abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39368819
Zo. Het tijdperk D66 is voorbij.
Die halen na de volgende stemmingen écht geen zetels meer.
Het had zo leuk kunnen zijn.. Beetje domme actie om nu uit het kabinet te stappen imho.

En dat voor een partij die tijdens eigen vergaderingen bijna 2/3e van destemmen vóór heeft om de partij op te heffen.

Leuke laatste stuiptrekking, maar helaas..

D66
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_39368929
Ik ben trouwens benieuwd of ze écht geen vertrouwen in Verdonk meer hadden, of dat ze met wat publiciteit ten onder willen gaan
Een doorstart zat er sowieso al niet meer in, of dit kabinet nou aangesteld bleef of niet.
Ze zullen wel hebben gedacht: "we pakken ze lekker nog een laatste keer en gaan dan wat anders doen".
pi_39368949
Misschien juist niet ze hebben nu eindelijk ruggegraat getoond ze accepteren het achterlijke beleid van Verdonk niet langer. Dat geeft ze best wel wat gooodwill denk ik.
pi_39368957
Beter met een knaller weggaan, dan in mei 2007 geminimaliseerd worden zullen ze gedacht hebben.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:12:55 #5
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_39369030
Dit is juist het beste wat D66 kon doen, als je de afgelopen jaren de politiek hebt gevolgd. Alle weldenkende mensen (de doelgroep van D66) hebben het helemaal gehad met Rita Verdonk. Ik verwacht dat D66 weer zal stijgen in de peilingen. Ik zal hoogst waarschijnlijk D66 stemmen, wat ik absoluut niet zou hebben gedaan als ze nu weer terug zouden houden.
pi_39369040
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:11 schreef achterhetspoor het volgende:
Misschien juist niet ze hebben nu eindelijk ruggegraat getoond ze accepteren het achterlijke beleid van Verdonk niet langer. Dat geeft ze best wel wat gooodwill denk ik.
Ze worden nu júist het zwarte schaap. Daar winnen ze écht geen stemmen mee, lijkt mij. Hooguit een paar zwevende kiezers die eerst LPF stemden omdat het zoveel in de media was, en nu door zullen schuiven naar D66 vanwege het vallen van het kabinet..

Ik vind het een beetje getuigen van recalcitrant gedrag van D66, om (vooral) de VVD nog even een hak te zetten.

Dan kunnen we ons nu opmaken voor het nieuwe, Groene, tijdperk.
GL en PvdA zullen wel weer stijgen in de peilingen, omdat dit rechtse kabinet is gevallen door een eigen coalitiepartner..
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:13:40 #7
83417 MeneerGiraffe
pi_39369073
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:10 schreef Skv het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of ze écht geen vertrouwen in Verdonk meer hadden, of dat ze met wat publiciteit ten onder willen gaan
Ik weet niet of jij Verdonk gister hebt gezien, maar zij is het nog niet eens waardig om de assistent van een minister te zijn.
pi_39369111
Beetje bizarre vertoning natuurlijk. Het kabinet is gevallen terwijl NIEMAND (in politiek Den Haag) dat wilde. Ook D66 niet, maar ook een Kamermeerderheid niet. Zelfs de motie dat Verdonk moest opstappen, werd verworpen. Als D66 het dan nodig vindt om het vertrouwen in het hele kabinet op te zeggen (driemaal is scheepsrecht, zullen we maar zeggen. Eerst de 'crisis' rondom de gekozen burgemeester, toen Uruzgstan, dan nu eindelijk prijs met Ayaan-gate) leek het mij voor de hand te liggen dat het opstappen van de D66-ministers voldoende zou moeten zijn. Zeker gezien het specifieke probleem (het Nederlanderschap van Hirshi Ali), dat toch echt van onvoldoende omvang is om een kabinetscrisis te rechtvaardigen, laat staan de val van het kabinet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:14:32 #9
83417 MeneerGiraffe
pi_39369117
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef Skv het volgende:

[..]

Ze worden nu júist het zwarte schaap. Daar winnen ze écht geen stemmen mee, lijkt mij.
Ik vind het een beetje getuigen van recalcitrant gedrag, om (vooral) de VVD nog even een hak te zetten.
Tuurlijk worden ze nu even het zwarte schaap, dat noem je politieke spelletjes. Het zou voor je spreken als je niet in de standaard dingetjes van de politiek zou trappen.
pi_39369119
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij Verdonk gister hebt gezien, maar zij is het nog niet eens waardig om de assistent van een minister te zijn.
Dan nog, er zijn zat andere partijen die haar ook niet helemaal hebben zien zitten.
Waarom dan juist D66 die er uit stapt?
pi_39369123
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:10 schreef Skv het volgende:
Een doorstart zat er sowieso al niet meer in, of dit kabinet nou aangesteld bleef of niet.
Ze zullen wel hebben gedacht: "we pakken ze lekker nog een laatste keer en gaan dan wat anders doen".
Na het Uruzgan debacle moesten ze nu hun poot natuurlijk wel stijf houden.
Big dick.
pi_39369159
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Tuurlijk worden ze nu even het zwarte schaap, dat noem je politieke spelletjes. Het zou voor je spreken als je niet in de standaard dingetjes van de politiek zou trappen.
Voor Oktober hebben we vast wel weer een nieuw kabinet, waar D66 niet in de coalitie zal zitten.. Of ze moeten duidelijke veranderingen in het partijprogramma en campagne aanbrengen. Wat ze naar mijn verwachting niet doen.
pi_39369189
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Dit is juist het beste wat D66 kon doen, als je de afgelopen jaren de politiek hebt gevolgd. Alle weldenkende mensen (de doelgroep van D66) hebben het helemaal gehad met Rita Verdonk. Ik verwacht dat D66 weer zal stijgen in de peilingen. Ik zal hoogst waarschijnlijk D66 stemmen, wat ik absoluut niet zou hebben gedaan als ze nu weer terug zouden houden.
vind je het niet onwaarschijnlijk stompzinnig om je stem te laten afhangen van het lot van een specifieke minister, met wiens portefeuille je wellicht persoonlijk niet eens wat te maken hebt?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_39369266
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik twijfelde nog tussen VVD en D66, maar aangezien de VVD zelf de ruggegraat niet heeft Verdonk weg te sturen en D66 wel de rug recht hield wordt het weer D66.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:17:56 #15
83417 MeneerGiraffe
pi_39369277
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef Argento het volgende:

[..]

vind je het niet onwaarschijnlijk stompzinnig om je stem te laten afhangen van het lot van een specifieke minister, met wiens portefeuille je wellicht persoonlijk niet eens wat te maken hebt?
Het gaat om het vertrouwen in het kabinet. Het gaat er niet om of de post van D66 is of niet. Denk aan de controlerende taak van het parlement. Als zo'n belangrijke minister zulke fouten maakt lijkt het me niet meer dan logisch dat D66 dit niet accepteert.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:19:25 #16
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_39369335
D66 stelde de VVD en het CDA voor een keuze: óf minister Verdonk vertrekt, óf D66 vertrekt. De CDA en de VVD kozen voor Verdonk en hebben de val van het kabinet aan zichzelf te danken.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:20:03 #17
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_39369350
d66 gaat stijgen, klaar.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_39369368
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef Argento het volgende:
Zeker gezien het specifieke probleem (het Nederlanderschap van Hirshi Ali), dat toch echt van onvoldoende omvang is om een kabinetscrisis te rechtvaardigen, laat staan de val van het kabinet.
De reden is Verdonk en vooral hoe ze haar zaakjes keer op keer niet goed op orde heeft. Had ze dan weer het voordeel van de twijfel moeten hebben, of bereik je een keer de grens en zeg je "zij weg of wij weg" aangezien het CDA en VVD keer op keer het handje boven d'r hoofd hielden. Verdonk had gewoon moeten opstappen, dan was er helemaal geen crisis geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2006 21:22:05 ]
pi_39369380
D66
Huh?
pi_39369390
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:17 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Het gaat om het vertrouwen in het kabinet. Het gaat er niet om of de post van D66 is of niet. Denk aan de controlerende taak van het parlement. Als zo'n belangrijke minister zulke fouten maakt lijkt het me niet meer dan logisch dat D66 dit niet accepteert.
Dat is mijn punt niet. Waar het mij om gaat is dat het nogal stompzinnig is om D66 op grond van dit incident je stem te gunnen.
pi_39369456
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:11 schreef achterhetspoor het volgende:
Dat is wat ze hopen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:22:45 #22
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39369466
D66 heeft wel lef gehad..... niet alles met de mantel der liefde bedekken maar spijkers met koppen.
Kan niet zeggen of dit voor of tegen ze zal werken. Maar ik kan het standpunt wel begrijpen (genoeg = genoeg).
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:23:41 #23
83417 MeneerGiraffe
pi_39369497
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef Argento het volgende:

[..]

Dat is mijn punt niet. Waar het mij om gaat is dat het nogal stompzinnig is om D66 op grond van dit incident je stem te gunnen.
Ik ben het voor de rest ook eens op D66, het grote nadeel van D66 is dat ze vaak geen slagkracht hebben. Bij deze hebben ze dat gedaan, en ook bij een punt waar ik het volledig met ze eens ben.
pi_39369543
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:20 schreef gelly het volgende:

[..]

De reden is Verdonk en vooral hoe ze haar zaakjes keer op keer niet goed op orde heeft. Had ze dan weer het voordeel van de twijfel moeten hebben, of bereik je een keer de grens en zeg je "zij weg of wij weg" aangezien het CDA en VVD keer op keer het handje boven d'r hoofd hielden. Verdonk had gewoon moeten opstappen, dan was er helemaal geen crisis geweest.
Als Verdonk was opgestapt was er inderdaad niets aan de hand geweest, maar een meerderheid van de Kamer (de VOLKSvertegenwoordiging) heeft die motie niet willen aanvaarden. Daar moet D66 zich dan ook bij neer kunnen leggen, als zij enig respect heeft voor de VOLKSvertegenwoordiging.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:25:34 #25
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_39369567
Aardige actie, ik ben alleen nogal bang voor een regering met de PvdA erin.
pi_39369616
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:23 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Ik ben het voor de rest ook eens op D66, het grote nadeel van D66 is dat ze vaak geen slagkracht hebben. Bij deze hebben ze dat gedaan, en ook bij een punt waar ik het volledig met ze eens ben.
D66 heeft helemaal geen slagkracht getoond. De motie 'Verdonk' heeft geen meerderheid gekregen en het daardoor opzeggen van de steun aan het kabinet was potsierlijk en zou staatsrechtelijk niets betekent hebben, als Balkenende het niet nodig had gevonden morgen naar de koningin te stappen. Zelfs Halsema was verbaasd dat hij dat deed, waar ook had kunnen worden volstaan met het uitzwaaien van twee D66 ministers.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:27:53 #27
83417 MeneerGiraffe
pi_39369664
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Argento het volgende:

[..]

Als Verdonk was opgestapt was er inderdaad niets aan de hand geweest, maar een meerderheid van de Kamer (de VOLKSvertegenwoordiging) heeft die motie niet willen aanvaarden. Daar moet D66 zich dan ook bij neer kunnen leggen, als zij enig respect heeft voor de VOLKSvertegenwoordiging.
Nee natuurlijk niet, de D66 vertrouwt de minister niet meer, dan is het toch hartstikke logisch dat het vertrouwen openlijk opgezegd wordt, uit naam van de kiezers die D66 hebben gekozen? Het is een absolute drogredenering om te zeggen dat als de meerderheid tegen iets, jij ook maar ertegen moet zijn, uit naam van de democratie.
pi_39369685
quote:

[..]

Juist D66 heeft respect voor de volksvertegenwoordiging door verantwoordelijkheid te nemen en de wens van hun achterban te respecteren; opstappen uit een kabinet omdat het niet strookt met jouw democratische opvattingen. Je kunt veel van D66 zeggen, maar nog meer over VVD en CDA. Hoe respectvol is plucheplakken terwijl één van je ministers keer op keer in het nauw komt ? Verdonk is degene zonder respect voor de volksvertegenwoordiging door niet op te stappen en een heel kabinet te laten vallen uit eigengeilerij.
pi_39369694
Eigenlijk heeft D66 steeds minder bestaansrecht.. Met Van Mierlo stonden ze nog op 25 zetels (oid) en nu nog maar twee. Helemaal nu Rutte (linkervleugel VVD) en Bos (rechtervleugel PvdA) het leiderschap hebben. D66 zat hier wat tussenin.

Komt nog bij dat D66 gewoon een partij is met enkele punten (Bestuurlijke vernieuwing), waar eigenlijk alleen nog de gekozen burgermeester van over was. Stemmers van D66 snapten zelf ook niet waarom er dan van dat éne punt nog niks terecht kwam, wat D66 ook weer veel stemmen heeft gekost..
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:29:09 #30
83417 MeneerGiraffe
pi_39369703
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:26 schreef Argento het volgende:

[..]

D66 heeft helemaal geen slagkracht getoond. De motie 'Verdonk' heeft geen meerderheid gekregen en het daardoor opzeggen van de steun aan het kabinet was potsierlijk en zou staatsrechtelijk niets betekent hebben, als Balkenende het niet nodig had gevonden morgen naar de koningin te stappen. Zelfs Halsema was verbaasd dat hij dat deed, waar ook had kunnen worden volstaan met het uitzwaaien van twee D66 ministers.
Dat is niet waar, de regering is ontstaan met vertrouwen van de volksvertegenwoordigers van de coalitie. Als deze basis wegvalt, zit er niets anders op dan het kabinet te laten vallen. D66 heeft gedaan wat zij het beste acht, en als D66 kiezer ben ik het daar totaal mee eens.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:29:32 #31
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39369723
quote:

[..]

Ja en nee.... als je de afweging gaat maken of de politiek nog wel de afspiegeling van de burger is.
Mooi staaltje power-play, en de resultaten zullen we pas over een paar maanden zien.
Verdonk maakte veel slordigheidsfouten dat zal niemand ontkennen. Wel iemand met slagkracht maar mist de nuance. En juist op dat laatste is het kabinet gevallen. Maar deze kwestie liep al maanden..... en maatschappelijk kwamen er ook vragen boven drijven.
pi_39369737
D66 heeft het beste gedaan wat ze kon doen. 7 zetels, wat ik je brom
pi_39369775
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Dat is niet waar, de regering is ontstaan met vertrouwen van de volksvertegenwoordigers van de coalitie. Als deze basis wegvalt, zit er niets anders op dan het kabinet te laten vallen. D66 heeft gedaan wat zij het beste acht, en als D66 kiezer ben ik het daar totaal mee eens.
goedemorgen, die basis was niet weggevallen. De motie 'Verdonk' kon NIET rekenen op een Kamermeerderheid. Een meerderheid van de Kamer vond dus dat Verdonk kon blijven zitten.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:31:56 #34
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39369815
Nee, het is juist een reanimatie. Op korte termijn is het schadelijk, maar op de langere termijn was dit broodnodig.

Misschien dat D66 te hoog spel speelde door de keuze tussen Verdonk en kabinetsdeelname. Net als bij het Paasakkoord en de Uruzganmissie kwamen ze daarmee in een positie waar je alleen maar verliest. Maar deze keuze is dan wel de minst slechtste, en daar kwamen zij ook achter na twee keer de verkeerde keuze.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:32:39 #35
83417 MeneerGiraffe
pi_39369852
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:31 schreef Argento het volgende:

[..]

goedemorgen, die basis was niet weggevallen. De motie 'Verdonk' kon NIET rekenen op een Kamermeerderheid. Een meerderheid van de Kamer vond dus dat Verdonk kon blijven zitten.
De basis van het kabinet was de coalitie, deze basis valt weg, dus de basis voor het kabinet is weggevallen.

Staatsrecht, mijn zoon.
pi_39369864
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef Drugshond het volgende:
Verdonk maakte veel slordigheidsfouten dat zal niemand ontkennen. Wel iemand met slagkracht maar mist de nuance. En juist op dat laatste is het kabinet gevallen. Maar deze kwestie liep al maanden..... en maatschappelijk kwamen er ook vragen boven drijven.
Verdonk had gewoon kunnen blijven zitten. De motie haalde het niet en ze had de steun van het kabinet.
pi_39369891
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

De basis van het kabinet was de coalitie, deze basis valt weg, dus de basis voor het kabinet is weggevallen.

Staatsrecht, mijn zoon.
Datzelfde staatsrecht dat een minderheidskabinet mogelijk maakt?
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:33:49 #38
83417 MeneerGiraffe
pi_39369898
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef Argento het volgende:

[..]

Verdonk had gewoon kunnen blijven zitten. De motie haalde het niet en ze had de steun van het kabinet.
Ze had niet de steun van de basis van het kabinet. Wat het kabinet vindt is op zo'n moment niet doorslaggevend.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:34:29 #39
83417 MeneerGiraffe
pi_39369929
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:33 schreef Argento het volgende:

[..]

Datzelfde staatsrecht dat een minderheidskabinet mogelijk maakt?
Ná de gang naar de koningin, ja. Vervolgens kan er besloten worden tot het voortzetten van het minderheidskabinet, door middel van een informateur.
pi_39369950
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:31 schreef Sidekick het volgende:
Nee, het is juist een reanimatie. Op korte termijn is het schadelijk, maar op de langere termijn was dit broodnodig.
Het is niet alsof we nog 3,5 jaar hadden moeten wachten op nieuwe verkiezingen.

Het is te hopen dat D66 hiermee stemmen wint, dan heeft nog iemand profijt van deze flauwekul.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:35:39 #41
83417 MeneerGiraffe
pi_39369974
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:34 schreef Argento het volgende:

[..]

Het is te hopen dat D66 hiermee stemmen wint, dan heeft nog iemand profijt van deze flauwekul.
Het is geen flauwekul, Verdonk is een minister niet waardig.
pi_39370008
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Staatsrecht, mijn zoon.
D66 heeft er voor gekozen om de basis te slopen, door bij hun punt te blijven en niet met de uitkomst van de motie mee te gaan.
pi_39370030
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:34 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Ná de gang naar de koningin, ja. Vervolgens kan er besloten worden tot het voortzetten van het minderheidskabinet, door middel van een informateur.
Dan zijn we er toch?

Bovendien is de fractie van D66 nog wat anders dan de D66 leden die deel uitmaken van het kabinet. Staatsrechtelijk gezien was het wellicht nog wel zuiverder om de fractie in haar sop te laten gaarkoken en de D66 ministers te laten zitten (dualisme), maar goed, dat is partijpolitiek niet houdbaar. Hoe zuiver is dat?
pi_39370035
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:34 schreef Argento het volgende:

[..]

Jawel, de nationale omroep en posterdrukkerijen. Geld van de campagnes
pi_39370092
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:26 schreef Argento het volgende:

[..]

Los van alles wat D66 gedaan heeft: het siert Balkenende dat hij dat laatste niet heeft gedaan.
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:39:36 #46
83417 MeneerGiraffe
pi_39370150
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef Argento het volgende:

[..]
Staatsrechtelijk gezien was het wellicht nog wel zuiverder om de fractie in haar sop te laten gaarkoken en de D66 ministers te laten zitten (dualisme), maar goed, dat is partijpolitiek niet houdbaar. Hoe zuiver is dat?
Terug naar de realiteit
pi_39370166
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:35 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Het is geen flauwekul, Verdonk is een minister niet waardig.
noch Verdonk, noch Ayaan Hirshi Ali en welke nationaliteit ze moge hebben, noch Lousewies van der Laan, is een val van het kabinet waardig. DAT is het punt. Niet Verdonk.

Het was handig geweest als Verdonk zelf was opgestapt, maar als een motie van wantrouwen het niet redt, zie ik niet in waarom D66 die politieke consequentie (namelijk dat er niets gebeurt) gewoon aanvaardt. Soms krijg je je zin niet en dan kun je stampij gaan lopen maken en je eigen ministers in de hoek zetten, omdat je, in tegenstelling tot de kamermeerderheid, een individuele minister niet kunt uitstaan, maar dan ben je gewoon het equivalent van een 3jarig kind dat zijn zin niet krijgt. Dat moeten we in de politiek niet hebben.
pi_39370175
Je snapt het niet TS.
pi_39370206
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Los van alles wat D66 gedaan heeft: het siert Balkenende dat hij dat laatste niet heeft gedaan.
Mijn stem heeft ie.
pi_39370208
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Was wel duidelijk dat hij er ook geen zin meer in had, anders had hij gisteren Verdonk tijdens dat debat ook niet zo te kakken gezet. Hele affaire Hirsi Ali afgedaan met één excuusbriefje.
En het hele buitenland Nederland een kutland vinden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')