Hoi hier Oulu (Finland), Pylvästiequote:
Ok.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje late reacktie JD maar tis goed hoor.
edit :
Ik zie net dat je al een wedstrijd hebt geregeld heb inmiddels.Volgende keer beter. Volgende week dan JD?
quote:Totale capaciteit: 50000
Staanplaatsen: 31500
Gewone zitplaatsen: 12500
Overdekte zitplaatsen: 5000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 1000
Ik moest al lachen dat ik 3 penalties had gehad, maar dit vond ik toch ook nog wel grappig genoeg om te vermeldenquote:In de 86e minuut scoorde Twietjes-speler Vincenzo Eckard fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 4 - 1.
Twietjes kreeg in de 86e minuut een penalty, die netjes werd ingeschoten door Vincenzo Eckard. 5 - 1 voor de thuisploeg. Met dit derde doelpunt kreeg Vincenzo Eckard een hattrick op zijn naam.
Ik heb mn stadion ook verbouwt, en die van mij is precies de helft..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zo.. paar topics gemist volgens mij
Van de week halve training gehad omdat ik vergat m'n B-team op te stellen in de Fok!Cup (lees: geen tijd gehad). Hierdoor heb ik wel vv Emmen verslagen
Morgen tegen een counterhufter met altijd zo'n 135-140 hatstats alleen in de verdediging. Z'n aanval en middenveld stellen vanzelf niks voor. Moet er gewoon één of twee zien te scoren voor de winst
Morgen ook de test voor m'n nieuwe stadion:
[..]
Kunnen ze 's nachts gewoon niet de stekker eruit trekken?quote:Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 4 uur en 25 minuten, als compensatie voor de downtime.
* -J-D- zit in Maastricht vandaagquote:Op zondag 2 juli 2006 08:53 schreef The_Hives het volgende:
straks naar nijmegen, eens kijken of ik JD nog ergens kan spotten
Ach jaquote:Dimitri van Dorpel (121739666)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Op zondag 2 juli 2006 09:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
* -J-D- zit in Maastricht vandaag
en ik woon trouwens niet meer in Nijmegen
Klopt.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:51 schreef maniack28 het volgende:
In Bemmel ofzo toch>? Daar woont JD
Bemmel van .BE.. in de Bloemenstraat ofzo
Spijtig! Maar zo gaat het wekelijks bij mij. Die ene uitzondering kan het rendabel makenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:09 schreef MyImmortal het volgende:
lekkere pull JD, die van mij was weer niks waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |