abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 mei 2006 @ 19:12:00 #2
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_37852833
We'll miss you!

not...
Het leven is geen krentenbol.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:17:26 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37853011
Zonde dat ze naar Amerika vertrekt... Ik had dr liever in een Nederlandse denktank gezien!
pi_37853052
Ja, over nieuwe ijsjes ofzo
pi_37853059
Zoals de Burka stichting?
Allah Al Watan Al Malik
pi_37853075
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals de Burka stichting?
pi_37853096
ja, jammer inderdaad dat ze weggaat

maar goed, ik gun het haar wel

dat ze nu de president van de vs gaat adviseren

ik vind dat nederland trots op haar mag zijn
pi_37853178
Triest dat ze juist voor die club kiest en Bush gaat adviseren.

Ik heb haar toch steeds te hoge ingeschat.
pi_37853188
Dag Hirsi Magan
pi_37853206
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

wat een onzin

als ze zich weer beschikbaar zou stellen voor de tweede kamer, zou ze zo weer gekozen worden

respect voor haar, respect
Wat is er precies onzin aan? Je tranen?

Tuurlijk, want Integratie is een belangrijk punt bij verkiezingen, dat zeg je wel in de tijd van Pim Fortuyn. AHM is een kiezerskanon voor de VVD met haar uitspraken over de Islam, en als zij er niet meer is welke allochtoon doet dat dan? Als een autochtoon dat zou, zou hij al gauw genoeg een aantal dagvaardingen aan z'n broek hebben hangen vanwege racisme.

Ben je echt consequent rechts, zet je AHM uit (als ze ervoor koos om haar ambtsperiode uit te zitten), zoals je bij elke andere (ex)asielzoeker zou doen in deze situatie, of liggen je prioriteiten ergens anders en heb je zo iemand nodig in je partij om het (vuile) werk te doen waar niet iedereen geschikt voor is?
Dat laatste is de reden waarom ze zou worden herkozen in de kamer.

Respect? Schade verhalen bedoel je, ik wil mijn belastinggeld terug dat aan haar besteed is.
pi_37853253
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Triest dat ze juist voor die club kiest en Bush gaat adviseren.

Ik heb haar toch steeds te hoge ingeschat.
nee hoor, je hebt haar goed ingeschat

ze neemt het op voor vrouwenrechten, homorechten en stelt misstanden in de islam aan de kaak

dat had je goed gezien hoor

ze is inderdaad een held, die met vrees voor eigen leven tegen onrechtvaardigheid strijd
pi_37853325
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:48 schreef Chet het volgende:
Toch klopt er niets helemaal met de carriére van Hirsi Ali. Net iets te voorspoedig allemaal. Een meesterzet van de CIA?

Aangenaam leesvoer:

Hoe een schoonmaakster de Somalische Jeanne d’Arc werd...
Interessant stukje tekst.
Misschien een eye-opener voor een aantal hier?

Zoals ik altijd al zij, AHM was gewoon een marionet van VVD'ers en andere rechtse mensen die een spreekbuis nodig hadden om men voor het 'Islamtische gevaar' te waarschuwen en die religie ook nog eens te bashen. Ze wilden hun handen er zelf niet aan vuil maken, en bedreigingen aan eigen adres krijgen, wie wel? AHM was de uitkomst.
pi_37853374
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ze neemt het op voor vrouwenrechten, homorechten en stelt misstanden in de islam aan de kaak

ze is inderdaad een held, die met vrees voor eigen leven tegen onrechtvaardigheid strijd
Ikl heb niet het gevoel dat ze voor homorechten opkwam. Ze heeft de situatie door haar polarisatie er neit beter op gemaakt.

Ze gaat nu wel werk doen wat haar ligt. Dat kamerwerk is een verkeerde beslissing geweest, dat kon ze niet en dat heeft ze verprutst.

Zou allemaal niet zo erg zijn geweest als ze niet dat mislukte rare filmpje had gemaakt waarmee ze haar 'vriend' indirect heeft vermoord en veel mensen schade heeft berokkend. Ik hoop dat mensen op haar inpraten en dat ze met die onzin stopt.

Ze heeft geprobeerd een soort martelaar te zijn. Gevolg is dat ze nu moet vluchten en dat ze de verkeerde mensen heeft ontmoet en nu in ultra-othodoxe kringen gaat werken waar ze ook niet lang zal blijven want die lui zijn pas echt eng.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:28:15 #14
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37853382
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Over welke vrees heb jij het? Zal ik de zoveelste leugen van haar oprakelen?

Volgens het interview dat ze gaf aan het NRC kon ze wel naar de Tweede Kamer, maar had ze ervoor gekozen dat nog niet te doen: http://www.vvd.nl/index.aspx

Gezegd wordt dat uw parlementaire werk onmogelijk wordt gemaakt.

,,Dat is niet waar. Ik word niet ergens tegen mijn eigen wil vastgehouden. De dreigingsanalyse die voor mij is gemaakt is hoog. Zolang dat zo blijft, is een aantal manieren van bescherming mogelijk. Ik kies op dit moment voor deze oplossing: helemaal afgeschermd. Zo kan ik me bezinnen, tot rust komen en een boek schrijven.

,,Ik kan nú naar de Tweede Kamer, als ik wil. Maar dat gaat op een manier die voor mij zo onrustig is dat ik gekozen heb voor dit alternatief. Ik ken dit al. Vóór de moord op Van Gogh heb ik ook al onder dit soort abnormale omstandigheden gefunctioneerd. Toch is dit alles nu, na de moord op Theo, niet helemaal te vatten.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_37853431
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:28 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Over welke vrees heb jij het? Zal ik de zoveelste leugen van haar oprakelen?

Volgens het interview dat ze gaf aan het NRC kon ze wel naar de Tweede Kamer, maar had ze ervoor gekozen dat nog niet te doen: http://www.vvd.nl/index.aspx

Gezegd wordt dat uw parlementaire werk onmogelijk wordt gemaakt.

,,Dat is niet waar. Ik word niet ergens tegen mijn eigen wil vastgehouden. De dreigingsanalyse die voor mij is gemaakt is hoog. Zolang dat zo blijft, is een aantal manieren van bescherming mogelijk. Ik kies op dit moment voor deze oplossing: helemaal afgeschermd. Zo kan ik me bezinnen, tot rust komen en een boek schrijven.

,,Ik kan nú naar de Tweede Kamer, als ik wil. Maar dat gaat op een manier die voor mij zo onrustig is dat ik gekozen heb voor dit alternatief. Ik ken dit al. Vóór de moord op Van Gogh heb ik ook al onder dit soort abnormale omstandigheden gefunctioneerd. Toch is dit alles nu, na de moord op Theo, niet helemaal te vatten.
ga jij zeker ontkennen dat er geen moslims zijn die haar willen vermoorden

net zoals van gogh is vermoord

ja .. hoor
pi_37853438
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:26 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Interessant stukje tekst.
Misschien een eye-opener voor een aantal hier?

Zoals ik altijd al zij, AHM was gewoon een marionet van VVD'ers en andere rechtse mensen die een spreekbuis nodig hadden om men voor het 'Islamtische gevaar' te waarschuwen en die religie ook nog eens te bashen. Ze wilden hun handen er zelf niet aan vuil maken, en bedreigingen aan eigen adres krijgen, wie wel? AHM was de uitkomst.
Gaat wat ver. De VVD heeft haar binnen gehaald omdat ze dachten in het toenmalige politieke klimaat dat ze stemmen zou trekken. En laten we eerlijk wezen dat deed ze ook. Maar dat doet iedereen die de islam op de korrel neemt.
pi_37853455
nou.. dan wordt er tenminste weer gewerkt in de Tweede Kamer.
pi_37853503
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:29 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ga jij zeker ontkennen dat er geen moslims zijn die haar willen vermoorden
Dat risico heeft ze wel heel doelbewust gekomen door dat rare filmpje te maken. De dag voor de film op tv kwam zei ze al dat het haar ws. ernstig in de problemen zou brengen.Nou tel uit je winst.

Ik heb dozijnen meer respect voor andere voorvechters van vrouwenrechten binnen de islam die niet polariseren en niet zo intellectueel en voor eigen belang gaan maar echt werk verzetten.
pi_37853520
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
nou.. dan wordt er tenminste weer gewerkt in de Tweede Kamer.
Je vergeet Lazrak
pi_37853544
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ikl heb niet het gevoel dat ze voor homorechten opkwam. Ze heeft de situatie door haar polarisatie er neit beter op gemaakt.

Ze gaat nu wel werk doen wat haar ligt. Dat kamerwerk is een verkeerde beslissing geweest, dat kon ze niet en dat heeft ze verprutst.

Zou allemaal niet zo erg zijn geweest als ze niet dat mislukte rare filmpje had gemaakt waarmee ze haar 'vriend' indirect heeft vermoord en veel mensen schade heeft berokkend. Ik hoop dat mensen op haar inpraten en dat ze met die onzin stopt.

Ze heeft geprobeerd een soort martelaar te zijn. Gevolg is dat ze nu moet vluchten en dat ze de verkeerde mensen heeft ontmoet en nu in ultra-othodoxe kringen gaat werken waar ze ook niet lang zal blijven want die lui zijn pas echt eng.
ja hoor,

het probleem is dat iedereen die iets zegt over de islam per definitie polariserend is.. daar ligt het probleem

dus het probleem ligt in de islam die nooit een verlichting heeft ondergaan... in tegenstelling tot het christendom

je moet kritiek mogen uiten op de islam... en dat is nu niet mogelijk zonder bang te moeten zijn voor geweld

hirsi ali heeft dit maar weer eens bewezen.. hoe achtelijk sommige mensen zijn..

dat ze niet tegen kritiek kunnen
pi_37853565
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:31 schreef SCH het volgende:

......... dat rare filmpje ......
Submission

At Your Service!
pi_37853606
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:29 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Gaat wat ver. De VVD heeft haar binnen gehaald omdat ze dachten in het toenmalige politieke klimaat dat ze stemmen zou trekken. En laten we eerlijk wezen dat deed ze ook. Maar dat doet iedereen die de islam op de korrel neemt.
Dat is wat ik zei. Wat gaat te ver?
Tuurlijk vond de VVD het mooi om AHM in haar partij op te nemen, een rechtse partij mét allochtoon, wat zeg ik, exasielzoeker zelfs! What a deal! Op die manier konden ze wellicht de stemmen van allochtonen krijgen. Maar toen bleek dat ze een one issue persoon was, met alsmaar terugkerende negativiteit over de Islam. Achja, dat was ook goed voor de VVD zo kon je weer meer rechtse mensen voor je winnen.

Dat er een paar mensen met invloed een schaakspel hier spelen is toch niet zo verbijsterend?
pi_37853618
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ja hoor,

het probleem is dat iedereen die iets zegt over de islam per definitie polariserend is.. daar ligt het probleem
Dat is niet waar - het hangt er nog wel even vanaf wat en hoe je het zegt.
quote:
dus het probleem ligt in de islam die nooit een verlichting heeft ondergaan... in tegenstelling tot het christendom
Klopt deels maar dan houd je daar rekening mee in plaats van door roeien en ruiten te gaan?
quote:
je moet kritiek mogen uiten op de islam... en dat is nu niet mogelijk zonder bang te moeten zijn voor geweld
Kritiek mag best maar dat is tegenwoordig een loos begrip. Dat onduidelijke filmpje is geen kritiek maar een doelbewuste provocatie.
quote:
hirsi ali heeft dit maar weer eens bewezen.. hoe achtelijk sommige mensen zijn..
Inclusief zij zelf.

[ Bericht 3% gewijzigd door SCH op 15-05-2006 19:42:52 ]
pi_37853628
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat risico heeft ze wel heel doelbewust gekomen door dat rare filmpje te maken. De dag voor de film op tv kwam zei ze al dat het haar ws. ernstig in de problemen zou brengen.Nou tel uit je winst.

Ik heb dozijnen meer respect voor andere voorvechters van vrouwenrechten binnen de islam die niet polariseren en niet zo intellectueel en voor eigen belang gaan maar echt werk verzetten.
ja .. net zo als de strijd tegen apartheid...

mensen hebben die strijd gestreden.. en wisten ook dat er blanken waren die met geweld zouden reageren

dat neemt niet weg dat die blanken die met geweld de apartheid in stand wilden houden.. fout waren

is precies hetzelfde
pi_37853640
Het is eeuwig sund voor Nederland maar ik kan Hirsi Ali geen ongelijk geven.
In Nederland houden we niet van intelligente, mooie, goedgebekte vrouwen. Die kotsen we uit. Hirsi Ali is jong en wereldburger genoeg om haar talenten niet hier in de modder te laten smoren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')