Het probleem is vooral dat ze niet zichzelf is maar de rol van Iron Lady speelt, vroeg of laat zal ze daarom door de mand vallen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:01 schreef George-Butters het volgende:
Ze heeft te weinig intelligentie om zich echt goed staande te houden. Ze is alleen buitengewoon koppig en eerzuchtig.
Om er nog maar niet over te reppen dat alles wat ze bereikt hebben met het paas-akkoord nu foetsie is.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:19 schreef gtotep het volgende:
D66 schiet zichzelf in de voet.
Ze zijn hun ministers kwijt en Verdonk zit er nog.
Dus niets bereikt.
En "louche"wies heeft haar pas gekozen partijleider het podium ontnomen.
De nieuwe regering gaat straks voortvarend verder zonder lastpost D66.
Goed gedaan Mevrouw van der Laan.
Zolang Verdonk deel uitmaakt van de VVD krijg die partij echt geen stem van me.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:05 schreef Paul_NL het volgende:
VVD dus
Ik denk dat je daar helaas voor de VVD ongelijk in hebt.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef maartena het volgende:
Eigenlijk zou het beste voor de VVD als partij zijn dat Verdonk opstapt als politicus. Ik denk dat de zetelwinst dan weer snel zal toenemen, als Rutte tenminste enigzins charismatisch kan worden.
Ze kunnen het inderdaad onmogelijk goed doen wat betreft Verdonk. Schoppen ze haar er uit dan verliezen ze flink wat potentiële stemmen, laten ze haar zitten dan verliezen ze weer kiezers aan D66 en de PvdA.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar helaas voor de VVD ongelijk in hebt.
Het zetelverlies komt vooral door de mensen aan de linkerkant. die teleurgesteld zijn in het hypocriete handelen van de VVD en Verdonk.
Maar als Verdonk de VVD verlaat en bij Pastors/ solo gaat dan zijn de rapen echt gaar omdat ze bij een bepaald deel van het VVD publiek weer ongekend populair is.
Nee VErdonk kan de VVD nog heel wat zorgen gaan leveren.
Daar ging het dus niet om, of de motie verworpen was of niet. Juist uit de ijskoude mededeling van Balkenende dat de motie verworpen was en het kabinet dús door kon gaan, bleek maar weer de minachting van CDA en VVD voor D66.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef gtotep het volgende:
En er was ook geen meerderheid.
De motie van wantrouwen is VERWORPEN
En nu willen ze Balkenende op andere onderwerpen nog wel aan een meerderheid helpen.
De anti-Verdonk-factie in de VVD gerustgesteld?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:42 schreef CANARIS het volgende:
Het is in de eerste plaats heel erg dom.
Juist nu nadat Rutte het heeft gewonnen van Verdonk, is de protentiele anti-Verdonk-Pro VVD grope rustig gesteld.
Had verdonk gewonnen had ik de zet van d66 slim gevonden. Dan hadden ze ongetwijfeld geprofiteerd.
Nu staan ze te kijk als Brutus-wannabes , Een Goedkope stunt die gegarandeert een boemerang gaat worden.
http://www.trouw.nl/laats(...)uml_nieuwe_ministersquote:Staatssecretaris van Financiën Joop Wijn (CDA) wordt minister van Economische Zaken in het nieuwe kabinet Balkende III. Staatssecretaris van Buitenlandse Zaken Atzo Nicolaï (VVD) wordt genoemd als opvolger van minister voor Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties Alexander Pechtold (D66). Dat schrijft de Volkskrant woensdag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |