quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:32 schreef gronk het volgende:
Het enige wat mij tegenvalt van die reportage: die *&&^&! lijers vermelden geen telefoonnummer van een moskee zodat ik moslim kan worden.![]()
Een paradijsje voor de man toch.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:32 schreef gronk het volgende:
Zonet een docu op netwerk: islamitische mannen dwingen hun vrouwen om thuis te blijven. In netwerk worden een aantal islamitische vrouwen geinterviewd, die daarover vertellen. Bottom line is dat vrouwen thuis moeten blijven, achter 't aanrecht, netjes eten moeten koken voor 't gezin, de kleren voor manlief klaar moeten leggen, hun man niet tegenspreken, etc. etc.
Het enige wat mij tegenvalt van die reportage: die *&&^&! lijers vermelden geen telefoonnummer van een moskee zodat ik moslim kan worden.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:42 schreef Pony-Lover het volgende:
kan Rita Verdonk niet ook gewoon binnen worden gehouden door haar man?
ja misschien word dat linkse mens dan eindelijk eens rechts en gaan de grenzen dicht.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
hij mag d'r van mij zelfs wat vaker slaan.
Je zit hier niet in ONZ sukkelquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:32 schreef gronk het volgende:
Zonet een docu op netwerk: islamitische mannen dwingen hun vrouwen om thuis te blijven. In netwerk worden een aantal islamitische vrouwen geinterviewd, die daarover vertellen. Bottom line is dat vrouwen thuis moeten blijven, achter 't aanrecht, netjes eten moeten koken voor 't gezin, de kleren voor manlief klaar moeten leggen, hun man niet tegenspreken, etc. etc.
Het nadeel is dat je dan alleen een vrouw met snor kunt krijgen. Bovendien worden die vrouwen van al dat thuiszitten ontzettend vadsig.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:32 schreef gronk het volgende:
Wie zegt dat ze niets mogen doen thuis? Van mij mogen ze thuis alles doen. En 's avonds mogen ze bovenop. Dat houdt ze wel slank.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:00 schreef Lagging het volgende:
Het nadeel is dat je dan alleen een vrouw met snor kunt krijgen. Bovendien worden die vrouwen van al dat thuiszitten ontzettend vadsig.
Rita terug naar de jaren 30 ? eerder de jaren 60, dat mens is zo links als de tering.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:11 schreef gronk het volgende:
Maar goed, ik snap niet wat al die allochtonenbashers eigenlijk lopen te zeiken over onze moslims. Balkenende wilde terug naar de jaren 50, rita wil terug naar de jaren 30, en in beide tijdperken was het enige recht van de vrouw 't aanrecht. Dus eigenlijk zijn die moslimmannen hun tijd ver vooruit.![]()
Sinds wanneer is Verdonk links??quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:31 schreef Galactica het volgende:
[..]
Rita terug naar de jaren 30 ? eerder de jaren 60, dat mens is zo links als de tering.
Je hebt het niet helemaal begrepen beste.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:11 schreef gronk het volgende:
Maar goed, ik snap niet wat al die allochtonenbashers eigenlijk lopen te zeiken over onze moslims. Balkenende wilde terug naar de jaren 50, rita wil terug naar de jaren 30, en in beide tijdperken was het enige recht van de vrouw 't aanrecht. Dus eigenlijk zijn die moslimmannen hun tijd ver vooruit.![]()
nee, want die zoontjes zijn nooit thuis, en die dochters mogen niet zelf nadenken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een paradijsje voor de man toch.![]()
Dit vind ik niet goed, die vrouwen leren binnen helemaal niks.
Voordeel is wel dat ze veel tijd hebben om hun kinderen goed op te voeden.
BH- en burkaverbrandingen zijn cool!quote:
He?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:57 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Mannen (moslims) met zwembroek onder de douche in de gym, die richting dus.
Nou, dat opvoeden gaat die allochtone moeders prima af!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ze veel tijd hebben om hun kinderen goed op te voeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |