abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39535045
Je zou denken dat een partij als deze het liefst zoveel mogelijk met de trein en de fiets doet. Als ze een auto pakken dan denk je aan een kleine zuinige japanner of desnoods een grote extreem zuinige en milieu bewuste Toyota Prius met hun salaris. Maar wat doen onze hypocriete groene vriendjes? Ze laten de lijstrekker in een grote vervuilende Mercedes Diesel rijden uit 1984.
Bron:

pi_39535130
Dit is echt heel oud nieuws.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_39535170
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Voor vele is het misschien nieuw. En daarbij niet minder hypocriet.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:39:48 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39535176
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Alles tegen GL mag 100 keer herhaald worden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:40:26 #5
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39535200
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39535207
Toch knap dat meneer/mevrouw moeite heeft om een diesel van een benzine-auto te onderscheiden, maar wel in 1 oogopslag ziet wat het bouwjaar van een auto is
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_39535215
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Voor vele is het misschien nieuw. En daarbij niet minder hypocriet.
Ligt eraan, in wat voor een auto rij jij?
pi_39535223
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alles tegen GL mag 100 keer herhaald worden .
Dit is een beetje hetzelfde als een anti-rook club die in de vrije uurtjes er lustig op los paffen met wat jointjes en crack.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:41:15 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39535233
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Toch knap dat meneer moeite heeft om een diesel van een benzine-auto te onderscheiden, maar wel in 1 oogopslag ziet wat het bouwjaar van een auto is
Hoe zie JIJ in 1 oogopslag of het een diesel is dan?
Get woke, go broke!
pi_39535239
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Ligt eraan, in wat voor een auto rij jij?
Ik in een BMW 330Ci maar ik stem ook absoluut geen GroenLinks.

Ik ben dol op auto's
pi_39535307
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoe zie JIJ in 1 oogopslag of het een diesel is dan?
Ik gebruik zien voor het bouwjaar en onderscheiden voor diesel-benzine. Lezen is ook een vak
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_39535386
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik gebruik zien voor het bouwjaar en onderscheiden voor diesel-benzine. Lezen is ook een vak
Waarschijnlijk het nummerbord even opgeschreven en dan heb je alle gegevens die je nodig hebt gewoon van het internet. Dus bouwjaar, type etc etc. (Bron: RDW)

Maar nogmaals mij was dit allang bekend dat Femke een oude Mercedes Diesel had. Ik heb het gepost omdat het nogmaals voor sommige nieuw kan zijn. En dat blijkt wel weer.
pi_39535391
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:41 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik in een BMW 330Ci maar ik stem ook absoluut geen GroenLinks.

Ik ben dol op auto's
Ik kan een mooie auto ook waarderen, hoor. En een puike semi-klassieker als die uit het artikel is ook zeker niet verkeerd.
pi_39535447
Zelfs de Rainbow Warrior (de nieuwe) verbruikt diesel.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:49:03 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39535485
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:47 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Zelfs de Rainbow Warrior (de nieuwe) verbruikt diesel.
greenpeace is dan OOK walgelijk fout .
Get woke, go broke!
pi_39535491
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:46 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Ik kan een mooie auto ook waarderen, hoor. En een puike semi-klassieker als die uit het artikel is ook zeker niet verkeerd.
Daar heb je gelijk in. Alleen jammer dat ie zo vervuilend is en dat is net het punt waar de partij fel tegen is. Een Toyota Prius zou zoveel beter bij haar passen. Die is ook groot en belast het milieu veel minder. Het komt er op neer dat de regeltjes die Femke Halsme andere wil opleggen niet voor haar zelf gelden. Ze zal waarschijnlijk haar afval ook niet scheiden. Dat moeten alleen andere.
pi_39535499
Je kunt het op politieke argumenten niet winnen en gaat daarom spijkers op laag water zoeken? Hypocrisie zit niet in het rijden van een Mercedes Diesel, dat zit in bijvoorbeeld zeggen dat je de iets aan uitstoot van roet wil doen, en ondertussen roetfilters niet wil subsidieren. Bijvoorbeeld.
Jesus saves but death prevails.
pi_39535550
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:49 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Alleen jammer dat ie zo vervuilend is en dat is net het punt waar de partij fel tegen is. Een Toyota Prius zou zoveel beter bij haar passen. Die is ook groot en belast het milieu veel minder. Het komt er op neer dat de regeltjes die Femke Halsme andere wil opleggen niet voor haar zelf gelden. Ze zal waarschijnlijk haar afval ook niet scheiden. Dat moeten alleen andere.
Jij denkt dat Halsema geen belasting betaald en haar benzine voor niks krijgt? GL (niet mijn partij overigens) is voor hogere belasting, niet voor het verbieden van welke auto dan ook.
Jesus saves but death prevails.
pi_39535579
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:45 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het nummerbord even opgeschreven en dan heb je alle gegevens die je nodig hebt gewoon van het internet. Dus bouwjaar, type etc etc. (Bron: RDW)
Tuurlijk kan je het opzoeken, 't gaat me er even om hoe subjectief en suggererend het stukje is geschreven. Echt niveautje Story/Party....
quote:
Maar nogmaals mij was dit allang bekend dat Femke een oude Mercedes Diesel had. Ik heb het gepost omdat het nogmaals voor sommige nieuw kan zijn. En dat blijkt wel weer.
Het is natuurlijk ook al duizend keer langsgekomen en honderd jaar oud. En je hebt het niet gepost omdat het voor sommigen nieuws kan zijn, je kon gewoon je ziekelijke dwang om alles wat links is te bashen niet bedwingen....en je had even niet iets nieuws en inhoudelijks bij de hand, dus ga je maar weer oude koeien uit de sloot halen.

Daarnaast zal Femke best een goede motivatie hebben waarom ze deze auto heeft. Maar dat zal je nergens teruglezen.
pi_39535646
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je het opzoeken, 't gaat me er even om hoe subjectief en suggererend het stukje is geschreven. Echt niveautje Story/Party....
[..]
Hier heb je een punt. Ik heb trouwens dit item een keer in een blad als Story/Privé etc zien staan. Met foto van de milieuvervuilende bak. Maar dit betekend niet dat het minder hypocriet is beste Sack_Blabbath. Is dat nou echt zo ontzettend moeilijk om gewoon even toe te geven. Het is eigenlijk het meest belachelijke wat er is.

De motivatie is trouwens dat ze gemakkelijk de kinderen naar school kan brengen met deze stationcar. (Bron: ok ok party en story maar welke andere goede reden kan er zijn?) Dat vind jij een goede reden? Of jij geloofd dat er een andere reden is? Dan ben ik erg benieuwd. Er zijn namelijk echt legio auto's met zelfs meer ruimte die STUKKEN minder vervuilend zijn.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:57:32 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39535764
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')