Nu mensen 100% geloven dat het systeem hun draagt, (geef een kind een snoepje en het wil niet minder) maken mensen zichzelf afhankelijk van alle speeltjes, kunnen niet meer zonder mobieltje, internet, verpakt voedsel (zoals je in groeten aan de rimboe en groeten terug zag, men wil het in de winkel want dan zie je de verschrikking...niet van het slachten etc.. god wat een hel moet dat zijn je eigen vlees te verkrijgen en bereiden.... pffft)
Mensen zijn mak gemaakt, tam, schaaps, beinvloedbaar, over zich heen lopend, en al die miljoenen mensen en meer en meer mensen willen allemaal iemand zijn, individueel zijn, zichzelf volvreten, entertainen, en daarvoor werken zij, om een luxe te verkrijgen die niks veranderd, weer 1 van de miljoenen mensen die luxe bezit, en het daarna te verdedigen..
En het werken houd alles in stand, zoals geld sturen naar arme landen armoede in stand houd
de landen worden arm door ons systeem, en dan proberen wij hun wat te instaleren in datzelfde systeem, door geld te sturen waar zij van ons spullen en hulp voor kunnen kopen, en ondertussen vreten wij gewoon varkens door waar de arme landen het voedsel voor verbouwen en hier weer heen schepen.
its such a fucking laugh.
Nu even de vraag of het wel zo verstandig is mensen steeds ouder te laten worden, de verzorging van mensen erbij, de grotere werkdruk, en men wil meer en meer, krijgt meer en meer, en moet dus werken voor meer en meer.
Mischien had agent smith in de film the matrix nog wel gelijk ook dat de mens een virus betrof.
Maar goed dat is niet een punt wat ik hier wil maken, ik hoop dat men eens gaat nadenken, en mischien ooit eens de mens als mens gaat opstaan en het veranderd, al zou men waarschijnlijk zich liever doodvreten.
Men staat bloot en werkt zelf mee aan Conditionering vanaf de geboorte
onze waarheid die in den hemelen zijt, uw faam worde geheiligd.als u uw kind niet wil indoctrineren in een scholing word u gestraft en uw kind ontnomen en alsnog gevormd te dienen voor het werk en een goeie consument te zijn.
Present education is pure indoctrination, it is taught how to fit in, not beyondEn met deze kwellende woorden wil ik deze openings post eindigen om hopelijk een naar gevoel bij u te laten, een knagende die er wat aan wilt veranderen.
edit: wil je nu ook iets doen?
zie ook deze link
Invitatie Rotg.[ Bericht 3% gewijzigd door BaajGuardian op 14-06-2006 16:01:14 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.