Tnx....quote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar hebben we feedback voorKan iemand de TT veranderen van president naar minister-president?
En dit is nou een mooi voorbeeld van iemand die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vind hebben als het hebben van een betrouwbare in integere minister.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef GewoneMan het volgende:
rita verdonk als minister president, ohhhhhhh als dat toch eens zou gebeuren![]()
de beste uitsmijter in nederland als minister president![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop het zo![]()
Een uitsmijter zet daadwerkelijk mensen uit die haalt ze niet alleen van de presentielijst.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef GewoneMan het volgende:
de beste uitsmijter in nederland als minister president![]()
![]()
![]()
![]()
Brrr... dit kabinet klinkt me 100 keer slechter dan Rita als MP.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:17 schreef Cruzaclu het volgende:
Premier: Ben Bot (Een van de beste ministers, helaas geen VVD'er)
Justitie: Donner (..van Justi-tie)
Defensie: Van Baalen
Financien: Zalm
BuZa: Van Aartsen
BZ:Remkes
Zolang Donner daar niet zit vind ik alles prima. Die vent kan nog geen PC aanzetten, en neemt beslissing na beslissing over dingen als de bewaarplicht e.d.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:17 schreef Cruzaclu het volgende:
Premier: Ben Bot (Een van de beste ministers, helaas geen VVD'er)
Justitie: Donner (..van Justi-tie)
Defensie: Van Baalen
Financien: Zalm
BuZa: Van Aartsen
BZ:Remkes
De rest zal me een zorg zijn.
Maar hij kan rappen als de bestequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zolang Donner daar niet zit vind ik alles prima. Die vent kan nog geen PC aanzetten, en neemt beslissing na beslissing over dingen als de bewaarplicht e.d..
Ik zag vanochtend op het journaal Rutte lol hebben met Bos. God o God o God wat hadden die 2 een plezier. Ik vrees dat VVD-stemmers van een koude kermnis thuis komen als ze op de links-liberale wolf in schaapskleren stemmen.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Xebrozius het volgende:
.... en Rutte zich gedraagt als een zeikerige kleuter. Heeft iemand anders ook nog die angst?
Ik zeg altijd maar 'Wouter het kan altijd stouter!'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:02 schreef Urquhart het volgende:
Liever Rita dan Wouter
wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dit is nou een mooi voorbeeld van iemand die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vind hebben als het hebben van een betrouwbare in integere minister.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!
misschien kijk je niet vaak genoeg naar het nieuws en of woon je in een gat waar ze nog nooit een marokaan hebben gezien![]()
en hoe gaat verdonk daarvoor zorgen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!
Jij kijkt teveel SBS 112 actienieuws denk ik.quote:misschien kijk je niet vaak genoeg naar het nieuws en of woon je in een gat waar ze nog nooit een marokaan hebben gezien![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef ivosnivo het volgende:
Dat kunnen we alleen maar hopen, door dat kanker d66 is dit kabinet al verkut terwijl het nergens over ging.
Idd senang, een betere wereld begint bij jezelfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
Mensen zonder intelligentie zou het stemrecht afgenomen moeten worden.
Jammer héquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
Mensen zonder intelligentie zou het stemrecht afgenomen moeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |