abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:04:23 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38183103
we zoeken mensen die met hun kennis en ervaring in een denktank achtige vorm samen willen werken tegen de corruptie, de laatste tijd heeft men steeds meer vertrouwen in welke regering dan ook verloren, met goeie reden.
meer en meer mensen willen wat doen, en dat kan!

op deze manier is het makkelijker aan informatie te komen, en het te verspreiden in georganiseerd volume.
er is geen rank and place stelsel, en je kunt je achterban meenemen, het is ook niet opgezet maar houd zichzelf in stand.
denk je dat je het rotg nieuw leven in kunt blazen en trots wil zijn dat je meer mensen bewust maakt van het wereldtoneel?

kom dan op irc.tweakers
(zelfde als waar fok op zit dus)
#Rotg.

daar geef ik je elke site die je nodig hebt als starter, maar ik verwacht dat je zelf al genoeg weet.

--leer mensen kennen en vorm een informatie front op ALLE fora.
--kom aan info die normaal gesproken nooit de media (dus het volk) zou bereiken
--sta aan de zijde van de waarheid

J. public relations.
EØI online.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_38183401
*als ultiem plan beschouwt.
*aanmeldt.
^
pi_38189803
*klinkt zeer goed
*dient kennis van irc up te graden
*meldt zich desondanks!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_38191330
Alhoewel ik je intenties altijd wel kan waarderen BG :-)
Stel dat wat je probeert op te richten succesvol zou worden, dan zal de denktank grote vormen aannemen en je weet zelf denk ik ook wel dat de mens opzich intelligent is maar dat dit toch enigzins veranderd als deze bijelkaar komt in grote getale.

Ik ben helemaal voor bewust worden waar we mee bezig zijn maar je idee heeft zo'n potentieel om zich af te zetten tegen de gevestigde orde, them vs us. Blijft het alleen bij verspreiden van info of wordt er ook daadwerkelijk iets mee gedaan en hoe zie je dat dan gebeuren?
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:29:41 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38198495
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 10:50 schreef The_Shining het volgende:
Alhoewel ik je intenties altijd wel kan waarderen BG :-)
Stel dat wat je probeert op te richten succesvol zou worden, dan zal de denktank grote vormen aannemen en je weet zelf denk ik ook wel dat de mens opzich intelligent is maar dat dit toch enigzins veranderd als deze bijelkaar komt in grote getale.

Ik ben helemaal voor bewust worden waar we mee bezig zijn maar je idee heeft zo'n potentieel om zich af te zetten tegen de gevestigde orde, them vs us. Blijft het alleen bij verspreiden van info of wordt er ook daadwerkelijk iets mee gedaan en hoe zie je dat dan gebeuren?
zoals ik al zei is het een zelf in stand houdende commune van mensen die info uitwissellen en samen acties ondernemen, je staat tenslotte veel sterker als je met een groepvan 10 tot 20 mensen of mischien zelfs meer een topic opent, dan is de last minder groot en kan er veel meer uitgelegd worden, de laatste tijd op fok is er erg veel volk dat bezig is maar het zijn allemaal individuelen, rotg maakt dat anders.

rotg heeft mij er ook niet bij nodig, ik ben dan wel oprichter maar geen leider.
rotg was ooit een project opgezet voor de vrije wereld orde (een wat utopische wereld) waar ik ook ooit een topic over gemaakt heb, rotg is een tijd weg geweest wegens persoonlijke zaken, ook zijn de meeste rotgers niet meer aanwezig maar daar word aangewerkt.

oud rotgers waren:
CoZ,Openyourmind,M0davynil,Castor_troy,Salvador
en nog een aantal.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:08:20 #6
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_38245826
en rotg staat voor ..... ?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:21:04 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38246278
rotg was ooit een project om een menselijke kettingreactie te bewerkstelligen dmv informatieverschaffing het staat voor het doel, de afkorting staat voor : Rulers of the Garden

zoals rotger CoZ al eens perfect zei :
quote:
dan ' " 'heersen' " ' we dus niet over niets . maar over de gehele aarde .. in plaats van je eigen huisje.. en dan heerst de mensheid samen met de planeet
imo is dat niet niets iig

de VanDale zegt ook over utopie dat het niet kan
maar hoe noem je zoiets dan als je denkt dat het wel kan .. ook een utopie want dat praat makkelijk

ongelukkig gekozen .. mss wel expres .. niet alleen voor de mensen die het willen .. maar ook als blijvende herrinering aan de werkelijke doelstelling
de Org, zelf heet EØI trouwens, dat staat dan weer voor Eye on Information.
pi_38299575
Ik denk niet dat je om het rangen en standen systeem heen kunt, hoe graag je ook wilt dat iedereen gelijk is. Dankzij het feit dat mensen niet allemaal dezelfde goede eigenschappen hebben, hierdoor zullen bepaalde mensen heel goed zijn in het bedenken van dingen, maar verder compleet rondrennen als gekken omdat ze wel de leiding nodig hebben.

Daarbij wil je ook nog eens de wereld met zijn alle leiden als ik het goed begrijp, dan lijkt mij het ook nodig dat cultuurverschillen (en die onbegrippen) overwonnen worden. Lastig karwei maar vast wel mogelijk.
Doordat de culturen zich deels aan elkaar moeten aanpassen om er voor te zorgen dat we met z'n alle de wereld leiden, heb je een grote kans dat er een vorm van globalisatie ontstaat.

Leuk idee maar er is nog niet zo goed over nagedacht
  zondag 28 mei 2006 @ 14:51:50 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38301037
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:06 schreef optifree het volgende:
Ik denk niet dat je om het rangen en standen systeem heen kunt, hoe graag je ook wilt dat iedereen gelijk is. Dankzij het feit dat mensen niet allemaal dezelfde goede eigenschappen hebben, hierdoor zullen bepaalde mensen heel goed zijn in het bedenken van dingen, maar verder compleet rondrennen als gekken omdat ze wel de leiding nodig hebben.

Daarbij wil je ook nog eens de wereld met zijn alle leiden als ik het goed begrijp, dan lijkt mij het ook nodig dat cultuurverschillen (en die onbegrippen) overwonnen worden. Lastig karwei maar vast wel mogelijk.
Doordat de culturen zich deels aan elkaar moeten aanpassen om er voor te zorgen dat we met z'n alle de wereld leiden, heb je een grote kans dat er een vorm van globalisatie ontstaat.

Leuk idee maar er is nog niet zo goed over nagedacht
nee wij willen niet de wereld met zn allen leiden, dat was het oude fwo project, dit is enkel om de sluier op te lichten met meer mankracht en georganiseerder.
hetzelfde wat velen nu individueel doen.
pi_38301870
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee wij willen niet de wereld met zn allen leiden, dat was het oude fwo project, dit is enkel om de sluier op te lichten met meer mankracht en georganiseerder.
hetzelfde wat velen nu individueel doen.
En wat als de sluier opgelicht is?
  zondag 28 mei 2006 @ 15:19:05 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38301967
dan is het oorlog.
of vrede.
maar dan wel met kennis van zaken.
pi_38302034
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:19 schreef BaajGuardian het volgende:
dan is het oorlog.
of vrede.
maar dan wel met kennis van zaken.
En waarom zou er nu geen kennis van zaken zijn? Je wilt dingen vertellen die algemeen bekend zijn maar de mensen nemen het niet aan. Bedenk eerst eens waarom mensen het niet willen aannemen voordat je de sluier van iets gaan oplichten waar waarschijnlijk niemand naar gaat kijken.
  zondag 28 mei 2006 @ 15:34:29 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38302481
omdat men vast zit aan de veronderstelling dat het systeem ons draagt ipv onderdrukt en gebruikt.
en onze leiders er voor ons zijn ipv een mafia achtige parasieten club.
de realiteitszienswijze is behoorlijk verdraaid, de mens is zwak passief en omkoopbaar.
politiek is een heel andere wereld dan je op tv te zien krijgt, de top(politici)mensen zitten niet achter een bureautje wat papierwerk door te nemen en dan via de kamer het voor te dragen, ze zitten met hun eigen kring buisinessjes op te zetten, en strategische locaties veilig te stellen voor hun eigen.
zoals veel natuurbehoudkampen staan perfect op grenslijnen, en guess whatze houden daar geregeld militaire oefeningen.
om maar een voorbeeldje van een realiteitsbreuk te geven.
dat men blijft denken dat we ''gered zijn van het onbekende'' met onze leiders, die ons kontnaaien, en dat doen we.

en in tegenstelling wat hun symptoombestrijdings manier van werken is, is destructie van dit systeem niet de oplossing, but to reform it.
een tijdperk waar technologie en spiritualiteit versmelten.
een googlism, een neo-eden.
niet geleid door het werken voor (nep)luxe en omdat je maar één keer leeft alles te pakken wat er te pakken valt, maar te werken omdat je het wil, en ergens aan te werken, iets te bouwen, de geschiedenis in, de toekomst in.
een orde zonder angst.
pi_38303109
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:34 schreef BaajGuardian het volgende:
niet geleid door het werken voor (nep)luxe en omdat je maar één keer leeft alles te pakken wat er te pakken valt, maar te werken omdat je het wil, en ergens aan te werken, iets te bouwen, de geschiedenis in, de toekomst in.
een orde zonder angst.
Je hebt gelijk grotendeels maar met je attitude bereik je volgens mij nou juist niet je doelgroep, maar dat terzijde...

Praktisch gezien zie ik maar 1 oplossing qua "aktie" nl. dat mensen stoppen met consumentengedrag, dat is immers hetgeen waar de macht aan wordt ontleend. Dat zal niet gebeuren. Kijk naar een willekeurige supermarkt er zijn zoveel dingen fout, wat tegelijkertijd als normaal en zelfs goed wordt beschouwd.

De gemiddelde mens wil niet of graag zo min mogelijk met niet-prettige dingen worden geconfronteerd. Als morgen slachthuizen per wet verboden worden en je voortaan zelf je varkentje moet slachten om er een karbonaatje van te maken, moet je eens zien hoe snel mensen vegetarier zouden worden. Mensen willen niet zaad uitstrooien op het land en de gewassen zien groeien, men wil een verpakt eindproduct (en het maakt meestal niet uit hoe het gemaakt is, als het maar lekker eruitziet en smaakt).

Het is zelfs zo erg dat we gewoon de wc doorspoelen en ons niet afvragen waar onze drol nou eigenlijk terechtkomt. Het is weg op een minst confronterende wijze, dat vind iedereen toch prima?

Dat er mensen zijn die hier veel geld aan verdienen is vanzelfsprekend. Maar dan krijg je er ook wat voor terug. Eet smakelijk
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:51:31 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38815039
pi_38815922
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Creamus veritatatem proprium!
toptopic!
pi_38819119
cool, ff irc programaatje downloaden

*tvp
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:52:58 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38820988
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
cool, ff irc programaatje downloaden

*tvp
tof.
op het moment ben ik bezig alle ex crew weer bijelkaar te brengen, het lekkere weer werkt een beetje tegen maar goed, iedereen is welkom zolang het maar niet om te kloten is

als op het moment een rotg ex crew of rondhanglid dit leest, graag te melden
pi_38825774
Heeft iemand even een korte handleiding (ff de groep en het kanaal) voor me van IRC? tis al weer jaren geleden en kazaa, p2p en torrents hebben er voor gezorgd dat IRC laag op mijn prioriteitenlijstje stond..
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:55:06 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38825999
ehhh... www.irc.com ? geen idee eigenlijk
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:55:55 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38826037
de server en channel zijn

irc.tweakers.net

#Rotg
pi_38828474
.net... aha dat was het probleem THNX

dinsdag 13 juni 2006 @ 21:59:00 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38828830
Ik kom ook binnenkort kijken, eerst zorgen dat ik IRC onder de knie krijg, of boven de knie, of in de knie

Maar ik kom wel langs om die duivelse plannen mee te helpen dwars-bomen

Duivelse plannen van andere partijen dus

Hoewel een normale input al kan helpen, gewoon rustig blijven kan al helpen. Als de hele wereld tot rust komt, dan kan de rest niet achterblijven.

Terugkering van rust

Terugkering van rust

Rust in de tent

Weg met alle ellende.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_38836323
Klinkt goed, ga nu even inloggen.

Samen sta je sterk.
  woensdag 14 juni 2006 @ 05:34:52 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38838219
ik was vanavond niet aanwezig (achter mijn keyboard that is.) wegens het ontbreken van veel crew is het moeilijk om altijd iemand in het kanaal te hebben die er ook is, vooral met dit weer

volgende keer beter.
desondanks, sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')