abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39494944
rita verdonk als minister president, ohhhhhhh als dat toch eens zou gebeuren

de beste uitsmijter in nederland als minister president

ik hoop het zo
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:55:48 #52
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39495130
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Daar hebben we feedback voor Kan iemand de TT veranderen van president naar minister-president?
Tnx....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39496672
Premier: Ben Bot (Een van de beste ministers, helaas geen VVD'er)
Justitie: Donner (..van Justi-tie)
Defensie: Van Baalen
Financien: Zalm
BuZa: Van Aartsen
BZ:Remkes

De rest zal me een zorg zijn.
pi_39497592
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef GewoneMan het volgende:
rita verdonk als minister president, ohhhhhhh als dat toch eens zou gebeuren

ik hoop het zo
En dit is nou een mooi voorbeeld van iemand die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vind hebben als het hebben van een betrouwbare in integere minister.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39498575
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef GewoneMan het volgende:

Een uitsmijter zet daadwerkelijk mensen uit die haalt ze niet alleen van de presentielijst.

Verder denk ik dat een MP breder moet zijn dan alleen het immigratie en integratiebeleid. Waarbij het integratiebeleid al helemaal niet past bij de overheid, die is namelijk niet in staat om mensen te laten integreren dit dienen mensen zelf te doen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:58:59 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39498699
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 05:17 schreef Cruzaclu het volgende:
Brrr... dit kabinet klinkt me 100 keer slechter dan Rita als MP.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:59:02 #57
3542 Gia
User under construction
pi_39498700
Ik ben juist bang dat Bos het gaat worden.

Go Rita!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:01:06 #58
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39498754
Overigens maakt het geen reet uit of Rita het wordt, want binnen twee maanden is ze toch weer pleite.

Die arrogante houding na al haar foutjes kan nationaal bij die domme Nederlanders wel telkens geen gevolgen hebben (tot onlangs), maar internationaal ga je dan wel keihard op je bek.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_39498787
Liever Rita dan Wouter
pi_39498890
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 05:17 schreef Cruzaclu het volgende:

De rest zal me een zorg zijn.
Zolang Donner daar niet zit vind ik alles prima. Die vent kan nog geen PC aanzetten, en neemt beslissing na beslissing over dingen als de bewaarplicht e.d. .
pi_39501553
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:07 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Zolang Donner daar niet zit vind ik alles prima. Die vent kan nog geen PC aanzetten, en neemt beslissing na beslissing over dingen als de bewaarplicht e.d. .
Maar hij kan rappen als de beste
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:15:40 #62
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_39502536
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Xebrozius het volgende:
.... en Rutte zich gedraagt als een zeikerige kleuter. Heeft iemand anders ook nog die angst?
Ik zag vanochtend op het journaal Rutte lol hebben met Bos. God o God o God wat hadden die 2 een plezier. Ik vrees dat VVD-stemmers van een koude kermnis thuis komen als ze op de links-liberale wolf in schaapskleren stemmen.

Rita wees verstandig, vertrek bij de VVD en sluit je aan bij de partij van Marco Pastors. Het schijnt dat je sowieso 22 zetels meeneemt als bruidsschat. Gewoon doen.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 juli 2006 @ 12:52:16 #63
13368 NiGeLaToR
pi_39503611
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:02 schreef Urquhart het volgende:
Liever Rita dan Wouter
Ik zeg altijd maar 'Wouter het kan altijd stouter!'

Dat jullie nog de illusie hebben dat het iets uitmaakt wie er in die zetels zitten.. die hele club heeft nu toch al lang genoeg bewezen incompetent te zijn. Wat wil je ook, als je beetje goede bestuurder bent laat je je knap betalen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:22:33 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39504486
Afgezien van het feit dat Rita het door haar voorgangers opgestelde beleid consequent heeft uitgevoerd, kan van haar toch niet gezegd worden dat het een groot staatsvrouw is.
Daarvoor denkt ze veel te dogmatisch, heeft ze te weinig charisma en ontbreekt het haar aan flexibiliteit en relativeringsvermogen. Ook is ze niet tot nauwelijks in staat om "het grote plaatje" helder voor ogen te krijgen.

Dat zo iemand minister kan worden is eigenlijk al triest genoeg, maar minister-president is echt te gek. Het is overigens opmerkelijk hoe weinig mensen met daadwerkelijke visie en talent er uiteindelijk in het landsbestuur terechtkomen, terwijl de Nederlanders op zich toch een getalenteerd volk zijn.
Dat zal er dan wel mee te maken hebben dat je eerst vele jaren lang suffige partijvergaderingen moet bijwonen voordat je een dergelijke functie kunt krijgen. Zonder 'stenen kont' red je het gewoon niet in Nederland.

Overigens heeft Verdonk wel mijn steun met het tenminste consequent uitvoeren van de vreemdelingenwet -al mag ze daar wat mij betreft wél iets pragmatischer zijn- maar om haar kwaliteiten nu de hemel in te prijzen....
The End Times are wild
pi_39509853
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

En dit is nou een mooi voorbeeld van iemand die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vind hebben als het hebben van een betrouwbare in integere minister.
wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!

misschien kijk je niet vaak genoeg naar het nieuws en of woon je in een gat waar ze nog nooit een marokaan hebben gezien
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:49:03 #66
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_39510872
Sowieso is Verdonk als MP vrijwel onmogelijk.

Ze is op dit moment geen lijsttrekker. Was ze wel lijsttrekker (van een nieuwe/eigen partij) en zou ze inderdaad die 22 zetels halen dan zal het vrijwel zeker vier jaar oppositie worden en zeker geen lijsttrekker van de grootste partij. Daar zijn 22 zetels te weinig voor, 32 zouden er zelfs nog te weinig zijn.

Die 22 zetels heb ik sowieso een hard hoofd in. Dat mensen in het winkelcentrum bij de frietkraam tegen een opiniepeiler zeggen op Verdonk te zullen stemmen zegt weinig over of ze dat ook daadwerkelijk zullen doen. De meeste van die mensen zullen uberhaupt niet stemmen waarschijnlijk.

Voorlopig heb ik het gevoel dat ze bezig is de vorige verkiezingen te winnen...
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_39510895
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!

misschien kijk je niet vaak genoeg naar het nieuws en of woon je in een gat waar ze nog nooit een marokaan hebben gezien

Misschien kijk jij te veel naar het nieuws
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:02:33 #68
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39511290
Het moet sommigen toch erg erg zwaar vallen, die democratie. Stel je eens voor, "een volk" behept met onderbuikgevoelens dat maar niet wil luisteren, tssss
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39511421
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

en hoe gaat verdonk daarvoor zorgen?

door onder tafel dealtjes te sluiten die haar straatje schoon vegen?
quote:
Jij kijkt teveel SBS 112 actienieuws denk ik.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:20:46 #70
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_39511886
Dat kunnen we alleen maar hopen, door dat kanker d66 is dit kabinet al verkut terwijl het nergens over ging.
pi_39511914
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef ivosnivo het volgende:
Dat kunnen we alleen maar hopen, door dat kanker d66 is dit kabinet al verkut terwijl het nergens over ging.

Mensen zonder intelligentie zou het stemrecht afgenomen moeten worden.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:28:41 #72
140141 ivosnivo
pi_39512119
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:

[..]

Idd senang, een betere wereld begint bij jezelf
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:29:49 #73
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39512154
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:

[..]

Jammer hé

[ Bericht 9% gewijzigd door Glasnosteraar op 05-07-2006 23:36:57 ]
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39512211
Minister Verdonk is het prototype voor mensen die in hun persoonlijke leefomgeving niet/nauwelijks contact (al haar contacten zijn werkgerelateerd)heeft met mensen van een andere afkomst (lees niet-westerse afkomst).

Bij het woord niet-blank/allochtoon of hoe je het ook wilt noemen, heeft zij alleen maar negatieve associaties, maar dat geldt voor een grote groep hier in Nederland daarom is ze ook zo populair.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:32:49 #75
140141 ivosnivo
pi_39512214
Ja die stoute Rita toch, stuurt zomaar mensen het land uit die hier totaal niks te zoeken hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')