die sig heb ik nu wel lang genoeg gezienquote:
No moneyquote:Op maandag 3 juli 2006 19:19 schreef qyn het volgende:
[..]
Nee Uddel, je wil je briljant PM omruilen voor Dorus van 't Schip (46898292) ^^
Buitenaards positiespel, kan vanavond nog van jou zijn![]()
Geeft je zeker een vol niveau erbij op je middenveld
(en wat is nu 3.9 mln in een Hattrickleven)![]()
Op het moment 2x uitstekend vorm en 1x redelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 20:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uddel.. ik niet snappen.. ik heb 2x wc mid, 1x bovennatuurlijk mid en 1x een uitmuntend naar het midden.. ik haalde gisteren thuis, met bedaard ts, redelijk (laag). Hoe kan jij dan met dat team redelijk (hoog) halen? Zijn ze allemaal uitstekend in vorm? Staan je defs aanvallend? Ik snap het niet meer hoor
edit- ik zie net dat ik redelijk (heel hoog) had.. maar dna nog steeds, zoveel verschil
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Op het moment 2x uitstekend vorm en 1x redelijk
Maargoed.. met minder vorm willen ze nog goed presteren
Das geen geld voor zo'n speler...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:18 schreef Mokkaboon het volgende:
Ik heb weer een nieuwe speler gekocht![]()
Om mezelf klaar te maken voor de V divisie moet ik nu wel voldoende hebben om in de middenmoot mee te draaien lijkt me zo... inclusief deze speler heb ik nu op het middenveld:
1 buitenaards PM (matig ervaring)
1 reusachtig PM (waardeloos ervaring)
1 briljant PM (met matig ervaring)
1 uitmuntend PM (met redelijk ervaring)
alle vier uitstekend conditie natuurlijk...
ik had voor ik de speler kocht toevallig een screenie gemaakt (HT is nu down)
[afbeelding]
Ok hij heeft geen bijstats... maar daardoor koste hij ook 'maar' 2.550.000 euro... niet slecht al zeg ik het zelf... z'n loon is te doen...
edit: hij heeft dus wel redelijk scoren... ik meen me te herinneren dat er een aanpassing volgend seizoen zou zijn waarbij het voor spelers nodig is om scoren te hebben om kansen af te maken... hoe hoger ze scoren zouden hebben hoe meer kansen ze zouden scoren...
klopt dat?
hoe bedoel je 'het is meer op wiens naam het doelpunt komt te staan'?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef Grumpey het volgende:
die aanpassing zou kunnen kloppen, overigens krijg je dan dus niet meer kansen of scoor je ook niet meer. Het is meer op wiens naam het doelpunt komt te staan dus het voegt niet zoveel toe.
Is nu uitgesteld verlengd tot 12:45quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:09 schreef Grumpey het volgende:
in ieder geval meer dan vroeger.
overigens:
Current HT time: 2006-07-04 12:06:05
Hattrick is down for maintenance until 12.00 ht-time.
tss...
Wel dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:27 schreef Mokkaboon het volgende:
das nooit leuk...![]()
hopen dat niemand anders hem nog vind...![]()
quote:Manuel Jirafales (121531726)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Bijna alles magquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:43 schreef GRUMBLER het volgende:
Als ik op donderdag een friendly regel stel ik gelijk de opstellng in, kan je dit voorkomen.
Trouwens iemand hier nog belangstelling voor een (goed) coach met goed ervaring en redelijk leiderschap? (of mag dat hier niet meer gepost worden? kom af en toe lurken...vandaar)
Nieuw spits. Heb nu 2x briljant met koppen voorin staan voor het nieuwe seizoen. Wonderbaarlijk def voor 1.250 verkocht. Ook schamel.quote:Ruben Thuring (28045265)
24 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 11 270
Loon: 7 752 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
Ik heb verslagquote:Chan Si-Zhong perst zichzelf door de verdedigingslinie in de 65e minuut en maakt de 9 - 0. Het begint er steeds slechter uit te zien voor de bezoekers.
Is dat nieuw?quote:Eelco Tellegen zette zich achter de bal en schoot hem in één keer in het doel. De scheidsrechter keurde het doelpunt echter af omdat hij gefloten had voor een indirecte vrije trap!
En in woorden :quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:50 schreef pekel het volgende:
1-3 Óscar Orden (90)
1-4 Óscar Orden (90)
1-5 Reto Mapes (90)
2 in je hand, 3 van tafel maakt 5 kaartenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef Mokkaboon het volgende:
wat voor spel is dat? als dat poker is, is je hand eigenlijk niet eens goed...
of snap ik nu niks van dat spel?![]()
je mag me de volgende keer ook gewoon uitdagen hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:46 schreef twi het volgende:
Ik krijg als IX speler nooit echt uitdagingen van teams met redelijk wat supporters (zeg VII en hoger). Maar nu weet ik waardoor 't komt. Gewoon even "Welke VII of hoger wil afgeslacht worden door mijn wereldteam" en de uitdagingen vliegen je om de oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |