Maak niet uit... ook in Nederland is het een realiteit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Uiteraard doel ik niet op het mondiale niveau, maar slechts op het nationale.
In datzelfde topic:quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn jullie iets te vaak met Drugshond doorgezakt, dat dit nog open is?
De onbetrouwbare Magan, bekend als Hirsi "Pinoccio"
Ik bedoel, alles leuk en aardig hoor, alle functionele autisten komen weer eens aan het woord en het is zo mogelijk nog hilarischer dan de voorgaande wrochtsels van BSB's welversneden pen, maar erg veel eer leg je er niet mee in.
leuk om dat over iemands moeder te zeggen terwijl de user die bedoeld wordt een banquote:Een varken heeft geen hoofd, óók niet als je het over Akkerslootfs moeder hebt
Even overleggen met SK.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn jullie iets te vaak met Drugshond doorgezakt, dat dit nog open is?
De onbetrouwbare Magan, bekend als Hirsi "Pinoccio"
Ik bedoel, alles leuk en aardig hoor, alle functionele autisten komen weer eens aan het woord en het is zo mogelijk nog hilarischer dan de voorgaande wrochtsels van BSB's welversneden pen, maar erg veel eer leg je er niet mee in.
Ook erg fatsoenlijk, inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
In datzelfde topic:
[..]
leuk om dat over iemands moeder te zeggen terwijl de user die bedoeld wordt een ban
heeft en zich tegen dit soort bagger niet kan verdedigen.![]()
schandalig.
Het is weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
In datzelfde topic:
[..]
leuk om dat over iemands moeder te zeggen terwijl de user die bedoeld wordt een ban
heeft en zich tegen dit soort bagger niet kan verdedigen.![]()
schandalig.
Het woord luchtverkeersleiding ook. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Verdonk vs Rutte #3
Veenendaal ontbreekt in de TT.
Wie was ook weer de 3e kandidaatlijsttrekker?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het woord luchtverkeersleiding ook. Wat is je punt?
Mja, keuze van de oorspronkelijke TS om het topic te concentreren op de twee belangrijkste kandidaten. Ik geloof dat Veenendaal zelfs een eigen topic heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wie was ook weer de 3e kandidaatlijsttrekker?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het woord luchtverkeersleiding ook. Wat is je punt?
Beter nog, zet Sigme op blauw, dan kan ze zelf ingrijpen wanneer dat nodig is. Blauwbil 2006!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:51 schreef sigme het volgende:
Het is misschien wel ontopic maar wil iemand even kijken naar de doodverwensingen hier?
Ayaan Hirsi Ali : " Ik sterf desnoods in mijn strijd "
Check.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:51 schreef sigme het volgende:
Het is misschien wel ontopic maar wil iemand even kijken naar de doodverwensingen hier?
Ayaan Hirsi Ali : " Ik sterf desnoods in mijn strijd "
Ja, tvlxd is alvast aan het spelen met zijn modknopjes.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef Monidique het volgende:
Het bericht van Finder_elf_Towns is zomaar weg...
Het recht komt indirect van de eigenaar van FOK! af, natuurlijk. Maar dat is helemaal het punt niet, denk ik. Ik verwijderde die post van jou met de foto, omdat ik de referentie die je maakte had verwijderd en je post dus als reactie op een doodsverwensing niet meer relevant was.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee. Wat geeft jou het recht om mijn posts domweg te wissen?
En, heeft de maker van die post over de gasdouche al een permban aan zijn reet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het recht komt indirect van de eigenaar van FOK! af, natuurlijk. Maar dat is helemaal het punt niet, denk ik. Ik verwijderde die post van jou met de foto, omdat ik de referentie die je maakte had verwijderd en je post dus als reactie op een doodsverwensing niet meer relevant was.
Standaardprocedure.
Het verzoek voor een ban staat er wel. Ik kan ze zelf niet uitdelen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
En, heeft de maker van die post over de gasdouche al een permban aan zijn reet?
Ik ben volstrekt allergisch voor het volledig verdwijnen van posts. Als het de mijne zijn..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het verzoek voor een ban staat er wel. Ik kan ze zelf niet uitdelen.
Dat is dus wat ik bedoelde met dat er meer gebeurde dan wat je hier kan zien.
Snap ik, maar voor het enigszins logisch door laten lopen van een topic is het gebruikelijk dat reacties op verwijderde/weggeedite posts helemaal weggehaald worden. Anders zie je vaak een brij van aaneengesloten reacties die helemaal leeg zijn gehaald, wat niet bepaald relaxt wegleest.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:36 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben volstrekt allergisch voor het volledig verdwijnen van posts. Als het de mijne zijn..
Zo delete jij wel vaker dingen die volgens jou niet prettig weglezen he?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor het enigszins logisch door laten lopen van een topic is het gebruikelijk dat reacties op verwijderde/weggeedite posts helemaal weggehaald worden. Anders zie je vaak een brij van aaneengesloten reacties die helemaal leeg zijn gehaald, wat niet bepaald relaxt wegleest.
Handige site, ik voeg hem toe.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:31 schreef zakjapannertje het volgende:
een site die hier bij kan? Wegwijs in de Nederlandse politiek
gaat over het stemgedrag van de partijen in de Tweede Kamer, dat wordt op deze site helemaal bijgehouden http://www.politix.nl/
De laatste dicht gezet, Die van McCarthy is al een tijdje dood maar neem ik mee naar "achteren" om te kijken of die samengevoegd kan worden.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:01 schreef NewOrder het volgende:
Er lopen nou minstens 3 topics over de belasting op email en sms:
Europarlementariër wil belasting op sms en mail
En dan vinden ze het gek dat het niks wordt met de EU
"EU kijkt serieus naar plan voor btw op e-mail en sms"
Kan dat niet allemaal in het originele topic van McCarthy?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:40 schreef Sidekick het volgende:
en de verkiezingsuitslagensite van Freako erbij gezet.
Topic is gesloten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:05 schreef zakjapannertje het volgende:
BESPAAR! hier 200 miljoen Euro! is dubbel, dit topic bestaat al in de vorm van Stop verspilling Europese parlement van 200 miljoen per jaar (en Straatsburg op de schop )
Topics zijn samengevoegd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:27 schreef sigme het volgende:
Môgge!
Kan deze - Pedofielen richten politieke partij op - dicht?
Immers, deze - http://forum.fok.nl/topic/864099 - is er al.
Zelfs daar past het niet, dicht dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:33 schreef Monolith het volgende:
past dit weinig inhoudelijke geneuzel in POL? Volgens mij kan het beter richting ONZ.
Is dat zo? Het CDA, de Telegraaf en het ANP spreken bv. van vlaktax. Daarentegen zijn er weer anderen zoals o.a. de NOS die op het eerste gezicht in google vlaktaks gebruikt hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:12 schreef zakjapannertje het volgende:
Basisinkomen en vlaktax vlaktax moet vlaktaks zijn
in het Nederlands schrijven wij het als 'taks'quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is dat zo? Het CDA, de Telegraaf en het ANP spreken bv. van vlaktax. Daarentegen zijn er weer anderen zoals o.a. de NOS die op het eerste gezicht in google vlaktaks gebruikt hebben.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=tax&w=wquote:Gezocht naar tax
Deze schrijfwijze werd niet gevonden in de Woordenlijst.
Misschien staat de juiste vorm in onderstaande suggestielijst.
* taks1
* taks
http://www.taaldatabanken(...)r/juist/990730.shtmlquote:Taks
30 juli 1999
Dat we in dit land veel belastingen betalen, daar kan een mens treurig om worden. (O jee, die aangifte had vorige week al ingediend moeten zijn!) Dat die belastingen in onze journaals vaak "taksen" heten, daar kan deze mens alleen maar in-treurig om worden. Dat halfslachtige koeterwaals hebben we toch nergens voor nodig? Laat het duidelijk zijn: de Fransen hebben taxes, wij hebben belastingen en heffingen.
Een paar maanden geleden heerste er nog euforie bij onze bedrijven. België mocht weer koekjes uitvoeren naar de Verenigde Staten zonder extra "invoertaksen", meldde het journaal. Maar vorige week heeft de Amerikaanse overheid de "invoertaksen" op een hele reeks Europese producten drastisch verhoogd. Invoertaksen! Wat is er gebeurd met de goeie ouwe invoerrechten? Maar er is meer aan de hand. De Verenigde Staten hebben de Europese producenten eigenlijk een strafheffing opgelegd omdat de Europese Unie het Amerikaanse hormonenvlees weert.
De nieuwe regering wil op z'n vroegst in 2001 een "energietaks" of "CO2-taks" invoeren. Daarmee komt Verhofstadt de groenen tegemoet. De Nederlandse groenen hebben ook energiemaatregelen bepleit. Alleen noemen zij het resultaat een energieheffing of energiebelasting, een CO2-heffing of CO2-belasting. Waarom duiken bij ons telkens weer die foeilelijke onzindelijke "taksen" op?
In Groot-Brittannië voeren de vrachtwagenchauffeurs actie tegen de stijging van de dieselprijzen en de "rijtaksen", hoor ik in het journaal. Pardon? Als iedereen het over wegenbelasting heeft, waarom onze journaals dan niet?
Een Italiaanse stoker is bestolen: dieven zijn er met zijn grappavoorraad vandoor. De man was niet verzekerd tegen diefstal. En daarenboven zou hij toch de speciale "taksen" moeten betalen op z'n verdwenen grappavoorraad. Zouden dat geen accijnzen zijn geweest?
Maar er is ook goed nieuws van het belastingfront. Ook na 1 juli zullen winkels op de luchthaven van Zaventem hun producten "taksvrij" kunnen blijven verkopen. Ik heb er alle begrip voor dat je het Engelse tax free wilt vermijden, maar doe je dat dan met een onwoord als "taksvrij"? In het Nederlands winkelen we belastingvrij. En als alles goed zit, ben ik dat om deze tijd ook aan het doen.
Ok, het is veranderd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
in het Nederlands schrijven wij het als 'taks'
[..]
http://woordenlijst.org/zoek/?q=tax&w=w
[..]
http://www.taaldatabanken(...)r/juist/990730.shtml
Het Verdonk topic heb ik gesloten. Naar de andere topics moet ik even beter kijken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef sizzler het volgende:
NVD: zwart gemaakt door de media?
Politie haalt uit naar politiek: schijnveiligheid
Nederlanders nog altijd negatief over EU
Regering: Fuck het milieu!
Kamer wil reactie Verdonk op Taïda-oordeel CBP
netwerk: 'allochtone vrouwen achter slot &grendel'
Misschien een idee om te gaan topicvissen bij NWS?
Is zeker geen POL, is dan meer WFL. Niet alleen op titels afgaan he.quote:
Oh, ik heb er even snel in gekeken maar idd niet zo aandachtig gelezen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is zeker geen POL, is dan meer WFL. Niet alleen op titels afgaan he..
Nodig niet maar ik vind het ook niet zo ernstig dat aanpassen nodig is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:32 schreef achterhetspoor het volgende:
waarom links er echt NIETS van begrijpt inhoudelijk gaat het topic best aardig maar is die titel nodig?
Dicht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:07 schreef sizzler het volgende:
Jonge VVD-ers stemden massaal op Rutte dankzij campagne
Wellicht vindt de desbetreffende entiteit het slechts een opmerking van triviaal niveau, edoch wilde ik hier gaarne nog even opmerking dat het woord 'praten' meer gepast is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:59 schreef zakjapannertje het volgende:
hoewel petje af voor het particulier initiatief, we hebben nog steeds het voorgaande slowchat vol te lullen[pol 965] Hein van Meeteren
Ok.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef Medi het volgende:
hoi en sorry, ik heb mijn bericht aangepast.
mvg.
Nee. Een topic gaat wel vaker af van de hoofdlijn en dat moet gewoon kunnen. Als het puur bashen om het bashen is, is het een ander verhaal; net zoals er nog wel meer redenen zijn, zoals slowchatten.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:28 schreef Carl_Romme het volgende:
Kan de naam van dit topic veranderd worden in 'het grote anti Turkije topic' o.i.d? De vlag dekt de lading bij lange na niet meer.
Waar speel ik op de persoon? Ik stel namelijk alleen dat je jezelf belachelijk maakt door dat bericht af te doen als rechts en dus in jouw ogen ongeloofwaardig.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beste Chewie. Ik kom met jou gewoon niet "klaar". Het erge is dat je mij verwijt dat ik op de persoon speel, maar je werk daar even vrolijk aan mee. Verder vind ik je erg denigererd uitlaat over mensen met een arbeidshandicap. Stuitend gewoon. Je weet kennelijk niet dat je het hier over mensen hebt. Op deze manier ga ik jou geen feedback geven en dat doe ik verders dan ook niet op de genoemde punten. Als je denk dat er mensen zijn die met jou graag discussieren, dan zullen er denk ik verdraaid weinig overblijven op den duur.
Ja jammer want ik heb je al een paar keer gevraagd om onderbouwing van je beweringen maar die blijven continue uit en het viel me de vorige keer ook al op dat er dan een soortgelijke reactie komt als deze.quote:Ik wil graag een waardige discussie maar ik stel vast dat je het mij op die manier wel erg lastig maakt. Jammer.
Mijn bedoeling was een onderbouwde discussie, dat jij zo makkelijk de handdoek in de ring gooit kan ik verder weinig aan doen.quote:Je begrijpt het al. Ik heb hier dus geen meer in. Maar misschien was dat ook wel je doel. In dat geval is het je prima gelukt.
Dat lijkt me ook beter als het je niet lukt om ook maar iets te onderbouwen.quote:Verder zal ik het hierbij laten.
tofquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Done.
Die ik had willen plaatsen in het topic over de topinkomens...quote:Het incestwereldje van topbestuurders en commisarissen is een prachtig voorbeeld van kartelvorming en het bijbehorende marktfalen. Topbestuurders zijn daardoor (te) duur, te gericht op snelle winst (want moeten presteren), dus ook de produkten zijn (te) duur), hetgeen slecht is voor het bedrijf zelf, en ook nog voor het bedrijfsleven in het algemeen, omdat de mensen minder geld overhouden om ergens anders te besteden.
Niet dat HO dit ooit zal toegeven natuurlijk, want zoals de gelovige vertrouwt op God, heeft Henry nu eenmaal een blind vertrouwen in de vrijemarktwerking, die er uiteindelijk altijd voor zal zorgen dat alles sal reg kom. Eventuele ellende kan immers slechts veroorzaakt zijn door de duivel overheid .... en dus kun je dat God de vrije markt niet verwijten.![]()
Topic is niet verdwenen maar is gewoon vol. Het staat je vrij om deel 2 te openen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef DeepThought het volgende:
Wat is dat toch met topics die verdwijnen terwijl je aan het posten bent, en dat ik dan plotseling 'geen recht meer heb om in dit topic te posten'?
Het gaat om deze reactie:
[..]
Die ik had willen plaatsen in het topic over de topinkomens...
Dat klopt. Het bericht is weggehaald.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:35 schreef StefanP het volgende:
Dit soort onzin hoef ik dus echt niet over mijn rug te laten gaan:
Vlaams belang de grootste in Belgie
Het komt nauwelijks voor dat mensen adhv een enkele post worden geband. Iets waar jij ook profijt van trekt overigens, dus ik zou niet te hard klagen.quote:Als daar geen ban op van toepassing is, dan weet ik het ook niet meer. Die continue 1-regelige replies van dit soort users die iedereen maar een nazi noemen, komen me mijn strot uit. Zie ook Hitler vergelijkingen en doodsverwensingen
Hoezo, heb je weer vakantie nodig?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
Chewie, moeten we niet nodig eens ruzie maken ofzo?
Ach gut ons huilebakjequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:35 schreef StefanP het volgende:
Dit soort onzin hoef ik dus echt niet over mijn rug te laten gaan:
Vlaams belang de grootste in Belgie
Waarschuw me als je zover bent!quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar je bent nog niet echt uitgetest.![]()
Ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:43 schreef sigme het volgende:
Somalisch recht zegeviert in NL
dubbeltopic (en dat is de vriendelijke uitleg)
Volgens mij is Houzee meer dan alleen en uitroep van vreugde. Maar waarom wil je dat weten? Wil je dat als ondertitel gebruiken dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef desiredbard het volgende:
als " Ya Rab Al Alamien" als onderschrift mag voor een usericon. Mag "Houzee" dan ook?
Het is tenslotte slechts een uitroep van vreugde
waarom doe je het dan ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef desiredbard het volgende:
Ik weet donders goed dat ik als vers bekeerd hindu geen swastica hoef te plaatsen als avatar, alhoewel dat wel zou moeten kunnen.
Maar trollen wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:33 schreef desiredbard het volgende:
Ik dacht niet volksliedjes verboden waren op fok
religieuze symbolen en teksten evenmin
Niks IRA Slogan.... Gaelic Volksliedjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar trollen wel.
Houd het nu gewoon bij je IRA-slogan en niemand die er naar kraait. Nu kom je zielig over met je aandachttrekkerij en getroll. Je hebt zelf de kans om weer normaal te doen. Dat lijkt me geen onredelijke wens.
Quite right, het is nogal offtopic. Ik heb dus even alle offtopic posts weggehaald.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:39 schreef achterhetspoor het volgende:
Economie in zeer goede handen bij Balkenende...
Was dat lijstje wegens onnodig crossposten niet al 20 keer verwijderd?
Mag dit? Iemand met naam en toenaam aanspreken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bas de Ridder wat ben jij een schijnheilig kutventje
En een troll bovendien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |