Wu Siu-Wo!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oud-speler van me die te koop staat
Verkocht toen ie uitmuntend/uitstekend was
wijtenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:35 schreef stefmans het volgende:
Iedereen zeikt nu wel op Ivanov maar hij heeft gewoon weinig fouten gemaakt hoor. Nederlandselftal heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Gelukkig staat mijn team wel in de kwartfinale![]()
eigenlijk een beetje jammer dat je al een schoonfamilie hebt...quote:
Want met een schoonfamilie is het niet meer mogelijk om te 'bezichtigen'?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:01 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
eigenlijk een beetje jammer dat je al een schoonfamilie hebt...
in finland zijn vele mooie dames te 'bezichtigen'![]()
in helsinki loopt veel nazaad van de russen rond. niet echt interessant...quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:01 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
eigenlijk een beetje jammer dat je al een schoonfamilie hebt...
in finland zijn vele mooie dames te 'bezichtigen'![]()
Gewoon een slechte periode om dat soort spelers te verkopen.. 'even' wachten tot begin volgend seizoenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:14 schreef Mokkaboon het volgende:
waarom wordt mijn speler niet verkocht?
900k voor een uitmuntende speler is toch niet te veel gevraagd???![]()
hij's 19 jaar, matig passen en matig vleugelspel met dus uitmuntend scoren... daarnaast is ie technisch en z'n karakter is geel (aangenaam, evenwichtig, eerlijk)
900k ffs hier begin ik dus echt van te balen...
Laat het nou net zijn dat deze speler een trainee teveel voor mij is... Ik heb incl deze nu 7 scoren trainees... ik had 3 weken geleden een best goede YP die ik nu dus vollop train... en steeds 1 trainee langs de kant laten staan is ook niet effectief... hoewel bij blessure dat dus wel fijn is...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:43 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Gewoon een slechte periode om dat soort spelers te verkopen.. 'even' wachten tot begin volgend seizoen
De beste nr 4 met 9 punten en niet door! (En dat voor een team uit de IX div) Helaas pinda.... Vandaag verloren van de nr 3. gefeliciteerd! SV Houten 3 \Mangoworks2002.quote:1 Easthim 5 10 15-5
2 The Yanks 5 9 12-9
3 SV Houten 3 5 9 6-6
4 FC RKDEO 5 9 8-7
5 Einsteins Elf 5 4 6-16
6 stef666army 5 2 6-9
Ik wil welquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
Heeft iemand van de uitgeschakelde zin in een oefenpot?
[..]
De beste nr 4 met 9 punten en niet door! (En dat voor een team uit de IX div) Helaas pinda.... Vandaag verloren van de nr 3. gefeliciteerd! SV Houten 3 \Mangoworks2002.
Accepteer maarquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
Heeft iemand van de uitgeschakelde zin in een oefenpot?
[..]
De beste nr 4 met 9 punten en niet door! (En dat voor een team uit de IX div) Helaas pinda.... Vandaag verloren van de nr 3. gefeliciteerd! SV Houten 3 \Mangoworks2002.
Nice! Wat heb je betaald?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Accepteer maar
btw ik heb een nieuwe SP speler, Uitstekend def, Wonderbaarlijk SP![]()
Ja, vorig weekend ff niet, testje met Barnat... maar die is maar briljant. Het hangt er nu een beetje om of Tamuz in vorm is of niet.. hij was matig en mn andere def goed.. dan is de keuze makkelijkquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef maniack28 het volgende:Ik heb Komrad zn supernatural SP met uitstekend def voor 600k gekocht
defjes zijn duur, wss wordt Hauri vrijdag uitmuntend wingquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef maniack28 het volgende:Ik heb Komrad zn supernatural SP met uitstekend def voor 600k gekocht
Njah... het scheelt wel dat Tamuz 19 was.. dan is hij nog trainbaar en dus duurder..quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
[..]
defjes zijn duur, wss wordt Hauri vrijdag uitmuntend wing
TSI is al >25k
vraag me nog steeds af waarom je een def/SP trainee kooptquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Njah... het scheelt wel dat Tamuz 19 was.. dan is hij nog trainbaar en dus duurder..
Om jou er vanaf te helpenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef komrad het volgende:
[..]
vraag me nog steeds af waarom je een def/SP trainee koopt
Ik zoek trouwens nog steeds een SP trainee of een SP speler
en nu zit je er mee, voor 200k wil ik hem wel terugkopen, kan nog wel een centrale def gebruiken die iig 1 bal tegen kan houdenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Om jou er vanaf te helpenJij boodt het aan, dus ik dacht laat ik aardig zijn
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
[..]
en nu zit je er mee, voor 200k wil ik hem wel terugkopen, kan nog wel een centrale def gebruiken die iig 1 bal tegen kan houden
zal ik je een geheimpje vertellen:quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:53 schreef maniack28 het volgende:
dus niet.. had een keeper willen kopen en hier zn stats al gepost... werd 0.00001 sec voor de deadline overboden
Ze hebben nu veel leden verwijderd, en daarom hebben ze plaatsen over, als je er ook 1 wil kun je er 1 aanmakenquote:
zondag nog naar Goffertpark?quote:
origineel..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |