abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39384922
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat denk ik ook!!!
SCH, weet jij ergens de tekst van die motie tegen Verdonk te staan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39386133
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef sigme het volgende:

[..]

SCH, weet jij ergens de tekst van die motie tegen Verdonk te staan?
De motie van Halsema c.s?
pi_39386197
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef SCH het volgende:

[..]

De motie van Halsema c.s?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:39:24 #154
66825 Reya
Fier Wallon
pi_39386400
Reya, SCH, bedankt !

-edit: en zoals ik al hoopte, daar staat inderdaad uitdrukkelijk dat het om dat malle briefje ging.
pi_39387725
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Het lijkt me ook dat de VVD niet nog zo´n martelaar a la Geert Wilders van Rita wilde maken. M.a.w. de VVD laat RIta vallen, die moet dan aftreden, stapt stampvoetend uit de partij, begint een nieuwe partij a la Geert Wilders.
Tuurlijk liet de VVD Verdonk niet vallen, wie had nog gedacht dat D66 het kabinet zou opblazen na 26k asielzoekers, Uruzgan en de gekozen burgemeester??

Maar omdat in de peilingen VVD en CDA behoorlijk terrein terugwinnen, maar D66 op 2 a 3 zetels bleef staan hebben ze puur om populistische redenen het kabinet op lopen blazen. Het is de enige mogelijkheid dat D66 nog wat zeteltjes in de wacht sleept en het is een soort revenge op de vorige debacles van D66. Behoorlijk walgelijk.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:22:12 #158
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39387802
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:19 schreef pberends het volgende:

ze puur om populistische redenen het kabinet op lopen blazen.
Dat denk ik niet, ik denk juist dat de VVD Verdonk voornamelijk vanwege electorale redenen heeft gesteund.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_39388893
quote:

[..]

Tuurlijk liet de VVD Verdonk niet vallen, wie had nog gedacht dat D66 het kabinet zou opblazen na 26k asielzoekers, Uruzgan en de gekozen burgemeester??
Wie dacht er in vredesnaam dat D66 nu nóg een keer door de pomp zou gaan? Nadat ze nota bene een motie van afkeuring gesteund hadden én erbij gezegd dat het Verdonk of het kabinet was?
Ik bedoel - wie dacht dat D66 dan vrolijk Verdonk weer zou steunen is echt politiek naief.
quote:
Maar omdat in de peilingen VVD en CDA behoorlijk terrein terugwinnen, maar D66 op 2 a 3 zetels bleef staan hebben ze puur om populistische redenen het kabinet op lopen blazen. Het is de enige mogelijkheid dat D66 nog wat zeteltjes in de wacht sleept en het is een soort revenge op de vorige debacles van D66. Behoorlijk walgelijk.
Wat een onzin. CDA en VVD geven met graagte D66 de schuld, terwijl ze Verdonk hadden kunnen offeren (maar dát ligt electoraal niet zo lekker he ) of door kunnen regeren zonder D66 (maar dan moeten ze met de billen bloot - voor de LPF ).

Nu geven ze de schuld aan D66 omdat die het lelijke nieuws moest brengen, en moffelen onder tafel dat Balkenende koos voor aftreden.
pi_39391542
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:56 schreef sigme het volgende:
Nu geven ze de schuld aan D66 omdat die het lelijke nieuws moest brengen, en moffelen onder tafel dat Balkenende koos voor aftreden.
en niet te vergeten dat het Balkenende zelf was die met zijn "slip of the tongue" gezorgd heeft voor de escalatie
pleased to meet you
pi_39391546
quote:

[..]

Het ging bij Nijs anders toch veel makkelijker, niet?
pi_39391601
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:17 schreef moussie het volgende:

[..]

en niet te vergeten dat het Balkenende zelf was die met zijn "slip of the tongue" gezorgd heeft voor de escalatie
Vreemd eigenlijk, dat we de waarheid tegenwoordig een 'slip of the tongue' noemen.
pi_39391748
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Vreemd eigenlijk, dat we de waarheid tegenwoordig een 'slip of the tongue' noemen.
hehe .. yup ..

ik vraag me btw nog steeds af of die echt zo dom is of dat die het opzettelijk heeft gedaan
pleased to meet you
  vrijdag 30 juni 2006 @ 14:38:11 #164
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_39392176
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:24 schreef moussie het volgende:

[..]

hehe .. yup ..

ik vraag me btw nog steeds af of die echt zo dom is of dat die het opzettelijk heeft gedaan
Ik denk opzettelijk , hij had genoeg van het gedraai en ontwijken van de waarheid van Verdonk.
Hij wilde niet meer in één adem genoemd worden met Verdonk en de Ali-affaire. Normen en waarden
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 14:54:32 #165
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39392635
Goeie actie van D'66!

Tenminste duidelijk laten zien dat ze niet meer wilden samenwerken met dat wijf van de Gestapo. Het enige oprechte dat ze hadden kunnen doen, hebben ze gedaan.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 15:22:12 #166
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39393338
men, jullie zien het allemaal verkeerd...

een paar gemartelde kongolezen, paar verbrande asielzoekers, hirshi ali, taida. iedereen vond het best.

maar als Rita ervoor zorgt dat nederland uit het wk vliegt zijn de rapen gaar
ik ben lief :)
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:49:19 #167
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_39420490
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:22 schreef A_L_N_F het volgende:
men, jullie zien het allemaal verkeerd...

een paar gemartelde kongolezen, paar verbrande asielzoekers, hirshi ali, taida. iedereen vond het best.

maar als Rita ervoor zorgt dat nederland uit het wk vliegt zijn de rapen gaar
Ja tuurlijk dat is de rede
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:01:34 #168
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_39420740
Kun je wel om lachen maar de eerste crises warennadat Nederland zich niet had geplaatst voor het WK.
  zondag 2 juli 2006 @ 11:18:09 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_39444439
D66 heeft hiermee wel een flink risico genomen

Maar ik heb het idee dat dit nog niet zo slecht voor ze is. Deze actie heeft naast verontwaardiging ook erg veel waardering opgeleverd. Zie de verdeeldheid hierover. En ik merk dat ze in de traditionele achterban van D66 (waar ze veel hadden verloren) hebben ze nu erg veel goed gemaakt. Ik ken 2 oud-leden die na Donderdag meteen weer lid werden bijvoorbeeld. Degenen die oogkleppen ophebben en een incompetente en corrupte Verdonk steunen zijn sowieso meestal geen D66 stemmers. En zeker de hypocriete houding van Rutte en de VVD speelt ze in die kringen in de kaart.

Regeren zal er voorlopig wel niet in zitten maar dit zou toch wel eens het keerpunt kunnen zijn.

En mocht het niet goed uitpakken dan zijn ze iig geen stille dood gestorven en hebben ze wraak genomen op het politieke bestel met een waanzinnige actie. Ik denk dat Van Mierlo zich kapot heeft gelachen.
pi_39445717
D66 heeft het kabinet niet laten vallen, dat was ook helemaal niet de bedoeling. Waarom in godsnaam stuurt de VVD / J.P. / De ministerraad die Rita V. niet gewoon de laan uit???
pi_39446481
Vooral omdat zij de stemmentrek-pinup is....Bij Nijs ging het allemaal een stuk makkelijker .
  zondag 2 juli 2006 @ 12:52:58 #172
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39446537
De vrees voor Verdonk is onbegrijpelijk groot. Men vreesde Wilders ook, maar deze blonde storm op worstenpootjes is al aardig op de achtergrond verdwenen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39446579
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef Argento het volgende:
Het kabinet is gevallen terwijl NIEMAND (in politiek Den Haag) dat wilde.
Rrrrrright.
  zondag 2 juli 2006 @ 12:55:21 #174
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39446607
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:52 schreef George-Butters het volgende:
De vrees voor Verdonk is onbegrijpelijk groot. Men vreesde Wilders ook, maar deze blonde storm op worstenpootjes is al aardig op de achtergrond verdwenen.
Ik denk inderdaad dat als de VVD haar had laten vallen en de verkiezingen gewoon in mei waren geweest zij aardig buiten beeld zou zijn geraakt. Ze had samen met Pastors vast wel een paar zetels behaald, maar het zou bepaald geen tweede Fortuyn geworden zijn.
  zondag 2 juli 2006 @ 13:01:49 #175
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39446786
Ze heeft te weinig intelligentie om zich echt goed staande te houden. Ze is alleen buitengewoon koppig en eerzuchtig.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 2 juli 2006 @ 14:32:28 #176
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_39448730
Het valt volgens de peiling van MdH nog wel mee met die doodsteek (althans... het is vooralsnog niet dramatischer geworden dan het al was )

zondag 2 juli 2006 @ 14:55:34 #177
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39449138
quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:01 schreef George-Butters het volgende:
Ze heeft te weinig intelligentie om zich echt goed staande te houden. Ze is alleen buitengewoon koppig en eerzuchtig.
Het probleem is vooral dat ze niet zichzelf is maar de rol van Iron Lady speelt, vroeg of laat zal ze daarom door de mand vallen.
pi_39449401
Wilders staat hier op 4 en bij NOVA op 1 - ben benieuwd hoe hij in de peilingen gaat staan als er een nieuwe rechtse partij wordt geintroduceerd met behulp van NOVA
pi_39475696
D66 schiet zichzelf in de voet.
Ze zijn hun ministers kwijt en Verdonk zit er nog.
Dus niets bereikt.
En "louche"wies heeft haar pas gekozen partijleider het podium ontnomen.
De nieuwe regering gaat straks voortvarend verder zonder lastpost D66.
Goed gedaan Mevrouw van der Laan.
pi_39476126
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:19 schreef gtotep het volgende:
D66 schiet zichzelf in de voet.
Ze zijn hun ministers kwijt en Verdonk zit er nog.
Dus niets bereikt.
En "louche"wies heeft haar pas gekozen partijleider het podium ontnomen.
De nieuwe regering gaat straks voortvarend verder zonder lastpost D66.
Goed gedaan Mevrouw van der Laan.
Om er nog maar niet over te reppen dat alles wat ze bereikt hebben met het paas-akkoord nu foetsie is.
pi_39478655
D66 had volledig gelijk. Telkenmale heeft D66 Verdonk gewaarschuwd, eerst beleefd, daarna wat strenger, en toen Verdonk en Balkenende (en CDA en VVD) D66 wéér schoffeerden door hun bezwaren af te wimpelen, was het einde oefening.

Daarnaast hebben CDA en VVD D66 regelmatig geschoffeerd. CDA en VVD janken nu om het hardst dat ze D66 zo'n aardige partij vonden, een volwaarde coalitiepartner.

Nou, als je dat echt vindt, dan ren je dus níet direct naar de LPF voor een meerderheid zodra een coalitiepartner bezwaren heeft tegen een wetsvoorstel. En dat flikten CDA en VVD keer op keer.
Geen meerderheid met D66? Nah, dan shoppen we toch ff bij de LPF...

En op vrijdag flikten ze het óók weer door keihard te zeggen dat er géén meerderheid voor de motie-Halsema was, terwijl een coalitiepartner die motie steunde.
De totále minachting, en dan achteraf nog krokodillentranen durven huilen...!

Het verbaast mij nog dat D66 zo lang over zich heen heeft laten lopen. Nu ze dan toch voet bij stuk hebben gehouden, is D66 voor mij weer een serieuze optie tijdens de verkiezingen.
pi_39479026
De kans zit er nog wel in dat ze met 2 á 3 zetels weer in het volgende kabinet gaan
  maandag 3 juli 2006 @ 17:19:49 #183
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39479072
De LPF wist bij de vorige verkiezingen ook nog 8 zetels te halen, terwijl ze net na de val van Balkie 1 op maar 1 of 2 zetels stonden in de peilingen. Dus voor D66 valt er ook nog wel wat te halen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_39479269
Phelos, D66 is een partij van mensen voor wie alles discussierbaar is, maar het is niet slim om de stekker eruit te trekken als je bijna klaar bent met reageren en de economie is aan het aantrekken. Het gaat je geen stemmen opleveren. D66 is een partij met hele lieve mensen die misschien omdat ze altijd zo bekeken worden eens een punt wouden maken maar dit is voor hen ongeveer het stomste moment om dit te doen.
pi_39480722
Nee hoor, let maar op
  maandag 3 juli 2006 @ 19:01:19 #186
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_39481538
Het lijkt mee te vallen met die doodsteek:

Positie VOOR de val:

CDA: 36
PvdA: 43
VVD: 34
SP: 15
LPF: 1
GroenLinks: 8
D'66: 3
CU: 5
SGP: 2
Wilders/PvdV: 3

Postitie NA de val:

CDA: 38 (+2)
PvdA: 44 (+1)
VVD: 29 (-5)
SP: 17 (+2)
LPF: 0 (-1)
GroenLinks: 10 (+2)
D'66: 4 (+1)
CU: 5 (=0)
SGP: 2 (=0)
Wilders/PvdV: 1 (-2)

Rechts is dus enigzins aan het verliezen, m.u.v. CDA. Links heeft winst. Opvallend is dat D'66 sinds vorige week 1 zetel gestegen is in de peilingen. Het grote verlies van VVD geeft verder ook aan dat steeds meer mensen Verdonk niet meer zien zitten.

Eigenlijk zou het beste voor de VVD als partij zijn dat Verdonk opstapt als politicus. Ik denk dat de zetelwinst dan weer snel zal toenemen, als Rutte tenminste enigzins charismatisch kan worden.

Ik ben zelf dus altijd al een D'66 stemmer geweest, en heb voor de laatste 4 Tweede Kamer verkiezingen voor D'66 gestemd. Ik ben eigenlijk pas sinds de kwestie Afghanistan maanden geleden teleurgesteld geraakt in D'66 die zich in dat debat opstelde als Groen Links een jaar of 3 terug toen de Irak missie op tafel kwam.

Waar ik voor ga stemmen in November? Ik weet het nog niet... Ik ben VOOR de JSF, ik ben VOOR het gebruiken van Nederlandse troepen bij Internationale missies zoals Afghanistan, en ik ben niet zo gecharmeerd van de wijze waarop de val van het kabinet is verlopen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_39481651
VVD dus
pi_39481727
Hierboven schreef iemand:

En op vrijdag flikten ze het óók weer door keihard te zeggen dat er géén meerderheid voor de motie-Halsema was, terwijl een coalitiepartner die motie steunde.
De totále minachting, en dan achteraf nog krokodillentranen durven huilen...!

Dat klopt dus niet.

En er was ook geen meerderheid.
De motie van wantrouwen is VERWORPEN

En nu willen ze Balkenende op andere onderwerpen nog wel aan een meerderheid helpen.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:30:07 #189
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_39482334
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:05 schreef Paul_NL het volgende:
VVD dus
Zolang Verdonk deel uitmaakt van de VVD krijg die partij echt geen stem van me.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 3 juli 2006 @ 19:49:59 #190
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_39482871
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef maartena het volgende:
Eigenlijk zou het beste voor de VVD als partij zijn dat Verdonk opstapt als politicus. Ik denk dat de zetelwinst dan weer snel zal toenemen, als Rutte tenminste enigzins charismatisch kan worden.
Ik denk dat je daar helaas voor de VVD ongelijk in hebt.

Het zetelverlies komt vooral door de mensen aan de linkerkant. die teleurgesteld zijn in het hypocriete handelen van de VVD en Verdonk.

Maar als Verdonk de VVD verlaat en bij Pastors/ solo gaat dan zijn de rapen echt gaar omdat ze bij een bepaald deel van het VVD publiek weer ongekend populair is.

Nee VErdonk kan de VVD nog heel wat zorgen gaan leveren.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:52:11 #191
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_39482943
Verdonk moet gewoon de hele politiek verlaten, en bij een of ander bedrijf een lucratieve functie aannemen.

Maar ik ben het er mee eens dat de VVD het niet makkelijk gaat krijgen bij de komende verkiezingen.
-
  maandag 3 juli 2006 @ 20:07:01 #192
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39483380
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar helaas voor de VVD ongelijk in hebt.

Het zetelverlies komt vooral door de mensen aan de linkerkant. die teleurgesteld zijn in het hypocriete handelen van de VVD en Verdonk.

Maar als Verdonk de VVD verlaat en bij Pastors/ solo gaat dan zijn de rapen echt gaar omdat ze bij een bepaald deel van het VVD publiek weer ongekend populair is.

Nee VErdonk kan de VVD nog heel wat zorgen gaan leveren.
Ze kunnen het inderdaad onmogelijk goed doen wat betreft Verdonk. Schoppen ze haar er uit dan verliezen ze flink wat potentiële stemmen, laten ze haar zitten dan verliezen ze weer kiezers aan D66 en de PvdA.
pi_39508568
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef gtotep het volgende:

En er was ook geen meerderheid.
De motie van wantrouwen is VERWORPEN

En nu willen ze Balkenende op andere onderwerpen nog wel aan een meerderheid helpen.
Daar ging het dus niet om, of de motie verworpen was of niet. Juist uit de ijskoude mededeling van Balkenende dat de motie verworpen was en het kabinet dús door kon gaan, bleek maar weer de minachting van CDA en VVD voor D66.

Ook al was de motie verworpen, een coalitiepartner heeft die motie gesteund en gaf daarmee duidelijk aan: Verdonk eruit of wij eruit. Balkenende, en CDA en VVD moesten dus met de billen bloot over de vraag: 'in hoeverre zien wij D66 inderdaad als een noodzakelijke, volwaardige coalitiepartner?'

Nou, helemaal niet, dus. Het is alsof je zegt dat je uit echte liefde trouwt met iemand (D66) en vervolgens stelselmatig en en publique vreemd gaat met een ander. Dan stelt je man / vrouw op een gegeven moment terecht het ultimatum: hij/zij eruit, of ik eruit.
En Balkenende en CDA en VVD kozen duideljik tégen D66. En dus had D66 echt geen enkele andere optie meer dan het ultimatum uitvoeren en de scheiding aanvragen.
pi_39508687
Het was toch al een verstandshuwelijk?
pi_39508697
Het is in de eerste plaats heel erg dom.
Juist nu nadat Rutte het heeft gewonnen van Verdonk, is de protentiele anti-Verdonk-Pro VVD grope rustig gesteld.

Had verdonk gewonnen had ik de zet van d66 slim gevonden. Dan hadden ze ongetwijfeld geprofiteerd.

Nu staan ze te kijk als Brutus-wannabes , Een Goedkope stunt die gegarandeert een boemerang gaat worden.
pi_39508780
Grapjas

Maar daar gaat het niet om, hé. CDA en VVD zeiden jarenlang dat D66 een volwaardige coalitiepartner was, dat de partij hen zo lief was vanwege de steun aan het kabinetsbeleid, etc. etc.
Dat zei men dus voor de bühne, ja. Want zodra het even zo uitkwam haalden ze de meerderheidsstemmen bij de LPF als D66 het niet eens was met een beleidsvoorstel en aanpassingen wilde.

Achteraf kun je zeggen dat het stom was van D66 dat ze toch nog zo lang zijn blijven zitten, of dat ze überhaupt met twee partijen in één kabinet gingen zitten terwijl die partijen dus ook een andere meerderheid in de 2e Kamer kon vormen wanneer nodig.
pi_39509135
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:42 schreef CANARIS het volgende:
Het is in de eerste plaats heel erg dom.
Juist nu nadat Rutte het heeft gewonnen van Verdonk, is de protentiele anti-Verdonk-Pro VVD grope rustig gesteld.

Had verdonk gewonnen had ik de zet van d66 slim gevonden. Dan hadden ze ongetwijfeld geprofiteerd.

Nu staan ze te kijk als Brutus-wannabes , Een Goedkope stunt die gegarandeert een boemerang gaat worden.
De anti-Verdonk-factie in de VVD gerustgesteld?
Allesbehalve. Het overgrote deel van de VVD-kamerleden wordt tijdens verjaardagen boos als de dronken vervelende achteroom de VVD gelijkschakelt met Verdonk.

En daar zit 'm nu juist de crux. Waarom denk je dat de VVD in vrijwel alle peilingen direct na de val van het kabinet zetels verloor vergeleken met peilingen die daarvoor gehouden werden, en dat terwijl D66 gelijk bleef en in meedere peilingen zelfs een zeteltje erbij kreeg?

Maak je maar geen zorgen hoor, alle partijen gaan de kiezer er fijntjes aan herinneren dat Rita Verdonk op de 2e plek staat bij de VVD. En iedere keer als zij dat doen, komt deze vervelende periode weer bovendrijven. De VVD wint kiezers dankzij Verdonk's aanwezigheid, maar verliest ze zeer zeker ook.

En de twee partijen die waarschijnlijk gaan profiteren van haar aanwezigheid zullen D66 en het CDA zijn, let maar op.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:32:22 #198
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_39510284
Hehe en mocht D66 er geen toch voordeel bij hebben dan eindigen ze met een spetterend politiek orgasme van Lousewies.

Ook mooi
pi_39535918
quote:
Staatssecretaris van Financiën Joop Wijn (CDA) wordt minister van Economische Zaken in het nieuwe kabinet Balkende III. Staatssecretaris van Buitenlandse Zaken Atzo Nicolaï (VVD) wordt genoemd als opvolger van minister voor Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties Alexander Pechtold (D66). Dat schrijft de Volkskrant woensdag.
http://www.trouw.nl/laats(...)uml_nieuwe_ministers

Mogen de wonderkinderen van CDA en VVD het proberen? .
  donderdag 6 juli 2006 @ 08:52:05 #200
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39563801
oh nou slaan ze helemaal een figuur met die motie van wantrouwen die ze gaan indienen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')