Waarom wist ik dat niet!quote:In 1971 publiceerde hij onder het pseudoniem Hein Wybrand, een bundel erotische verhalen getiteld Het reservaat.
Nee, Docters van Leeuwen was zijn voorganger.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:33 schreef Innisdemon het volgende:
is dit niet die debiel die Eric O. koste wat kost achter de tralies wilde hebben?
wat doet hij tegenwoordig dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, Docters van Leeuwen was zijn voorganger.
Maar sinds hij door Yvonne op de Pier van Scheveningen is aangesproken, heeft zijn leven een nieuwe wendingb gekregen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij is de baas van de authoriteit die twijfelachtige aandelentransacties en zo in de gaten houdt.
Dat was de Wijkerslooth.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:33 schreef Innisdemon het volgende:
is dit niet die debiel die Eric O. koste wat kost achter de tralies wilde hebben?
Autoriteit Financiele Markten, naast beurstransacties valt overigens ook controle op de producten die banken aanbieden daar onder. Hij is onder meer verantwoordelijk voor de financiele bijsluiter die banken en verzekeraars bij hun producten moeten aanbieden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij is de baas van de authoriteit die twijfelachtige aandelentransacties en zo in de gaten houdt.
Dat jij dat nog weetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:44 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar sinds hij door Yvonne op de Pier van Scheveningen is aangesproken, heeft zijn leven een nieuwe wendingb gekregen.
Welke probleempjes dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:32 schreef Neutrino het volgende:
Er waren nog al wat probleempjes rond zijn persoon.
Die zijn nu dus goed begraven.
ik vind hem bijna net zo eng als wijlen duisenberg.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Autoriteit Financiele Markten, naast beurstransacties valt overigens ook controle op de producten die banken aanbieden daar onder. Hij is onder meer verantwoordelijk voor de financiele bijsluiter die banken en verzekeraars bij hun producten moeten aanbieden.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind hem bijna net zo eng als wijlen duisenberg.
Hij was een keer bij Barend en Van Dorp en toen lazen ze wat paragrafen voor. Was nog best literair!quote:
Hij was verliefd op Winny Sorgdrager in de jaren 90. Dat veroorzaakte zo'n schandaal dat persoonlijke aanvallen als reaktie op afwijzing en professionele aanvallen als reaktie op beleid er voor zorgde dat hij zijn baan als Super Procureur-Generaal niet zeker was. Omdat Sorgdrager eindverantwoordelijke was, moest zij opstappen. - Zo was het geloof ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet eigenlijk niks over DvL. Heb ooit geprobeerd Klem in de Draaideur te kijken maar ik zag toch Thom Hoffman in een fatsuite.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |