quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Ruudt het volgende:
Bahbah, 2-3 verloren met MOTS.. Yesyes, 4-2 gewonnen..
VII here I come!! again
Same same! En de koploper heeft een 0-0 gespeeld bij de nummer 6 ofzo, dus ik sta nu nog maar één punt achter op plek drie!. Volgende week een kraker, tegen hem!!quote:
De hele 2e helftquote:susans krijgt nauwelijks een bal voorbij de centrale verdediging van de bezoekers. Ook ditmaal loopt hun aanval op niets uit. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door susans, met 65 procent balbezit.
Haar stats:quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
quote:Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: matig (heel hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel laag)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. ADO'67 10 34 - 17 20 3. RVL United 10 26 - 9 19 4. kv de meeuwen 10 25 - 9 19 5. F.C. heijplaat 10 21 - 10 19 6. The Puschkins 10 12 - 17 10 7. superajax 10 16 - 40 7 8. bergse boys 10 4 - 54 0 |
1 2 3 | FC de Twietjes 10 41 - 10 (+31) 24 guldin forever 10 37 - 11 (+26) 24 |
1 2 3 | 2. FC De Burcht 10 25 - 2 (+23) 26 3. JHMWMJZMN 10 43 - 7 (+36) 25 |
Ik zou ervoor kiezen om niet te promoveren.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:30 schreef hollander76 het volgende:
H76
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
HatStats 135
Defence 47
Midfield 45
Attack 43
LoddarStats 7.97
PStats 15.06
Ik denk niet dat ik wat in de 6e te zoeken heb he![]()
Maar toch sta ik tweede, en goede kans op promotie![]()
Al op de helft naar wereldklassequote:Gaizka Chaler [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=30 020, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap
Conditie: waardeloos Keepen: wonderbaarlijk
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Nu zondag gewoon winnen, dan de zondag erna expres verliezen van de nr 3. Ik sta dan 2e, op 2 punten achterstand op de huidige nummer 2. De laatste wedstrijd moet ik dan tegen hem, maar moet wel winnen om nog kampioen te worden. Benieuwd of het gaat lukken, wil namelijk niet promoveren want denk niet dat ik sterk genoeg ben voor V. Ligt een beetje aan de competitie waar ik in kom, maar denk niet dat ik het erop gok, of ik moet m'n team nog een boost kunnen gevenquote:1. FC Uddel 10 30 - 4 (+26) 25
2. Magic@Team 10 31 - 7 (+24) 24
3. Team NAC 10 13 - 6 (+7) 20
Nee Uddel, je wil je briljant PM omruilen voor Dorus van 't Schip (46898292) ^^quote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ok.. over versterkingen enzo. Heb nu op het middenveld twee briljantjes staan en een wereldklasse. Ik haal redelijk (hoog) met de vleugel naar het midden (goed pm) bedaard ts, normaal en thuis. Gisteren had ik matig (hoog), vleugel gewoon aanvallend, thuis met bedaard ts en pic. Nu wil ik een briljantje omruilen voor een wereldklasse pm, wat kan me dat ongeveer schelen in ratings?
Uddel.. ik niet snappen.. ik heb 2x wc mid, 1x bovennatuurlijk mid en 1x een uitmuntend naar het midden.. ik haalde gisteren thuis, met bedaard ts, redelijk (laag). Hoe kan jij dan met dat team redelijk (hoog) halen? Zijn ze allemaal uitstekend in vorm? Staan je defs aanvallend? Ik snap het niet meer hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ok.. over versterkingen enzo. Heb nu op het middenveld twee briljantjes staan en een wereldklasse. Ik haal redelijk (hoog) met de vleugel naar het midden (goed pm) bedaard ts, normaal en thuis. Gisteren had ik matig (hoog), vleugel gewoon aanvallend, thuis met bedaard ts en pic. Nu wil ik een briljantje omruilen voor een wereldklasse pm, wat kan me dat ongeveer schelen in ratings?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |