abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39315131
Nu die discussie over het uitdrukken van de waarde van een levensjaar weer oplaait kom ik toch weer bij een idee terug wat ik al jaren heb, ik weet dat het niet realistisch is maar vond het toch wel leuk om hier op fok! te delen.

De zorg wordt steeds duurder, er komen steeds meer ouderen, we houden steeds meer mensen steeds langer in leven en dit kost allemaal geld, geld dat door de burgers moet worden opgehoest maar mijns inzien kan dit door een simpele oplossing allemaal veel beter opgelost worden.

Wat nou, als we mensen op hun 64e met pensioen laten gaan, we geven ze gelijk hun hele pensioen en dan krijgen ze 14 jaar om te doen wat ze altijd gedaan willen hebben, reizen, huis bouwen noem maar op. Dit hebben deze mensen natuurlijk dubbel en dwars verdient.

Maar de dag na hun 78e verjaardag, trekken we gewoon bij iedere 78 jarigee de stekker eruit, kwaliteit van leven gaat immers toch alleen maar achteruit, mobiliteit neemt af, kortom de 78-plusser houd weinig levensvreugde meer over en blijft voor de staat een steeds groter wordende kostenpost.

Het is bizar maar het is wel de oplossing voor een boel problemen, wat is er op tegen om mensen 14 jaar extreem van hun leven te laten genieten en dan vervolgens op een waardige manier afscheid te nemen van de omgeving?

Duidelijkheid dat is toch wat mensen graag willen? En natuurlijk wanneer iemand eerder dan de 78e overlijdt en de partner ook dan gaat het overgebleven geld uiteraard naar de familie.

Reken me er niet op af dat dit plan onethisch is, is het ook maar het is gewoon een gedachtengang, die iedereen wel eens heeft.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_39315452
En op je 77ste vast je credit card intrekken ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_39316147
Je pleit in feite voor invoering van de Pil van Drion?
pi_39317499
zoiets, maar bij de pil van drion gaat het erom dat een patiënt zelf mag kiezen, hier staat de keuze voor iedereen vast
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:51:21 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39317602
denk dat er dan een boel 77 jarigen naar spanje verhuizen of wilde je het eu breed invoeren?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_39318927
van mij hoeft het niet eu breed, maar de mensen komen gewoon het land niet uit, en ontsnappen ze toch dan zal er een team moeten komen om deze oudjes te elimineren, Code Name 78 ofzo
pi_39329402
Lees This perfect day van Ira Levin.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:56:44 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39329447
Aktion T4 revisited
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_39329461
Het mooie aan het leven is juist dat het niet te voorspellen is. Als je weet wanneer je dood gaat ga je alleen maar aftellen en is het leven weinig meer waard.
pi_39329501
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Het mooie aan het leven is juist dat het niet te voorspellen is. Als je weet wanneer je dood gaat ga je alleen maar aftellen en is het leven weinig meer waard.
Sterker nog, ik zou er wellicht niet voor terugdeinzen vlak voor m'n 78e verjaardag het een en ander aan rekeningen te vereffenen onder het mom van "aangeklaagd word ik toch niet meer". En wat mensen te beroven teneinde gedurende m'n laatste maanden flink wat geld te kunnen verbrassen op Ibiza. En velen met mij.

Kortom, het is ethisch gezien al [understatement]nogal discutabel[/understatement], maar ook praktisch gezien onuitvoerbaar: het zou ontaarden in 'n helse chaos.
pi_39329587
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:59 schreef thaleia het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zou er niet voor terugdeinzen vlak voor m'n 78e verjaardag het een en ander aan politici af te schieten. En wat mensen te beroven teneinde gedurende m'n laatste maanden flink wat geld te kunnen verbrassen op Ibiza. En velen met mij.

Kortom, het zou ontaarden in 'n helse chaos.
Die kans is idd ook vrij groot Ik zou alles er aan doen om te blijven leven. De mensen die mij proberen af te maken zullen het zelf dus ook lastig krijgen
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:07:25 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39329692
Het is natuurlijk een loeiende kolder voorstel. Ik ken genoeg mensen ouder dan 78 die een prima leven hebben en wiens kwaliteit van leven allerminst achteruit is gegaan. Mijn stiefopa is 92 en rijdt nog auto, woont op zichzelf en geniet van het leven. En wat als iemand getrouwd is met een jongere partner? Dan wordt er dus één afgeschoten en moet de ander die laatste jaren tot zijn / haar 78e nog even lol hebben?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_39330321
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef danos het volgende:

Reken me er niet op af dat dit plan onethisch is, is het ook maar het is gewoon een gedachtengang, die iedereen wel eens heeft.
Ja hoor iedereen heeft wel eens neigingen tot massamoord.
Daar is niks onethisch aan... ...
Zullen we ook dan maar a-sociale figuren die dit soort plannetjes als ethisch juist zien executeren?
Of herken je daarvan wel het nazigehalte ?
pi_39333245

Eensch..... Maar ik wordt geen 78, mag ik al eerder mijn pensioen ontvangen. In één keer graag.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_39333589
Ik hoef niet ouder te worden hoor.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:26:17 #16
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39333919
En wie gaat dat opleggen dan?
En degenen die dat opleggen, houden die zich daar zelf ook aan?

Nee dus. Daar gaat het al mis.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_39335628
Bepaalde bevolkingsgroepen moeten worden geëlimineerd. Waar vind ik dat toch terug?

EDIT:
quote:
.............

Sorry, er over heen gelezen.
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:11:32 #18
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39335698
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Aktion T4 revisited
Dat was ook meteen wat in mij opkwam toen ik de OP las... Misschien hebben Wirth, Stangl en Eberl nog kleinkinderen die hun gedachtengoed kunnen voortzetten.
pi_39395084
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ja hoor iedereen heeft wel eens neigingen tot massamoord.
Daar is niks onethisch aan... ...
Zullen we ook dan maar a-sociale figuren die dit soort plannetjes als ethisch juist zien executeren?
Of herken je daarvan wel het nazigehalte ?
Zoals ik al zei het is gewoon een gedachtengang, zolang ik hem niet ter uitvoering of concreet breng is daar toch niks mis mee. Ik was in ieder geval niet van plan om alle 78 jarigen allemaal zelf af te maken.

Ik denk niet dat mensen de impact ie de vergrijzing op onze sociale lasten zal hebben zullen begrijpen. Terwijl deze tijden er aankomen en we misschien over 25 jaar mensen tot nu 90e in leven kunnen houden. Kortom tijd om grenzen te trekken.

Ik twijfel toch een partij op te richten: D'78, vind opa Ederl vast ook een prima idee
pi_39395625
quote:
Maar de dag na hun 78e verjaardag, trekken we gewoon bij iedere 78 jarigee de stekker eruit, kwaliteit van leven gaat immers toch alleen maar achteruit, mobiliteit neemt af, kortom de 78-plusser houd weinig levensvreugde meer over...
Ach, als ik zie hoe mijn oma's, die natuurlijk ook gewoon hun ouderdoms problemen hebben, toch weer elke dag opstaan met het idee om er wat van te maken voor zichzelf of wie dan ook om hun heen valt dat allemaal nog wel mee. Natuurlijk zijn er gevallen waar het voor mensen echt ondragelijk vervelend wordt, maar daar moet dan maar op een individuele basis mee worden omgegaan.

Om nou maar gewoon alle 78 jarigen om zeep te helpen slaat natuurlijk helemaal nergens op. Wat volgt? Gehandicapten? Mensen met extreem overgewicht? Chronish zieken?
quote:
...en blijft voor de staat een steeds groter wordende kostenpost.
Eerlijk ben je in ieder geval wel.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:59:13 #21
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39398173
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:54 schreef sigme het volgende:
Lees This perfect day van Ira Levin.
Of zie die aflevering van Star Trek: The next generation, of die aflevering van Futurama waarin the Professor op z'n 150ste door door robots word ontvoerd en Bender boeren laat.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:59:37 #22
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39398183
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 17:59 schreef nietzman het volgende:

[..]

Of zie die aflevering van Star Trek: The next generation, of die aflevering van Futurama waarin the Professor op z'n 150ste door door robots word ontvoerd en Bender boeren laat.
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2006 @ 18:53:07 #23
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_39400244
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat is waar. Misschien kunnen we daarom beter een loterij opzetten, waar alle oudjes verplicht aan mee moeten doen. Elke week trekken we dan 1000 prijswinnaars, die vervolgens meteen worden doodgeschoten. Zo blijft het leven tenminste nog een beetje spannend.
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:28 schreef danos het volgende:
van mij hoeft het niet eu breed, maar de mensen komen gewoon het land niet uit, en ontsnappen ze toch dan zal er een team moeten komen om deze oudjes te elimineren, Code Name 78 ofzo
Gewoon soldaten bij de grens neerzetten, en als ze dan proberen te ontsnappen kun je ze op de trein zetten naar speciaal daarvoor ingerichte wachtruimtes. Er zijn vast nog wel wat oude legerbarakken die we daarvoor kunnen gebruiken. Gewoon een dikke gasleiding erop aansluiten, en we kunnen beginnen
Misschien is het ook verstandig, om degene die bijna 78 worden een embleem te geven, zodat we weten op wie we moeten letten. Om fraude te voorkomen zou je dat bij die mensen op hun voorhoofd kunnen tatoueren. Oude mensen zijn namelijk nog wel eens vergeetachtig.

De lijken zou je voor de energievoorziening kunnen gebruiken, door ze te verbranden in energiecentrales. Dan hebben ze nog een nuttige functie, want laten we eerlijk zijn, al die begraafplaatsen nemen maar kostbare en nutteloze ruimte in beslag, en leveren bovendien niks op. En het wordt alleen maar beter met het oog op de komende vergrijzing, zulke goedkope brandstof vindt je nergens. En in mindere tijden kunnen we gewoon de leeftijd wat verlagen naar 76 of 75 jaar ofzo, zodat er geen tekorten kunnen ontstaan.

Niks mis mee toch, is gewoon een gedachtengang die iedereen wel eens heeft. Jammer dat ze dit plan vroeger niet doorgezet hebben
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:48:44 #24
114862 utvoske
Laat de dag maar komen....
pi_39402666
zo was het ook in Brave new World van Aldous Huxley

mensen werden geloof op hun 60e al vermoord, maar ze vonden het schitterend, want het werd mooi voorgespiegeld.
pi_39402898
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:53 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dat is waar. Misschien kunnen we daarom beter een loterij opzetten, waar alle oudjes verplicht aan mee moeten doen. Elke week trekken we dan 1000 prijswinnaars, die vervolgens meteen worden doodgeschoten. Zo blijft het leven tenminste nog een beetje spannend.
[..]

Gewoon soldaten bij de grens neerzetten, en als ze dan proberen te ontsnappen kun je ze op de trein zetten naar speciaal daarvoor ingerichte wachtruimtes. Er zijn vast nog wel wat oude legerbarakken die we daarvoor kunnen gebruiken. Gewoon een dikke gasleiding erop aansluiten, en we kunnen beginnen
Misschien is het ook verstandig, om degene die bijna 78 worden een embleem te geven, zodat we weten op wie we moeten letten. Om fraude te voorkomen zou je dat bij die mensen op hun voorhoofd kunnen tatoueren. Oude mensen zijn namelijk nog wel eens vergeetachtig.

De lijken zou je voor de energievoorziening kunnen gebruiken, door ze te verbranden in energiecentrales. Dan hebben ze nog een nuttige functie, want laten we eerlijk zijn, al die begraafplaatsen nemen maar kostbare en nutteloze ruimte in beslag, en leveren bovendien niks op. En het wordt alleen maar beter met het oog op de komende vergrijzing, zulke goedkope brandstof vindt je nergens. En in mindere tijden kunnen we gewoon de leeftijd wat verlagen naar 76 of 75 jaar ofzo, zodat er geen tekorten kunnen ontstaan.

Niks mis mee toch, is gewoon een gedachtengang die iedereen wel eens heeft. Jammer dat ze dit plan vroeger niet doorgezet hebben
hahaha prachtig, ik moest er echt keihard om lachen, hulde
pi_39403624
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:53 schreef Armani XL het volgende:
verwerken tot voedsel is anders ook een goed idee .. ala soylent green
pleased to meet you
pi_39404468
of natuurlijk menselijk gehakt, als varkensgehakt goed smaakt dan moet een oudje van 78 ook nog wel te pruimen zijn na een bezoekje aan de hakselaar
pi_39405065
Als we toch aan het uitroeien zijn..
De helft van de babyjongetjes vermoorden dan daalt de criminaliteit met 45 % in een paar jaar.
Goed voor de eigen portemonnee van TS..
En gevangenen natuurlijk ..massaal vergassen dat tuig.. ook weer goed voor de portemonnee van de brave burgers..
Iemand nog ideetjes hoe rijker te worden door bepaalde groepen te executeren ?
pi_39405458
TBSers! Maar die heb ik liever niet door de gehakt
pi_39405641
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 19:48 schreef utvoske het volgende:
zo was het ook in Brave new World van Aldous Huxley

mensen werden geloof op hun 60e al vermoord, maar ze vonden het schitterend, want het werd mooi voorgespiegeld.
I'm going to the Island!

Ach ja, ethiek versus budget...het oude liedje. Een levensjaar mag niet meer dan 80.000 ballen kosten en illegalen hebben alleen nog recht op spoedeisende zorg. Het moet immers niet te onpraktisch worden, die ethiek.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39405671
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:28 schreef danos het volgende:
of natuurlijk menselijk gehakt, als varkensgehakt goed smaakt dan moet een oudje van 78 ook nog wel te pruimen zijn na een bezoekje aan de hakselaar
Kannibalisme veroorzaakt een gekke-koeienziekteachtig iets. Op Papua Nieuw Guinea dan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39405755
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:45 schreef Bluesdude het volgende:
Als we toch aan het uitroeien zijn..
De helft van de babyjongetjes vermoorden dan daalt de criminaliteit met 45 % in een paar jaar.
Goed voor de eigen portemonnee van TS..
En gevangenen natuurlijk ..massaal vergassen dat tuig.. ook weer goed voor de portemonnee van de brave burgers..
Iemand nog ideetjes hoe rijker te worden door bepaalde groepen te executeren ?
Dr was niet zo lang geleden een Amerikaanse politicus die pleitte voor verplichte geboortenbeperking bij risicogroepen. Negers enzo. Hier hebben we natuurlijk Marokkanen. En daarna op naar de volgende onderlaag! Eerst de arme en asociale bejaarden, dan de alleen arme, dan de zieke, dan de lelijke en dan hen je ze allemaal gehad
pi_39406235
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef danos het volgende:

Zoals ik al zei het is gewoon een gedachtengang, zolang ik hem niet ter uitvoering of concreet breng is daar toch niks mis mee. Ik was in ieder geval niet van plan om alle 78 jarigen allemaal zelf af te maken.
Vieze gedachtengangen zijn vies..
Moordzuchtige gedachtengangen zijn moordzuchtig..
Maar jij vind dat ethisch wel door de beugel kunnen ?
Zelfs de nazi's kwamen niet tot jouw 'ethiek'...hoewel het massaal vermoorden van ouderen wel een consequentie kan zijn van hun sociaal darwinisme.
Op dit punt ben je stukken erger dan een nazi..

Natuurlijk wil jij liever niet zelf vuile handen maken...
Je wilt anderen daarvoor laten opdraaien...
pi_39406252
foutje
pi_39414023
Het idee is me sympathiek, maar het leeftijdscriterium vind ik niet zo realistisch. Het lijkt me veel praktischer om bij iedereen die langer dan twee jaar werkeloos is de stekker eruit te trekken. Dan houden we de productieven over, ongeacht kleur, geloof of leeftijd.
Dat kan Nederland een ongelooflijke economische push geven.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 1 juli 2006 @ 01:41:13 #36
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39414076
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 01:38 schreef OllieA het volgende:
Het idee is me sympathiek, maar het leeftijdscriterium vind ik niet zo realistisch. Het lijkt me veel praktischer om bij iedereen die langer dan twee jaar werkeloos is de stekker eruit te trekken. Dan houden we de productieven over, ongeacht kleur, geloof of leeftijd.
Allesch für der Ekonomie!
pi_39414109
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 01:41 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Allesch für der Ekonomie!
Dat is toch waar het om draait, Yildiz. De productieven moeten het toch maar opbrengen voor diegenen die uit hun neus lopen te lepelen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:58:05 #38
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39418232
Waarom pas bij 78? Dan zit ik nog 13 jaar tegen vieze rimpelige bejaarden aan te kijken. Neuh, net zo doen zoals in Logan's Run, de stekker d'r uit bij 30.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_39419676
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 01:43 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat is toch waar het om draait, Yildiz. De productieven moeten het toch maar opbrengen voor diegenen die uit hun neus lopen te lepelen.
ja dat kan off, iedere maand worden de slechtste werknemers afgemaakt en vervangen door nieuwe werklozen, wedden dat wij de best draaiende economie hebben van de wereld

dan zit ik wel met een dikke sigaar achter mijn bureautje lekker te fokken
pi_39421400
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 01:38 schreef OllieA het volgende:
Sterker nog! Het verschaft werk! Laten we de arme zielen die dreigen in de buurt van die 2 jaar te komen aan het werk zetten in deze nieuwe branche! 2 vliegen in 1 klap!
pi_39421525
Er moeten ook meer kinderen komen om de vergrijzing tegen te gaan.
Misschien moeten er vrouwen komen die tegen betaling kinderen gaan werpen.
En elk gezin dat meer dan 4 kinderen neemt (ook gratis te verkrijgen via de werpvrouwen, dus ook geen lastige zwangerschapsperikelen meer) krijgt een flinke bonus van de overheid.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39435605
Gek misschien, maar ik las op heel jonge leeftijd al encyclodieën en nou ja een ecyclopedie meldde dat in Engeland in een bepaald graafschap mensen die de leeftijd van 80 behaalde onthoofd werden. Ik ben eigenlijk later nooit op zoek gegaan naar de waarachtigheid van dit verhaal. Ik weet nog dat er een tekeningetje bij stond van een kale man (ongetwijfeld van 80 jaar dus) die op het moment stond om onthoofd te worden. Misschien toch nog een goede gelegenheid om een oproep te doen, in deze topic, bij Fok!kertjes of zij deze informatie misschien kunnen bevestigen. .

Ik weet nog wel dat ik op 1 of andere manier gefascineerd was door het idee. Ik weet niet meer waarom, ik weet niet meer in welke ecyclopedie het stond ook. Niet per se gefascineerd overigens, omdat ik er achter stond, denk ik, maar vooral vanwege het tragische karakter van de handelingen op het plaatje, denk ik...
I´m back.
pi_39447322
hehe .. ik had iets soortgelijks maar dan over indianen, die gingen als hun tijd gekomen was ergens boven op een berg zitten en sterven .. ik vond dat wat heroïschs hebben, je opofferen voor "the greater common good"
pleased to meet you
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:40:15 #44
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_39610517
Vervolgens kun je die maximumleeftijd met een paar jaar verlagen, wanneer de overheid krap bij kas zit.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:45:53 #45
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39615538
Ik heb trouwens een betere suggestie voor TS.

1 spatader en je verliest al je rechten op uitkeringen.
3 spataders, en je krijgt het fameuze three-strikes-out (c) WIlders op je af, in de vorm van een pil van Drion.

Ideetje? Of toch een beetje inhumaan?
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 01:43 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ja, in het OZB-wereldje van Zalm misschien, niet in de mijne.

Deze ouderen hebben dit land wel beschermd tegen volk dat de ID-plicht invoerde ten tijde van de 2e wereldoorlog. Hoewel...

Maargoed, over stank voor dank gesproken dus.
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2006 @ 21:41:51 #46
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_39618570
Is dit gezeik nou nog steeds bezig? De oplossing voor het probleem van die overbodige oudjes en ander gespuis is sim-pel. Gewoon die hele medische sector opheffen. Weg met alle doktoren, apotheken en ziekenhuizen. Volkomen onnodig en kost allemaal veel meer geld dan het oplevert. Voortaan uitsluitend nog maar de pil van Drion tegen kostprijs ter beschikking stellen aan al die smerige profiteurs, die het brutale lef hebben om op onze kosten zonodig oud of ziek durven te worden. Dan geef je deze luie lapzwansen zelfs nog een eerlijke keuzemogelijkheid ook: Of je houdt je bek en blijft gewoon kreupel doorwerken terwijl je vergaat van de pijn, of je lost alle problemen in ėėn keer op, en zorgt ervoor dat je anderen voortaan niet meer tot last bent, door braaf je medicatie in te nemen. Opgeruimd staat netjes! Voor kneuzen die niet meer kunnen werken en alleen maar geld kosten is geen plaats. Die hebben geen recht om hier te leven, dat doen ze maar over de grens, bij die andere werkschuwe mietjes in het hiernamaals. Stel je voor, het moet niet nog gekker worden, dat verdienen die ouwe sukkels niet. Hier moet gewerkt worden, we zijn gėėn luilekkerland

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 07-07-2006 21:48:44 ]
Wat wij kijken
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2006 @ 21:44:28 #47
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_39618639
edit
Wat wij kijken
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:49:51 #48
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39618759
En als nergens van genoten mag worden kunnen we natuurlijk net zogoed meteen ophouden.

Verplichte abortus voor iedereen!
Ik ga naar huis.
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:17:34 #49
14827 Kogando
Modelprutser
pi_39798530
Als we een andere bevlokingsgroep in laten slapen zijn er ook een boel problemen opgelost.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:33:17 #50
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39799103
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:49 schreef nietzman het volgende:
En als nergens van genoten mag worden kunnen we natuurlijk net zogoed meteen ophouden.

Verplichte abortus voor iedereen!
Nuke everything! Stem bush!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')