Tnx....quote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar hebben we feedback voorKan iemand de TT veranderen van president naar minister-president?
En dit is nou een mooi voorbeeld van iemand die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vind hebben als het hebben van een betrouwbare in integere minister.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef GewoneMan het volgende:
rita verdonk als minister president, ohhhhhhh als dat toch eens zou gebeuren![]()
de beste uitsmijter in nederland als minister president![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop het zo![]()
Een uitsmijter zet daadwerkelijk mensen uit die haalt ze niet alleen van de presentielijst.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef GewoneMan het volgende:
de beste uitsmijter in nederland als minister president![]()
![]()
![]()
![]()
Brrr... dit kabinet klinkt me 100 keer slechter dan Rita als MP.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:17 schreef Cruzaclu het volgende:
Premier: Ben Bot (Een van de beste ministers, helaas geen VVD'er)
Justitie: Donner (..van Justi-tie)
Defensie: Van Baalen
Financien: Zalm
BuZa: Van Aartsen
BZ:Remkes
Zolang Donner daar niet zit vind ik alles prima. Die vent kan nog geen PC aanzetten, en neemt beslissing na beslissing over dingen als de bewaarplicht e.d.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:17 schreef Cruzaclu het volgende:
Premier: Ben Bot (Een van de beste ministers, helaas geen VVD'er)
Justitie: Donner (..van Justi-tie)
Defensie: Van Baalen
Financien: Zalm
BuZa: Van Aartsen
BZ:Remkes
De rest zal me een zorg zijn.
Maar hij kan rappen als de bestequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zolang Donner daar niet zit vind ik alles prima. Die vent kan nog geen PC aanzetten, en neemt beslissing na beslissing over dingen als de bewaarplicht e.d..
Ik zag vanochtend op het journaal Rutte lol hebben met Bos. God o God o God wat hadden die 2 een plezier. Ik vrees dat VVD-stemmers van een koude kermnis thuis komen als ze op de links-liberale wolf in schaapskleren stemmen.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:32 schreef Xebrozius het volgende:
.... en Rutte zich gedraagt als een zeikerige kleuter. Heeft iemand anders ook nog die angst?
Ik zeg altijd maar 'Wouter het kan altijd stouter!'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:02 schreef Urquhart het volgende:
Liever Rita dan Wouter
wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dit is nou een mooi voorbeeld van iemand die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vind hebben als het hebben van een betrouwbare in integere minister.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!
misschien kijk je niet vaak genoeg naar het nieuws en of woon je in een gat waar ze nog nooit een marokaan hebben gezien![]()
en hoe gaat verdonk daarvoor zorgen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wil jij niet dat fraude, criminaliteit en groepsverkrachtingen een gigantische daling gaan krijgen ? zodat de vrouwen (vooral in de grote steden) weer savonds op straat durven te lopen? nou ik wel!
Jij kijkt teveel SBS 112 actienieuws denk ik.quote:misschien kijk je niet vaak genoeg naar het nieuws en of woon je in een gat waar ze nog nooit een marokaan hebben gezien![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef ivosnivo het volgende:
Dat kunnen we alleen maar hopen, door dat kanker d66 is dit kabinet al verkut terwijl het nergens over ging.
Idd senang, een betere wereld begint bij jezelfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
Mensen zonder intelligentie zou het stemrecht afgenomen moeten worden.
Jammer héquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
Pfffff, alleen het idee al..!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:22 schreef LXIV het volgende:
Afgezien van het feit dat Rita het door haar voorgangers opgestelde beleid consequent heeft uitgevoerd, kan van haar toch niet gezegd worden dat het een groot staatsvrouw is.
Zelfs dat lukt haar nauwelijksquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:32 schreef ivosnivo het volgende:
Ja die stoute Rita toch, stuurt zomaar mensen het land uit die hier totaal niks te zoeken hebben
Nee hoor, D66 is zo een partij met bijne geen zetels, en gaat maar moeilijk lopen doen om te proberen de aandacht te trekken. Die hebben ze nu, alleen wisten ze niet dat negatieve aandacht niet zo lekker werkt in de politiekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:02 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Zelfs dat lukt haar nauwelijks. Ze is blijkbaar niet zo heel geschikt voor haar taak. En zelfs D66 had dat door
.
Je vergeet allleen dat de mensen waar D66 het van moet hebben wel een pesthekel aan Verdonk hebben. Ze negatief is die aandacht dus niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:11 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nee hoor, D66 is zo een partij met bijne geen zetels, en gaat maar moeilijk lopen doen om te proberen de aandacht te trekken. Die hebben ze nu, alleen wisten ze niet dat negatieve aandacht niet zo lekker werkt in de politiek
Wel weer een mooie situatie om te zien waar het verstand bij sommige mensen zit jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
vind ik ook dat zou een hoop problemen oplossen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
Ik pleit eigenlijk voor hele moeilijke PIN-automaten. Dan lost 't probleem zichzelf opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
UberMensch!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Senang het volgende:
[..]
Tja een minister met het imago van "Buitenlanders eruit zetten" kan het bij een bepaald deel van onze bevolking niet meer verprutsen. Vooral het deel dat alleen zwart-wit kan denken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:28 schreef -Jean- het volgende:
Rita Minister President zie ik niet snel gebeuren.
Wel zie je dat ze enorme steun uit het land blijft houden. Ook na een paar uitglijders blijft ze enorm populair.
Die poll van hoeveel zetels ze zou houden is weer poep want das een vraagstelling van lik me vestje
De essentie van rechts in een notendop. Sterke man. Schuld aan de minderheden. Vreemde vijanden die de nationale cultuur aanvallen. Het is ook altijd hetzelfde met rechts. Trieste mensen...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
De groep mensen die het uitzetten van buitenlanders een hogere prioriteit vinden hebben dan het hebben van een betrouwbare premier.
Extreem-rechts is vooral populair in plattelandsdorpen e.d. (en onder extreemrechts versta ik al het tuig dat Verdonk, Wilders, Nawijn, Smit stemt en 'de vieze buitenlanders' als het belangrijkste probleem ziet). Vaak kennen deze mensen nauwelijks allochtonen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
misschien kijk je niet vaak genoeg naar het nieuws en of woon je in een gat waar ze nog nooit een marokaan hebben gezien![]()
Da's net zo'n domme opmerking als verontwaardigd zijn als iemand zegt dat 1 miljoen mensen MBO-niveau hebben. Terwijl er nota-bene 2,2 miljoen MBO'ers in nederland rondlopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:33 schreef JohnDope het volgende:
Netzoals dat sbs6 een camping zender is (wat overigens beweerd wordt door mensen(door o.a. die nieuwslezeres* van de nos 'Sacha de Boer') die nooit sbs6 kijken en geen verstand hebben van televisie maken) is ook een grote belediging voor 1 miljoen kijkende mensen.
Dat is wel heeel kort door de bocht. Genoeg rechtsen die er niet zo over denken. Reachts valt bijvoorbeeld ook weer in progressief en conservatief onder te verdelen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef K-Billy het volgende:
[..]
De essentie van rechts in een notendop. Sterke man. Schuld aan de minderheden. Vreemde vijanden die de nationale cultuur aanvallen. Het is ook altijd hetzelfde met rechts. Trieste mensen...![]()
Nee, ik heb het over een bepaald deel van rechts. Een groot deel. Een niet al te slim deel, dat sterk op onderbuikgevoelens reageert. Aangezien er ook liberalen en conservatieven bestaan, zal ik dit deel van rechts vanaf nu aanduiden als 'nationalisten'.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is wel heeel kort door de bocht. Genoeg rechtsen die er niet zo over denken. Reachts valt bijvoorbeeld ook weer in progressief en conservatief onder te verdelen.
Het is eerder de essentie van kortzichtige en simplistische politiek. Oftewel het populisme. Iets wat bij links helaas ook voorkomt (echter zijn dan andere cliche's vaste prik).
Gelukkig was er in de tijd dat iedere stad/dorp nog het formaat en de moraal had van de huidige dorpen waar men nog nooit een Marokkaan gezien heeft ook geen fraude en criminaliteit in Nederland, en vroegâh werd er ook nooit iemand verkracht of vermoord.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de meeste Rita-stemmers uberhaupt geen kaas gegeten hebben van het linkse en rechtse gedachtengoed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een bepaald deel van rechts. Een groot deel. Een niet al te slim deel, dat sterk op onderbuikgevoelens reageert. Aangezien er ook liberalen en conservatieven bestaan, zal ik dit deel van rechts vanaf nu aanduiden als 'nationalisten'.
Als de NL regering zou worden samengesteld door de bewoners van plattelandsdorpen dan had je geen Verdonk, Wilders, Nawijn en Smit kabinet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:47 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Extreem-rechts is vooral populair in plattelandsdorpen e.d. (en onder extreemrechts versta ik al het tuig dat Verdonk, Wilders, Nawijn, Smit stemt en 'de vieze buitenlanders' als het belangrijkste probleem ziet). Vaak kennen deze mensen nauwelijks allochtonen.
Mee eens. Marijnissen presenteert zichzelf ook als de sterke man die dit land even sociaal gaat maken. Dat is misschien hetgeen mij beangstigd: een partij met één sterke man (of vrouw) en daarnaast een notoir clubje dat telkens naar de grote leider verwijst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de meeste Rita-stemmers uberhaupt geen kaas gegeten hebben van het linkse en rechtse gedachtengoed.
Als Jan Marijnissen morgen zou beginnen te roepen dat "Alle buitenlanders eruit moeten" dan denk ik dat ie een geduchte concurrentie voor Rita zou zijn.
Onzin. Meer dan 30 procent van de bevolking van Nederland woont op het platteland of in plattelandsdorpen. SGP/CU hebben tezamen 5 zetels in de kamer en 7 in de peilingen. En er wonen ook van die extreme christenen in de steden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de NL regering zou worden samengesteld door de bewoners van plattelandsdorpen dan had je geen Verdonk, Wilders, Nawijn en Smit kabinet.
Dan is het Bas van der Vlies als Premier met André Rouvoet als vice-premier.
Net zo beangstigend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:32 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Mee eens. verdonk presenteert zichzelf ook als de sterke man die dit land even sociaal gaat maken. Dat is misschien hetgeen mij beangstigd: een partij met één sterke man (of vrouw) en daarnaast een notoir clubje dat telkens naar de grote leider verwijst.
ok lees mijn post nou nog eens maar dan goed. ik zeg niet dat de marokanen de enige zijn die het doen maar ze staan samen met nog wat moslim groeperingen wel zwaar aan de top. criminaliteit een halt toeroepen zal nooit lukken maar we kunnen het wel ernstig beperken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was er in de tijd dat iedere stad/dorp nog het formaat en de moraal had van de huidige dorpen waar men nog nooit een Marokkaan gezien heeft ook geen fraude en criminaliteit in Nederland, en vroegâh werd er ook nooit iemand verkracht of vermoord.....
BTW.... in die dorpen wordt ook nooit iemand vermoord of verkracht, oh wacht ff... dan gebeurt het door een Nederlander en dus is het minder erg??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |