Heb je het warm, GLquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef Glasnosteraar het volgende:
in zo'n Mercedes station kun je natuurlijk wel fijn sexen![]()
ik raak zwaar oververhit van al die schaarsgekleede meisjesquote:
het gereformeerd dagblad, en het treinabo HOEF je natuurlijk niet te gebruiken als je met Duyvendak kan cruisen door Den Haag in een zware Mercedes uit 1984 (ongetwijfeld zonder roetfilter). Zeker met de vertragingen van de NS.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Ooooh ...
Iedereen weet toch dat Halsema een treinabonnement heeft. Wat is dit voor bullcrap stukje. Wie heeft het geschreven?
Het was toch al een paar jaar bekend dat Halsema een hele oude Mercedes station Diesel reed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Ooooh ...
Iedereen weet toch dat Halsema een treinabonnement heeft. Wat is dit voor bullcrap stukje. Wie heeft het geschreven?
En so what, sinds wanneer zit Groenlinks in de Idols race?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Het was toch al een paar jaar bekend dat Halsema een hele oude Mercedes station Diesel reed.
Dat is geen nieuws.
Het hebben van een trein abonnement betekend niet dat je er gebruik van maakt.
Er zijn immers ook genoeg filmsterren in Hollywood die zeggen dat ze een Toyota Prius hebben, maar vergeten te vermelden dat ze ook een Hummer, een Gallardo en een Escalade in hun garage hebben staan.
Kortom: het zegt helemaal niks
Refo'squote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het gereformeerd dagblad, en het treinabo HOEF je natuurlijk niet te gebruiken als je met Duyvendak kan cruisen door Den Haag in een zware Mercedes uit 1984 (ongetwijfeld zonder roetfilter). Zeker met de vertragingen van de NS.
Dit is geen primeurtje hoor. Het is al jaren bekend. En dit is niet zomaar een diesel maar een hele oude zonder roetfilter.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En so what, sinds wanneer zit Groenlinks in de Idols race?
Ben je niet integer als je zelf in een diesel rijdt, maar wel vindt dat er scherpere regels moeten komen? En hoe zit dat met andere partijen.. ?
Ik krijg toch sterk de indruk dat er een of andere riooljournalist met z'n oor tegen de grond heeft zitten luisteren om te kijken wat voor primeurtje hij nu weer kon brengen.
vandaar: Bron?
Ik zal me even aangesproken voelen, tenslotte stem ik soms GroenLinksquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef ExTec het volgende:
Dit bericht kan natuurlijk weer op de nodige bagatalisatie rekenen van alles GL fans alhier, maar die mogen me dan toch ens uitleggen hoe het zit met voorbeeld functie enzo.
Ik bedoel; een buurman die mij belerend vertelt dat ik me afval niet in zijn tuin mag gooien, maar het andersom doet, neem ik anders ook niet al te serieus.
Maar om een of andere magische reden, kun je dit oeroude menselijke principe natuurlijk niet transporteren naar onze linkse vrienden
Nou , flauw hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal me even aangesproken voelen, tenslotte stem ik soms GroenLinks.
Je hebt gelijk. Halsema zou hierin een voorbeeld moeten geven, en als ze een oude slurpende diesel rijdt dan vind ik dat niet zo fraai van haar.
Het siert je dat je het gewoon toegeeft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal me even aangesproken voelen, tenslotte stem ik soms GroenLinks.
Je hebt gelijk. Halsema zou hierin een voorbeeld moeten geven, en als ze een oude slurpende diesel rijdt dan vind ik dat niet zo fraai van haar.
Heeft Halsema jou gezegd dat je helemaal nooit een auto mag rijden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef ExTec het volgende:
Dit bericht kan natuurlijk weer op de nodige bagatalisatie rekenen van alles GL fans alhier, maar die mogen me dan toch ens uitleggen hoe het zit met voorbeeld functie enzo.
Ik bedoel; een buurman die mij belerend vertelt dat ik me afval niet in zijn tuin mag gooien, maar het andersom doet, neem ik anders ook niet al te serieus.
Ze heeft wel gezegd dat mensen die in milieu vervuilende bakken rijden zonder roetfilters het zwaar belast moeten worden. Onverantwoord gedrag ten koste van het milieu. En dat zegt ze met een opgehogen vingertje met haar bekakte stem.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Heeft Halsema jou gezegd dat je helemaal nooit een auto mag rijden?
jij vindt het normaal dat 2 mensen, die beweren voorvechters van de natuur te zijn, in een zwaar vervuilende auto rondrijden, vervuilender dan de auto's die ze willen verbieden in de binnensteden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En so what, sinds wanneer zit Groenlinks in de Idols race?
Ben je niet integer als je zelf in een diesel rijdt, maar wel vindt dat er scherpere regels moeten komen? En hoe zit dat met andere partijen.. ?
Ik krijg toch sterk de indruk dat er een of andere riooljournalist met z'n oor tegen de grond heeft zitten luisteren om te kijken wat voor primeurtje hij nu weer kon brengen.
vandaar: Bron?
Halsema zou een nog beter politicus worden als ze inderdaad in een hybride pryus zou gaan rijden als voorbeeld functie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dit is geen primeurtje hoor. Het is al jaren bekend. En dit is niet zomaar een diesel maar een hele oude zonder roetfilter.
Nou dan zal zij dus ook moeten gaan betalen he!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ze heeft wel gezegd dat mensen die in milieu vervuilende bakken rijden zonder roetfilters het zwaar belast moeten worden. Onverantwoord gedrag ten koste van het milieu. En dat zegt ze met een opgehogen vingertje met haar bekakte stem.
Zet jij even je LPF mode uit en denk eens even logisch na, is het niet wel heel erg kleinzierig om hier moeilijk over te gaan doen?quote:Zet nou eens heel even je GroenLinks mode uit. En denk even logisch na. Is dit niet een beetje achterlijk?![]()
tjah, blijkbaar kunnen ze niets beters bedenken om GL te bashen en gaan ze dus spijkers op laag water zoeken. conclusie is dat GL dus gewoon een prima partij is, en het de beste partij is als Femke een roetfilter neemt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou dan zal zij dus ook moeten gaan betalen he!
[..]
Zet jij even je LPF mode uit en denk eens even logisch na, is het niet wel heel erg kleinzierig om hier moeilijk over te gaan doen?
2 mensen die aan het carpoolen waren ipv een auto met chauffeur na een lang debat waardoor ze waarschijnlijk niet met de trein naar huis konden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |