Kennelijk heeft hij er zelf geen problemen mee dat mensen zijn naam weten; dus ik zie er dan geen probleem mee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Mag dit? Iemand met naam en toenaam aanspreken?
Voor de duidelijkheid: genoemde naam & toenaam horen bij Desiredbard, en die verstrekt deze info via een link in zijn onderschrift.

Niet alleen via een link in zijn onderschrift. Zijn nickname is gewoon een anagram van zijn echte naam.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Mag dit? Iemand met naam en toenaam aanspreken?
Voor de duidelijkheid: genoemde naam & toenaam horen bij Desiredbard, en die verstrekt deze info via een link in zijn onderschrift.

Verdomd! Bijna dan. Wat fraai.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet alleen via een link in zijn onderschrift. Zijn nickname is gewoon een anagram van zijn echte naam.

Je hebt gelijk. Ik lees altijd desiredbart - maar da's een d, die t. En dan klopt ie compleet.quote:

Waarom Trollen, hij heeft wel gelijk, Thailand, Maleisie en Indonesie is het gewoon een heel geaccepteerd symbool:quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:10 schreef Bluesdude het volgende:
De 'bekeerde hindu B. ' heeft een ban van 3 maanden wegens trollen.. zie MED.

Ja maar is dit een Thais forum?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef scubaboy het volgende:
[..]
Waarom Trollen, hij heeft wel gelijk, Thailand, Maleisie en Indonesie is het gewoon een heel geaccepteerd symbool:
[afbeelding]

Kijk je ook even naar zijn ondertitel?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef scubaboy het volgende:
[..]
Waarom Trollen, hij heeft wel gelijk, Thailand, Maleisie en Indonesie is het gewoon een heel geaccepteerd symbool:
[afbeelding]

De url van z'n huidige plaatje is ook wel ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kijk je ook even naar zijn ondertitel?

Daarover heeft hijzelf een vraag gesteld, in dit POLFB topic.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kijk je ook even naar zijn ondertitel?
Nou heb ik geen idee waar "Ya Rab Al Alamien" voor staat. Iemand?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef desiredbard het volgende:
als " Ya Rab Al Alamien" als onderschrift mag voor een usericon. Mag "Houzee" dan ook?
Het is tenslotte slechts een uitroep van vreugde
[sub]Of iets in de trant van "Ein Reich ein Fuehrer"[sub]

Ja, maar doen alsof je een bepaalde ideologie hebt om te trollen is niet welkom.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:25 schreef scubaboy het volgende:
Mag iemand niet uitkomen voor een ideologie waarvoor hij/zij staat?

Het archief?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef Tijger_m het volgende:
Kan deze Palestijns geweld tegen burgers. op slot of verplaatst worden naar een meer toepasselijke locatie?

En wie zegt dat iemand die ideologie aanhangt om te trollen.quote:Hup Willem II stoere kerels,
Trots van het voetballand.
Denk aan je roem en glorie
Denk aan je vriendschapsband
't Rood-wit en blauw onzer vad'ren
Kleurt Willem II zo goed.
Het geeft te allen tijde
Spelers leeuwenmoed.
Willem II, Willem II
met je beroemde kleuren.
Stoere bend, welbekend.
Jij staat voor ied're bal.
't Hoofd steeds koel,
voor het doel
Dan kan je niets gebeuren,
Leev' houzee,
voor Willem II
Horen wij overal

extrawaskracht zat al te klooienquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:11 schreef Genverbrander het volgende:
Kunnen de mods svp zorgen voor één centraal kabinetscrisistopic?

Dat moet je aan de opstellers en uitvoerders er van vragen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:56 schreef scubaboy het volgende:
Policy is dus met twee maten meten?

Bedankt extra waskracht!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Yep, ik dacht even handig te zijn. Mooi niet dus.

Ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:48 schreef scubaboy het volgende:
En wie zegt dat iemand die ideologie aanhangt om te trollen.
En wie zegt hier dat het "doen alsof is".

Heb je deze gelezen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:56 schreef scubaboy het volgende:
Policy is dus met twee maten meten?

Ik geloof dat er nu geen dubbeltopic meer is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Kan een mod even wat doen aan het dubbeltopic.

Never mind, tsjongejonge, lekker opzichtig ditquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je deze gelezen?
De Userpolicy
Mooi.
Trouwens, waar in MED zie jij staan dat hij om dat icon gebanned is?

Jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:07 schreef SCH het volgende:
Wat lief he, dat ik altijd zoveel ANP-berichtjes plaats om de lieve usertjes op de hoogte te houden

Waar zie jij een links-bashtopic?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:05 schreef achterhetspoor het volgende:
Kan hier wat in gesnoied worden ofzo?
Krijgt Nederland een grote Coalitie?
Tot ordinair linksbashtopic verworden met dank aan de TS.

Het komt altijd van het ANP en dat staat niet op het internet maar op de interne telex waar ik toegang tot heb.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, je bent een fijne bron van snelle info. Heb je ook linkjes naar de bron erbij of is er soms nog geen publicatie op internet?

Lijkt me niet (meer) nodig?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Is het mogelijk om Crisis in Den Haag - Deel #12 - Kabinet gevallen wat meer ontopic te houden. Mensen gaan er discussies voeren over eigen debattechnieken en persoonlijke dingen. Topic isnet open, maar vorig topic eindigde ermee en dit topic begint er mee.
Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen, is het wel zo handig als het dan alleen over die zaak gaat.![]()

inderdaad. ik was voorbarig. Dacht dat het htezlefde zou gaan als in het andere topic.quote:

Dacht ik alquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het komt altijd van het ANP en dat staat niet op het internet maar op de interne telex waar ik toegang tot heb.

Luilakquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:49 schreef Chewie het volgende:
done

Het integreren van Turken is ook een reden om je stem te bepalen, reacties gaan wat mij betreft niet te ver. Als users alleen maar mogen melden wat ze gaan stemmen en waarom krijg je een opsomtopic en geen discussietopic en zou ik die dicht gooien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Luilak![]()
De hele pagina staat vol met bagger. De vraag was wat je zou stemmen en waarom, niet waarom Turken slechter integreren of waarom je dan beter op GL kan stemmen

het is niet geopend als een discussie topic, het is een topic om te verhelderen. Je hebt er bij dat topic niets aan dat user A vindt dat user B op het verkeerde paard wed, want dat is de vraag helemaal niet. Vergelijkbaar met Het grote POL-spel: De peilingen-aandelenmarkt #5quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het integreren van Turken is ook een reden om je stem te bepalen, reacties gaan wat mij betreft niet te ver. Als users alleen maar mogen melden wat ze gaan stemmen en waarom krijg je een opsomtopic en geen discussietopic en zou ik die dicht gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |