Nee, want wij zijn een constitutionele monarchie.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Xebrozius het volgende:
En ja, het is een volledig irrationele gedachte gebaseert op angsten en doemdenkerij... Maar wat wil je nu iedereen nog steeds over het CDA valt, hte PVDA te populistisch is en Rutte zich gedraagt als een zeikerige kleuter. Heeft iemand anders ook nog die angst?
Premier dan.... he verdomme... foutje...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn een constitutionele monarchie.
V.
Ik acht de kans ook zeer klein dat Verdonk president wordt.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn een constitutionele monarchie.
V.
Dat deed ik ook in eerste instantie, een kleine enquete onder enkele bouwvakkers deed me plots van gedachten veranderen. Verdonk leeft blijkbaar onder het gepeupel.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook zeer klein dat Verdonk president wordt.
Rutte liet in het midden of hij de ambitie had om premier te worden.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef Scheepschroef het volgende:
Ghehe president, LOL, nee Verdonk wordt geen premier.
1. Rutte is lijstrekker van de VVD en niet Verdonk
Daarom vrees ik er ook voor... Het gros van de mensen die ik die vraag heb gesteld stonden daar zeer enthousiast tegenover.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:45 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in eerste instantie, een kleine enquete onder enkele bouwvakkers deed me plots van gedachten veranderen. Verdonk leeft blijkbaar onder het gepeupel.
De groep mensen die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vinden hebben dan het hebben van een betrouwbare premier.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daarom vrees ik er ook voor... Het gros van de mensen die ik die vraag heb gesteld stonden daar zeer enthousiast tegenover.
Inderdaad, zoals het maken van blunder na blunder.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:02 schreef Canisfire het volgende:
Als ze met die Pastoors in zee gaat dan zie ik liever hem Minister president dan haar.
Nederland is inderdaad te soft geweest wat betreft intergratie en vreemdeling beleidt.
En daar mag best wel wat aangedaan worden.
Spuit 11quote:Op maandag 3 juli 2006 16:00 schreef Skv het volgende:
Monarchie heeft geen president.
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:58 schreef marcel1985 het volgende:
Mijn stem heeft ze, den haag wil gewoon van haar af omdat ze voor opschudding zorgt. Maar die opschudding komt vooral doordat omstanders vallen over haar gedachten die onortodocs zijn en niet in het cda straatje harry potter passen.
Zo is het ook niets en blijft het ellende, laat er maar is wat geberuen
Rita for president![]()
Het gros van de mensen is enthousiast over allerlei maatregelen / personen, die volstrekt onverenigbaar zijn met de positie van Nederland in het hier en nu. En dat zal wel altijd zo geweest zijn, en wel altijd zo blijven.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daarom vrees ik er ook voor... Het gros van de mensen die ik die vraag heb gesteld stonden daar zeer enthousiast tegenover.
De reden dat Verdonk zo populair is, heeft denk ik voor een deel van haar fans te maken met een geloof dat Verdonk er op de een of andere manier voor kan zorgen dat hun allochtone buren weggaan, o.i.d.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:45 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in eerste instantie, een kleine enquete onder enkele bouwvakkers deed me plots van gedachten veranderen. Verdonk leeft blijkbaar onder het gepeupel.
Als de VVD de premier gaat leveren, en Rutte wil het niet worden, dan lijkt me de kans nog steeds erg klein dat Verdonk het dan wordt. Dan denk ik eerder dat ze Wiegel weer op gaan gravenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Rutte liet in het midden of hij de ambitie had om premier te worden.
Ik noem een Sovjet Unie, vul de rest maar in....quote:Op maandag 3 juli 2006 16:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe zou het met nederland gaan als Jan Marijnissen premier word?
quote:HILVERSUM - Rita Verdonk is goed voor 22 zetels als zij uit de VVD stapt en een nieuwe partij opricht. Als er nu verkiezingen zouden zijn, kreeg ze 15 procent van de stemmen. Dit bleek maandag uit een enquête onder 18.500 leden van het TweeVandaag Opinie Panel.
Verdonk is het meest populair bij kiezers die bij de vorige Kamerverkiezingen op de VVD of de LPF stemden. Van 37 procent van de deelnemers aan de enquête mag Verdonk in een volgend kabinet weer minister van Vreemdelingenzaken en Integratie worden, 60 procent vindt dat dit niet kan.
De waardering voor Balkenende II is ondanks de val van het kabinet hoger geworden, blijkt uit de peiling. De deelnemers geven het een 5.2, bijna een punt meer dan de 4.3 van september.
1 foutje?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Xebrozius het volgende:
En ja, het is een volledig irrationele gedachte gebaseert op angsten en doemdenkerij... Maar wat wil je nu iedereen nog steeds over het CDA valt, hte PVDA te populistisch is en Rutte zich gedraagt als een zeikerige kleuter. Heeft iemand anders ook nog die angst?
ja ik heb een foutje gemaakt in de OP & TT. Een monarchie heeft geen president maar een premier. Ik heb een foutje gemaakt... Voel je overigens vrij om dat tot in den treure te herhalen. Daar zit ik echt op te wachten![]()
Laten we hopen dat links deze fout niet nog een keer maakt.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:39 schreef RZero het volgende:
Je hoeft niet bang te zijn dat Rita president zal worden. In dit land zal er vast wel een 'redder' opstaan om deze 'fascist' te vermoorden.
(Dat was sarcasme btw)
Ja, want na een jaar WB verlang je naar 4 jaar Ritaquote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
Zit niet zo te janken. Echt alles beter dan Woutertje Bos.![]()
Shocking.quote:Verdonk is het meest populair bij kiezers die bij de vorige Kamerverkiezingen op de VVD of de LPF stemden.
Niet links niet rechts maar recht in zee, ja met Ritaquote:Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, want na een jaar WB verlang je naar 4 jaar Rita![]()
Ach troost je te weten dat zowel links als rechts bijna alle bovenstaande eigenschappen bezitten. Dat is nou politiek.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet links niet rechts maar recht in zee, ja met Rita
Dan is het 4 jaar lang lekker machtsmisbruiken en roepen hoe consequent je wel niet bent om de ene blunder na de ander te verdoezelen. Zo'n eigenwijs, incompetent, stijfkoppig en onhandig mens zal ook prima zijn om je ministersploeg bij elkaar te houden. Dat is wachten op ruzie. Dus 4 jaar Rita lijkt me ook onmogelijk om voor elkaar te krijgen met zo'n karakter.
Ja maar dat deed hij volgens eigen zeggen omdat hij dat een beetje voorbarig vond gezien de peilingen.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Rutte liet in het midden of hij de ambitie had om premier te worden.
Och ik ben niet overtuigt links of rechts hoor. Vind beide kanten goede dingen hebben.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ach troost je te weten dat zowel links als rechts bijna alle bovenstaande eigenschappen bezitten. Dat is nou politiek.![]()
Mwa Rouvoet is wel oke en heeft veel sympathie. Maar gewoon lid van de verkeerde partij. Bij het CDA zou ie het niet slecht doen denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:55 schreef Senang het volgende:
Niemand, niemand in mijn omgeving zou ooit op Rita Verdonk stemmen, ik kan dan ook niet geloven dat zij ook maar mag dromen van een premierschap. Vlak Rouvoet niet uit.
Daar hebben we feedback voorquote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Xebrozius het volgende:
ja ik heb een foutje gemaakt in de OP & TT. Een monarchie heeft geen president maar een premier. Ik heb een foutje gemaakt... Voel je overigens vrij om dat tot in den treure te herhalen. Daar zit ik echt op te wachten![]()
Rouvoet is wel politicus van het jaar geworden, je kunt het met hem eens zijn of niet, maar hij is een prima politicus.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:55 schreef Senang het volgende:
Niemand, niemand in mijn omgeving zou ooit op Rita Verdonk stemmen, ik kan dan ook niet geloven dat zij ook maar mag dromen van een premierschap. Vlak Rouvoet niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |