Yep.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef sigme het volgende:
Heren, mag van Leeuwen even z'n hoofdletter krijgen?
Arthur Docters van Leeuwen wil kamerlid worden
Niks nieuws hoor? Mag gewoon.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:02 schreef Autodidact het volgende:
WTF zit jij topics te sluiten in FB, EWK?
Ik zal het morgen eens bekijken, ik neem aan dat mods niet voor niets een kamertje hebben. Dit was niet voor de leukigheid.quote:
Dit slotje was niet om de leukigheid idd. Het liep wat uit de hand.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens bekijken, ik neem aan dat mods niet voor niets een kamertje hebben. Dit was niet voor de leukigheid.
Wat zei die "hogere" dan precies tegen jequote:Op maandag 15 mei 2006 00:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit slotje was niet om de leukigheid idd. Het liep wat uit de hand.
Meer precies is er verzocht het zelf even op te ruimen, wat imho terecht was. Dat initiatief heb ik dus maar opgepakt en iedereen heeft zijn zegje nu wel over het onderwerp gedaan, dus vond ik sluiting de beste optie.
Daarnaast geldt er wel enige terughoudendheid bij het modden in FB. Het verzoek kwam echter van een "hogere".
okeequote:Op maandag 15 mei 2006 12:09 schreef Autodidact het volgende:
Nee. EWK wachtte niet op z'n beurt, maar goed, zand erover.
Dit is volgens mij de eerste keer dat je het hier aankaart, maar ik heb het weggehaald.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef typtypo het volgende:
Wees niet tolerant voor religieuze intolerantie
Gaat hier nog eens wat aan gedaan worden?
Of blijven jullie net doen als of je neus bloed?
Het is omgekeerd geworden, heb ook wel ff de TT aangepast.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:18 schreef Godslasteraar het volgende:
Hee, modjes, gooi die ongenuanceerde en vooringenomen topic van SCH eens dicht!
Hirsi Ali naar conservatieve denktank in VS #2
![]()
zit er voor mij iets anders op dan in te stemmen?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is omgekeerd geworden, heb ook wel ff de TT aangepast.
Hij zegt het op zo'n manier dat het weer net door de beugel kan. Islam is een geloof en geen menselijke duiding, zoals bv. Jood, Moslim of Marrokaan dat wel is. Bovendien zegt hij niet dat het moet, maar dat het zal gebeuren.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kan iemand eens naar de reacties aan het eind in het topic van AHM kijken van de neo-nazi genaamd DrW/FET met zijn doodsverwensingen van 1.000.000 gelovigen?
Wat zou er gebeuren als ik exact dezelfde woorden als deze neo-nazi zou gebruiken maar de woorden met moslim zou vervangen door bijvoorbeeld jood? Graag wat meer consequente acties hier op dit forum.
Tsjah .. sorry, bij een dubbel topic is het gebruikelijk de eerste te belonen met het open laten en de tweede te sluiten.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zit er voor mij iets anders op dan in te stemmen?![]()
Ik ben echt een tegenstander van de neocons, dag en nacht met niets anders bezig, maar dit kan op geen enkele manier door de beugel.quote:Blij dat die neoconhoer hier uitgespeeld is.
You ain't seen nothing yet.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:02 schreef mariatrepp het volgende:
Ik ben echt een tegenstander van de neocons, dag en nacht met niets anders bezig, maar dit kan op geen enkele manier door de beugel.
Ik weet het, ik weet het, no problemoquote:Op maandag 15 mei 2006 19:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tsjah .. sorry, bij een dubbel topic is het gebruikelijk de eerste te belonen met het open laten en de tweede te sluiten.
Als er mods aanwezig zijn wel. Om middernacht is die kans alleen wat kleiner.quote:
Roddel en achterklap.quote:EWK - ga je dit topic om zeep helpen nu je Harry al eerder hebt weggekregen?
Ja, vragen of Argento verliefd is op Verdonk is echt inhoudelijk. Zoiets is puur een reactie om op de persoon te provoceren.quote:Wat doe je nou met je zogenaamde flamebaits? Het is puur inhoudelijk en het komt er ook gewoon weer te staan. Dus kappe jij
Helemaal niet. je laat de meest walgelijke reacties van Gia bijvoorbeeld weer staan maar een klein gebbetje moet meteen gewist wordne.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Roddel en achterklap.
[..]
Ja, vragen of Argento verliefd is op Verdonk is echt inhoudelijk. Zoiets is puur een reactie om op de persoon te provoceren.
Die Ayaan topics gaan te snel om goed te volgen i.c.m. de rest wat er speelt. Dit zag ik en las ik. Andere reacties komen ook vast wel in aanmerking.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Helemaal niet. je laat de meest walgelijke reacties van Gia bijvoorbeeld weer staan maar een klein gebbetje moet meteen gewist wordne.
Doorzichtig. En dat op de dag nadat je je medemod ten val hebt gebracht, je durft wel.
Vind mezelf nog aardig netjes tegenover dit soort intollerante figuren.quote:Dan wordt de kans zeker ook groter dat we intollerante personen zoals jou ook kwijt raken zeker
Sorryquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:33 schreef Chewie het volgende:
En dan noem jij die "Rechtse moderatie" SCH?![]()
Je moet het goed doen of niet doen. Nu heeft het veel weg van moderatie op de persoon. Volstrekt willekeurig en niet ter zake doende.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die Ayaan topics gaan te snel om goed te volgen i.c.m. de rest wat er speelt. Dit zag ik en las ik. Andere reacties komen ook vast wel in aanmerking.
Dat was geenszins de bedoeling. Sorry als het zo overkwam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet het goed doen of niet doen. Nu heeft het veel weg van moderatie op de persoon. Volstrekt willekeurig en niet ter zake doende.
Nee hoor, ik wilde graag weten waarom hij het zo standvastig voor Verdonk opneemt de hele dag, op het onbegrijpelijke af. Dus die opmerking was eigenlijk niet eens zo gek.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Flamebait he, niet flame. Dus vissen in de hoop een flame terug te ontvangen.
Naja, je hebt het herpost, ik laat het wel staan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde graag weten waarom hij het zo standvastig voor Verdonk opneemt de hele dag, op het onbegrijpelijke af. Dus die opmerking was eigenlijk niet eens zo gek.
Maar jij zegt die topics niet te kunnen volgen dus jij weet dat helemaal niet natuurlijk
Okayquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat was geenszins de bedoeling. Sorry als het zo overkwam.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, je hebt het herpost, ik laat het wel staan.![]()
De gemoederen lopen erg hoog op. Erg begrijpelijk...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook een emotionele dag, zo zonder Ayaan en zonder Harry.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:33 schreef Chewie het volgende:
Wellicht dat ik de term "flame" niet helemaal begrijp maar wat is er mis met deze uitspraak?
[..]
Vind mezelf nog aardig netjes tegenover dit soort intollerante figuren.
En dan noem jij die "Rechtse moderatie" SCH?![]()
quote:
Dank!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen dat er in het Tafkahs-topic onder andere MSN-logs geplaatst worden, en een user voor lul wordt uitgemaakt. Door crewleden nota bene!
Is erg belangrijk hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kan deze naar ONZ? Welke politica scheert haar schaamhaar denken jullie ?
Ik vermoed dat ze hem daar ook niet willen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef SCH het volgende:
Jammer - waar om niet naar ONZ?
Vermoedens Rita, zijn geen basis voor deugdelijke politiekquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze hem daar ook niet willen.
Ik neem soms een besluit als ik een vermoeden heb, ik doe een vermoeden niet als besluit voorkomen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Vermoedens Rita, zijn geen basis voor deugdelijke politiek![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik neem soms een besluit als ik een vermoeden heb, ik doe een vermoeden niet als besluit voorkomen.![]()
Ik zei het omgekeerde van wat zij zei.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeks, je bent het echt he, Rita.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:48 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zal de ruimte onderzoeken en de informatie meenemen, maar jullie krijgen geen gelijk.
Ik snap dat het gisteren een hectische dag was met Tafkahs en 20 keer zoveel posts als normaal. Maar graag nog wel even een reactie op bovenstaande.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen dat er in het Tafkahs-topic onder andere MSN-logs geplaatst worden, en een user voor lul wordt uitgemaakt. Door crewleden nota bene!
Over de MSN-log:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik was er alquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik snap dat het gisteren een hectische dag was met Tafkahs en 20 keer zoveel posts als normaal. Maar graag nog wel even een reactie op bovenstaande.
Jij kickt wel op cultuurzuiveringen ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:02 schreef McCarthy het volgende:
is er ook een Verdonk fan topic ergens op fok.
Echt geweldig wijf, ze kickt gewoon iedereen het land uitsuper mooi
Doe ff niet zo politiek correct, jongen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij kickt wel op cultuurzuiveringen ?
Wie moet ze nog meer deporteren, denk je ?
Kom eens met een argument ipv een dooddoenerquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Doe ff niet zo politiek correct, jongen.
Als je de verichtingen van McC een tijdje hebt gevolgd weet je dat hij wel min of meer van de rassenzuiveringen isquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Doe ff niet zo politiek correct, jongen.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je de verichtingen van McC een tijdje hebt gevolgd weet je dat hij wel min of meer van de rassenzuiveringen is.
Etnische zuivering van een land? Daar richten ze internationale gerechtshoven tegenop en daar zal een reden voor zijn lijkt me..quote:
Reden, schmeden. Er is geen universele wet die ons voorschrijft dat etnische zuivering niet door de beugel kan. Dat dat op globaal gezien wel besloten is heeft daar niets mee te maken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Etnische zuivering van een land? Daar richten ze internationale gerechtshoven tegenop en daar zal een reden voor zijn lijkt me..
Cultuurzuivering is walgelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef FuifDuif het volgende:
Goed, wat is er mis met een cultuurzuivering? Wat heeft dat met deportatie te maken? Dat softe gelul hebben we hoop ik onderhand wel gehad. Wat mij betreft mag het ook allemaal wel wat eenvoudiger om mensen het land uit te gooien.
Tja van mij mag je er voor zijn. Daar is het een vrij land voor. Maar dan hoor je naar mijn idee wel bij het laagste soort mensen op deze planeetquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Reden, schmeden. Er is geen universele wet die ons voorschrijft dat etnische zuivering niet door de beugel kan. Dat dat op globaal gezien wel besloten is heeft daar niets mee te maken.
Ik vind het anders volstrekt acceptabel om bijvoorbeeld de christelijke cultuur in ons land boven de moslimcultuur te stellen. Niet in de zin van dit is beter dan dat, maar meer in de zin van behoud van cultuur en daardoor behoud van een evenwichtige samenleving, want zeg nu zelf, een multiculturele samenleving is een utopie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Cultuurzuivering is walgelijk.
Je verklaart bepaalde cultuuruitingen tot heersend en super en andere "werk je weg."
In extremo kan dat leiden tot ethnische zuiveringen. Mensen het land uitjagen, de haat naar bepaalde ethnische groepen toe opfokken...
Er is ook geen universele wet, juridisch of moreel, die je verbiedt je buurkinderen te vermoorden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Reden, schmeden. Er is geen universele wet die ons voorschrijft dat etnische zuivering niet door de beugel kan. Dat dat op globaal gezien wel besloten is heeft daar niets mee te maken.
Als dat 'boven' inhoudt een cultuurzuivering of islamieten wegjagen dan is het een a-sociaal standpunt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het anders volstrekt acceptabel om bijvoorbeeld de christelijke cultuur in ons land boven de moslimcultuur te stellen. Niet in de zin van dit is beter dan dat, maar meer in de zin van behoud van cultuur en daardoor behoud van een evenwichtige samenleving, want zeg nu zelf, een multiculturele samenleving is een utopie.
Uiteraard doel ik niet op het mondiale niveau, maar slechts op het nationale.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als dat 'boven' inhoudt een cultuurzuivering of islamieten wegjagen dan is het een a-sociaal standpunt.
De hele wereld is multicultureel.. en dat is een realiteit..
Toch krom om realiteiten te ontkennen en beweren dat het een utopie is.
Maak niet uit... ook in Nederland is het een realiteit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Uiteraard doel ik niet op het mondiale niveau, maar slechts op het nationale.
In datzelfde topic:quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn jullie iets te vaak met Drugshond doorgezakt, dat dit nog open is?
De onbetrouwbare Magan, bekend als Hirsi "Pinoccio"
Ik bedoel, alles leuk en aardig hoor, alle functionele autisten komen weer eens aan het woord en het is zo mogelijk nog hilarischer dan de voorgaande wrochtsels van BSB's welversneden pen, maar erg veel eer leg je er niet mee in.
leuk om dat over iemands moeder te zeggen terwijl de user die bedoeld wordt een banquote:Een varken heeft geen hoofd, óók niet als je het over Akkerslootfs moeder hebt
Even overleggen met SK.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn jullie iets te vaak met Drugshond doorgezakt, dat dit nog open is?
De onbetrouwbare Magan, bekend als Hirsi "Pinoccio"
Ik bedoel, alles leuk en aardig hoor, alle functionele autisten komen weer eens aan het woord en het is zo mogelijk nog hilarischer dan de voorgaande wrochtsels van BSB's welversneden pen, maar erg veel eer leg je er niet mee in.
Ook erg fatsoenlijk, inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
In datzelfde topic:
[..]
leuk om dat over iemands moeder te zeggen terwijl de user die bedoeld wordt een ban
heeft en zich tegen dit soort bagger niet kan verdedigen.![]()
schandalig.
Het is weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
In datzelfde topic:
[..]
leuk om dat over iemands moeder te zeggen terwijl de user die bedoeld wordt een ban
heeft en zich tegen dit soort bagger niet kan verdedigen.![]()
schandalig.
Het woord luchtverkeersleiding ook. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Verdonk vs Rutte #3
Veenendaal ontbreekt in de TT.
Wie was ook weer de 3e kandidaatlijsttrekker?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het woord luchtverkeersleiding ook. Wat is je punt?
Mja, keuze van de oorspronkelijke TS om het topic te concentreren op de twee belangrijkste kandidaten. Ik geloof dat Veenendaal zelfs een eigen topic heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wie was ook weer de 3e kandidaatlijsttrekker?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het woord luchtverkeersleiding ook. Wat is je punt?
Beter nog, zet Sigme op blauw, dan kan ze zelf ingrijpen wanneer dat nodig is. Blauwbil 2006!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:51 schreef sigme het volgende:
Het is misschien wel ontopic maar wil iemand even kijken naar de doodverwensingen hier?
Ayaan Hirsi Ali : " Ik sterf desnoods in mijn strijd "
Check.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:51 schreef sigme het volgende:
Het is misschien wel ontopic maar wil iemand even kijken naar de doodverwensingen hier?
Ayaan Hirsi Ali : " Ik sterf desnoods in mijn strijd "
Ja, tvlxd is alvast aan het spelen met zijn modknopjes.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef Monidique het volgende:
Het bericht van Finder_elf_Towns is zomaar weg...
Het recht komt indirect van de eigenaar van FOK! af, natuurlijk. Maar dat is helemaal het punt niet, denk ik. Ik verwijderde die post van jou met de foto, omdat ik de referentie die je maakte had verwijderd en je post dus als reactie op een doodsverwensing niet meer relevant was.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee. Wat geeft jou het recht om mijn posts domweg te wissen?
En, heeft de maker van die post over de gasdouche al een permban aan zijn reet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het recht komt indirect van de eigenaar van FOK! af, natuurlijk. Maar dat is helemaal het punt niet, denk ik. Ik verwijderde die post van jou met de foto, omdat ik de referentie die je maakte had verwijderd en je post dus als reactie op een doodsverwensing niet meer relevant was.
Standaardprocedure.
Het verzoek voor een ban staat er wel. Ik kan ze zelf niet uitdelen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
En, heeft de maker van die post over de gasdouche al een permban aan zijn reet?
Ik ben volstrekt allergisch voor het volledig verdwijnen van posts. Als het de mijne zijn..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het verzoek voor een ban staat er wel. Ik kan ze zelf niet uitdelen.
Dat is dus wat ik bedoelde met dat er meer gebeurde dan wat je hier kan zien.
Snap ik, maar voor het enigszins logisch door laten lopen van een topic is het gebruikelijk dat reacties op verwijderde/weggeedite posts helemaal weggehaald worden. Anders zie je vaak een brij van aaneengesloten reacties die helemaal leeg zijn gehaald, wat niet bepaald relaxt wegleest.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:36 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben volstrekt allergisch voor het volledig verdwijnen van posts. Als het de mijne zijn..
Zo delete jij wel vaker dingen die volgens jou niet prettig weglezen he?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor het enigszins logisch door laten lopen van een topic is het gebruikelijk dat reacties op verwijderde/weggeedite posts helemaal weggehaald worden. Anders zie je vaak een brij van aaneengesloten reacties die helemaal leeg zijn gehaald, wat niet bepaald relaxt wegleest.
Handige site, ik voeg hem toe.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:31 schreef zakjapannertje het volgende:
een site die hier bij kan? Wegwijs in de Nederlandse politiek
gaat over het stemgedrag van de partijen in de Tweede Kamer, dat wordt op deze site helemaal bijgehouden http://www.politix.nl/
De laatste dicht gezet, Die van McCarthy is al een tijdje dood maar neem ik mee naar "achteren" om te kijken of die samengevoegd kan worden.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:01 schreef NewOrder het volgende:
Er lopen nou minstens 3 topics over de belasting op email en sms:
Europarlementariër wil belasting op sms en mail
En dan vinden ze het gek dat het niks wordt met de EU
"EU kijkt serieus naar plan voor btw op e-mail en sms"
Kan dat niet allemaal in het originele topic van McCarthy?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:40 schreef Sidekick het volgende:
en de verkiezingsuitslagensite van Freako erbij gezet.
Topic is gesloten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:05 schreef zakjapannertje het volgende:
BESPAAR! hier 200 miljoen Euro! is dubbel, dit topic bestaat al in de vorm van Stop verspilling Europese parlement van 200 miljoen per jaar (en Straatsburg op de schop )
Topics zijn samengevoegd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:27 schreef sigme het volgende:
Môgge!
Kan deze - Pedofielen richten politieke partij op - dicht?
Immers, deze - http://forum.fok.nl/topic/864099 - is er al.
Zelfs daar past het niet, dicht dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:33 schreef Monolith het volgende:
past dit weinig inhoudelijke geneuzel in POL? Volgens mij kan het beter richting ONZ.
Is dat zo? Het CDA, de Telegraaf en het ANP spreken bv. van vlaktax. Daarentegen zijn er weer anderen zoals o.a. de NOS die op het eerste gezicht in google vlaktaks gebruikt hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:12 schreef zakjapannertje het volgende:
Basisinkomen en vlaktax vlaktax moet vlaktaks zijn
in het Nederlands schrijven wij het als 'taks'quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is dat zo? Het CDA, de Telegraaf en het ANP spreken bv. van vlaktax. Daarentegen zijn er weer anderen zoals o.a. de NOS die op het eerste gezicht in google vlaktaks gebruikt hebben.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=tax&w=wquote:Gezocht naar tax
Deze schrijfwijze werd niet gevonden in de Woordenlijst.
Misschien staat de juiste vorm in onderstaande suggestielijst.
* taks1
* taks
http://www.taaldatabanken(...)r/juist/990730.shtmlquote:Taks
30 juli 1999
Dat we in dit land veel belastingen betalen, daar kan een mens treurig om worden. (O jee, die aangifte had vorige week al ingediend moeten zijn!) Dat die belastingen in onze journaals vaak "taksen" heten, daar kan deze mens alleen maar in-treurig om worden. Dat halfslachtige koeterwaals hebben we toch nergens voor nodig? Laat het duidelijk zijn: de Fransen hebben taxes, wij hebben belastingen en heffingen.
Een paar maanden geleden heerste er nog euforie bij onze bedrijven. België mocht weer koekjes uitvoeren naar de Verenigde Staten zonder extra "invoertaksen", meldde het journaal. Maar vorige week heeft de Amerikaanse overheid de "invoertaksen" op een hele reeks Europese producten drastisch verhoogd. Invoertaksen! Wat is er gebeurd met de goeie ouwe invoerrechten? Maar er is meer aan de hand. De Verenigde Staten hebben de Europese producenten eigenlijk een strafheffing opgelegd omdat de Europese Unie het Amerikaanse hormonenvlees weert.
De nieuwe regering wil op z'n vroegst in 2001 een "energietaks" of "CO2-taks" invoeren. Daarmee komt Verhofstadt de groenen tegemoet. De Nederlandse groenen hebben ook energiemaatregelen bepleit. Alleen noemen zij het resultaat een energieheffing of energiebelasting, een CO2-heffing of CO2-belasting. Waarom duiken bij ons telkens weer die foeilelijke onzindelijke "taksen" op?
In Groot-Brittannië voeren de vrachtwagenchauffeurs actie tegen de stijging van de dieselprijzen en de "rijtaksen", hoor ik in het journaal. Pardon? Als iedereen het over wegenbelasting heeft, waarom onze journaals dan niet?
Een Italiaanse stoker is bestolen: dieven zijn er met zijn grappavoorraad vandoor. De man was niet verzekerd tegen diefstal. En daarenboven zou hij toch de speciale "taksen" moeten betalen op z'n verdwenen grappavoorraad. Zouden dat geen accijnzen zijn geweest?
Maar er is ook goed nieuws van het belastingfront. Ook na 1 juli zullen winkels op de luchthaven van Zaventem hun producten "taksvrij" kunnen blijven verkopen. Ik heb er alle begrip voor dat je het Engelse tax free wilt vermijden, maar doe je dat dan met een onwoord als "taksvrij"? In het Nederlands winkelen we belastingvrij. En als alles goed zit, ben ik dat om deze tijd ook aan het doen.
Ok, het is veranderd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
in het Nederlands schrijven wij het als 'taks'
[..]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=tax&w=w
[..]
http://www.taaldatabanken(...)r/juist/990730.shtml
Het Verdonk topic heb ik gesloten. Naar de andere topics moet ik even beter kijken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef sizzler het volgende:
NVD: zwart gemaakt door de media?
Politie haalt uit naar politiek: schijnveiligheid
Nederlanders nog altijd negatief over EU
Regering: Fuck het milieu!
Kamer wil reactie Verdonk op Taïda-oordeel CBP
netwerk: 'allochtone vrouwen achter slot &grendel'
Misschien een idee om te gaan topicvissen bij NWS?
Is zeker geen POL, is dan meer WFL. Niet alleen op titels afgaan he.quote:
Oh, ik heb er even snel in gekeken maar idd niet zo aandachtig gelezen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is zeker geen POL, is dan meer WFL. Niet alleen op titels afgaan he..
Nodig niet maar ik vind het ook niet zo ernstig dat aanpassen nodig is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:32 schreef achterhetspoor het volgende:
waarom links er echt NIETS van begrijpt inhoudelijk gaat het topic best aardig maar is die titel nodig?
Dicht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:07 schreef sizzler het volgende:
Jonge VVD-ers stemden massaal op Rutte dankzij campagne
Wellicht vindt de desbetreffende entiteit het slechts een opmerking van triviaal niveau, edoch wilde ik hier gaarne nog even opmerking dat het woord 'praten' meer gepast is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:59 schreef zakjapannertje het volgende:
hoewel petje af voor het particulier initiatief, we hebben nog steeds het voorgaande slowchat vol te lullen[pol 965] Hein van Meeteren
Ok.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef Medi het volgende:
hoi en sorry, ik heb mijn bericht aangepast.
mvg.
Nee. Een topic gaat wel vaker af van de hoofdlijn en dat moet gewoon kunnen. Als het puur bashen om het bashen is, is het een ander verhaal; net zoals er nog wel meer redenen zijn, zoals slowchatten.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:28 schreef Carl_Romme het volgende:
Kan de naam van dit topic veranderd worden in 'het grote anti Turkije topic' o.i.d? De vlag dekt de lading bij lange na niet meer.
Waar speel ik op de persoon? Ik stel namelijk alleen dat je jezelf belachelijk maakt door dat bericht af te doen als rechts en dus in jouw ogen ongeloofwaardig.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beste Chewie. Ik kom met jou gewoon niet "klaar". Het erge is dat je mij verwijt dat ik op de persoon speel, maar je werk daar even vrolijk aan mee. Verder vind ik je erg denigererd uitlaat over mensen met een arbeidshandicap. Stuitend gewoon. Je weet kennelijk niet dat je het hier over mensen hebt. Op deze manier ga ik jou geen feedback geven en dat doe ik verders dan ook niet op de genoemde punten. Als je denk dat er mensen zijn die met jou graag discussieren, dan zullen er denk ik verdraaid weinig overblijven op den duur.
Ja jammer want ik heb je al een paar keer gevraagd om onderbouwing van je beweringen maar die blijven continue uit en het viel me de vorige keer ook al op dat er dan een soortgelijke reactie komt als deze.quote:Ik wil graag een waardige discussie maar ik stel vast dat je het mij op die manier wel erg lastig maakt. Jammer.
Mijn bedoeling was een onderbouwde discussie, dat jij zo makkelijk de handdoek in de ring gooit kan ik verder weinig aan doen.quote:Je begrijpt het al. Ik heb hier dus geen meer in. Maar misschien was dat ook wel je doel. In dat geval is het je prima gelukt.
Dat lijkt me ook beter als het je niet lukt om ook maar iets te onderbouwen.quote:Verder zal ik het hierbij laten.
tofquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Done.
Die ik had willen plaatsen in het topic over de topinkomens...quote:Het incestwereldje van topbestuurders en commisarissen is een prachtig voorbeeld van kartelvorming en het bijbehorende marktfalen. Topbestuurders zijn daardoor (te) duur, te gericht op snelle winst (want moeten presteren), dus ook de produkten zijn (te) duur), hetgeen slecht is voor het bedrijf zelf, en ook nog voor het bedrijfsleven in het algemeen, omdat de mensen minder geld overhouden om ergens anders te besteden.
Niet dat HO dit ooit zal toegeven natuurlijk, want zoals de gelovige vertrouwt op God, heeft Henry nu eenmaal een blind vertrouwen in de vrijemarktwerking, die er uiteindelijk altijd voor zal zorgen dat alles sal reg kom. Eventuele ellende kan immers slechts veroorzaakt zijn door de duivel overheid .... en dus kun je dat God de vrije markt niet verwijten.![]()
Topic is niet verdwenen maar is gewoon vol. Het staat je vrij om deel 2 te openen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef DeepThought het volgende:
Wat is dat toch met topics die verdwijnen terwijl je aan het posten bent, en dat ik dan plotseling 'geen recht meer heb om in dit topic te posten'?
Het gaat om deze reactie:
[..]
Die ik had willen plaatsen in het topic over de topinkomens...
Dat klopt. Het bericht is weggehaald.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:35 schreef StefanP het volgende:
Dit soort onzin hoef ik dus echt niet over mijn rug te laten gaan:
Vlaams belang de grootste in Belgie
Het komt nauwelijks voor dat mensen adhv een enkele post worden geband. Iets waar jij ook profijt van trekt overigens, dus ik zou niet te hard klagen.quote:Als daar geen ban op van toepassing is, dan weet ik het ook niet meer. Die continue 1-regelige replies van dit soort users die iedereen maar een nazi noemen, komen me mijn strot uit. Zie ook Hitler vergelijkingen en doodsverwensingen
Hoezo, heb je weer vakantie nodig?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
Chewie, moeten we niet nodig eens ruzie maken ofzo?
Ach gut ons huilebakjequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:35 schreef StefanP het volgende:
Dit soort onzin hoef ik dus echt niet over mijn rug te laten gaan:
Vlaams belang de grootste in Belgie
Waarschuw me als je zover bent!quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar je bent nog niet echt uitgetest.![]()
Ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:43 schreef sigme het volgende:
Somalisch recht zegeviert in NL
dubbeltopic (en dat is de vriendelijke uitleg)
Volgens mij is Houzee meer dan alleen en uitroep van vreugde. Maar waarom wil je dat weten? Wil je dat als ondertitel gebruiken dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef desiredbard het volgende:
als " Ya Rab Al Alamien" als onderschrift mag voor een usericon. Mag "Houzee" dan ook?
Het is tenslotte slechts een uitroep van vreugde
waarom doe je het dan ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef desiredbard het volgende:
Ik weet donders goed dat ik als vers bekeerd hindu geen swastica hoef te plaatsen als avatar, alhoewel dat wel zou moeten kunnen.
Maar trollen wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:33 schreef desiredbard het volgende:
Ik dacht niet volksliedjes verboden waren op fok
religieuze symbolen en teksten evenmin
Niks IRA Slogan.... Gaelic Volksliedjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar trollen wel.
Houd het nu gewoon bij je IRA-slogan en niemand die er naar kraait. Nu kom je zielig over met je aandachttrekkerij en getroll. Je hebt zelf de kans om weer normaal te doen. Dat lijkt me geen onredelijke wens.
Quite right, het is nogal offtopic. Ik heb dus even alle offtopic posts weggehaald.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:39 schreef achterhetspoor het volgende:
Economie in zeer goede handen bij Balkenende...
Was dat lijstje wegens onnodig crossposten niet al 20 keer verwijderd?
Mag dit? Iemand met naam en toenaam aanspreken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bas de Ridder wat ben jij een schijnheilig kutventje
En een troll bovendien.
Kennelijk heeft hij er zelf geen problemen mee dat mensen zijn naam weten; dus ik zie er dan geen probleem mee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Mag dit? Iemand met naam en toenaam aanspreken?
Voor de duidelijkheid: genoemde naam & toenaam horen bij Desiredbard, en die verstrekt deze info via een link in zijn onderschrift.
Niet alleen via een link in zijn onderschrift. Zijn nickname is gewoon een anagram van zijn echte naam.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Mag dit? Iemand met naam en toenaam aanspreken?
Voor de duidelijkheid: genoemde naam & toenaam horen bij Desiredbard, en die verstrekt deze info via een link in zijn onderschrift.
Verdomd! Bijna dan. Wat fraai.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet alleen via een link in zijn onderschrift. Zijn nickname is gewoon een anagram van zijn echte naam.
Je hebt gelijk. Ik lees altijd desiredbart - maar da's een d, die t. En dan klopt ie compleet.quote:
Waarom Trollen, hij heeft wel gelijk, Thailand, Maleisie en Indonesie is het gewoon een heel geaccepteerd symbool:quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:10 schreef Bluesdude het volgende:
De 'bekeerde hindu B. ' heeft een ban van 3 maanden wegens trollen.. zie MED.
Ja maar is dit een Thais forum?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef scubaboy het volgende:
[..]
Waarom Trollen, hij heeft wel gelijk, Thailand, Maleisie en Indonesie is het gewoon een heel geaccepteerd symbool:
[afbeelding]
Kijk je ook even naar zijn ondertitel?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef scubaboy het volgende:
[..]
Waarom Trollen, hij heeft wel gelijk, Thailand, Maleisie en Indonesie is het gewoon een heel geaccepteerd symbool:
[afbeelding]
De url van z'n huidige plaatje is ook wel ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kijk je ook even naar zijn ondertitel?
Daarover heeft hijzelf een vraag gesteld, in dit POLFB topic.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kijk je ook even naar zijn ondertitel?
Nou heb ik geen idee waar "Ya Rab Al Alamien" voor staat. Iemand?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef desiredbard het volgende:
als " Ya Rab Al Alamien" als onderschrift mag voor een usericon. Mag "Houzee" dan ook?
Het is tenslotte slechts een uitroep van vreugde
[sub]Of iets in de trant van "Ein Reich ein Fuehrer"[sub]
Ja, maar doen alsof je een bepaalde ideologie hebt om te trollen is niet welkom.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:25 schreef scubaboy het volgende:
Mag iemand niet uitkomen voor een ideologie waarvoor hij/zij staat?
Het archief?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef Tijger_m het volgende:
Kan deze Palestijns geweld tegen burgers. op slot of verplaatst worden naar een meer toepasselijke locatie?
En wie zegt dat iemand die ideologie aanhangt om te trollen.quote:Hup Willem II stoere kerels,
Trots van het voetballand.
Denk aan je roem en glorie
Denk aan je vriendschapsband
't Rood-wit en blauw onzer vad'ren
Kleurt Willem II zo goed.
Het geeft te allen tijde
Spelers leeuwenmoed.
Willem II, Willem II
met je beroemde kleuren.
Stoere bend, welbekend.
Jij staat voor ied're bal.
't Hoofd steeds koel,
voor het doel
Dan kan je niets gebeuren,
Leev' houzee,
voor Willem II
Horen wij overal
extrawaskracht zat al te klooienquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:11 schreef Genverbrander het volgende:
Kunnen de mods svp zorgen voor één centraal kabinetscrisistopic?
Dat moet je aan de opstellers en uitvoerders er van vragen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:56 schreef scubaboy het volgende:
Policy is dus met twee maten meten?
Bedankt extra waskracht!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Yep, ik dacht even handig te zijn. Mooi niet dus.
Ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:48 schreef scubaboy het volgende:
En wie zegt dat iemand die ideologie aanhangt om te trollen.
En wie zegt hier dat het "doen alsof is".
Heb je deze gelezen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:56 schreef scubaboy het volgende:
Policy is dus met twee maten meten?
Ik geloof dat er nu geen dubbeltopic meer is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Kan een mod even wat doen aan het dubbeltopic.
Never mind, tsjongejonge, lekker opzichtig ditquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je deze gelezen?
De Userpolicy
Mooi.
Trouwens, waar in MED zie jij staan dat hij om dat icon gebanned is?
Jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:07 schreef SCH het volgende:
Wat lief he, dat ik altijd zoveel ANP-berichtjes plaats om de lieve usertjes op de hoogte te houden
Waar zie jij een links-bashtopic?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:05 schreef achterhetspoor het volgende:
Kan hier wat in gesnoied worden ofzo?
Krijgt Nederland een grote Coalitie?
Tot ordinair linksbashtopic verworden met dank aan de TS.
Het komt altijd van het ANP en dat staat niet op het internet maar op de interne telex waar ik toegang tot heb.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, je bent een fijne bron van snelle info. Heb je ook linkjes naar de bron erbij of is er soms nog geen publicatie op internet?
Lijkt me niet (meer) nodig?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Is het mogelijk om Crisis in Den Haag - Deel #12 - Kabinet gevallen wat meer ontopic te houden. Mensen gaan er discussies voeren over eigen debattechnieken en persoonlijke dingen. Topic isnet open, maar vorig topic eindigde ermee en dit topic begint er mee.
Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen, is het wel zo handig als het dan alleen over die zaak gaat.![]()
inderdaad. ik was voorbarig. Dacht dat het htezlefde zou gaan als in het andere topic.quote:
Dacht ik alquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het komt altijd van het ANP en dat staat niet op het internet maar op de interne telex waar ik toegang tot heb.
Luilakquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:49 schreef Chewie het volgende:
done
Het integreren van Turken is ook een reden om je stem te bepalen, reacties gaan wat mij betreft niet te ver. Als users alleen maar mogen melden wat ze gaan stemmen en waarom krijg je een opsomtopic en geen discussietopic en zou ik die dicht gooien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Luilak![]()
De hele pagina staat vol met bagger. De vraag was wat je zou stemmen en waarom, niet waarom Turken slechter integreren of waarom je dan beter op GL kan stemmen
het is niet geopend als een discussie topic, het is een topic om te verhelderen. Je hebt er bij dat topic niets aan dat user A vindt dat user B op het verkeerde paard wed, want dat is de vraag helemaal niet. Vergelijkbaar met Het grote POL-spel: De peilingen-aandelenmarkt #5quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het integreren van Turken is ook een reden om je stem te bepalen, reacties gaan wat mij betreft niet te ver. Als users alleen maar mogen melden wat ze gaan stemmen en waarom krijg je een opsomtopic en geen discussietopic en zou ik die dicht gooien.
Alle topics blijven open totdat er een geldige reden is om het te sluiten. Het topic is misschien niet heel praktisch en realistisch, maar die manier zorgt wel voor een aardige discussie over een bepaald onderwerp.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:52 schreef Bluesdude het volgende:
Tot je 78e vrolijk leven en dan....dood
Waarom is dit topic nog open ?
Wat is de waarde ervan.. wat is de bijdrage tot zinnige meningsvorming.
Hummm toen ik mijn post schreef zag ik echt geen "aardige discussie" nav de onbeschofte OPquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Alle topics blijven open totdat er een geldige reden is om het te sluiten. Het topic is misschien niet heel praktisch en realistisch, maar die manier zorgt wel voor een aardige discussie over een bepaald onderwerp.
Zelden leiden dit soort bagger-openingen naar goede discussies en zeker niet als de TS later niet of niet-serieus reageert..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:01 schreef Sidekick het volgende:
Ik bedoelde een aardige opening tot discussie.
Er is inderdaad ook ruimte voor de wat minder realistische politieke ideeen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar hebben we feedback voorKan iemand de TT veranderen van president naar minister-president?
het komt uit het Gereformeerd Dagbladquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef sigme het volgende:
Volgens mij is het enorm oud nieuws (ik wil de bron dan ook graag zien); maar blijkbaar heeft iemand een columnpje verspreid of geschreven.
Dubbel oud nieuws is wat veel van het goede, lijkt me.
Grootste politieke voorvechters van natuur ontmaskerd
GroenLinks en vervuilende auto's.
Ik zag het. Helaas krijg ik het niet open, maar ik hoor de sneren naar Halsema's stinkende diesel al máánden, dus het is of een oud artikel of opgewarmde prak.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het komt uit het Gereformeerd Dagblad
dat laatste, maar er staat nog meer bagger in, staatssecretaris van der Laan moest een vervanger naar de kamer laten komen omdat zij woensdag naar Jakarta wilde vliegen, de Vries (cda) zou hier voor gezorgd hebben ..quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zag het. Helaas krijg ik het niet open, maar ik hoor de sneren naar Halsema's stinkende diesel al máánden, dus het is of een oud artikel of opgewarmde prak.
Het dubbele topic is gesloten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef sigme het volgende:
Volgens mij is het enorm oud nieuws (ik wil de bron dan ook graag zien); maar blijkbaar heeft iemand een columnpje verspreid of geschreven.
Dubbel oud nieuws is wat veel van het goede, lijkt me.
Grootste politieke voorvechters van natuur ontmaskerd
GroenLinks en vervuilende auto's.
Ja, maar ook een mod hoort gewoon te posten met argumenten in POL. Kan me niet schelen of ie links of recht is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook een mod (een user met een kleurtje) heeft recht op een eigen mening, hoe stupide die ook moge overkomen bij andere users.
Nu vraag ik me af welke clone je hiervoor wilde gebruiken?!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:16 schreef SCH het volgende:
Dacht echt dat we die periode waarin Fortuyn een fascist wordt genoemd en Marijnissen en Bos met Mao en Stalin worden vergeleken, nu wel gehad hebben. Echt een brevet van onvermogen. Als SCH op die manier zou posten dan weet ik het wel
Ik snap je niet. Wat vind je van mijn opmerkingen over Martijn?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af welke clone je hiervoor wilde gebruiken?!
Waarom? Het wemelt van de users met one-liners en zonder argumenten (ik noem geen namen, maar ik bedoel Ipponquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, maar ook een mod hoort gewoon te posten met argumenten in POL. Kan me niet schelen of ie links of recht is.
Je verwees naar jezelf in de derde persoon. Een clone zou eerder genijgd zijn naar jou te verwijzen als "SCH".quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wat vind je van mijn opmerkingen over Martijn?
"Geneigd" EW, "geneigd". Maar ik denk niet dat SCH dit onder een kloon wou posten. Hij sprak gewoon over zichzelf in de 3e persoon. Heel normale stijlfiguur hoor. Julius Caesar deed het ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je verwees naar jezelf in de derde persoon. Een clone zou eerder genijgd zijn naar jou te verwijzen als "SCH".
inderdaad. en ippon wordt ook getolereerd. Maar Martijn heeft wel een vorm van macht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je verwees naar jezelf in de derde persoon. Een clone zou eerder genijgd zijn naar jou te verwijzen als "SCH".
Het blauw zijn van Martijn of een ander maakt niet uit. "Mods zijn users met een kleurtje."
Welke dan? Hij gebruikt zijn knopjes toch niet in die discussies?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
inderdaad. en ippon wordt ook getolereerd. Maar Martijn heeft wel een vorm van macht.
Maar wat vind je van zijn postgedrag dan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het blauw zijn van Martijn of een ander maakt niet uit. "Mods zijn users met een kleurtje."
nee. Maar alleen het hebben van die macht kan een discussie remmen. Je hebt niet alleen macht als je je knopjes gebruikt. Ook al je ze niet gebruikt. Kan zijn dat mensen dat zich aantrekken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welke dan? Hij gebruikt zijn knopjes toch niet in die discussies?
Welnee, onzin.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nee. Maar alleen het hebben van die macht kan een discussie remmen. Je hebt niet alleen macht als je je knopjes gebruikt. Ook al je ze niet gebruikt. Kan zijn dat mensen dat zich aantrekken.
Dat is geen onzin maar wel een heel andere discussie.quote:
Ik ben dat laatste zeker met je eens. Maar zijn modschap heeft er niks mee te maken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is geen onzin maar wel een heel andere discussie.
Modjes moeten zich toch juist aan de regels houden? Martijn doet dat in mijn ogen niet en dat vind ik extra kwalijk omdat hij mod is. Niet dat hij zijn mening geeft, dat vind ik cool: een mening geven![]()
Maar dat doet hij niet, hij blaat telkens weer dingen als: allemaal de schuld van links en Bos is Stalin.
Vind je het niet net wat erger als moderators zich in andermans subforum niet weten te gedragen? Juist mods hebben die verantwoordelijkheid wel vind ik zelf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben dat laatste zeker met je eens. Maar zijn modschap heeft er niks mee te maken.
En dan? Dan hebben we een user die in jouw ogen domme uitspraken doet. Dat doet Ippon bijvoorbeeld ook. En meki ook. Waarom zou Martijn het niet mogen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je het niet net wat erger als moderators zich in andermans subforum niet weten te gedragen? Juist mods hebben die verantwoordelijkheid wel vind ik zelf.
Maar dan halen we het los van zijn modschap. Punt blijft staan.
Het nodigt in dit geval niet uit om tot een prettige discussie te komen, om het maar even netjes te zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:28 schreef SCH het volgende:
Maar wat vind je van zijn postgedrag dan.
OK.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het nodigt in dit geval niet uit om tot een prettige discussie te komen.
Het gaat niet om domme uitspraken - daar doen wij ook vrolijk aan mee. Het gaat om de opeenstapeling en het gebruiken van flames en bashes. Dat Mao-gedoe is echt beneden alle peil.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dan? Dan hebben we een user die in jouw ogen domme uitspraken doet. Dat doet Ippon bijvoorbeeld ook. En meki ook. Waarom zou Martijn het niet mogen?
Mee eens. Maar het is aan de POL mods daar wat van te zeggen, als zij vinden dat het te ver gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat niet om domme uitspraken - daar doen wij ook vrolijk aan mee. Het gaat om de opeenstapeling en het gebruiken van flames en bashes. Dat Mao-gedoe is echt beneden alle peil.
Ja, en om dat ze niet alles zien, wees ik ze er even opquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mee eens. Maar het is aan de POL mods daar wat van te zeggen, als zij vinden dat het te ver gaat.
Zegt mister troll and flame himselfquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:28 schreef SCH het volgende:
Maar wat vind je van zijn postgedrag dan.
Ik vind trouwens wel dat mods een extra verantwoordelijkheid hebben als het gaat om trollen en flamen en posten volgens de faq.
SCH doet in elk geval nog geregeld een poging tot onderbouwen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zegt mister troll and flame himself.
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Nou, er is wel degelijk een fundamenteel verschil tussen SCH en Martijn, hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zegt mister troll and flame himself.
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Ja het verschil tussen links en rechts maar dat maakt de opmerking van MrX1982 niet minder juist.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, er is wel degelijk een fundamenteel verschil tussen SCH en Martijn, hoor.
SCH heeft meestal wel een onderbowukje waarom hij flamed.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja het verschil tussen links en rechts maar dat maakt de opmerking van MrX1982 niet minder juist.
hoe ben jij mod geworden ??quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja het verschil tussen links en rechts maar dat maakt de opmerking van MrX1982 niet minder juist.
die eigenwijsheid siert jequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat SCH geen rechtse mod meer had om tegenaan te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |