Het Verdonk topic heb ik gesloten. Naar de andere topics moet ik even beter kijken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef sizzler het volgende:
NVD: zwart gemaakt door de media?
Politie haalt uit naar politiek: schijnveiligheid
Nederlanders nog altijd negatief over EU
Regering: Fuck het milieu!
Kamer wil reactie Verdonk op Taïda-oordeel CBP
netwerk: 'allochtone vrouwen achter slot &grendel'
Misschien een idee om te gaan topicvissen bij NWS?
Is zeker geen POL, is dan meer WFL. Niet alleen op titels afgaan he.quote:
Oh, ik heb er even snel in gekeken maar idd niet zo aandachtig gelezen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is zeker geen POL, is dan meer WFL. Niet alleen op titels afgaan he..
Nodig niet maar ik vind het ook niet zo ernstig dat aanpassen nodig is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:32 schreef achterhetspoor het volgende:
waarom links er echt NIETS van begrijpt inhoudelijk gaat het topic best aardig maar is die titel nodig?
Dicht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:07 schreef sizzler het volgende:
Jonge VVD-ers stemden massaal op Rutte dankzij campagne
Wellicht vindt de desbetreffende entiteit het slechts een opmerking van triviaal niveau, edoch wilde ik hier gaarne nog even opmerking dat het woord 'praten' meer gepast is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:59 schreef zakjapannertje het volgende:
hoewel petje af voor het particulier initiatief, we hebben nog steeds het voorgaande slowchat vol te lullen[pol 965] Hein van Meeteren
Ok.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef Medi het volgende:
hoi en sorry, ik heb mijn bericht aangepast.
mvg.
Nee. Een topic gaat wel vaker af van de hoofdlijn en dat moet gewoon kunnen. Als het puur bashen om het bashen is, is het een ander verhaal; net zoals er nog wel meer redenen zijn, zoals slowchatten.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:28 schreef Carl_Romme het volgende:
Kan de naam van dit topic veranderd worden in 'het grote anti Turkije topic' o.i.d? De vlag dekt de lading bij lange na niet meer.
Waar speel ik op de persoon? Ik stel namelijk alleen dat je jezelf belachelijk maakt door dat bericht af te doen als rechts en dus in jouw ogen ongeloofwaardig.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beste Chewie. Ik kom met jou gewoon niet "klaar". Het erge is dat je mij verwijt dat ik op de persoon speel, maar je werk daar even vrolijk aan mee. Verder vind ik je erg denigererd uitlaat over mensen met een arbeidshandicap. Stuitend gewoon. Je weet kennelijk niet dat je het hier over mensen hebt. Op deze manier ga ik jou geen feedback geven en dat doe ik verders dan ook niet op de genoemde punten. Als je denk dat er mensen zijn die met jou graag discussieren, dan zullen er denk ik verdraaid weinig overblijven op den duur.
Ja jammer want ik heb je al een paar keer gevraagd om onderbouwing van je beweringen maar die blijven continue uit en het viel me de vorige keer ook al op dat er dan een soortgelijke reactie komt als deze.quote:Ik wil graag een waardige discussie maar ik stel vast dat je het mij op die manier wel erg lastig maakt. Jammer.
Mijn bedoeling was een onderbouwde discussie, dat jij zo makkelijk de handdoek in de ring gooit kan ik verder weinig aan doen.quote:Je begrijpt het al. Ik heb hier dus geen meer in. Maar misschien was dat ook wel je doel. In dat geval is het je prima gelukt.
Dat lijkt me ook beter als het je niet lukt om ook maar iets te onderbouwen.quote:Verder zal ik het hierbij laten.
tofquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Done.
Die ik had willen plaatsen in het topic over de topinkomens...quote:Het incestwereldje van topbestuurders en commisarissen is een prachtig voorbeeld van kartelvorming en het bijbehorende marktfalen. Topbestuurders zijn daardoor (te) duur, te gericht op snelle winst (want moeten presteren), dus ook de produkten zijn (te) duur), hetgeen slecht is voor het bedrijf zelf, en ook nog voor het bedrijfsleven in het algemeen, omdat de mensen minder geld overhouden om ergens anders te besteden.
Niet dat HO dit ooit zal toegeven natuurlijk, want zoals de gelovige vertrouwt op God, heeft Henry nu eenmaal een blind vertrouwen in de vrijemarktwerking, die er uiteindelijk altijd voor zal zorgen dat alles sal reg kom. Eventuele ellende kan immers slechts veroorzaakt zijn door de duivel overheid .... en dus kun je dat God de vrije markt niet verwijten.![]()
Topic is niet verdwenen maar is gewoon vol. Het staat je vrij om deel 2 te openen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef DeepThought het volgende:
Wat is dat toch met topics die verdwijnen terwijl je aan het posten bent, en dat ik dan plotseling 'geen recht meer heb om in dit topic te posten'?
Het gaat om deze reactie:
[..]
Die ik had willen plaatsen in het topic over de topinkomens...
Dat klopt. Het bericht is weggehaald.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:35 schreef StefanP het volgende:
Dit soort onzin hoef ik dus echt niet over mijn rug te laten gaan:
Vlaams belang de grootste in Belgie
Het komt nauwelijks voor dat mensen adhv een enkele post worden geband. Iets waar jij ook profijt van trekt overigens, dus ik zou niet te hard klagen.quote:Als daar geen ban op van toepassing is, dan weet ik het ook niet meer. Die continue 1-regelige replies van dit soort users die iedereen maar een nazi noemen, komen me mijn strot uit. Zie ook Hitler vergelijkingen en doodsverwensingen
Hoezo, heb je weer vakantie nodig?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
Chewie, moeten we niet nodig eens ruzie maken ofzo?
Ach gut ons huilebakjequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:35 schreef StefanP het volgende:
Dit soort onzin hoef ik dus echt niet over mijn rug te laten gaan:
Vlaams belang de grootste in Belgie
Waarschuw me als je zover bent!quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar je bent nog niet echt uitgetest.![]()
Ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:43 schreef sigme het volgende:
Somalisch recht zegeviert in NL
dubbeltopic (en dat is de vriendelijke uitleg)
Volgens mij is Houzee meer dan alleen en uitroep van vreugde. Maar waarom wil je dat weten? Wil je dat als ondertitel gebruiken dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef desiredbard het volgende:
als " Ya Rab Al Alamien" als onderschrift mag voor een usericon. Mag "Houzee" dan ook?
Het is tenslotte slechts een uitroep van vreugde
waarom doe je het dan ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef desiredbard het volgende:
Ik weet donders goed dat ik als vers bekeerd hindu geen swastica hoef te plaatsen als avatar, alhoewel dat wel zou moeten kunnen.
Maar trollen wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:33 schreef desiredbard het volgende:
Ik dacht niet volksliedjes verboden waren op fok
religieuze symbolen en teksten evenmin
Niks IRA Slogan.... Gaelic Volksliedjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar trollen wel.
Houd het nu gewoon bij je IRA-slogan en niemand die er naar kraait. Nu kom je zielig over met je aandachttrekkerij en getroll. Je hebt zelf de kans om weer normaal te doen. Dat lijkt me geen onredelijke wens.
Quite right, het is nogal offtopic. Ik heb dus even alle offtopic posts weggehaald.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:39 schreef achterhetspoor het volgende:
Economie in zeer goede handen bij Balkenende...
Was dat lijstje wegens onnodig crossposten niet al 20 keer verwijderd?
Mag dit? Iemand met naam en toenaam aanspreken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bas de Ridder wat ben jij een schijnheilig kutventje
En een troll bovendien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |