Zal een gezellige vergadering zijnquote:***************************************
Verdeeldheid in VVD over Hirsi Ali
` De kwestie Hirsi-Ali leidt tot rumoer
in de VVD.Volgens minister Verdonk moet
voorlopig worden aangenomen dat Hirsi
Ali nooit Nederlandse is geworden.Ze
moet mogelijk haar paspoort inleveren.
Kamerlid De Vries is razend op Verdonk.
Volgens haar wordt Hirsi Ali opgejaagd
als aangeschoten wild."Als er iets met
haar gebeurt,hebben sommige VVD'ers
bloed aan hun handen".
Kamerlid Aptroot noemt die opmerking
schandalig.Hij vindt dat Verdonk gewoon
de wet handhaaft.De VVD-fractie is nu
bij elkaar.Hirsi Ali is daar niet bij.
Vanmiddag geeft de VVD een toelichting
en er komt mogelijk een Kamerdebat.
quote:
Dan staat de deur wagenwijd open voor een 2 partijensysteem, met een sociaal democratisch en een christelijke stroming. Daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:31 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Van mij mag de hele VVD verkruimelen. Als Hirsi Ali dat als laatste wapenfeit op haar conto weet te schrijven word ik nog groter fan van haar.
Natuurlijk nietquote:Maar het zal wel weer niet.
Raar vind ik dat altijd weer. Ze is op handen gedragen, kreeg alle aandacht en zendtijd en veel meer lof dan ze had verdiend op basis van inhoud maar ineens noemen we dat dan een hetze.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Welja, jaren is er een hetze gevoerd tegen Ayaan
Nou, ook binnen de VVD zelf hoor. Zelfs die drol van een Wilders is er niet over te spreken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef Godslasteraar het volgende:
En tegelijkertijd doet men verontwaardigd over de rol van de VVD en de ''usual suspect'' Verdonk.
Doei!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Welja, jaren is er een hetze gevoerd tegen Ayaan, en in grote getale staat men te juichen nu ze dan eindelijk weggetreiterd is. En tegelijkertijd doet men verontwaardigd over de rol van de VVD en de ''usual suspect'' Verdonk.
God, wat komt me dit allemaal de neus uit, inclusief al die scheinheilige users hier die het forum bedelven onder een onophoudelijke stroom rancuneuze diarree.![]()
Enfin, ik neem maar weer eens een langere fok-vakantie, en dan zie ik wel weer.![]()
Je vindt dat ze zich voorbeeldig heeft gedragen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef Godslasteraar het volgende:
En tegelijkertijd doet men verontwaardigd over de rol van de VVD en de ''usual suspect'' Verdonk.
Elke Ayaan adept minder is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Welja, jaren is er een hetze gevoerd tegen Ayaan, en in grote getale staat men te juichen nu ze dan eindelijk weggetreiterd is. En tegelijkertijd doet men verontwaardigd over de rol van de VVD en de ''usual suspect'' Verdonk.
God, wat komt me dit allemaal de neus uit, inclusief al die scheinheilige users hier die het forum bedelven onder een onophoudelijke stroom rancuneuze diarree.![]()
Enfin, ik neem maar weer eens een langere fok-vakantie, en dan zie ik wel weer.![]()
Waar ik me aan stoor is je onophoudelijke Hitler plaatjes eigenlijk. Je gedraagt je als een betweterig kind.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Het valt nog mee dat De Vries er niet aan vooraf zei "Ik wil vooral niet dat ik nou één of andere gek op een idee breng... maar"quote:Kamerlid De Vries is razend op Verdonk. Volgens haar wordt Hirsi Ali opgejaagd als aangeschoten wild."Als er iets met haar gebeurt, hebben sommige VVD'ers bloed aan hun handen".
Wilders zit al een tijd niet meer bij de VVD. En ik ben wel benieuwd naar zijn reactie op dit alles, hij moet er juist blij mee zijn zou ik denken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, ook binnen de VVD zelf hoor. Zelfs die drol van een Wilders is er niet over te spreken.
Alweer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Yepquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef BdR het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat De Vries er niet aan vooraf zei "Ik wil vooral niet dat ik nou één of andere gek op een idee breng... maar"
Dit klinkt bijna als een verkapte doodsverwensing, of ligt dat nou aan mij..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef RM-rf het volgende:
Om heel eerlijk te zijn ...
Ik denk dat die hele AHA-rel bij voorbaat al opgezet is om Verdonk te beschadigen, en juist met medeweten van VVD'ers die Verdonk graag slechte publiciteit zien halen ....
Kennelijk was het bij AHA al langer bekend dat ze weg zou gaan, en stond een andere baan al klaar, waarbij ze enkel naar een excuus zocht te mogen vertrekken; die heeft zelfs meegewerkt met die documentaire ... maar Verdonk is de enige die volgens mij niet op voorhand wist wàt er precies speelde en die makkelijk op die manier in een val gelokt is.
Gepost door mijn collega in het vorige deel:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En ik ben wel benieuwd naar zijn reactie op dit alles, hij moet er juist blij mee zijn zou ik denken.
quote:Wilders: VVD gaat schandalig om met Hirsi Ali
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Geert Wilders van de Groep Wilders vindt het „schandalig opportunistisch” hoe de VVD omgaat met haar Kamerlid Ayaan Hirsi Ali.
Volgens de ex-VVD'er is het „buiten alle perken” dat minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) eerst zegt dat Hirsi Ali niets te vrezen heeft, vervolgens toch een onderzoek instelt en nu meldt dat ze geen Nederlandse nationaliteit heeft. Wilders is ervan overtuigd dat Verdonk „dit dossier misbruikt” voor de lijsttrekkersverkiezing die binnen de partij gaande is en waarbij de VVD-minister kandidaat is. Ook VVD-vicepremier Gerrit Zalm en partijvoorzitter Jan van Zanen hebben een kwalijke rol gespeeld, aldus Wilders. „Ayaan verdient beter.”
Wilders eist dat ondanks de perikelen rond Hirsi Ali haar beveiliging optimaal blijft zolang ze in Nederland is.
Ruttenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk dat die hele AHA-rel bij voorbaat al opgezet is om Verdonk te beschadigen, en juist met medeweten van VVD'ers die Verdonk graag slechte publiciteit zien halen ....
Kennelijk was het bij AHA al langer bekend dat ze weg zou gaan, en stond een andere baan al klaar, waarbij ze enkel naar een excuus zocht te mogen vertrekken; die heeft zelfs meegewerkt met die documentaire ... maar Verdonk is de enige die volgens mij niet op voorhand wist wàt er precies speelde en die makkelijk op die manier in een val gelokt is.
Jep, het was politiek gezien natuurlijk een verschrikkelijk dilemma. Ofwel ze doet niets met de uitzending en wordt beschuldigd van inconsequentie en vriendjespolitiek. Ofwel ze doet wel iets met de uitzending en wordt beschuldigd van hardvochtigheid en het wegjagen van een eigen VVD-lid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef RM-rf het volgende:
Flikker toch op met die onzinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Yep
Met een hele hoop bloeddorstige vrome moslims in de wereld maakt 't echt niks meer uit wat er nog gezegd wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |