Kunnen we niet ietsje langer van haar genietenquote:Het was de bedoeling dat Hirsi Ali op 1 mei volgend jaar naar de Verenigde Staten zou vertrekken. Maar omdat zij op 27 augustus haar huis in Den Haag moet ontruimen, heeft zij het AEI verzocht of zij per 1 september terecht kon.
Blijft een geldwolfquote:De afgelopen maanden heeft Hirsi Ali ook onderhandeld met twee andere denktanks, de Johns Hopkins University (‘te arm’)
No shit, Einstein!quote:Hirsi Ali gaat in de VS haar boek Shortcut to Enlightenment (Een korte weg naar de Verlichting) afmaken. Zij had al geruime tijd het idee dat haar aanwezigheid in Nederland ‘averechts werkte’. Hirsi Ali zei in maart tegen de Volkskrant: ‘Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over.’
Heb je het nieuws bericht niet gelezen?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:30 schreef Clairvaux het volgende:
Ik hoop ook dat ze naar de VS gaat.
Heeft ze een groter platform om haar goede boodschap uit te dragen.
![]()
Ja lekker, na mijn reactie erbij plakken.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
Heb je het nieuws bericht niet gelezen?
Ik probeerde je te PMen , maar ik wist niet waar ik moest zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 13:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeps, je heb t hem geedit jij boefje, dan schop ik maar.
Nee klopt ik was nog bezig met de post editen enzo. Een verademing is een understatement :quote:Op maandag 15 mei 2006 13:38 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ja lekker, na mijn reactie erbij plakken.![]()
Nee, had het niet gezien dus.
Zal een verademing voor haar tegenstanders zijn en voor mij een positieve
ontwikkeling.
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wie tipt de Amerikaanse Immigratiedienst even over haar valse identiteit?
Kan nog een leuke soap worden
Leed vermaak.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wie tipt de Amerikaanse Immigratiedienst even over haar valse identiteit?
Kan nog een leuke soap worden
Jaja, uitlokken enzoquote:Op maandag 15 mei 2006 13:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nee klopt ik was nog bezig met de post editen enzo. Een verademing is een understatement :
Jammer dat ze niet vermoord is toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:28 schreef Slayage het volgende:
Ayaan Hirsi # 4
[..]
Kunnen we niet ietsje langer van haar genieten![]()
[..]
Blijft een geldwolf![]()
[..]
No shit, Einstein!![]()
![]()
![]()
Nee hoor dit is veel prettiger.Scheelt vlekken en al weer een stille mars waar ik aan mee moet doenquote:
Jij beperkt je liever tot karaktermoord. Zo houd je in ieder geval schone handen...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nee hoor dit is veel prettiger.Scheelt vlekken en al weer een stille mars waar ik aan mee moet doen![]()
Ik denk dat dit veel langer bezig was hoor en niets te maken heeft met de Zembla uitzending.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:08 schreef Chet het volgende:
Leuk hè? Ayaan Hirsi Ali op de vlucht dankzij de backstabbers van de VARA en haar 'loyale' VVD-collega's. Nederland op z'n smalst heet dat. De moord op Theo van Gogh is alweer vergeten blijkbaar.
'op de vlucht'quote:Op maandag 15 mei 2006 14:08 schreef Chet het volgende:
Leuk hè? Ayaan Hirsi Ali op de vlucht dankzij de backstabbers van de VARA en haar 'loyale' VVD-collega's. Nederland op z'n smalst heet dat. De moord op Theo van Gogh is alweer vergeten blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |