Maak niet uit... ook in Nederland is het een realiteit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Uiteraard doel ik niet op het mondiale niveau, maar slechts op het nationale.
In datzelfde topic:quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn jullie iets te vaak met Drugshond doorgezakt, dat dit nog open is?
De onbetrouwbare Magan, bekend als Hirsi "Pinoccio"
Ik bedoel, alles leuk en aardig hoor, alle functionele autisten komen weer eens aan het woord en het is zo mogelijk nog hilarischer dan de voorgaande wrochtsels van BSB's welversneden pen, maar erg veel eer leg je er niet mee in.
leuk om dat over iemands moeder te zeggen terwijl de user die bedoeld wordt een banquote:Een varken heeft geen hoofd, óók niet als je het over Akkerslootfs moeder hebt
Even overleggen met SK.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn jullie iets te vaak met Drugshond doorgezakt, dat dit nog open is?
De onbetrouwbare Magan, bekend als Hirsi "Pinoccio"
Ik bedoel, alles leuk en aardig hoor, alle functionele autisten komen weer eens aan het woord en het is zo mogelijk nog hilarischer dan de voorgaande wrochtsels van BSB's welversneden pen, maar erg veel eer leg je er niet mee in.
Ook erg fatsoenlijk, inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
In datzelfde topic:
[..]
leuk om dat over iemands moeder te zeggen terwijl de user die bedoeld wordt een ban
heeft en zich tegen dit soort bagger niet kan verdedigen.![]()
schandalig.
Het is weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
In datzelfde topic:
[..]
leuk om dat over iemands moeder te zeggen terwijl de user die bedoeld wordt een ban
heeft en zich tegen dit soort bagger niet kan verdedigen.![]()
schandalig.
Het woord luchtverkeersleiding ook. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Verdonk vs Rutte #3
Veenendaal ontbreekt in de TT.
Wie was ook weer de 3e kandidaatlijsttrekker?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het woord luchtverkeersleiding ook. Wat is je punt?
Mja, keuze van de oorspronkelijke TS om het topic te concentreren op de twee belangrijkste kandidaten. Ik geloof dat Veenendaal zelfs een eigen topic heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wie was ook weer de 3e kandidaatlijsttrekker?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het woord luchtverkeersleiding ook. Wat is je punt?
Beter nog, zet Sigme op blauw, dan kan ze zelf ingrijpen wanneer dat nodig is. Blauwbil 2006!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:51 schreef sigme het volgende:
Het is misschien wel ontopic maar wil iemand even kijken naar de doodverwensingen hier?
Ayaan Hirsi Ali : " Ik sterf desnoods in mijn strijd "
Check.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:51 schreef sigme het volgende:
Het is misschien wel ontopic maar wil iemand even kijken naar de doodverwensingen hier?
Ayaan Hirsi Ali : " Ik sterf desnoods in mijn strijd "
Ja, tvlxd is alvast aan het spelen met zijn modknopjes.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef Monidique het volgende:
Het bericht van Finder_elf_Towns is zomaar weg...
Het recht komt indirect van de eigenaar van FOK! af, natuurlijk. Maar dat is helemaal het punt niet, denk ik. Ik verwijderde die post van jou met de foto, omdat ik de referentie die je maakte had verwijderd en je post dus als reactie op een doodsverwensing niet meer relevant was.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee. Wat geeft jou het recht om mijn posts domweg te wissen?
En, heeft de maker van die post over de gasdouche al een permban aan zijn reet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het recht komt indirect van de eigenaar van FOK! af, natuurlijk. Maar dat is helemaal het punt niet, denk ik. Ik verwijderde die post van jou met de foto, omdat ik de referentie die je maakte had verwijderd en je post dus als reactie op een doodsverwensing niet meer relevant was.
Standaardprocedure.
Het verzoek voor een ban staat er wel. Ik kan ze zelf niet uitdelen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
En, heeft de maker van die post over de gasdouche al een permban aan zijn reet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |