Yep.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:38 schreef sigme het volgende:
Heren, mag van Leeuwen even z'n hoofdletter krijgen?
Arthur Docters van Leeuwen wil kamerlid worden
Niks nieuws hoor? Mag gewoon.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:02 schreef Autodidact het volgende:
WTF zit jij topics te sluiten in FB, EWK?
Ik zal het morgen eens bekijken, ik neem aan dat mods niet voor niets een kamertje hebben. Dit was niet voor de leukigheid.quote:
Dit slotje was niet om de leukigheid idd. Het liep wat uit de hand.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens bekijken, ik neem aan dat mods niet voor niets een kamertje hebben. Dit was niet voor de leukigheid.
Wat zei die "hogere" dan precies tegen jequote:Op maandag 15 mei 2006 00:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit slotje was niet om de leukigheid idd. Het liep wat uit de hand.
Meer precies is er verzocht het zelf even op te ruimen, wat imho terecht was. Dat initiatief heb ik dus maar opgepakt en iedereen heeft zijn zegje nu wel over het onderwerp gedaan, dus vond ik sluiting de beste optie.
Daarnaast geldt er wel enige terughoudendheid bij het modden in FB. Het verzoek kwam echter van een "hogere".
okeequote:Op maandag 15 mei 2006 12:09 schreef Autodidact het volgende:
Nee. EWK wachtte niet op z'n beurt, maar goed, zand erover.
Dit is volgens mij de eerste keer dat je het hier aankaart, maar ik heb het weggehaald.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef typtypo het volgende:
Wees niet tolerant voor religieuze intolerantie
Gaat hier nog eens wat aan gedaan worden?
Of blijven jullie net doen als of je neus bloed?
Het is omgekeerd geworden, heb ook wel ff de TT aangepast.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:18 schreef Godslasteraar het volgende:
Hee, modjes, gooi die ongenuanceerde en vooringenomen topic van SCH eens dicht!
Hirsi Ali naar conservatieve denktank in VS #2
![]()
zit er voor mij iets anders op dan in te stemmen?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is omgekeerd geworden, heb ook wel ff de TT aangepast.
Hij zegt het op zo'n manier dat het weer net door de beugel kan. Islam is een geloof en geen menselijke duiding, zoals bv. Jood, Moslim of Marrokaan dat wel is. Bovendien zegt hij niet dat het moet, maar dat het zal gebeuren.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kan iemand eens naar de reacties aan het eind in het topic van AHM kijken van de neo-nazi genaamd DrW/FET met zijn doodsverwensingen van 1.000.000 gelovigen?
Wat zou er gebeuren als ik exact dezelfde woorden als deze neo-nazi zou gebruiken maar de woorden met moslim zou vervangen door bijvoorbeeld jood? Graag wat meer consequente acties hier op dit forum.
Tsjah .. sorry, bij een dubbel topic is het gebruikelijk de eerste te belonen met het open laten en de tweede te sluiten.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zit er voor mij iets anders op dan in te stemmen?![]()
Ik ben echt een tegenstander van de neocons, dag en nacht met niets anders bezig, maar dit kan op geen enkele manier door de beugel.quote:Blij dat die neoconhoer hier uitgespeeld is.
You ain't seen nothing yet.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:02 schreef mariatrepp het volgende:
Ik ben echt een tegenstander van de neocons, dag en nacht met niets anders bezig, maar dit kan op geen enkele manier door de beugel.
Ik weet het, ik weet het, no problemoquote:Op maandag 15 mei 2006 19:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tsjah .. sorry, bij een dubbel topic is het gebruikelijk de eerste te belonen met het open laten en de tweede te sluiten.
Als er mods aanwezig zijn wel. Om middernacht is die kans alleen wat kleiner.quote:
Roddel en achterklap.quote:EWK - ga je dit topic om zeep helpen nu je Harry al eerder hebt weggekregen?
Ja, vragen of Argento verliefd is op Verdonk is echt inhoudelijk. Zoiets is puur een reactie om op de persoon te provoceren.quote:Wat doe je nou met je zogenaamde flamebaits? Het is puur inhoudelijk en het komt er ook gewoon weer te staan. Dus kappe jij
Helemaal niet. je laat de meest walgelijke reacties van Gia bijvoorbeeld weer staan maar een klein gebbetje moet meteen gewist wordne.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Roddel en achterklap.
[..]
Ja, vragen of Argento verliefd is op Verdonk is echt inhoudelijk. Zoiets is puur een reactie om op de persoon te provoceren.
Die Ayaan topics gaan te snel om goed te volgen i.c.m. de rest wat er speelt. Dit zag ik en las ik. Andere reacties komen ook vast wel in aanmerking.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Helemaal niet. je laat de meest walgelijke reacties van Gia bijvoorbeeld weer staan maar een klein gebbetje moet meteen gewist wordne.
Doorzichtig. En dat op de dag nadat je je medemod ten val hebt gebracht, je durft wel.
Vind mezelf nog aardig netjes tegenover dit soort intollerante figuren.quote:Dan wordt de kans zeker ook groter dat we intollerante personen zoals jou ook kwijt raken zeker
Sorryquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:33 schreef Chewie het volgende:
En dan noem jij die "Rechtse moderatie" SCH?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |