Alle topics blijven open totdat er een geldige reden is om het te sluiten. Het topic is misschien niet heel praktisch en realistisch, maar die manier zorgt wel voor een aardige discussie over een bepaald onderwerp.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:52 schreef Bluesdude het volgende:
Tot je 78e vrolijk leven en dan....dood
Waarom is dit topic nog open ?
Wat is de waarde ervan.. wat is de bijdrage tot zinnige meningsvorming.
Hummm toen ik mijn post schreef zag ik echt geen "aardige discussie" nav de onbeschofte OPquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Alle topics blijven open totdat er een geldige reden is om het te sluiten. Het topic is misschien niet heel praktisch en realistisch, maar die manier zorgt wel voor een aardige discussie over een bepaald onderwerp.
Zelden leiden dit soort bagger-openingen naar goede discussies en zeker niet als de TS later niet of niet-serieus reageert..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:01 schreef Sidekick het volgende:
Ik bedoelde een aardige opening tot discussie.
Er is inderdaad ook ruimte voor de wat minder realistische politieke ideeen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar hebben we feedback voorKan iemand de TT veranderen van president naar minister-president?
het komt uit het Gereformeerd Dagbladquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef sigme het volgende:
Volgens mij is het enorm oud nieuws (ik wil de bron dan ook graag zien); maar blijkbaar heeft iemand een columnpje verspreid of geschreven.
Dubbel oud nieuws is wat veel van het goede, lijkt me.
Grootste politieke voorvechters van natuur ontmaskerd
GroenLinks en vervuilende auto's.
Ik zag het. Helaas krijg ik het niet open, maar ik hoor de sneren naar Halsema's stinkende diesel al máánden, dus het is of een oud artikel of opgewarmde prak.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het komt uit het Gereformeerd Dagblad
dat laatste, maar er staat nog meer bagger in, staatssecretaris van der Laan moest een vervanger naar de kamer laten komen omdat zij woensdag naar Jakarta wilde vliegen, de Vries (cda) zou hier voor gezorgd hebben ..quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zag het. Helaas krijg ik het niet open, maar ik hoor de sneren naar Halsema's stinkende diesel al máánden, dus het is of een oud artikel of opgewarmde prak.
Het dubbele topic is gesloten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef sigme het volgende:
Volgens mij is het enorm oud nieuws (ik wil de bron dan ook graag zien); maar blijkbaar heeft iemand een columnpje verspreid of geschreven.
Dubbel oud nieuws is wat veel van het goede, lijkt me.
Grootste politieke voorvechters van natuur ontmaskerd
GroenLinks en vervuilende auto's.
Ja, maar ook een mod hoort gewoon te posten met argumenten in POL. Kan me niet schelen of ie links of recht is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook een mod (een user met een kleurtje) heeft recht op een eigen mening, hoe stupide die ook moge overkomen bij andere users.
Nu vraag ik me af welke clone je hiervoor wilde gebruiken?!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:16 schreef SCH het volgende:
Dacht echt dat we die periode waarin Fortuyn een fascist wordt genoemd en Marijnissen en Bos met Mao en Stalin worden vergeleken, nu wel gehad hebben. Echt een brevet van onvermogen. Als SCH op die manier zou posten dan weet ik het wel
Ik snap je niet. Wat vind je van mijn opmerkingen over Martijn?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af welke clone je hiervoor wilde gebruiken?!
Waarom? Het wemelt van de users met one-liners en zonder argumenten (ik noem geen namen, maar ik bedoel Ipponquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, maar ook een mod hoort gewoon te posten met argumenten in POL. Kan me niet schelen of ie links of recht is.
Je verwees naar jezelf in de derde persoon. Een clone zou eerder genijgd zijn naar jou te verwijzen als "SCH".quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wat vind je van mijn opmerkingen over Martijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |