Dat valt op zich wel mee, niet spelen heeft een veel sterker effect.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je vorm door te spelen maar niet als je conditie traint daar door gaat je vorm achteruit!
waarschijnlijk dat laatstequote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:36 schreef ASSpirine het volgende:
-7 supporters omdat ik vergeten ben mijn team in te stellen, en misschien ook door de tegenvallende resultaten..
Sinds wanneer is 1 meervoud?quote:1 nieuwe supporters sloten zich bij je fanclub aan en betaalden in totaal 30 ¤ voor een abonnement.
Zo eigenlijk wel moeten jah!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een icon
Wordt de Vinni Jones award nu trouwens omgedoopt tot de Valentin Ivanov award?
over dat met Oekraine ben ik met je eensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:35 schreef stefmans het volgende:
Iedereen zeikt nu wel op Ivanov maar hij heeft gewoon weinig fouten gemaakt hoor. Nederlandselftal heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Gelukkig staat mijn team wel in de kwartfinale![]()
Tsja, ik proef er nu toch wel de nadelen van hoor. Heb toch al een keer of drie gehad dat ik mijn goede oudje met goed+ ervaring een paar weken kwijt was. Heb besloten om eerst m'n spitsen te verjongen, en in het tussenseizoen m'n verdedigers (m.u.v. 1 die matig ervaring / goed leiderschap heeft en het met z'n 30 nog wel een seizoen of 2 uit kan houden).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:45 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
over dat met Oekraine ben ik met je eens![]()
btw. jongere spelers zijn duurder dan mijn oudjes.. en ik als 8ste divisie moet het rustig aan doen![]()
Die jongen komt ook overalquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:51 schreef -J-D- het volgende:
De groeten van VK uit Oostenrijk.
Hij vermaakt zich opperbest
Je bent twee jaar te vroeg..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:51 schreef -J-D- het volgende:
De groeten van VK uit Oostenrijk.
Hij vermaakt zich opperbest
Oud-speler van me die te koop staatquote:Wu Siu-Wo (57076896) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 27 640
Loon: 8 664 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Saskatoon MBs United FC
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk