Je moet het goed doen of niet doen. Nu heeft het veel weg van moderatie op de persoon. Volstrekt willekeurig en niet ter zake doende.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die Ayaan topics gaan te snel om goed te volgen i.c.m. de rest wat er speelt. Dit zag ik en las ik. Andere reacties komen ook vast wel in aanmerking.
Dat was geenszins de bedoeling. Sorry als het zo overkwam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet het goed doen of niet doen. Nu heeft het veel weg van moderatie op de persoon. Volstrekt willekeurig en niet ter zake doende.
Nee hoor, ik wilde graag weten waarom hij het zo standvastig voor Verdonk opneemt de hele dag, op het onbegrijpelijke af. Dus die opmerking was eigenlijk niet eens zo gek.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Flamebait he, niet flame. Dus vissen in de hoop een flame terug te ontvangen.
Naja, je hebt het herpost, ik laat het wel staan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde graag weten waarom hij het zo standvastig voor Verdonk opneemt de hele dag, op het onbegrijpelijke af. Dus die opmerking was eigenlijk niet eens zo gek.
Maar jij zegt die topics niet te kunnen volgen dus jij weet dat helemaal niet natuurlijk
Okayquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat was geenszins de bedoeling. Sorry als het zo overkwam.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, je hebt het herpost, ik laat het wel staan.![]()
De gemoederen lopen erg hoog op. Erg begrijpelijk...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook een emotionele dag, zo zonder Ayaan en zonder Harry.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:33 schreef Chewie het volgende:
Wellicht dat ik de term "flame" niet helemaal begrijp maar wat is er mis met deze uitspraak?
[..]
Vind mezelf nog aardig netjes tegenover dit soort intollerante figuren.
En dan noem jij die "Rechtse moderatie" SCH?![]()
quote:
Dank!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen dat er in het Tafkahs-topic onder andere MSN-logs geplaatst worden, en een user voor lul wordt uitgemaakt. Door crewleden nota bene!
Is erg belangrijk hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kan deze naar ONZ? Welke politica scheert haar schaamhaar denken jullie ?
Ik vermoed dat ze hem daar ook niet willen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef SCH het volgende:
Jammer - waar om niet naar ONZ?
Vermoedens Rita, zijn geen basis voor deugdelijke politiekquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze hem daar ook niet willen.
Ik neem soms een besluit als ik een vermoeden heb, ik doe een vermoeden niet als besluit voorkomen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Vermoedens Rita, zijn geen basis voor deugdelijke politiek![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik neem soms een besluit als ik een vermoeden heb, ik doe een vermoeden niet als besluit voorkomen.![]()
Ik zei het omgekeerde van wat zij zei.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeks, je bent het echt he, Rita.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |