abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38376942
quote:
30 mei 2006 15:58

DEN HAAG - De Tweede Kamer wil dat minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) nog deze week in een brief reageert op het oordeel van het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) over haar handelwijze jegens Taïda Pasic. Volgens het college heeft de bewindsvrouw in februari de wet overtreden door persoonlijke gegevens van de scholiere naar buiten te brengen.

Diverse fracties hadden Verdonk dinsdag tijdens het wekelijkse vragenuurtje aan de tand willen voelen over de conclusies van het CBP. Maar dat kon niet, omdat de minister wegens ziekte afwezig was.

Daarom steunde een meerderheid van de partijen het verzoek van de SP om uiterlijk donderdag schriftelijk te reageren op het oordeel van het college. Wat de VVD en het CDA betreft, gaat Verdonk daarin ook in op de vraag hoe er in de Kamer moet worden omgegaan met individuele gevallen.
ziet er niet best uit voor Verdonk, zeker niet zo kort op dat akkefietje van vorige week, waar ze juist zo vol was van de wet.

maar ja, ik vraag me af of dit Taida enigzins zal helpen om in Nederland te blijven
pi_38377584
Ze is toch al uit eigen beweging weg gegaan?

Beetje een nonsense topic heb ik zo'n idee, en TS zal hoogstwaarschijnlijk niet meer reageren.

[ Bericht 54% gewijzigd door yahtzeehooligan op 30-05-2006 18:11:58 (aanvulling) ]
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_38378669
En zo stapelen de fouten van Verdonk zich op en ze blijft maar zitten. Wat een zieke coalitie is dit toch.
lollig
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:05:24 #4
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_38380470
Ik vind dat Verdonk helemaal gelijk had. Die mediageile Taida mocht wel telkens de publiciteit opzoeken met haar leugens. Verdonk heeft gewoon het volste recht om dit beeld te nuanceren. Taida heeft gelogen.
En als je zelf de wapens kiest en de media opzoekt moet je niet gaan huilebalken als de tegenpartij het ook doet,
Het CPB heeft de plank hier misgeslagen.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_38380531
als of Rita nog nooit gelogen heeft ... weg met dat mens... hoe vaak moet je de wet overtreden om als minister niet de laan uitgestuurd te worden.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:12:01 #6
58683 NewOrder
markt anarchist
  woensdag 31 mei 2006 @ 07:46:59 #7
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38398068
Inderdaad, graag doorgaan in het al lopende topic. Gastslot.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')