abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39534319

Daar zit je dan, met je mond vol over "vervuiling" hier en "smerige diesels" daar. Zo groen zijn Halsema en Duyvendak dus niet.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39534401
Schopje naar de buren in Huize POL
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:21:18 #3
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39534455
Ooooh ...

Iedereen weet toch dat Halsema een treinabonnement heeft. Wat is dit voor bullcrap stukje. Wie heeft het geschreven?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  Donald Duck held woensdag 5 juli 2006 @ 11:22:44 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_39534519
links is niet te vertrouwen!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:23:20 #5
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39534540
Ach, die hele discussie over de auto en olieprijzen is niet meer dan wat treurig cabaret. Iedereen klaagt over de hoge prjzen van benzine/diesel, maar men rijdt er geen meter minder om, en uiteraard worden auto's steeds zwaarder, luxer en sneller. (en wijzelf worden ook steeds dikker)
En maar die Arabieren en hun jihadje financieren
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:24:20 #6
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39534587
in zo'n Mercedes station kun je natuurlijk wel fijn sexen
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
pi_39534640
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef Glasnosteraar het volgende:
in zo'n Mercedes station kun je natuurlijk wel fijn sexen
Heb je het warm, GL ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:30:37 #8
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39534843
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb je het warm, GL ?
ik raak zwaar oververhit van al die schaarsgekleede meisjes

(in Den Haag is het nu overigens lekker zacht, en bewolkt, effe bijkomen)
-- Bertrand Russell
pi_39534977
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Ooooh ...

Iedereen weet toch dat Halsema een treinabonnement heeft. Wat is dit voor bullcrap stukje. Wie heeft het geschreven?
het gereformeerd dagblad, en het treinabo HOEF je natuurlijk niet te gebruiken als je met Duyvendak kan cruisen door Den Haag in een zware Mercedes uit 1984 (ongetwijfeld zonder roetfilter). Zeker met de vertragingen van de NS.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:37:42 #10
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_39535095
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Ooooh ...

Het was toch al een paar jaar bekend dat Halsema een hele oude Mercedes station Diesel reed.
Dat is geen nieuws.

Het hebben van een trein abonnement betekend niet dat je er gebruik van maakt.
Er zijn immers ook genoeg filmsterren in Hollywood die zeggen dat ze een Toyota Prius hebben, maar vergeten te vermelden dat ze ook een Hummer, een Gallardo en een Escalade in hun garage hebben staan.
Kortom: het zegt helemaal niks

[ Bericht 0% gewijzigd door DiRadical op 05-07-2006 11:38:16 (net iets te laat zie ik) ]
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:40:02 #11
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_39535182
Dit bericht kan natuurlijk weer op de nodige bagatalisatie rekenen van alles GL fans alhier, maar die mogen me dan toch ens uitleggen hoe het zit met voorbeeld functie enzo.

Ik bedoel; een buurman die mij belerend vertelt dat ik me afval niet in zijn tuin mag gooien, maar het andersom doet, neem ik anders ook niet al te serieus.

Maar om een of andere magische reden, kun je dit oeroude menselijke principe natuurlijk niet transporteren naar onze linkse vrienden
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:42:33 #12
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39535276
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Het was toch al een paar jaar bekend dat Halsema een hele oude Mercedes station Diesel reed.
Dat is geen nieuws.

Het hebben van een trein abonnement betekend niet dat je er gebruik van maakt.
Er zijn immers ook genoeg filmsterren in Hollywood die zeggen dat ze een Toyota Prius hebben, maar vergeten te vermelden dat ze ook een Hummer, een Gallardo en een Escalade in hun garage hebben staan.
Kortom: het zegt helemaal niks
En so what, sinds wanneer zit Groenlinks in de Idols race?

Ben je niet integer als je zelf in een diesel rijdt, maar wel vindt dat er scherpere regels moeten komen? En hoe zit dat met andere partijen.. ?

Ik krijg toch sterk de indruk dat er een of andere riooljournalist met z'n oor tegen de grond heeft zitten luisteren om te kijken wat voor primeurtje hij nu weer kon brengen.

vandaar: Bron?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:43:10 #13
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39535301
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

het gereformeerd dagblad, en het treinabo HOEF je natuurlijk niet te gebruiken als je met Duyvendak kan cruisen door Den Haag in een zware Mercedes uit 1984 (ongetwijfeld zonder roetfilter). Zeker met de vertragingen van de NS.
Refo's
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
pi_39535335
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:42 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

http://www.refdag.nl/artikel/1266410/Parlement+Varia.html
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39535337
quote:

[..]

Ben je niet integer als je zelf in een diesel rijdt, maar wel vindt dat er scherpere regels moeten komen? En hoe zit dat met andere partijen.. ?

Ik krijg toch sterk de indruk dat er een of andere riooljournalist met z'n oor tegen de grond heeft zitten luisteren om te kijken wat voor primeurtje hij nu weer kon brengen.

Dit is geen primeurtje hoor. Het is al jaren bekend. En dit is niet zomaar een diesel maar een hele oude zonder roetfilter.
pi_39535342
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef ExTec het volgende:
Dit bericht kan natuurlijk weer op de nodige bagatalisatie rekenen van alles GL fans alhier, maar die mogen me dan toch ens uitleggen hoe het zit met voorbeeld functie enzo.

Ik bedoel; een buurman die mij belerend vertelt dat ik me afval niet in zijn tuin mag gooien, maar het andersom doet, neem ik anders ook niet al te serieus.

Maar om een of andere magische reden, kun je dit oeroude menselijke principe natuurlijk niet transporteren naar onze linkse vrienden
Ik zal me even aangesproken voelen, tenslotte stem ik soms GroenLinks .

Je hebt gelijk. Halsema zou hierin een voorbeeld moeten geven, en als ze een oude slurpende diesel rijdt dan vind ik dat niet zo fraai van haar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:47:00 #17
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_39535415
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Halsema zou hierin een voorbeeld moeten geven, en als ze een oude slurpende diesel rijdt dan vind ik dat niet zo fraai van haar.
Nou , flauw hoor

Gewoon ruiterlijk toegeven.

Jij moet het gaan verdedigen
&lt;signature here&gt;.
pi_39535423
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Het siert je dat je het gewoon toegeeft.
pi_39535508
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef ExTec het volgende:

Heeft Halsema jou gezegd dat je helemaal nooit een auto mag rijden?
pi_39535572
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Heeft Halsema jou gezegd dat je helemaal nooit een auto mag rijden?
Ze heeft wel gezegd dat mensen die in milieu vervuilende bakken rijden zonder roetfilters het zwaar belast moeten worden. Onverantwoord gedrag ten koste van het milieu. En dat zegt ze met een opgehogen vingertje met haar bekakte stem.

Zet nou eens heel even je GroenLinks mode uit. En denk even logisch na. Is dit niet een beetje achterlijk?
pi_39535574
quote:

[..]

jij vindt het normaal dat 2 mensen, die beweren voorvechters van de natuur te zijn, in een zwaar vervuilende auto rondrijden, vervuilender dan de auto's die ze willen verbieden in de binnensteden?
pi_39535607
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Dit is geen primeurtje hoor. Het is al jaren bekend. En dit is niet zomaar een diesel maar een hele oude zonder roetfilter.
Halsema zou een nog beter politicus worden als ze inderdaad in een hybride pryus zou gaan rijden als voorbeeld functie.

Maja zolang dit haar enige minpuntje is vind ik haar nog steeds een prima politicus.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39535642
Ze carpoolen, is het weer niet goed .
pi_39535653
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef Halfgedraaide het volgende:

Ze heeft wel gezegd dat mensen die in milieu vervuilende bakken rijden zonder roetfilters het zwaar belast moeten worden. Onverantwoord gedrag ten koste van het milieu. En dat zegt ze met een opgehogen vingertje met haar bekakte stem.
Nou dan zal zij dus ook moeten gaan betalen he!
quote:
Zet nou eens heel even je GroenLinks mode uit. En denk even logisch na. Is dit niet een beetje achterlijk?
Zet jij even je LPF mode uit en denk eens even logisch na, is het niet wel heel erg kleinzierig om hier moeilijk over te gaan doen?
2 mensen die aan het carpoolen waren ipv een auto met chauffeur na een lang debat waardoor ze waarschijnlijk niet met de trein naar huis konden...
pi_39535769
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou dan zal zij dus ook moeten gaan betalen he!
[..]

Zet jij even je LPF mode uit en denk eens even logisch na, is het niet wel heel erg kleinzierig om hier moeilijk over te gaan doen?
2 mensen die aan het carpoolen waren ipv een auto met chauffeur na een lang debat waardoor ze waarschijnlijk niet met de trein naar huis konden...
tjah, blijkbaar kunnen ze niets beters bedenken om GL te bashen en gaan ze dus spijkers op laag water zoeken. conclusie is dat GL dus gewoon een prima partij is, en het de beste partij is als Femke een roetfilter neemt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')