Hij werkt toch voor de VARA? Ik weet niet hoor, maar zou het dan niet raar zijn als hij rechts was?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:24 schreef gtotep het volgende:
Dat dit zo is komt mij niet vreemd voor.
Bij zijn andere programma ''per seconde wijzer'', kan hij het ook niet nalaten om bij bijna elk inleidend verhaaltje voor een nieuwe vraag een politieke opmerking te maken, waaruit duidelijk blijkt wat zijn persoonlijke voorkeur is. LINKS
het zou idd raar zijn als de VARA eens de eigen broek moest ophouden ipv continu aan de subsidiekraan te lurken. Stel je voor zeg. Ze wanen zich echt het centrum van de wereld maar anno 2006 stelt het geen zak meer voor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:39 schreef Freed het volgende:
[..]
Hij werkt toch voor de VARA? Ik weet niet hoor, maar zou het dan niet raar zijn als hij rechts was?
Het is alleen maar prima dat er zoiets als kritische journalistiek bestaat. Dat jij dat wilt verbieden zegt meer over jouw totalitaire denkbeelden dan over Zembla.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:38 schreef McCarthy het volgende:
Kritiek op de overheid leveren dankzij de directe middelen die diezelfde overheid verschaft? Bam de laan uit.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het is alleen maar prima dat er zoiets als kritische bevooroordeelde journalistiek bestaat. Dat jij dat wilt verbieden zegt meer over jouw totalitaire denkbeelden dan over Zembla.
quote:pa·ra·siet (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die ten koste van anderen leeft => klaploper
2 dier of plant, levend op of in en zich voedend ten koste van andere wezens
Ik betaal toch ook voor de TROS of niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het zou idd raar zijn als de VARA eens de eigen broek moest ophouden ipv continu aan de subsidiekraan te lurken. Stel je voor zeg. Ze wanen zich echt het centrum van de wereld maar anno 2006 stelt het geen zak meer voor.
Subsidiekraan dicht. Mensen die graag VARA kijken maken van hun EIGEN geld maar een donatie naar dat linkse bolwerk dat parasiteert op de centen van mensen die wel een baan hebben.
voor de TROS geld hetzelfde. Alleen zijn bemoeien zich niet zoveel met politiek, dan sta je toch wat minder in de picture in dit gedeelte van het forumquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:52 schreef Freed het volgende:
[..]
Ik betaal toch ook voor de TROS of niet?
moet dat dan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:57 schreef Kozzmic het volgende:
Heeft HP/de Tijd overigens al eens de achtergronden van Verdonk tegen het licht gehouden? Of van Bos, want daar schijnt volgens dat blaadje ook heel wat mis mee te zijn?
Ik heb jaren voor het rechtse gelul van Wim Bosboom betaald en nu betaal ik voor 2vandaagquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
voor de TROS geld hetzelfde. Alleen zijn bemoeien zich niet zoveel met politiek, dan sta je toch wat minder in de picture in dit gedeelte van het forum
Hij werkt voor de Vara, en die mag best links zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:39 schreef Freed het volgende:
[..]
Hij werkt toch voor de VARA? Ik weet niet hoor, maar zou het dan niet raar zijn als hij rechts was?
Precies en van Vara is dat prima, maar de NPS hoort onafhankelijk(neutraal) te zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ja hallo het is de Vara en NPS. Veel roder en linkser kan het bijna niet.
Ik kijk nooit naar Zembla of Per Seconde Wijzer zou je misschien ook eens moeten doen.
Nee het is geen links programma, maar het is de heer Driehuis die het niet kan nalaten zijn persoonlijke linkse stokpaardjes te berijden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef gelly het volgende:
Per Seconde Wijzer is ook al een links programma ?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef gelly het volgende:
Per Seconde Wijzer is ook al een links programma ?
Waarom zou je de Vara niet als linkse organisatie neer mogen zetten? Je kunt het moeilijk ontkennen, maar echt kwalijk is het evenmin zolang je het maar 'breed' ziet en niet alles als zoete koek aanneemt wat een medium beweert.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:55 schreef Kozzmic het volgende:
Agossie, rechts heeft onder leiding van het altijd even objectieve HP/De Tijd weer eens een nieuw links mikpunt gevonden.
Zeg McCarthy, fyi... Het publieke bestel is zo ingericht dat iedereen met voldoende steun zijn eigen omroep mag beginnen. Zorg dat je die steun krijgt, en richt de Nederlandse FOX op. Zeuren over de vermeende linksheid van de VARA is overigens wel erg 'jaren 70'. Wees blij dat er eindelijk eens een omroep is die het beleid van Verdonk aan de kaak durft te stellen!
Het verschil is dat HP/De Tijd wordt betaald door advertenties en verkoop van het blad en niet van belastinggeld. De publieke omroep wordt voor een deel wel betaald van belastinggeld.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:57 schreef Kozzmic het volgende:
Heeft HP/de Tijd overigens al eens de achtergronden van Verdonk tegen het licht gehouden? Of van Bos, want daar schijnt volgens dat blaadje ook heel wat mis mee te zijn?
En vertegenwoordigt dan ook zo'n beetje alle mogelijke stromingen in Nederland.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:48 schreef Danzig het volgende:
[..]
Het verschil is dat HP/De Tijd wordt betaald door advertenties en verkoop van het blad en niet van belastinggeld. De publieke omroep wordt voor een deel wel betaald van belastinggeld.
Was het maar waar. Een rechts-conservatieve stroming is totaal niet aanwezig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:03 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
En vertegenwoordigt dan ook zo'n beetje alle mogelijke stromingen in Nederland.
De uitzending over Uruzgan was getiteld 'Een levensgevaarlijke missie'quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:24 schreef gtotep het volgende:
Driehuis ontkent dat overigens in een reactie: ''We hebben het PvdA-beleid onlangs nog aan de orde gesteld in uitzendingen over Uruzgan en het vmbo-onderwijs.
En je dacht, weet je wat, ik verwijder die post van OllieA gewoon? Lekkere moderator ben jij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is jammer maar waar. Het omroepbestel is voorbij redding. Het enige wat nog gedaan kan worden is de hele linkse handjeklap-verzameling op te heffen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:07 schreef SeLang het volgende:
De linksen hebben nu eenmaal het omroepbestel in handen.
Als dat zo is, ben ik toch wel benieuwd waarom fanatiek rechtsgeorienteerde mensen nooit de behoefte hebben gehad om zich te profileren in het omroepbestel, aangezien iedereen dezelfde mogelijkheden heeft om dat te doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:07 schreef SeLang het volgende:
Ja, nu is het wel genoeg. Ik wil er best commentaar op leveren, maar zullen we dat dan even in de feedback afhandelen, zodat dit topic gewoon door kan lopen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:26 schreef OllieA het volgende:
En weer twee posts van mij verwijderd. EWK komt net thuis en heeft er zin in.
Denk je nou echt dat een rechts persoon er zomaar tussenkomt? zie alleen al de affaire Groenhuijsenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Als dat zo is, ben ik toch wel benieuwd waarom fanatiek rechtsgeorienteerde mensen nooit de behoefte hebben gehad om zich te profileren in het omroepbestel, aangezien iedereen dezelfde mogelijkheden heeft om dat te doen.
Daar zal toch wel een verklaring voor zijn?
Of misschien kan iemand er eentje bedenken?
Tussenkomt? Er had toch al sinds jaar en dag een "rechtse" omroep kunnen komen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:36 schreef Esc het volgende:
Denk je nou echt dat een rechts persoon er zomaar tussenkomt? zie alleen al de affaire Groenhuijsen
En dat, lieber freunde, moet gebeuren via een gasdouche. Dat is de oprechte mening van Finder_elf_towns.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is jammer maar waar. Het omroepbestel is voorbij redding. Het enige wat nog gedaan kan worden is de hele linkse handjeklap-verzameling op te heffen.
Ik neem aan dat alle weldenkende en tot enige nuancering in staat zijnde personen allang weten dat Finder_elf_towns behoorlijk geestelijk uitgedaagd is, zonder dat je het in hoeft te wrijven, hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:52 schreef OllieA het volgende:
En dat, lieber freunde, moet gebeuren via een gasdouche. Dat is de oprechte mening van Finder_elf_towns.
Dat stond er niet, wat er overigens nu niet meer toe doet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
En dat, lieber freunde, moet gebeuren via een gasdouche. Dat is de oprechte mening van Finder_elf_towns.
Oh, vandaar die reportage in Netwerk over de problemen bij integratie?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:07 schreef SeLang het volgende:
Begrijp het nu eens. Géén aandacht voor iets (maakt niet uit wat) is links want links verzwijgt graag problemen. Wél aandacht voor iets is óók links want links wil geld uit burgerzakken kloppen voor eigen projectjes. Is klaar als klontje.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, vandaar die reportage in Netwerk over de problemen bij integratie?
EO die steeds groter wordt. Tros is ook zeker niet links. De diverse Moslimomroepen kan ik ook moeilijk als links bestempelen net als de NCRV.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:27 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Was het maar waar. Een rechts-conservatieve stroming is totaal niet aanwezig.
quote:De PvdA en andere linkse partijen zijn uitstekend vertegenwoordigd (petje af), net zoals ze dat in andere media, op scholen, universiteiten en NGO's zoals Greenpeace, Amnesty, AZG, etc. zijn.
Op deze manier hebben ze een uiterst effectieve en goedkope methode gevonden om onze kinderen te brainwashen. Je moet wel een verschrikkelijke stijfkop zijn om je niet om te laten lullen door deze machine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |