abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37842870
Ayaan Hirsi # 4
quote:
Het was de bedoeling dat Hirsi Ali op 1 mei volgend jaar naar de Verenigde Staten zou vertrekken. Maar omdat zij op 27 augustus haar huis in Den Haag moet ontruimen, heeft zij het AEI verzocht of zij per 1 september terecht kon.
Kunnen we niet ietsje langer van haar genieten
quote:
De afgelopen maanden heeft Hirsi Ali ook onderhandeld met twee andere denktanks, de Johns Hopkins University (‘te arm’)
Blijft een geldwolf
quote:
Hirsi Ali gaat in de VS haar boek Shortcut to Enlightenment (Een korte weg naar de Verlichting) afmaken. Zij had al geruime tijd het idee dat haar aanwezigheid in Nederland ‘averechts werkte’. Hirsi Ali zei in maart tegen de Volkskrant: ‘Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over.’
No shit, Einstein!

[ Bericht 47% gewijzigd door Slayage op 15-05-2006 13:35:12 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37842924
Ik hoop ook dat ze naar de VS gaat.
Heeft ze een groter platform om haar goede boodschap uit te dragen.

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_37842987
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:30 schreef Clairvaux het volgende:
Ik hoop ook dat ze naar de VS gaat.
Heeft ze een groter platform om haar goede boodschap uit te dragen.

Heb je het nieuws bericht niet gelezen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37843075
Oeps, je heb t hem geedit jij boefje, dan schop ik maar.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37843122
gaat ze voorgoed?
pi_37843139
wewt!
Allah Al Watan Al Malik
pi_37843152
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

Heb je het nieuws bericht niet gelezen?
Ja lekker, na mijn reactie erbij plakken.
Nee, had het niet gezien dus.
Zal een verademing voor haar tegenstanders zijn en voor mij een positieve
ontwikkeling.
pi_37843177
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeps, je heb t hem geedit jij boefje, dan schop ik maar.
Ik probeerde je te PMen , maar ik wist niet waar ik moest zijn

Deze primeur kon ik niet aan me voorbij laten gaan. Vandaar effe snel de zwaai smilie
-Rabia Al-Basri
pi_37843239
Wie tipt de Amerikaanse Immigratiedienst even over haar valse identiteit?

Kan nog een leuke soap worden
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_37843274
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:38 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ja lekker, na mijn reactie erbij plakken.
Nee, had het niet gezien dus.
Zal een verademing voor haar tegenstanders zijn en voor mij een positieve
ontwikkeling.
Nee klopt ik was nog bezig met de post editen enzo. Een verademing is een understatement :
-Rabia Al-Basri
pi_37843297
Misschien is Ayaan wel een geheime spion voor Al-Quada en heeft ze dit allemaal gedaan en verzonnen om zo de states binnen te komen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37843308
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

-Rabia Al-Basri
pi_37843582
*Edit : Flame. Probeer maar op een normale manier je mening uit te drukken.

[ Bericht 92% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 15-05-2006 14:08:34 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37843600
*Edit: Klinkklare onzin : Lees je eerst maar een in in bepaalde users voordat je met waaroordelen begint te strooien.

[ Bericht 84% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 15-05-2006 14:09:33 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37843624
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Leed vermaak.

Moslim misschien?
www.jihadwatch.org
pi_37843944
Leuk hè? Ayaan Hirsi Ali op de vlucht dankzij de backstabbers van de VARA en haar 'loyale' VVD-collega's. Nederland op z'n smalst heet dat. De moord op Theo van Gogh is alweer vergeten blijkbaar.
pi_37843999
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee klopt ik was nog bezig met de post editen enzo. Een verademing is een understatement :
Jaja, uitlokken enzo

Een verademing kan door sommige als understatement gezien worden ja.
Ik vraag me af of je wel blij moet zijn als tegenstander met een AHA die in het vrije USA zit.
Daar wordt haar namelijk de mond niet gesnoerd zoals hier door het vaak nog
aanwezige politiek-correct denken.

Misschien, heel misschien zul je nog wel eens met weemoed terugdenken aan de tijd dat ze hier
was waar haar uitspraken op een goudschaaltje gewogen diende te worden en de
pers haar vaak onheus bejegende.
De tijd zal het leren. (en ik blijf hopen )
pi_37844005
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:28 schreef Slayage het volgende:
Ayaan Hirsi # 4
[..]

Kunnen we niet ietsje langer van haar genieten
[..]

Blijft een geldwolf
[..]

No shit, Einstein!
Jammer dat ze niet vermoord is toch?
pi_37844010

Wel erg dicht bij haar ex man, ik weet niet of dat nou wel zo veilig is, natuurlijk met al die eerwraak kwesties enzo
X
pi_37844032
Even met Sidekick overlegd.

Kan de discussie op een normale manier gevoerd worden aub, persoonlijk aanvallen mogen achterwege blijven. Reacties op dit soort posts zijn en worden ook verwijderd/geedit.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37844059
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:10 schreef Chet het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet vermoord is toch?
Nee hoor dit is veel prettiger.Scheelt vlekken en al weer een stille mars waar ik aan mee moet doen
-Rabia Al-Basri
pi_37844139
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee hoor dit is veel prettiger.Scheelt vlekken en al weer een stille mars waar ik aan mee moet doen
Jij beperkt je liever tot karaktermoord. Zo houd je in ieder geval schone handen...
pi_37844145
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:08 schreef Chet het volgende:
Leuk hè? Ayaan Hirsi Ali op de vlucht dankzij de backstabbers van de VARA en haar 'loyale' VVD-collega's. Nederland op z'n smalst heet dat. De moord op Theo van Gogh is alweer vergeten blijkbaar.
Ik denk dat dit veel langer bezig was hoor en niets te maken heeft met de Zembla uitzending.
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 14:18:08 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37844174
Toch jammer dat deze dame Nederland gaat verlaten.
Niet dat ik het met haar standpunten eens was, ik vond dat ze onnodig polariseerde en vond de meeste van haar uitspraken ook niet al te goed overdacht of gefundeerd, maar ze voegde toch iets toe aan het politieke debat hier.
Door bureaucratisch geneuzel en gepolder verdwenen uit dit land! Stelletje gereformeerde puntenneukers!

Ali, meid, het gaat je goed in de VS, het land van de onbegrensde mogelijkheden. Nederland is toch een maatje te klein gebleken!
The End Times are wild
pi_37844229
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:08 schreef Chet het volgende:
'op de vlucht' .

Ze was al tijden bezig met het op op poten zetten van haar internationale carriere. Doen alsof ze nu moet vluchtenm uit NL is het wel heel erg oprekken van de waarheid.

Al die duizenden asielzoekers die valse gegevens opgeven ontvangen we natuurlijk met open armen. Behalve AHA, want die is rechts, dus die mag niet.

please.

fraude plegen bij asielaanvraag = wieberen. Dat is nu zo, en dat was in '92 zo. Zonder aanzien des persoons, heel liberaal.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')