denis Melanich
TSI=1 270, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en rampzalig leiderschap [Technisch]
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Dieter van Zorg
TSI=1 140, 17 jaar, redelijk in vorm
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:Orlando Hof
TSI=1 720, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap [Technisch]
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:Per Grundskog
TSI=720, 17 jaar, uitstekend in vorm
quote:Ewold Staal
TSI=970, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap [Krachtig]
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:Rolf Soldaat
TSI=1 830, 18 jaar, redelijk in vorm
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
de laatste is helaas een beetje vaak geblesseerd, verder ben ik wel redelijk tevreden met mn traineesquote:Gerwald Kors
TSI=820, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap [Koppen]
Spelmaken: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
quote:Octavian Moldoveanu
TSI = 3 790, 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Vleugelspel: goed Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Ricardo Hauri
TSI = 25 940, 20 jaar, uitstekend in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: briljant
quote:Célestin Faure
TSI = 4 350, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Hendrik Kodula
TSI = 4 150, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: matig
quote:David Novell
TSI = 1 180, 17 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Krachtig]
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
quote:Filomeno Barros
TSI = 4 900, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Jussi Sarajärvi
TSI = 1 450, 17 jaar, goed in vorm
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
quote:Enrico Voroli
TSI = 1 530, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
quote:Milentije Rađenović
TSI = 4 070, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
quote:Dennis Rübenach
TSI = 2 260, 18 jaar, redelijk in vorm
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
quote:Bennie van der Wilt
TSI = 1 180, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
quote:Jaakko Posio
TSI = 4 600, 20 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Andoni Riaņo
TSI = 1 490, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
quote:Antoine Dupuis
TSI = 460, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
quote:Turo Kortekangas
TSI = 650, 17 jaar, matig in vorm
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
quote:Jan Murynowicz
TSI = 1 550, 17 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
quote:Tudorel Grigoroscutã
TSI = 800, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
quote:Marc Bomsdorf
TSI = 680, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
ik ben idd tevreden, vooral gezien het feit dat dit mijn eerste seizoen is dat ik verdedigen train...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:00 schreef -J-D- het volgende:
Zien er goed uit Moontje!
Melanich kan zeker een leuke worden.
Doet HAM het bij jullie ook niet?
Krijg een foutmelding als ik wil updaten. Iets over XML fout op teampagina, sluit af zonder op te slaan bla bla
nee alleen je pareltjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:01 schreef Daemon19 het volgende:
Gaan we nu allemaal onze trainees spammen?
Vandaar dat ik niks post!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |