"Geneigd" EW, "geneigd". Maar ik denk niet dat SCH dit onder een kloon wou posten. Hij sprak gewoon over zichzelf in de 3e persoon. Heel normale stijlfiguur hoor. Julius Caesar deed het ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je verwees naar jezelf in de derde persoon. Een clone zou eerder genijgd zijn naar jou te verwijzen als "SCH".
inderdaad. en ippon wordt ook getolereerd. Maar Martijn heeft wel een vorm van macht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je verwees naar jezelf in de derde persoon. Een clone zou eerder genijgd zijn naar jou te verwijzen als "SCH".
Het blauw zijn van Martijn of een ander maakt niet uit. "Mods zijn users met een kleurtje."
Welke dan? Hij gebruikt zijn knopjes toch niet in die discussies?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
inderdaad. en ippon wordt ook getolereerd. Maar Martijn heeft wel een vorm van macht.
Maar wat vind je van zijn postgedrag dan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het blauw zijn van Martijn of een ander maakt niet uit. "Mods zijn users met een kleurtje."
nee. Maar alleen het hebben van die macht kan een discussie remmen. Je hebt niet alleen macht als je je knopjes gebruikt. Ook al je ze niet gebruikt. Kan zijn dat mensen dat zich aantrekken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welke dan? Hij gebruikt zijn knopjes toch niet in die discussies?
Welnee, onzin.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nee. Maar alleen het hebben van die macht kan een discussie remmen. Je hebt niet alleen macht als je je knopjes gebruikt. Ook al je ze niet gebruikt. Kan zijn dat mensen dat zich aantrekken.
Dat is geen onzin maar wel een heel andere discussie.quote:
Ik ben dat laatste zeker met je eens. Maar zijn modschap heeft er niks mee te maken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is geen onzin maar wel een heel andere discussie.
Modjes moeten zich toch juist aan de regels houden? Martijn doet dat in mijn ogen niet en dat vind ik extra kwalijk omdat hij mod is. Niet dat hij zijn mening geeft, dat vind ik cool: een mening geven![]()
Maar dat doet hij niet, hij blaat telkens weer dingen als: allemaal de schuld van links en Bos is Stalin.
Vind je het niet net wat erger als moderators zich in andermans subforum niet weten te gedragen? Juist mods hebben die verantwoordelijkheid wel vind ik zelf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben dat laatste zeker met je eens. Maar zijn modschap heeft er niks mee te maken.
En dan? Dan hebben we een user die in jouw ogen domme uitspraken doet. Dat doet Ippon bijvoorbeeld ook. En meki ook. Waarom zou Martijn het niet mogen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je het niet net wat erger als moderators zich in andermans subforum niet weten te gedragen? Juist mods hebben die verantwoordelijkheid wel vind ik zelf.
Maar dan halen we het los van zijn modschap. Punt blijft staan.
Het nodigt in dit geval niet uit om tot een prettige discussie te komen, om het maar even netjes te zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:28 schreef SCH het volgende:
Maar wat vind je van zijn postgedrag dan.
OK.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het nodigt in dit geval niet uit om tot een prettige discussie te komen.
Het gaat niet om domme uitspraken - daar doen wij ook vrolijk aan mee. Het gaat om de opeenstapeling en het gebruiken van flames en bashes. Dat Mao-gedoe is echt beneden alle peil.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dan? Dan hebben we een user die in jouw ogen domme uitspraken doet. Dat doet Ippon bijvoorbeeld ook. En meki ook. Waarom zou Martijn het niet mogen?
Mee eens. Maar het is aan de POL mods daar wat van te zeggen, als zij vinden dat het te ver gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat niet om domme uitspraken - daar doen wij ook vrolijk aan mee. Het gaat om de opeenstapeling en het gebruiken van flames en bashes. Dat Mao-gedoe is echt beneden alle peil.
Ja, en om dat ze niet alles zien, wees ik ze er even opquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mee eens. Maar het is aan de POL mods daar wat van te zeggen, als zij vinden dat het te ver gaat.
Zegt mister troll and flame himselfquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:28 schreef SCH het volgende:
Maar wat vind je van zijn postgedrag dan.
Ik vind trouwens wel dat mods een extra verantwoordelijkheid hebben als het gaat om trollen en flamen en posten volgens de faq.
SCH doet in elk geval nog geregeld een poging tot onderbouwen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zegt mister troll and flame himself.
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Nou, er is wel degelijk een fundamenteel verschil tussen SCH en Martijn, hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zegt mister troll and flame himself.
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Ja het verschil tussen links en rechts maar dat maakt de opmerking van MrX1982 niet minder juist.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, er is wel degelijk een fundamenteel verschil tussen SCH en Martijn, hoor.
SCH heeft meestal wel een onderbowukje waarom hij flamed.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja het verschil tussen links en rechts maar dat maakt de opmerking van MrX1982 niet minder juist.
hoe ben jij mod geworden ??quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja het verschil tussen links en rechts maar dat maakt de opmerking van MrX1982 niet minder juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |