Bedankt extra waskracht!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Yep, ik dacht even handig te zijn. Mooi niet dus.

Ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:48 schreef scubaboy het volgende:
En wie zegt dat iemand die ideologie aanhangt om te trollen.
En wie zegt hier dat het "doen alsof is".

Heb je deze gelezen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:56 schreef scubaboy het volgende:
Policy is dus met twee maten meten?

Ik geloof dat er nu geen dubbeltopic meer is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Kan een mod even wat doen aan het dubbeltopic.

Never mind, tsjongejonge, lekker opzichtig ditquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je deze gelezen?
De Userpolicy
Mooi.
Trouwens, waar in MED zie jij staan dat hij om dat icon gebanned is?

Jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:07 schreef SCH het volgende:
Wat lief he, dat ik altijd zoveel ANP-berichtjes plaats om de lieve usertjes op de hoogte te houden

Waar zie jij een links-bashtopic?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:05 schreef achterhetspoor het volgende:
Kan hier wat in gesnoied worden ofzo?
Krijgt Nederland een grote Coalitie?
Tot ordinair linksbashtopic verworden met dank aan de TS.

Het komt altijd van het ANP en dat staat niet op het internet maar op de interne telex waar ik toegang tot heb.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, je bent een fijne bron van snelle info. Heb je ook linkjes naar de bron erbij of is er soms nog geen publicatie op internet?

Lijkt me niet (meer) nodig?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Is het mogelijk om Crisis in Den Haag - Deel #12 - Kabinet gevallen wat meer ontopic te houden. Mensen gaan er discussies voeren over eigen debattechnieken en persoonlijke dingen. Topic isnet open, maar vorig topic eindigde ermee en dit topic begint er mee.
Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen, is het wel zo handig als het dan alleen over die zaak gaat.![]()

inderdaad. ik was voorbarig. Dacht dat het htezlefde zou gaan als in het andere topic.quote:

Dacht ik alquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het komt altijd van het ANP en dat staat niet op het internet maar op de interne telex waar ik toegang tot heb.

Luilakquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:49 schreef Chewie het volgende:
done

Het integreren van Turken is ook een reden om je stem te bepalen, reacties gaan wat mij betreft niet te ver. Als users alleen maar mogen melden wat ze gaan stemmen en waarom krijg je een opsomtopic en geen discussietopic en zou ik die dicht gooien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Luilak![]()
De hele pagina staat vol met bagger. De vraag was wat je zou stemmen en waarom, niet waarom Turken slechter integreren of waarom je dan beter op GL kan stemmen

het is niet geopend als een discussie topic, het is een topic om te verhelderen. Je hebt er bij dat topic niets aan dat user A vindt dat user B op het verkeerde paard wed, want dat is de vraag helemaal niet. Vergelijkbaar met Het grote POL-spel: De peilingen-aandelenmarkt #5quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het integreren van Turken is ook een reden om je stem te bepalen, reacties gaan wat mij betreft niet te ver. Als users alleen maar mogen melden wat ze gaan stemmen en waarom krijg je een opsomtopic en geen discussietopic en zou ik die dicht gooien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |