Hij werkt toch voor de VARA? Ik weet niet hoor, maar zou het dan niet raar zijn als hij rechts was?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:24 schreef gtotep het volgende:
Dat dit zo is komt mij niet vreemd voor.
Bij zijn andere programma ''per seconde wijzer'', kan hij het ook niet nalaten om bij bijna elk inleidend verhaaltje voor een nieuwe vraag een politieke opmerking te maken, waaruit duidelijk blijkt wat zijn persoonlijke voorkeur is. LINKS
het zou idd raar zijn als de VARA eens de eigen broek moest ophouden ipv continu aan de subsidiekraan te lurken. Stel je voor zeg. Ze wanen zich echt het centrum van de wereld maar anno 2006 stelt het geen zak meer voor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:39 schreef Freed het volgende:
[..]
Hij werkt toch voor de VARA? Ik weet niet hoor, maar zou het dan niet raar zijn als hij rechts was?
Het is alleen maar prima dat er zoiets als kritische journalistiek bestaat. Dat jij dat wilt verbieden zegt meer over jouw totalitaire denkbeelden dan over Zembla.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:38 schreef McCarthy het volgende:
Kritiek op de overheid leveren dankzij de directe middelen die diezelfde overheid verschaft? Bam de laan uit.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het is alleen maar prima dat er zoiets als kritische bevooroordeelde journalistiek bestaat. Dat jij dat wilt verbieden zegt meer over jouw totalitaire denkbeelden dan over Zembla.
quote:pa·ra·siet (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die ten koste van anderen leeft => klaploper
2 dier of plant, levend op of in en zich voedend ten koste van andere wezens
Ik betaal toch ook voor de TROS of niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het zou idd raar zijn als de VARA eens de eigen broek moest ophouden ipv continu aan de subsidiekraan te lurken. Stel je voor zeg. Ze wanen zich echt het centrum van de wereld maar anno 2006 stelt het geen zak meer voor.
Subsidiekraan dicht. Mensen die graag VARA kijken maken van hun EIGEN geld maar een donatie naar dat linkse bolwerk dat parasiteert op de centen van mensen die wel een baan hebben.
voor de TROS geld hetzelfde. Alleen zijn bemoeien zich niet zoveel met politiek, dan sta je toch wat minder in de picture in dit gedeelte van het forumquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:52 schreef Freed het volgende:
[..]
Ik betaal toch ook voor de TROS of niet?
moet dat dan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:57 schreef Kozzmic het volgende:
Heeft HP/de Tijd overigens al eens de achtergronden van Verdonk tegen het licht gehouden? Of van Bos, want daar schijnt volgens dat blaadje ook heel wat mis mee te zijn?
Ik heb jaren voor het rechtse gelul van Wim Bosboom betaald en nu betaal ik voor 2vandaagquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
voor de TROS geld hetzelfde. Alleen zijn bemoeien zich niet zoveel met politiek, dan sta je toch wat minder in de picture in dit gedeelte van het forum
Hij werkt voor de Vara, en die mag best links zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:39 schreef Freed het volgende:
[..]
Hij werkt toch voor de VARA? Ik weet niet hoor, maar zou het dan niet raar zijn als hij rechts was?
Precies en van Vara is dat prima, maar de NPS hoort onafhankelijk(neutraal) te zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ja hallo het is de Vara en NPS. Veel roder en linkser kan het bijna niet.
Ik kijk nooit naar Zembla of Per Seconde Wijzer zou je misschien ook eens moeten doen.
Nee het is geen links programma, maar het is de heer Driehuis die het niet kan nalaten zijn persoonlijke linkse stokpaardjes te berijden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef gelly het volgende:
Per Seconde Wijzer is ook al een links programma ?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef gelly het volgende:
Per Seconde Wijzer is ook al een links programma ?
Waarom zou je de Vara niet als linkse organisatie neer mogen zetten? Je kunt het moeilijk ontkennen, maar echt kwalijk is het evenmin zolang je het maar 'breed' ziet en niet alles als zoete koek aanneemt wat een medium beweert.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:55 schreef Kozzmic het volgende:
Agossie, rechts heeft onder leiding van het altijd even objectieve HP/De Tijd weer eens een nieuw links mikpunt gevonden.
Zeg McCarthy, fyi... Het publieke bestel is zo ingericht dat iedereen met voldoende steun zijn eigen omroep mag beginnen. Zorg dat je die steun krijgt, en richt de Nederlandse FOX op. Zeuren over de vermeende linksheid van de VARA is overigens wel erg 'jaren 70'. Wees blij dat er eindelijk eens een omroep is die het beleid van Verdonk aan de kaak durft te stellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |