abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:58:58 #176
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39386992
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

das meer voor de SP

GL is nog wel aardig qua standpunten. Alleen bereiken ze niets (maar er mislukt ook niets )
waar gehakt wordt vallen immers spaanders
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_39387026
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Of je komt met inhoudelijke argumenten..
Kom zelf eerst maar eens met fatsoenlijke argumenten. Bijvoorbeeld onderbouwd aan de hand van de verkiezingsprgramma's. Vooralsnog lever je namelijk niets anders af dan goedkoop gehuil..
pi_39387048
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:58 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

hoe willen ze dingen financieren dan? Al die asielzoekers moeten immers straks ook weer onderhouden worden, die er onder een kabinet met GL weer in mogen.
Die kunnen we prima gebruiken in strijd tegen de vergrijzing.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:01:17 #179
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_39387066
Mijn idealen liggen het dichtst bij de PvdA maar ik kan er niet mee leven dat bijna alle Marokkanen die stemmen op de PvdA stemmen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_39387128
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:56 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Terug naar de middeleeuwen?
Waarschijnlijk zit jij ook niet te wachten op een achteruitgang van je salaris, en doe je de was ook liever in de wasmachine?
Je hebt echt de inhoud van een lege eierdop he? Verdiep je eens ergens in voordat je zo goedkoop gaat huilen.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:02:58 #181
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_39387136
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn idealen liggen het dichtst bij de PvdA maar ik kan er niet mee leven dat bijna alle Marokkanen die stemmen op de PvdA stemmen.
dan kun je beter SP stemmen lijkt mij. Dat is geen partij itt wat algemeen beweerd wordt die allochtonen knuffelt
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:04:16 #182
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39387182
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Die kunnen we prima gebruiken in strijd tegen de vergrijzing.
asielzoekers staan er nou niet om bekend dat ze direct geschikt zijn voor de arbeidsmarkt
[..]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:04:47 #183
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_39387197
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef slaveloos het volgende:

[..]

dan kun je beter SP stemmen lijkt mij. Dat is geen partij itt wat algemeen beweerd wordt die allochtonen knuffelt
Bij de SP denk ik aan laag-geschoolden arbeiders met een Tokkie-mentaliteit en een anti-buitenlander instelling.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:05:17 #184
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_39387222
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:04 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

asielzoekers staan er nou niet om bekend dat ze direct geschikt zijn voor de arbeidsmarkt
daar ligt dan een mooie uitdaging voor een volgend kabinet lijkt me
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_39387223
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je kan als regering ook voor een anticyclische begrotingbeleid kiezen...En je hoeft als (rechse) regering ook niet perse de bevolking drie jaar de hel en verdoemenis te komen. Dat werkt juist averechts. Ze snappen het gewoon niet....

Geen misverstand ik ben ook voor een kloppend huishoedboekje
Hierin ben ik het wel aardig met je eens. Een anticyclisch beleid is prachtig. Het probleem is echter, dat de cycli van de economie jaren duren en dat een regering er maar een aantal jaar zit. Wil een dergelijk beleid werken, dan moet er aan vast gehouden worden. Het beste zou zijn, extra bezuinigen als er geld over is, meer investeringen als de economie terug loopt, en ondertussen zorgen dat de staatsschuld afgebouwd word. Het probleem blijft gewoon dat dit niet werkt, als een regering na een jaar of 4 wordt afgelost en we weer een totaal ander beleid krijgen.

Daarom zou wederom een regering van VVD en CDA goed zijn voor de economie. Het lijkt de komende jaren beter te gaan, dus er zal geld overblijven. Dat geld zou moeten worden gebruikt om de schuld af te bouwen en een potje op te bouwen voor wanneer het weer minder dreigt te gaan. Een links kabinet die veel uit zullen gaan geven, zou ontzettend slecht zijn, we gaan dan meer richting een pro-cyclisch beleid.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:08:23 #186
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39387329
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:58 schreef slaveloos het volgende:
Er is helaas geen partij die goed bij mijn ideeen aansluit, maar het gaat sowieso en linkse partij worden.
Tegen verdere radicalisering in de maatschappij, tegen groepen die zich uitgesloten voelen en hierdoor de matschappij ontwrichten. Die verhalen over links (den Uil) hoor ik al generaties.
De nederlandse economie is afhankelijk van de wereldeconomie. daar hoeft een regering zich nauwelijks mee te bemoeien. Wat wel belangrijk is is dat er een klimaat is waar mensen zich prettig voelen. Ik verwacht dat links dat beter kan dan rechts, zeker al dat gelul over het zoet en het zuur, nullijnen die belangrijk zijn voor de economie terwijl dat niet geldt voor mensen aan de top. Dat geeft onrust in de samenleving en een gevoel van onbehagen. Ik hoop dat Bos dat gevoel een beetje weg kan nemen.
Daarom stem ik links (weet nog niet welke partij)
Idem
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:08:25 #187
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39387331
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:05 schreef slaveloos het volgende:

[..]

daar ligt dan een mooie uitdaging voor een volgend kabinet lijkt me
daar was dit kabinet al mee bezig; met die inburgeringscursus o.a. Dan zit je iig niet meer opgezadeld met Turken die hier al 20 jaar wonen en die nog geen woord nederlands spreken
[..]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:09:30 #188
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39387383
[edit]zeg dan niks[/edit]

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2006 12:47:59 ]
[..]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:14:41 #189
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39387555
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:04 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Bij de SP denk ik aan laag-geschoolden arbeiders met een Tokkie-mentaliteit en een anti-buitenlander instelling.
Die mensen stemmen niet op een partij maar op een persoon, die persoon is in dit geval Wilders/Verdonk/Nawijn/Pastors en dat soort stakkers.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39387583
quote:

[..]

Die mogen de arbeidsmarkt meestal niet op. Vaak zijn ze echter relatief hoog opgeleid. Heb b.v. college gehad van een uit Sudan gevluchte bodemkundige.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:16:50 #191
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_39387634
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

pfff moeilijk hoor dat er nu geen acceptabele liberale partij is
Er is toch een soort afsplitising van D'66?
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_39387689
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:16 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Er is toch een soort afsplitising van D'66?
oh welke partij is dat dan ?
pi_39387722
quote:

[..]

nope, dat is inderdaad een probleem, maar velen hebben wel een relatief hoge opleiding genoten en zijn gemotiveerd om te werken.
Fiets
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:19:54 #194
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39387724
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die mensen stemmen niet op een partij maar op een persoon, die persoon is in dit geval Wilders/Verdonk/Nawijn/Pastors en dat soort stakkers.
ja, of schreeuwlelijk Jan... "want dat krijge we meer geld"
[..]
pi_39387789
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:19 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja, of schreeuwlelijk Jan... "want dat krijge we meer geld"
Maar goed MikeyMo we weten nu wat je allemaal stom en achtelijk vind, waar ga jij op stemmen en waarom?
Of stem je ergens op omdat je de rest stom en achtelijk vindt?
Fiets
pi_39387926
Even kijken wat Pastors de komende tijd allemaal gaat doen. Hij maakt een goede kans.
Anders VVD of CDA.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:28:21 #197
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39388008
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:56 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Terug naar de middeleeuwen?
Waarschijnlijk zit jij ook niet te wachten op een achteruitgang van je salaris, en doe je de was ook liever in de wasmachine?
Precies de reactie die ik verwachtte. Je bent VVD-er, of niet?

Meer is niet beter, echt niet.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_39388202
Iets dat ik ook belangrijk vind is dat zaken als deze : Zorg Rotterdam is keihard voor illegalen niet voor mogen/kunnen komen.
Fiets
pi_39388242
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:05 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Hierin ben ik het wel aardig met je eens. Een anticyclisch beleid is prachtig. Het probleem is echter, dat de cycli van de economie jaren duren en dat een regering er maar een aantal jaar zit. Wil een dergelijk beleid werken, dan moet er aan vast gehouden worden. Het beste zou zijn, extra bezuinigen als er geld over is, meer investeringen als de economie terug loopt, en ondertussen zorgen dat de staatsschuld afgebouwd word. Het probleem blijft gewoon dat dit niet werkt, als een regering na een jaar of 4 wordt afgelost en we weer een totaal ander beleid krijgen.
Helemaal eens. Links of recht kabinet zouden dit wel consequent moeten doorzetten. Praktijk is idd ook erg weerbarstig...

Maar CDA VVD en D66 hebben het economisch herstel juist dire jaar lang zeer ernstig gefrustreerd door de burger veel angst aan te praten...Bovendien sloeg hun bezuinigingdrif gewoon door. Eigenlijk werd de ecomische dip door hun aangewakkerd en als argument in gebruikt als excuus om VVD's wensenkindje mogelijk te maken"HET SOCIALE MINSTELSEL

En daarmee een bikkelharde en hardvochtige maatschappij. Dat is door deze regering wel erg gelukt.....
quote:
Een links kabinet die veel uit zullen gaan geven, zou ontzettend slecht zijn, we gaan dan meer richting een pro-cyclisch beleid.
Ik zie een links beleid niet als vanzelfsprekend als pro-cyclisch.........Ook zij zijn door de tijd veel wijzer geworden en doet al lang niet meer denken aan de tijd van Joop den Uijl....

Ook de plannen van Groen Links, PVDA en SP worden door de mangel van het CPB gehaald.

Vorig jaar bij de nabeschouwingen was het beleid van de PVDA zelfs veel sterker dan die van de coalitie. EN BOVENDIEN VEEL SOCIALER.

Het kan dus echt: EEN STERK EN SOCIAAL BELEID ZIJN NIET PER DEFINITIE ELKAARS TEGENPOLEN.

Maar het is aan de bevolking om te kiezen voor het individu (het eigen ik) of een kwalitatieve en sociale samenleving....

Dus een nadruk op welzijn. Welzijn leidt weer tot meer welvaart. Het omgekeerde niet.

Vraag me af of de kiezer dit ooit zal begrijpen.

Het wordt tijd dat ik minster-president wordt.....(vergis je niet....)

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 30-06-2006 12:40:01 ]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:43:20 #200
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39388502
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Maar goed MikeyMo we weten nu wat je allemaal stom en achtelijk vind, waar ga jij op stemmen en waarom?
Of stem je ergens op omdat je de rest stom en achtelijk vindt?
dan moet ik zo rond de verkiezingen weer ff de partijprogramma's doorbladeren en de stemwijzer doen. Maar zal wel weer in de VVD-LPF hoek uitkomen
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')