Nee, want wij zijn een constitutionele monarchie.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Xebrozius het volgende:
En ja, het is een volledig irrationele gedachte gebaseert op angsten en doemdenkerij... Maar wat wil je nu iedereen nog steeds over het CDA valt, hte PVDA te populistisch is en Rutte zich gedraagt als een zeikerige kleuter. Heeft iemand anders ook nog die angst?
Premier dan.... he verdomme... foutje...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn een constitutionele monarchie.
V.
Ik acht de kans ook zeer klein dat Verdonk president wordt.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn een constitutionele monarchie.
V.
Dat deed ik ook in eerste instantie, een kleine enquete onder enkele bouwvakkers deed me plots van gedachten veranderen. Verdonk leeft blijkbaar onder het gepeupel.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook zeer klein dat Verdonk president wordt.
Rutte liet in het midden of hij de ambitie had om premier te worden.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef Scheepschroef het volgende:
Ghehe president, LOL, nee Verdonk wordt geen premier.
1. Rutte is lijstrekker van de VVD en niet Verdonk
Daarom vrees ik er ook voor... Het gros van de mensen die ik die vraag heb gesteld stonden daar zeer enthousiast tegenover.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:45 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in eerste instantie, een kleine enquete onder enkele bouwvakkers deed me plots van gedachten veranderen. Verdonk leeft blijkbaar onder het gepeupel.
De groep mensen die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vinden hebben dan het hebben van een betrouwbare premier.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daarom vrees ik er ook voor... Het gros van de mensen die ik die vraag heb gesteld stonden daar zeer enthousiast tegenover.
Inderdaad, zoals het maken van blunder na blunder.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:02 schreef Canisfire het volgende:
Als ze met die Pastoors in zee gaat dan zie ik liever hem Minister president dan haar.
Nederland is inderdaad te soft geweest wat betreft intergratie en vreemdeling beleidt.
En daar mag best wel wat aangedaan worden.
Spuit 11quote:Op maandag 3 juli 2006 16:00 schreef Skv het volgende:
Monarchie heeft geen president.
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:58 schreef marcel1985 het volgende:
Mijn stem heeft ze, den haag wil gewoon van haar af omdat ze voor opschudding zorgt. Maar die opschudding komt vooral doordat omstanders vallen over haar gedachten die onortodocs zijn en niet in het cda straatje harry potter passen.
Zo is het ook niets en blijft het ellende, laat er maar is wat geberuen
Rita for president![]()
Het gros van de mensen is enthousiast over allerlei maatregelen / personen, die volstrekt onverenigbaar zijn met de positie van Nederland in het hier en nu. En dat zal wel altijd zo geweest zijn, en wel altijd zo blijven.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daarom vrees ik er ook voor... Het gros van de mensen die ik die vraag heb gesteld stonden daar zeer enthousiast tegenover.
De reden dat Verdonk zo populair is, heeft denk ik voor een deel van haar fans te maken met een geloof dat Verdonk er op de een of andere manier voor kan zorgen dat hun allochtone buren weggaan, o.i.d.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:45 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in eerste instantie, een kleine enquete onder enkele bouwvakkers deed me plots van gedachten veranderen. Verdonk leeft blijkbaar onder het gepeupel.
Als de VVD de premier gaat leveren, en Rutte wil het niet worden, dan lijkt me de kans nog steeds erg klein dat Verdonk het dan wordt. Dan denk ik eerder dat ze Wiegel weer op gaan gravenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Rutte liet in het midden of hij de ambitie had om premier te worden.
Ik noem een Sovjet Unie, vul de rest maar in....quote:Op maandag 3 juli 2006 16:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe zou het met nederland gaan als Jan Marijnissen premier word?
quote:HILVERSUM - Rita Verdonk is goed voor 22 zetels als zij uit de VVD stapt en een nieuwe partij opricht. Als er nu verkiezingen zouden zijn, kreeg ze 15 procent van de stemmen. Dit bleek maandag uit een enquête onder 18.500 leden van het TweeVandaag Opinie Panel.
Verdonk is het meest populair bij kiezers die bij de vorige Kamerverkiezingen op de VVD of de LPF stemden. Van 37 procent van de deelnemers aan de enquête mag Verdonk in een volgend kabinet weer minister van Vreemdelingenzaken en Integratie worden, 60 procent vindt dat dit niet kan.
De waardering voor Balkenende II is ondanks de val van het kabinet hoger geworden, blijkt uit de peiling. De deelnemers geven het een 5.2, bijna een punt meer dan de 4.3 van september.
1 foutje?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Xebrozius het volgende:
En ja, het is een volledig irrationele gedachte gebaseert op angsten en doemdenkerij... Maar wat wil je nu iedereen nog steeds over het CDA valt, hte PVDA te populistisch is en Rutte zich gedraagt als een zeikerige kleuter. Heeft iemand anders ook nog die angst?
ja ik heb een foutje gemaakt in de OP & TT. Een monarchie heeft geen president maar een premier. Ik heb een foutje gemaakt... Voel je overigens vrij om dat tot in den treure te herhalen. Daar zit ik echt op te wachten![]()
Laten we hopen dat links deze fout niet nog een keer maakt.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:39 schreef RZero het volgende:
Je hoeft niet bang te zijn dat Rita president zal worden. In dit land zal er vast wel een 'redder' opstaan om deze 'fascist' te vermoorden.
(Dat was sarcasme btw)
Ja, want na een jaar WB verlang je naar 4 jaar Ritaquote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
Zit niet zo te janken. Echt alles beter dan Woutertje Bos.![]()
Shocking.quote:Verdonk is het meest populair bij kiezers die bij de vorige Kamerverkiezingen op de VVD of de LPF stemden.
Niet links niet rechts maar recht in zee, ja met Ritaquote:Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, want na een jaar WB verlang je naar 4 jaar Rita![]()
Ach troost je te weten dat zowel links als rechts bijna alle bovenstaande eigenschappen bezitten. Dat is nou politiek.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet links niet rechts maar recht in zee, ja met Rita
Dan is het 4 jaar lang lekker machtsmisbruiken en roepen hoe consequent je wel niet bent om de ene blunder na de ander te verdoezelen. Zo'n eigenwijs, incompetent, stijfkoppig en onhandig mens zal ook prima zijn om je ministersploeg bij elkaar te houden. Dat is wachten op ruzie. Dus 4 jaar Rita lijkt me ook onmogelijk om voor elkaar te krijgen met zo'n karakter.
Ja maar dat deed hij volgens eigen zeggen omdat hij dat een beetje voorbarig vond gezien de peilingen.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Rutte liet in het midden of hij de ambitie had om premier te worden.
Och ik ben niet overtuigt links of rechts hoor. Vind beide kanten goede dingen hebben.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ach troost je te weten dat zowel links als rechts bijna alle bovenstaande eigenschappen bezitten. Dat is nou politiek.![]()
Mwa Rouvoet is wel oke en heeft veel sympathie. Maar gewoon lid van de verkeerde partij. Bij het CDA zou ie het niet slecht doen denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:55 schreef Senang het volgende:
Niemand, niemand in mijn omgeving zou ooit op Rita Verdonk stemmen, ik kan dan ook niet geloven dat zij ook maar mag dromen van een premierschap. Vlak Rouvoet niet uit.
Daar hebben we feedback voorquote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Xebrozius het volgende:
ja ik heb een foutje gemaakt in de OP & TT. Een monarchie heeft geen president maar een premier. Ik heb een foutje gemaakt... Voel je overigens vrij om dat tot in den treure te herhalen. Daar zit ik echt op te wachten![]()
Rouvoet is wel politicus van het jaar geworden, je kunt het met hem eens zijn of niet, maar hij is een prima politicus.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:55 schreef Senang het volgende:
Niemand, niemand in mijn omgeving zou ooit op Rita Verdonk stemmen, ik kan dan ook niet geloven dat zij ook maar mag dromen van een premierschap. Vlak Rouvoet niet uit.
Tnx....quote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar hebben we feedback voorKan iemand de TT veranderen van president naar minister-president?
En dit is nou een mooi voorbeeld van iemand die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vind hebben als het hebben van een betrouwbare in integere minister.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef GewoneMan het volgende:
rita verdonk als minister president, ohhhhhhh als dat toch eens zou gebeuren![]()
de beste uitsmijter in nederland als minister president![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop het zo![]()
Een uitsmijter zet daadwerkelijk mensen uit die haalt ze niet alleen van de presentielijst.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef GewoneMan het volgende:
de beste uitsmijter in nederland als minister president![]()
![]()
![]()
![]()
Brrr... dit kabinet klinkt me 100 keer slechter dan Rita als MP.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:17 schreef Cruzaclu het volgende:
Premier: Ben Bot (Een van de beste ministers, helaas geen VVD'er)
Justitie: Donner (..van Justi-tie)
Defensie: Van Baalen
Financien: Zalm
BuZa: Van Aartsen
BZ:Remkes
Zolang Donner daar niet zit vind ik alles prima. Die vent kan nog geen PC aanzetten, en neemt beslissing na beslissing over dingen als de bewaarplicht e.d.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:17 schreef Cruzaclu het volgende:
Premier: Ben Bot (Een van de beste ministers, helaas geen VVD'er)
Justitie: Donner (..van Justi-tie)
Defensie: Van Baalen
Financien: Zalm
BuZa: Van Aartsen
BZ:Remkes
De rest zal me een zorg zijn.
Maar hij kan rappen als de bestequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zolang Donner daar niet zit vind ik alles prima. Die vent kan nog geen PC aanzetten, en neemt beslissing na beslissing over dingen als de bewaarplicht e.d..
Ik zag vanochtend op het journaal Rutte lol hebben met Bos. God o God o God wat hadden die 2 een plezier. Ik vrees dat VVD-stemmers van een koude kermnis thuis komen als ze op de links-liberale wolf in schaapskleren stemmen.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Xebrozius het volgende:
.... en Rutte zich gedraagt als een zeikerige kleuter. Heeft iemand anders ook nog die angst?
Ik zeg altijd maar 'Wouter het kan altijd stouter!'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:02 schreef Urquhart het volgende:
Liever Rita dan Wouter
wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dit is nou een mooi voorbeeld van iemand die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vind hebben als het hebben van een betrouwbare in integere minister.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!
misschien kijk je niet vaak genoeg naar het nieuws en of woon je in een gat waar ze nog nooit een marokaan hebben gezien![]()
en hoe gaat verdonk daarvoor zorgen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!
Jij kijkt teveel SBS 112 actienieuws denk ik.quote:misschien kijk je niet vaak genoeg naar het nieuws en of woon je in een gat waar ze nog nooit een marokaan hebben gezien![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef ivosnivo het volgende:
Dat kunnen we alleen maar hopen, door dat kanker d66 is dit kabinet al verkut terwijl het nergens over ging.
Idd senang, een betere wereld begint bij jezelfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
Mensen zonder intelligentie zou het stemrecht afgenomen moeten worden.
Jammer héquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
Pfffff, alleen het idee al..!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:22 schreef LXIV het volgende:
Afgezien van het feit dat Rita het door haar voorgangers opgestelde beleid consequent heeft uitgevoerd, kan van haar toch niet gezegd worden dat het een groot staatsvrouw is.
Zelfs dat lukt haar nauwelijksquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:32 schreef ivosnivo het volgende:
Ja die stoute Rita toch, stuurt zomaar mensen het land uit die hier totaal niks te zoeken hebben
Nee hoor, D66 is zo een partij met bijne geen zetels, en gaat maar moeilijk lopen doen om te proberen de aandacht te trekken. Die hebben ze nu, alleen wisten ze niet dat negatieve aandacht niet zo lekker werkt in de politiekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:02 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Zelfs dat lukt haar nauwelijks. Ze is blijkbaar niet zo heel geschikt voor haar taak. En zelfs D66 had dat door
.
Je vergeet allleen dat de mensen waar D66 het van moet hebben wel een pesthekel aan Verdonk hebben. Ze negatief is die aandacht dus niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:11 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nee hoor, D66 is zo een partij met bijne geen zetels, en gaat maar moeilijk lopen doen om te proberen de aandacht te trekken. Die hebben ze nu, alleen wisten ze niet dat negatieve aandacht niet zo lekker werkt in de politiek
Wel weer een mooie situatie om te zien waar het verstand bij sommige mensen zit jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
vind ik ook dat zou een hoop problemen oplossen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
Ik pleit eigenlijk voor hele moeilijke PIN-automaten. Dan lost 't probleem zichzelf opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
UberMensch!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
Tja een minister met het imago van "Buitenlanders eruit zetten" kan het bij een bepaald deel van onze bevolking niet meer verprutsen. Vooral het deel dat alleen zwart-wit kan denken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:28 schreef -Jean- het volgende:
Rita Minister President zie ik niet snel gebeuren.
Wel zie je dat ze enorme steun uit het land blijft houden. Ook na een paar uitglijders blijft ze enorm populair.
Die poll van hoeveel zetels ze zou houden is weer poep want das een vraagstelling van lik me vestje
De essentie van rechts in een notendop. Sterke man. Schuld aan de minderheden. Vreemde vijanden die de nationale cultuur aanvallen. Het is ook altijd hetzelfde met rechts. Trieste mensen...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
De groep mensen die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vinden hebben dan het hebben van een betrouwbare premier.
Extreem-rechts is vooral populair in plattelandsdorpen e.d. (en onder extreemrechts versta ik al het tuig dat Verdonk, Wilders, Nawijn, Smit stemt en 'de vieze buitenlanders' als het belangrijkste probleem ziet). Vaak kennen deze mensen nauwelijks allochtonen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
misschien kijk je niet vaak genoeg naar het nieuws en of woon je in een gat waar ze nog nooit een marokaan hebben gezien![]()
Da's net zo'n domme opmerking als verontwaardigd zijn als iemand zegt dat 1 miljoen mensen MBO-niveau hebben. Terwijl er nota-bene 2,2 miljoen MBO'ers in nederland rondlopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:33 schreef JohnDope het volgende:
Netzoals dat sbs6 een camping zender is (wat overigens beweerd wordt door mensen(door o.a. die nieuwslezeres* van de nos 'Sacha de Boer') die nooit sbs6 kijken en geen verstand hebben van televisie maken) is ook een grote belediging voor 1 miljoen kijkende mensen.
Dat is wel heeel kort door de bocht. Genoeg rechtsen die er niet zo over denken. Reachts valt bijvoorbeeld ook weer in progressief en conservatief onder te verdelen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef K-Billy het volgende:
[..]
De essentie van rechts in een notendop. Sterke man. Schuld aan de minderheden. Vreemde vijanden die de nationale cultuur aanvallen. Het is ook altijd hetzelfde met rechts. Trieste mensen...![]()
Nee, ik heb het over een bepaald deel van rechts. Een groot deel. Een niet al te slim deel, dat sterk op onderbuikgevoelens reageert. Aangezien er ook liberalen en conservatieven bestaan, zal ik dit deel van rechts vanaf nu aanduiden als 'nationalisten'.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is wel heeel kort door de bocht. Genoeg rechtsen die er niet zo over denken. Reachts valt bijvoorbeeld ook weer in progressief en conservatief onder te verdelen.
Het is eerder de essentie van kortzichtige en simplistische politiek. Oftewel het populisme. Iets wat bij links helaas ook voorkomt (echter zijn dan andere cliche's vaste prik).
Gelukkig was er in de tijd dat iedere stad/dorp nog het formaat en de moraal had van de huidige dorpen waar men nog nooit een Marokkaan gezien heeft ook geen fraude en criminaliteit in Nederland, en vroegâh werd er ook nooit iemand verkracht of vermoord.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de meeste Rita-stemmers uberhaupt geen kaas gegeten hebben van het linkse en rechtse gedachtengoed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een bepaald deel van rechts. Een groot deel. Een niet al te slim deel, dat sterk op onderbuikgevoelens reageert. Aangezien er ook liberalen en conservatieven bestaan, zal ik dit deel van rechts vanaf nu aanduiden als 'nationalisten'.
Als de NL regering zou worden samengesteld door de bewoners van plattelandsdorpen dan had je geen Verdonk, Wilders, Nawijn en Smit kabinet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:47 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Extreem-rechts is vooral populair in plattelandsdorpen e.d. (en onder extreemrechts versta ik al het tuig dat Verdonk, Wilders, Nawijn, Smit stemt en 'de vieze buitenlanders' als het belangrijkste probleem ziet). Vaak kennen deze mensen nauwelijks allochtonen.
Mee eens. Marijnissen presenteert zichzelf ook als de sterke man die dit land even sociaal gaat maken. Dat is misschien hetgeen mij beangstigd: een partij met één sterke man (of vrouw) en daarnaast een notoir clubje dat telkens naar de grote leider verwijst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de meeste Rita-stemmers uberhaupt geen kaas gegeten hebben van het linkse en rechtse gedachtengoed.
Als Jan Marijnissen morgen zou beginnen te roepen dat "Alle buitenlanders eruit moeten" dan denk ik dat ie een geduchte concurrentie voor Rita zou zijn.
Onzin. Meer dan 30 procent van de bevolking van Nederland woont op het platteland of in plattelandsdorpen. SGP/CU hebben tezamen 5 zetels in de kamer en 7 in de peilingen. En er wonen ook van die extreme christenen in de steden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de NL regering zou worden samengesteld door de bewoners van plattelandsdorpen dan had je geen Verdonk, Wilders, Nawijn en Smit kabinet.
Dan is het Bas van der Vlies als Premier met André Rouvoet als vice-premier.
Net zo beangstigend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:32 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Mee eens. verdonk presenteert zichzelf ook als de sterke man die dit land even sociaal gaat maken. Dat is misschien hetgeen mij beangstigd: een partij met één sterke man (of vrouw) en daarnaast een notoir clubje dat telkens naar de grote leider verwijst.
ok lees mijn post nou nog eens maar dan goed. ik zeg niet dat de marokanen de enige zijn die het doen maar ze staan samen met nog wat moslim groeperingen wel zwaar aan de top. criminaliteit een halt toeroepen zal nooit lukken maar we kunnen het wel ernstig beperken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was er in de tijd dat iedere stad/dorp nog het formaat en de moraal had van de huidige dorpen waar men nog nooit een Marokkaan gezien heeft ook geen fraude en criminaliteit in Nederland, en vroegâh werd er ook nooit iemand verkracht of vermoord.....
BTW.... in die dorpen wordt ook nooit iemand vermoord of verkracht, oh wacht ff... dan gebeurt het door een Nederlander en dus is het minder erg??
En dus moeten we alle Marokkanen Nederland uitpleuren want dan zijn we de criminelen ook gelijk kwijt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok lees mijn post nou nog eens maar dan goed. ik zeg niet dat de marokanen de enige zijn die het doen maar ze staan samen met nog wat moslim groeperingen wel zwaar aan de top. criminaliteit een halt toeroepen zal nooit lukken maar we kunnen het wel ernstig beperken.
ook heb ik niks over verkrachtingen gezegd maar had ik het over groepsverkrachtingen een marokaanse uitvinding zullen we maar zeggen.
Je weet dat die marokkanen vaak 2-3 generatie zijn, een Nederlands passpoort bezitten dat je niet zomaar af kunt nemen. Het zit allemaal iets gecompliceerder in elkaar, daar kan een Verdonk niet veel aan gaan doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok lees mijn post nou nog eens maar dan goed. ik zeg niet dat de marokanen de enige zijn die het doen maar ze staan samen met nog wat moslim groeperingen wel zwaar aan de top. criminaliteit een halt toeroepen zal nooit lukken maar we kunnen het wel ernstig beperken.
ook heb ik niks over verkrachtingen gezegd maar had ik het over groepsverkrachtingen een marokaanse uitvinding zullen we maar zeggen.
jawel hoor want marokko erkent iedere van marokaanse ouders totin de 3e generatie ofzo. dus ook die krijgen een marokaans paspoort das heel handig nederlandse paspoort door de shredder vingerafdrukken afnemen en bekend maken als persona non grata en op vliegtuig naar marokko.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En dus moeten we alle Marokkanen Nederland uitpleuren want dan zijn we de criminelen ook gelijk kwijt.
Imo is een dergelijke gedachte juist een groot probleem bij Rita-stemmers. Ze hebben het meteen over "De Marokkanen" alsof het een homogene groep is van precies dezelfde soort mensen. Het verschil maken tussen "goede marokkanen" en "slechte marokkanen" zou al een goed begin zijn voor veel mensen.
Kijk ik ontken niet dat er een criminaliteitsprobleem is onder allochtonen. Maar soms zitten zaken nou eenmaal wat ingewikkelder in elkaar dan je ze met oneliners zou kunnen oplossen. Het is wel op te lossen. maar dat gaat niet gebeuren als je mensen steeds maar over een kam blijft scheren.
Bovendien is het grootste deel van die marokkanen die jij bedoelt gewoon in Nederland geboren dus kan Rita met haar beleid helemaal niets voor jou betekenen.
niet van het ene op het andere moment nee maar wetten kunnen veranderd worden hoor, en het is hoog tijd dat er het een en ander wordt aangepakt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je weet dat die marokkanen vaak 2-3 generatie zijn, een Nederlands passpoort bezitten dat je niet zomaar af kunt nemen. Het zit allemaal iets gecompliceerder in elkaar, daar kan een Verdonk niet veel aan gaan doen.
Beste omschrijving van Verdonk ooit. Gevolgd door Verdonk, krom door een vijver.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:16 schreef Ringo het volgende:
gevoelloze hoer der bureaucratie.
Oh er ligt het een en het ander verankerd in de VN enzo. De rechten van de mens en dergelijke. Als Rita zo stom zou zijn om wetten te bedenken die daarmee in strijd zijn dan kan ze nog aardig wat trammelant verwachten. Ik denk dat mensen die hier geboren zijn hun nationaliteit afpakken wel een alarm doet afgaan daar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet van het ene op het andere moment nee maar wetten kunnen veranderd worden hoor, en het is hoog tijd dat er het een en ander wordt aangepakt.
Ow wow! Je hebt zooooo gelijk!!!! Alles wa uit Marrokko kom is crimineel. Kan Rita er nie effuh voor zorge dat dahele land wordt afgeschaft?!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Nah, niet gebruikelijk. Is meer -als je er dan perse etniciteit aan wil koppelen- een probleem bij Antillianen. Marokkanen zijn niet zo van de sex-met-publiek. En dat heb je in een groep al snel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:22 schreef GewoneMan het volgende:
()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |