zoals ik al zei is het een zelf in stand houdende commune van mensen die info uitwissellen en samen acties ondernemen, je staat tenslotte veel sterker als je met een groepvan 10 tot 20 mensen of mischien zelfs meer een topic opent, dan is de last minder groot en kan er veel meer uitgelegd worden, de laatste tijd op fok is er erg veel volk dat bezig is maar het zijn allemaal individuelen, rotg maakt dat anders.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:50 schreef The_Shining het volgende:
Alhoewel ik je intenties altijd wel kan waarderen BG :-)
Stel dat wat je probeert op te richten succesvol zou worden, dan zal de denktank grote vormen aannemen en je weet zelf denk ik ook wel dat de mens opzich intelligent is maar dat dit toch enigzins veranderd als deze bijelkaar komt in grote getale.
Ik ben helemaal voor bewust worden waar we mee bezig zijn maar je idee heeft zo'n potentieel om zich af te zetten tegen de gevestigde orde, them vs us. Blijft het alleen bij verspreiden van info of wordt er ook daadwerkelijk iets mee gedaan en hoe zie je dat dan gebeuren?
de Org, zelf heet EØI trouwens, dat staat dan weer voor Eye on Information.quote:dan ' " 'heersen' " ' we dus niet over niets . maar over de gehele aarde .. in plaats van je eigen huisje.. en dan heerst de mensheid samen met de planeet
imo is dat niet niets iig
de VanDale zegt ook over utopie dat het niet kan
maar hoe noem je zoiets dan als je denkt dat het wel kan .. ook een utopie want dat praat makkelijk
ongelukkig gekozen .. mss wel expres .. niet alleen voor de mensen die het willen .. maar ook als blijvende herrinering aan de werkelijke doelstelling
nee wij willen niet de wereld met zn allen leiden, dat was het oude fwo project, dit is enkel om de sluier op te lichten met meer mankracht en georganiseerder.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:06 schreef optifree het volgende:
Ik denk niet dat je om het rangen en standen systeem heen kunt, hoe graag je ook wilt dat iedereen gelijk is. Dankzij het feit dat mensen niet allemaal dezelfde goede eigenschappen hebben, hierdoor zullen bepaalde mensen heel goed zijn in het bedenken van dingen, maar verder compleet rondrennen als gekken omdat ze wel de leiding nodig hebben.
Daarbij wil je ook nog eens de wereld met zijn alle leiden als ik het goed begrijp, dan lijkt mij het ook nodig dat cultuurverschillen (en die onbegrippen) overwonnen worden. Lastig karwei maar vast wel mogelijk.
Doordat de culturen zich deels aan elkaar moeten aanpassen om er voor te zorgen dat we met z'n alle de wereld leiden, heb je een grote kans dat er een vorm van globalisatie ontstaat.
Leuk idee maar er is nog niet zo goed over nagedacht
En wat als de sluier opgelicht is?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee wij willen niet de wereld met zn allen leiden, dat was het oude fwo project, dit is enkel om de sluier op te lichten met meer mankracht en georganiseerder.
hetzelfde wat velen nu individueel doen.
En waarom zou er nu geen kennis van zaken zijn? Je wilt dingen vertellen die algemeen bekend zijn maar de mensen nemen het niet aan. Bedenk eerst eens waarom mensen het niet willen aannemen voordat je de sluier van iets gaan oplichten waar waarschijnlijk niemand naar gaat kijken.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:19 schreef BaajGuardian het volgende:
dan is het oorlog.
of vrede.
maar dan wel met kennis van zaken.
Je hebt gelijk grotendeels maar met je attitude bereik je volgens mij nou juist niet je doelgroep, maar dat terzijde...quote:Op zondag 28 mei 2006 15:34 schreef BaajGuardian het volgende:
niet geleid door het werken voor (nep)luxe en omdat je maar één keer leeft alles te pakken wat er te pakken valt, maar te werken omdat je het wil, en ergens aan te werken, iets te bouwen, de geschiedenis in, de toekomst in.
een orde zonder angst.
tof.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
cool, ff irc programaatje downloaden
*tvp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |