Dat doen we toch allemaalquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
beetje winst gemaakt?
ik ga overigens wel shoppen naar een (hoog) redelijk def/ redelijk passen in week 1![]()
wish me luck
Jezus, dat is echt een naaistreek.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:29 schreef twi het volgende:
Lekker stelletje bij Hattrick. Koop je een nieuw jaar voor 19 euro zoveel, krijg je bevestiging van betaling. Paar dagen later is het 25 euro. Nu, nog een paar dagen later krijg ik een bericht dat de betaling toch niet binnen is. Kijk ik op m'n rekening, zijn er zowel 19,50 afgeschreven als bijgeschreven. Ja, nogal logisch, als je het terug gaat storten dan is het niet aangekomenZal me niks verbazen als ik nu gewoon 25 euro moet dokken...
welke passing vorm traint ook verdedigers?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat doen we toch allemaalMijn bankroll is redelijk limited
dus ik ga pas in week 6 eens kijken, gelukkig heb ik ook niet eerder een slot vrij, ben net uitgeshopped in de uitverkoop in week 12
![]()
Voor de cup heb ik geen enkel kans dus ik ga 541 PIC counteren, passen trainen en 9 verdedigers en mijn superspits opstellen.Priceless als ik doorga tegen een 6e div 352 team
Through passes, openingen maken, splijtende passing allemaal hetzelfde voor defs en midfield (85% wordt aangenomen)quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
welke passing vorm traint ook verdedigers?
uitstekend Vleugelspel, redelijk Positiespel zoietsquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
aan welke stats moeten we denken
Nee, speel tegen een team ui VI, met een veel hoger middenveld, en ik train 3-5-2, best kanslose missie. Ik ga piccen, ff TS beetje omhoog helpenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:47 schreef The_Hives het volgende:
maak je kans?
tijd geleden,quote:
Van de 6 trainees zijn er inmiddels 3 naar uitstekend.. blijf ze allemaal nog ff doortrainen. Ben als 6de geeindigt in de competitie. Stadion met een paar stoeltjes vergroot zodat ik ook wat VIP plekken heb. Kost echt een godsvermogen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:06 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
tijd geleden,
team een beetje op orde nu?
Jammie bier nog een uurtje en we gaan weer los!Als ik thuis kom na het zuipen lekker een goed coach aanschaffen!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:17 schreef Flappekz het volgende:
euh. bier! tvp! bier!
niet vergeten hèquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Jammie bier nog een uurtje en we gaan weer los!Als ik thuis kom na het zuipen lekker een goed coach aanschaffen!!!
You wish.Ik ga het ni proberen bij mij staat ie nog op rampzaligquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:34 schreef Yankee_One het volgende:
IK GA MORGEN EEN SUPERPULL DOEN!!!!
ja, wat denk ik ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:37 schreef foetre het volgende:
[..]
You wish.Ik ga het ni proberen bij mij staat ie nog op rampzalig![]()
dus voor jou is een superpull al een waailap met tsi 100quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja, wat denk ik ook eigenlijk.
gemiddelde tsi van mijn yp's dit seizoen kan de 50 niet zijn gepasseerd
neequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:39 schreef foetre het volgende:
[..]
dus voor jou is een superpull al een waailap met tsi 100![]()
Wat zal jij teleurgesteld zijn..quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:34 schreef Yankee_One het volgende:
Prijs: 357kquote:Harry Vermeend (81879461)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 780
Loon: 1 104 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
hij is volgens mij wel net gepopt, maar dat maakt niet zoveel uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:11 schreef Daemon19 het volgende:
Weer zo'n superaankoop!
Ik heb er veel spelers voorbij moeten laten gaan en veel geduld gehad, maar dan heb je ook wat!
[..]
Prijs: 357k
Ik heb waarschijnlijk aan het begin van volgend seizoen zo'n 2 miljoen te besteden aan 3 nieuwe trainees..
Yup.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
hij is volgens mij wel net gepopt, maar dat maakt niet zoveel uit![]()
Nee idd,Ik ben ook op zoek naar zulke spelers maar lastig zoeken voor zulke prijzen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
hij is volgens mij wel net gepopt, maar dat maakt niet zoveel uit![]()
T zou wel achtelijk zijn als je nu meer moet betalen!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:51 schreef twi het volgende:
Is al een mailtje naar order@hattrick.org, ben benieuwd wat ze antwoorden.
quote:Albertus Bromet (70794016)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 490
Loon: 1 120 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Theodorus Mettes (68782609)
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 450
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Dit is de goedkoopste die ik zo zie:quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:22 schreef stefmans het volgende:
Weet hier mischien iemand wat een gemiddelde prijs is voor en Vleugelspeler met Matig Positiespel, zwak passen, Uitstekend vleugel?![]()
ja die gaat ook nog wel een beetje omhoog, maar ik had het meer over een gemiddelde prijsquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:28 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit is de goedkoopste die ik zo zie:
Ronny Eisenberger (91466420)
19 jaar en 80k..
quote:Het openingsbod voor spelers die voor 0 ¤ op de lijst staan, mag niet hoger zijn dan 10000 ¤. Als je toch meer wilt bieden, zul je eerst een bod tot het maximum moeten doen en daar dan met een tweede bod overheen moeten gaan.
en
Je kunt niet meer dan 10 keer de hoogte van het laatste bod bieden. Wil je toch meer bieden, bied dan eerst minder dan de toegestane grens en vervolgens daar weer overheen met een tweede bod
Vage regeltjes..quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:35 schreef foetre het volgende:
Deze koop ik van je deamon
Harry Vermeend (81879461)
Leuke dat bieden
[..]
Dus als ik t goed begrijp : als ik bv opening maken train dan train ik mn verdedigers en mn middenvelders en trainen ze dan voor 85% ????quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Through passes, openingen maken, splijtende passing allemaal hetzelfde voor defs en midfield (85% wordt aangenomen)
Short passes is voor aanvallers en middenvelders (100%)
Ja leuk snel ff edittenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:39 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Vage regeltjes..![]()
En die Eend van een Harry heb ik pas net en die ga ik niet verkopen, maar ik denk dat dat een foutje was en je Albertus bedoelde..
Ze vermoeden het.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus als ik t goed begrijp : als ik bv opening maken train dan train ik mn verdedigers en mn middenvelders en trainen ze dan voor 85% ????![]()
Moet ik je effe overbieden, zodat je nog hoger kan?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja leuk snel ff edittenwant ik deed net nog copy van jou tekst
![]()
Ja is goed met het risico dat je je eigen speler kooptquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:44 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ze vermoeden het.
Het is een vrij nieuwe trainingstype en niet echt een populaire, dus er zijn niet veel details over bekend..
[..]
Moet ik je effe overbieden, zodat je nog hoger kan?![]()
nieuw met ingang van dit seizoen of van t vorige? T klinkt wel interesant!quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:44 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ze vermoeden het.
Het is een vrij nieuwe trainingstype en niet echt een populaire, dus er zijn niet veel details over bekend..
[..]
Belofte je moeder!welke dag is het?zaterdag toch,verloopt ie niet op maandag?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
Foetre zet je rieme nou nog op 5k of hoe zit dat? Belofte maakt schuld!!!![]()
Daar gaat t niet om als jij m er nu al op zet vergeet je t niet ook! Ik zie t al gebeuren dat je m voor 1k koopt terwijl je 5k zou doen!quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Belofte je moeder!welke dag is het?zaterdag toch,verloopt ie niet op maandag?
Zoja dan heb ik tijd zat en geld zat maak je ni druk!![]()
![]()
![]()
Je hebt geen vertrouwen in me he!Groot gelijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om als jij m er nu al op zet vergeet je t niet ook! Ik zie t al gebeuren dat je m voor 1k koopt terwijl je 5k zou doen!![]()
Enigste vacature die op dit moment open staat is de assistent-assistente van bestuurslid Dhr. J-D.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:03 schreef jde_kok het volgende:
Heb net ff gesolliciteerd bij de FOK federatie.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:16 schreef AirRaid het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:17 schreef Cart_man het volgende:
tvp
zo komt het topic wel snel vol jaquote:
Op je vraag of ik winst maakte op die 17 jarige uitstekend: Ik heb hem gehouden. Hij is nu mijn 6e def en goede stand-in bij blessure's. Als hij niet geblesseerd raakt zal hij wel lang blijven. Eind 19 moet hij leuke stat hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
welke passing vorm traint ook verdedigers?
quote:Brieve Bayn
TSI = 19 580, 22 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Wojciech Jantoń
TSI = 34 120, 26 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: wereldklasse Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Snorriequote:Op zaterdag 22 april 2006 23:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
zo komt het topic wel snel vol ja
24 En 27 valt nog wel mee op zich. En ze hebben allebei een aardige conditie, dus dat zit wel knor volgens mij hoor!quote:Op zondag 23 april 2006 01:30 schreef Daemon19 het volgende:
Leuke spelers stef, wat zijn de betaalde prijzen?
Alleen een beetje jammer van de leeftijden..
Na mn bejaardentehuis-debacle (3 oudjes met een hevige blessure eraf binnen 1,5-2 maanden) let ik behoorlijk op leeftijd bij het kopen van nieuwe spelers.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:15 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Enigste vacature die op dit moment open staat is de assistent-assistente van bestuurslid Dhr. J-D.
Dan sta je onder leiding van de assistent van bestuurslid Dhr. J-D, namelijk Mevr. Foetre.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:15 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Enigste vacature die op dit moment open staat is de assistent-assistente van bestuurslid Dhr. J-D.
Dan sta je onder leiding van de assistent van bestuurslid Dhr. J-D, namelijk Mevr. Foetre.
Sponsorgeld met 5300 gezakt naar 42638. Valt best mee.quote:Bartholomäus Wockenfuß (77431220) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 850
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Gezondheid: in orde
Spelmaken: goed Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
lekkere spelerquote:Op zondag 23 april 2006 10:57 schreef Pikhoofd het volgende:
Mijn mooie trainee, 1 van de beste van NL
Jur Wotte
TSI = 6 250, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
200k voor die vent? Is veel te veel joh! Kan je veel leukere spelers voor kopen.quote:Gisteren gekocht voor 200k. Jammer van zijn leeftijd.
Flinke TS hit gehad maar TS is zojuist gereset dus daar heb ik lekker geen last van
voor die uitstekend moest ik 140k betalen en voor de goed slechts 11kquote:Op zondag 23 april 2006 01:30 schreef Daemon19 het volgende:
Leuke spelers stef, wat zijn de betaalde prijzen?
Alleen een beetje jammer van de leeftijden..
future coach?quote:Op zondag 23 april 2006 12:28 schreef jde_kok het volgende:
[..]
200k voor die vent? Is veel te veel joh! Kan je veel leukere spelers voor kopen.
Ben nu ook lid van de FOK Federatie. Kijken of het daar gezellig is. Het forum in ieder geval al wel.
Ik vertrouw het onderste team niet in mijn divisie VIII.771. Die transfers van de laatste dagen zijn raar... 425000 betalen voor een 19 jarige gast met een TSI van 0 is vreemd.
900kquote:Michel Baguet (66740119) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 3 960
Loon: 1 200 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
40kquote:Per Frank Klougart (96784403) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 450
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
195kquote:Antoni Knobloch (95385079) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Een paar mensen die ik ken deden ook mee, 8,2 km toch?quote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef Grumpey het volgende:
net terug van hardlopen in de Batavierenrace
mooie 27e plek van de 321 en een leuke tijd, en nu slapen.....![]()
haakte pas half vier af jahquote:Op zondag 23 april 2006 17:37 schreef fabianf het volgende:
Batafeest was wel ok. Alleen jammer van al die mensen die dan voortijdig afhaken omdat ze zogenaamd de nacht ervoor heel vroeg opmoesten om een stukje te gaan rennen.
Zeik niet zoquote:Op zondag 23 april 2006 02:48 schreef Daemon19 het volgende:
Jezus, mn sponsergeld is vet achteruit gegaan..
Van 44 280 naar 37 163!!
Dat is zo'n beetje een heel seizoen aan sponsergeld weg..
Edit: Heeft de 8e divisie nu ook p/d-duels?
Damn, ben ik er echt zolang uit geweest?!![]()
Ik doelde op een andere forumganger die ik nog hoopte te ontmoeten.quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef Grumpey het volgende:
haakte pas half vier af jahen zat in de nachtploeg dus had avond ervoor helemaal niet geslapen ipv ' vroeger op' zoals de ochtendploeg. tss...
Dat hoop jequote:Op zondag 23 april 2006 18:51 schreef MacMauser het volgende:
Nog een uurtje en dan pullen! Het hattrickmoment van de dag![]()
![]()
Zal wel niet.. je weet hoe vaak je een kutpull hebt... ik ben toch wel zenuwachtig, terwijl ik eigenlijk weet dat het toch weer flut wordquote:
Ik ben de 1equote:Jac Hekelaar (112859435 flink nummer btw) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Matches
Players
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
aardige pull JD... ik durf niet te pullenquote:
quote:Mart Mullenders (112860433)
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:34 schreef Yankee_One het volgende:
als middenvelder neem ik aan. 100-150k denk ik. ligt ook aan zijn loon/tsiquote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Grumpey het volgende:
17 jaar, powerful
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: weak Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Volgens onze joralf 500k, maar ik gok eerder 100k....
Gok allen mee naar de uiteindelijke winst, er staat een gratis pull bier op bij de meet voor de winnaar!
quote:Op zondag 23 april 2006 20:10 schreef One_conundrum het volgende:
Bagger Pull
quote:Emiliano Bocco (111056065)
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 2 000
Loon: 1 104 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mangekyo
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Waardeloze pull!quote:Noah van Reemst
TSI = 20 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and passable leadership abilities [Quick]
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: poor Defending: poor
Scoring: weak Set pieces: solid
Wat kan ik hiervoor vragen?quote:Luuk Joosen (112871057) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 860
Loon: 780 ¤/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Matches
Players
Last 5 IPs
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
mwoah. Ik had er vd week een gekocht met zelfde loon, alleen omgekeerd (goed verdedigen/redelijk passen). Volgens mij telt passen zwaarder mee qua tsi enzo, dus beetje vertekenend om te kijken hoe hoog die zit.quote:
Dat verklaart niet echt de sponsergeldafname van 15-20% bij de meeste..quote:Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef MyImmortal het volgende:
sponsormood is sowieso teruggezet naar content
Ikj vertrouw je wel maar je moet gewoon meteen 5k bieden zoals je belooft hebt!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt geen vertrouwen in me he!Groot gelijkdat kost je 4k , 5k-4k=1k
![]()
het gaat hier om een monster talent neem ik aan?quote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ikj vertrouw je wel maar je moet gewoon meteen 5k bieden zoals je belooft hebt!!!!Dan heb ik zekerheid en iedereen die m wil hebben kan dan altijd nog meer bieden!!!
Jij had beloofd minimaal 5k doe dat dan ook!!!!!!!
![]()
Jawel, want sponsortevredenheid is rechtstreeks gekoppeld aan sponsorgeldquote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat verklaart niet echt de sponsergeldafname van 15-20% bij de meeste..
Ontzettend irritante conversatie tussen de 2 vrindenquote:Op zondag 23 april 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
het gaat hier om een monster talent neem ik aan?![]()
over en speler van 5kquote:Op zondag 23 april 2006 21:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ontzettend irritante conversatie tussen de 2 vrinden
Dat niet stefmans maar all1 een belofte die foetre me heeft gemaakt dan moet ie m ook waarmaken!!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
het gaat hier om een monster talent neem ik aan?![]()
Sorry ruudt 5k is niet veel dat weet ik ook maar tis maar ff dat jullie weten dat foetre soms een hoop belooft en niet doet.quote:Op zondag 23 april 2006 21:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ontzettend irritante conversatie tussen de 2 vrinden
dat ben ik met je eens als je iets beloofd moet je het ook doen, maar dat deze discussie en beetje doelloos is op dit forum moet je toch met mij eens zijnquote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat niet stefmans maar all1 een belofte die foetre me heeft gemaakt dan moet ie m ook waarmaken!!!![]()
![]()
en niet zo lang laten duren!
![]()
![]()
KRENT! Het exacte bedrag raad je nooit precies goed.quote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Grumpey het volgende:
Gok allen mee naar de uiteindelijke winst, er staat een gratis pull bier op bij de meet voor de winnaar!
dat klopt is all1 bedoelt van mij uit om te zien dat foetre soms niet helemaal fair speelt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens als je iets beloofd moet je het ook doen, maar dat deze discussie en beetje doelloos is op dit forum moet je toch met mij eens zijn![]()
maar vecht het dan de volgende keer even op msn uitquote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat klopt is all1 bedoelt van mij uit om te zien dat foetre soms niet helemaal fair speelt.en dus een waarschuwing voor jullie!
![]()
![]()
Moet echt elke scheet die je laat op het forum? Het komt de leesbaarheid niet ten goedequote:Op zondag 23 april 2006 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry ruudt 5k is niet veel dat weet ik ook maar tis maar ff dat jullie weten dat foetre soms een hoop belooft en niet doet.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
maar vecht het dan de volgende keer even op msn uit![]()
Is niet logies op msn hij ging net naar huis!quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
maar vecht het dan de volgende keer even op msn uit![]()
loop met een knuppel naar zijn huis en begin ruiten in te slaan tot hij die 2k meer heeft gebodenquote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Is niet logies op msn hij ging net naar huis!Maar hij wil niet luisteren naar mij!
mischien wel naar jullie!
![]()
quote:Bastiaan Ivens
TSI = 0, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
sorry ben net nieuw wat houdt dit in?quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef maniack28 het volgende:
foetre is niet voor niks genomineerd voor de Berlusconi award
BTW. Ga die awards eens invullen, jullie hebben nog tot woensdag!!!!
[Hattrick] Fok!Hattrick Awards! - Seizoen 17
lolquote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
loop met een knuppel naar zijn huis en begin ruiten in te slaan tot hij die 2k meer heeft geboden![]()
en film het
Stemmen voor de mensen die die bepaalde award verdienen. Staat bij wat ze inhouden.quote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sorry ben net nieuw wat houdt dit in?![]()
Zie ook OP, ieder seizoen reiken we een aantal awards uit en daar kan je nu voor stemmen. Jij kent misschien nog niemand en kan daarom niet echt stemmen, maar een hoop anderen nog wel..quote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sorry ben net nieuw wat houdt dit in?![]()
Lijkt me spannend!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
loop met een knuppel naar zijn huis en begin ruiten in te slaan tot hij die 2k meer heeft geboden![]()
en film het
Je bent er al hartstikke lang bijquote:Op zondag 23 april 2006 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Stemmen voor de mensen die die bepaalde award verdienen. Staat bij wat ze inhouden.
Weet zelf te weinig over alle FOK!Hattrickers om daadwerkelijk te stemmen. Doe ik bij de volgende award wel
nee zijken en beloven is wat anders foetre!!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Lijkt me spannend!!
Ohja hou is op over dit gezeik! Hoe ik een speler koop is mijn zaak of ik nou nu of straks 5000 biedt maak ik zelf uit.![]()
![]()
hij wel maar ik niet en onthoud mezelf van een stem! sorryquote:
Natuurlijk nietquote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn pul van vandaag! :
Wybo Nanninga (112879980)
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Verkoopbaar als iemand spitsen trained????
Pas vanaf redelijkquote:Op zondag 23 april 2006 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn pul van vandaag! :
Verkoopbaar als iemand spitsen trained????
Eindelijk!!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee zijken en beloven is wat anders foetre!!!![]()
betalen moet je!!!!!!
![]()
(maar om iedereen gerust te stellen hou ik er nu over op!
![]()
![]()
[..]
hij wel maar ik niet en onthoud mezelf van een stem! sorry
makkelijk, mijn comp is en lachertjequote:Op zondag 23 april 2006 22:04 schreef maniack28 het volgende:
Nou ist genoeg.. peuters
Ga maar vast bedenken hoe je volgende week gaat winnen
Nee dit wel! :quote:Op zondag 23 april 2006 22:02 schreef Ruudt het volgende:
Hier hou je toch ook niet op?
Geboortedatum: 1976-07-27
Je zou het niet zeggen![]()
Bedenk dan maar hoe ik volgende week ga winnen tegen deze counterhoer:quote:Op zondag 23 april 2006 22:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
makkelijk, mijn comp is en lachertje![]()
Zal ik lager middenveld gaan halen (piccen) en gokken dat ie weer (zoals de afgelopen 7x ofzo) de linkeraanval pakt? Dan hou ik zijn kansen aan die kant tegen en krijgt hij geen counters.. ik scoor wel uit mn events.quote:phoenix rezel
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (zeer hoog)
Linkerverdediging: formidabel (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
leuk woordgrapjequote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Grumpey het volgende:
17 jaar, powerful
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: weak Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Volgens onze joralf 500k, maar ik gok eerder 100k....
edit:
loon 660 euro
TSI: 1020
uiteraard ga ik niet publiekelijk geheimen verspreiden over hoe je een counterhoer moet verslaanquote:Op zondag 23 april 2006 22:55 schreef maniack28 het volgende:
Jullie laten meteen fok! crashen met jullie gezeik
[..]
Bedenk dan maar hoe ik volgende week ga winnen tegen deze counterhoer:
[..]
Zal ik lager middenveld gaan halen (piccen) en gokken dat ie weer (zoals de afgelopen 7x ofzo) de linkeraanval pakt? Dan hou ik zijn kansen aan die kant tegen en krijgt hij geen counters.. ik scoor wel uit mn events.
Of zal ik max middenveld halen en niet piccen en een goeie hele verdedigingslinie neerzetten en dan hopen op een goal?
Of zal ik vasthouden aan mn 3-4-3 met aanvallend voetbal (al dan niet in de richting van zijn zwakke flank).
Zeg het maar![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is uitstekend, al een heel tijdje. Twee weken terug had ik wel een nuttige, met slecht positiespel en goed passen. Die heb ik zelf gehouden, aangezien ik positiespel train.quote:Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, tis maar 5k, als niemand hem koopt of houden of ontslaan, maar op een gegeven moment wordt het vervelend.
Het is ook vrij nutteloos om spelers te pullen als je jeugdopleiding lager dan matig is.
wie het er dichtst bij zit dus...quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
KRENT! Het exacte bedrag raad je nooit precies goed.
quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 01:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
uiteraard ga ik niet publiekelijk geheimen verspreiden over hoe je een counterhoer moet verslaan
VK: Wat bedoel je met hun sterkste kant pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal goed(laag) aanval ofzo, dat heeft vrij weinig zin tegen een uitmuntend (hoog) verdedigingsrating
Dus ik kan hem niet heel erg overpoweren.
Hij heeft een goeie counterrating, dus ik wilde eigenlijk misschien wel een lager middenveld gaan halen. 70%-30% is voor hem wss ideaal, maar 52%-48% is dat een stuk minder.. Ik ga dan wel voor het dichtgooien van mn eigen verdediging, maar dat moet wel lukken. Kan verder ook nog kiezen om creatief te spelen, maar vorige keer kreeg ik daar tegen een counterhufter ook geen extra kansen door...Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Dat wordt een lange dagquote:Hattrick is down for planned maintenance until 13:00 (HT-time).
uhhh....ik hoop dat je bedoelt 48% - 52%, want anders heeft ie nog CA mogelijkheden EN veel balbezit. Ik zou zelf overigens gewoon gaan voor dominatie op middenveld en vleugelaanval. maar goed, moet je wel vleugels hebben.quote:Op maandag 24 april 2006 09:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
VK: Wat bedoel je met hun sterkste kant pakkenIk haal goed(laag) aanval ofzo, dat heeft vrij weinig zin tegen een uitmuntend (hoog) verdedigingsrating
Hij heeft een goeie counterrating, dus ik wilde eigenlijk misschien wel een lager middenveld gaan halen. 70%-30% is voor hem wss ideaal, maar 52%-48% is dat een stuk minder.. Ik ga dan wel voor het dichtgooien van mn eigen verdediging, maar dat moet wel lukken. Kan verder ook nog kiezen om creatief te spelen, maar vorige keer kreeg ik daar tegen een counterhufter ook geen extra kansen door...
Ik heb helaas niet een echte winger.. alleen maar een 37 jarige ervaringspopper. Woensdag speel ik 1 kant met een goeie wingaanval, dus even kijken wat ik dan kan halen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uhhh....ik hoop dat je bedoelt 48% - 52%, want anders heeft ie nog CA mogelijkheden EN veel balbezit. Ik zou zelf overigens gewoon gaan voor dominatie op middenveld en vleugelaanval. maar goed, moet je wel vleugels hebben.
Exactly...quote:Op maandag 24 april 2006 11:30 schreef Grumpey het volgende:
ik niet, vormbehoud is heilig.
quote:
Hangt af van waar hij de beste aanvalsratings heeft. Als hij alleen maar centrale heeft zou ik het eerste doen, is het verspreid over de linie, dan zou ik het tweede doenquote:Op maandag 24 april 2006 11:58 schreef foetre het volgende:
[..]
Thnx,
Zit alleen nog te twijfelen over de opstelling van de achterhoede.
Ik kan nu niet zien wat hij haald in de aanvalratings(ht down) maar dat was ni hoger als zwak.
Ik haal nu volgens Ht ratings LV Goed + CV wonderbaarlijk - RV goed -
Maar als ik de CV's naar de vleugel zet haal ik LV uitstekend + CV uitmuntend - RV uitstekend -
Waar zou de keuze bij jullie van af hangen?
Waarom moet hattrick er nou nu uitleggen had juist vandaag tijd gemaakt om me helemaal in de tegenstander te verdiepen!![]()
Gemiddeld haald hijquote:Op maandag 24 april 2006 12:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hangt af van waar hij de beste aanvalsratings heeft. Als hij alleen maar centrale heeft zou ik het eerste doen, is het verspreid over de linie, dan zou ik het tweede doen
Same here.quote:Op maandag 24 april 2006 11:30 schreef Grumpey het volgende:
ik niet, vormbehoud is heilig.
Ik weet t was gister een beetje dronken sorry mensen!quote:Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, tis maar 5k, als niemand hem koopt of houden of ontslaan, maar op een gegeven moment wordt het vervelend.
Het is ook vrij nutteloos om spelers te pullen als je jeugdopleiding lager dan matig is.
quote:Simeon Alderlieste (112989298)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 760
Wage: 680 ¤/week
Owner: Zandpol Trappers
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: poor Defending: solid
Scoring: poor Set Pieces: poor
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
wat grumpey zegt, je bedoelt 48% voor jou. das trouwens link met inschatten hoor, plus dat t balbezit nooit precies is tijdens een wedstrijd en t dus kan schommelen naar onder de 50% voor hem en m toch counterkansen oplevert.quote:Op maandag 24 april 2006 09:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
VK: Wat bedoel je met hun sterkste kant pakkenIk haal goed(laag) aanval ofzo, dat heeft vrij weinig zin tegen een uitmuntend (hoog) verdedigingsrating
Hij heeft een goeie counterrating, dus ik wilde eigenlijk misschien wel een lager middenveld gaan halen. 70%-30% is voor hem wss ideaal, maar 52%-48% is dat een stuk minder.. Ik ga dan wel voor het dichtgooien van mn eigen verdediging, maar dat moet wel lukken. Kan verder ook nog kiezen om creatief te spelen, maar vorige keer kreeg ik daar tegen een counterhufter ook geen extra kansen door...
als je een pull doet zoals Superweber hierboven kun je wel even teren op die inkomsten, ik wou dat ik zo'n pull hadquote:Op maandag 24 april 2006 14:50 schreef halleekes het volgende:
ik had al beredeneerd dat enkel de nummer 1 in divisie 8 zou promoveren gezien het aantal teams in de 8e klasse en in de 7e klasse. Verder doe ik niet aan YP's, ik heb niet het gevoel dat dat geld opleverd op de LT....correct me if I'm wrong!
neequote:Op maandag 24 april 2006 15:01 schreef halleekes het volgende:
zouden jullie, als je nu nog 0 hebt geinvesteerd in de jeugdopleiding, zou je er dan in gaan investeren?
neequote:Op maandag 24 april 2006 15:01 schreef halleekes het volgende:
zouden jullie, als je nu nog 0 hebt geinvesteerd in de jeugdopleiding, zou je er dan in gaan investeren?
het is leuk voor erbij, die spanningquote:Op maandag 24 april 2006 15:23 schreef halleekes het volgende:
het idee dat het niet echt wat oplevert had ik al wel, maar wordt nu dus bevestigd! Ik houd het lekker op trainingopbrengsten!
quote:José van der Doel (112998920)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: FC Paaaniek
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Wat is dit?quote:24-04-2006 De club zag helaas 1 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
Je fanclub heeft er 5 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 150 ¤ op voor de clubkas.quote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is dit?
Eerst resetten ze je supportersmood ed en vervolgens halen ze daarmee een supporter weg terwijl ze altijd in de wolken zijn
Hèhèhèhèhèquote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef SuperWeber het volgende:
ff voor Grump en die andere Fluitketel...
Ik wil het er niet over hebben ja!
die team-naam lijkt wel heel veel op die van jouquote:Op maandag 24 april 2006 15:25 schreef halleekes het volgende:
aanschouw de jeugdpull van een goede vriend van me.......wat kan ie hiervoor vangen?
[..]
Ach.. wie het laatst lacht lacht het bestquote:Op maandag 24 april 2006 15:32 schreef -J-D- het volgende:
Spijtig dat de arrogantie van NL van Feyenoord won, idd
En op dit moment zijn wij degene die lachenquote:Op maandag 24 april 2006 15:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ach.. wie het laatst lacht lacht het best
klopt...we spelen samen in een zaalvoetbal team dat we fc paniek noemen.....en hij was eerder bezig met HT....maar ik wist dat niet en had dus een jaar later ongeveer dezelfde naam gekozen zonder dat ik op de hoogte was van fc paaaaaniek.quote:Op maandag 24 april 2006 15:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
die team-naam lijkt wel heel veel op die van jou![]()
mooie speler hij zit volgens mij wel heel laag, en jammer van zijn conditie maar die is veel eurie waard jaquote:Op maandag 24 april 2006 15:39 schreef halleekes het volgende:
maar wat vinden jullie van de trainee die ik net gepost had....10 berichten geleden?
een YP kan niet hoog zitten in uitstekend (althans dat is mij ooit verteld)quote:Op maandag 24 april 2006 15:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
mooie speler hij zit volgens mij wel heel laag, en jammer van zijn conditie maar die is veel eurie waard ja![]()
of hoog scoren hequote:Op maandag 24 april 2006 15:42 schreef halleekes het volgende:
[..]
een YP kan niet hoog zitten in uitstekend (althans dat is mij ooit verteld)
Klopt, maximaal +1 geloof ikquote:Op maandag 24 april 2006 15:42 schreef halleekes het volgende:
[..]
een YP kan niet hoog zitten in uitstekend (althans dat is mij ooit verteld)
edit:/ Ik hoor net +3 dan zal dat wel kloppen.quote:
dan moet je die oudjes ook weg doenquote:Op maandag 24 april 2006 16:58 schreef truStie het volgende:
Er is gewoon een speler van mij in een skill gezakt.. hoe durft ieOp maandag nog wel
Same here..quote:Op maandag 24 april 2006 16:58 schreef truStie het volgende:
Er is gewoon een speler van mij in een skill gezakt.. hoe durft ieOp maandag nog wel
Hij staat al sinds zaterdag in de verkoop..quote:Op maandag 24 april 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
dan moet je die oudjes ook weg doen![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Yankee_One het volgende:
Ehm daemon
Een 34-jarige speler die zegt:
PM: +12! I'm almost good PM!! And I have passable experience and good passing!
Misschien dat Foetre hier in trapt...
Mijn gemiddelde leeftijd is 25quote:Op maandag 24 april 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
dan moet je die oudjes ook weg doen![]()
Dat probleem heb ik ook....draai goed verlies op tweewekelijkse basis. En ik investeer niet eens in de jeugd.quote:Op maandag 24 april 2006 18:50 schreef maniack28 het volgende:
+/- 34k stijging van mn hoofdspelers, daarbij opgeteld kom ik totaal ongeveer op 45k stijging dus idd 110k per week. Hopelijk stijgt mijn sponsorgeld volgende week weer, want ik maak momenteel slechts 20k winst per 2 weken en dat wordt met de loonstijging dus 60k verlies per 2 weken (denk ik even zo snel gerekend)
Hehe... ik heb denk ik een te klein stadion straks.. slechts 30k terwijl anderen op mijn niveau al op 40k zitten. Daardoor maak je op 2 wekelijkse basis minder verlies (maar moet je wel eerst investeren). Ik zie straks wel hoe het met 30k gaat en of ik nog 800k ga investeren in een 40k stadionnetje..quote:Op maandag 24 april 2006 18:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook....draai goed verlies op tweewekelijkse basis. En ik investeer niet eens in de jeugd.
quote:
Ik weet t was gister een beetje dronken sorry mensen!quote:Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
Ja ach he, je moet toch wat..quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Yankee_One het volgende:
Ehm daemon
Een 34-jarige speler die zegt:
PM: +12! I'm almost good PM!! And I have passable experience and good passing!
Misschien dat Foetre hier in trapt...
ik wil graag even kijken voor je maar wat onderaan pagina 4 is hangt af van je instellingenquote:Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef stefmans het volgende:
heeft iemand een idee hoe dat ik mijn bekertegenstander kan pakken zie pagina 4 helemaal onderaan![]()
Zal bij de meeste pagina 8 zijn..quote:Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef stefmans het volgende:
heeft iemand een idee hoe dat ik mijn bekertegenstander kan pakken zie pagina 4 helemaal onderaan![]()
quote:Ratings van mijn tegenstander in de beker:
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Mijn ratings: ( maar er zitten veel wijzingen tussen 2 uitstekend aanvallers en goed keeper en 1 uitstekend winger)
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
moeilijk![]()
Edit: Mijn middenveld is woensdag veel hoger als ik met 3 centrale middenvelders speel. Ik gok dat ik dan op slecht hoog zit![]()
dat is hem jaquote:
ik speel normaal 3-5-2 ja, maar ik kan dus gewoon mijn 2 wingers TM zetten, ik weet wel zeker dat ik dan een hoger middenveld haalquote:Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef komrad het volgende:
en nu het antwoord:
ik weet niet welk systeem je speelt maar uitgaande van een 442?? met 3 inners (dus slecht hoog MF) ben je nog steeds de underdog. Ik durf echter zo geen % aan te geven of hoe je dit op kan lossen, daar ken ik je team te weinig voor. Het lijkt me dat 352 met wingers TM een optie kan zien om het MF te winnen, iets wat je een grote kans op de wisnt zou geven. Je moet echter dan wel zeker weten dat je het MF wint want anders gaat het hard fout
ik ga de beker proberen, na 3x de 1ste ronden tegen veel betere teams eruit te hebben gelegen moet ik deze keer tegen een makkelijkere tegenstander maar eens in ronde 2 komenquote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef komrad het volgende:
dan zijn afwegingen die je zelf moet maken is maar net wat je zelf het meest belangrijk vindt
Ah ben dus niet de enigequote:
meld zich, eveneens een tegenstander van 2 divisies hogerquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:05 schreef macondo het volgende:
hmmm nog meer kansloze cupfighters hier woensdag? Ik mag tegen twee divisies hoger, dus PIC en 5-4-1 op de counter.. Maar trainen, ik las dat iemand op passen ging trainen voor een weekje voor alle verdedigers. Werkt dat een beetje, is een weekje niet gewoon volkomen zinloos?
*ook* 5-3-2 counter. Moet wel hele leuke verdediging opbrengen die zijn aanval tegenhoudt. Middenveld ga ik er dik aan en mijn aanval kan ook geen potten breken. Daarom maar een redelijk leider + ervaring erin en hopen dat hij net omhoog gaat met die 2 beker punten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:12 schreef AirRaid het volgende:
[..]
meld zich, eveneens een tegenstander van 2 divisies hoger
Ik ga voor een 0-0 door via penalties,ik haal waardeloos ++ tegen een matig ++ middenveldquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:12 schreef AirRaid het volgende:
[..]
meld zich, eveneens een tegenstander van 2 divisies hoger
Hopen op (zoals je zelf al zei) 0-0 en dan winnen met penalties!!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ga voor een 0-0 door via penalties,ik haal waardeloos ++ tegen een matig ++ middenveld
Maar zijn aanval (zwak++) kan mijn verdediging (wonderbaarlijk--) nooit aan.
dat hoop ik dan
tamelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:05 schreef macondo het volgende:
hmmm nog meer kansloze cupfighters hier woensdag? Ik mag tegen twee divisies hoger, dus PIC en 5-4-1 op de counter.. Maar trainen, ik las dat iemand op passen ging trainen voor een weekje voor alle verdedigers. Werkt dat een beetje, is een weekje niet gewoon volkomen zinloos?
Nee dan verlies je de training in die week....quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:18 schreef macondo het volgende:
Hmmm die paar def trainingen opofferen is me wel wat gortig... En nog een kort vraagje tussendoor.. een 5-5-0 opstelling, gaat dat geaccepteerd worden en werkt het een beetje?
dus puur voor de training kan het welquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:04 schreef maniack28 het volgende:
5-5-0 kan wel...
maar dan wel max 3 inner defs en 3 inner mids, dus wel met wingers en wingbacks. Het enige wat je niet krijgt is ervaring met die opstelling dus je organisatie zal dalen en je middenveldrating dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |