mwoah. Ik had er vd week een gekocht met zelfde loon, alleen omgekeerd (goed verdedigen/redelijk passen). Volgens mij telt passen zwaarder mee qua tsi enzo, dus beetje vertekenend om te kijken hoe hoog die zit.quote:
Dat verklaart niet echt de sponsergeldafname van 15-20% bij de meeste..quote:Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef MyImmortal het volgende:
sponsormood is sowieso teruggezet naar content
Ikj vertrouw je wel maar je moet gewoon meteen 5k bieden zoals je belooft hebt!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt geen vertrouwen in me he!Groot gelijkdat kost je 4k , 5k-4k=1k
![]()
het gaat hier om een monster talent neem ik aan?quote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ikj vertrouw je wel maar je moet gewoon meteen 5k bieden zoals je belooft hebt!!!!Dan heb ik zekerheid en iedereen die m wil hebben kan dan altijd nog meer bieden!!!
Jij had beloofd minimaal 5k doe dat dan ook!!!!!!!
![]()
Jawel, want sponsortevredenheid is rechtstreeks gekoppeld aan sponsorgeldquote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat verklaart niet echt de sponsergeldafname van 15-20% bij de meeste..
Ontzettend irritante conversatie tussen de 2 vrindenquote:Op zondag 23 april 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
het gaat hier om een monster talent neem ik aan?![]()
over en speler van 5kquote:Op zondag 23 april 2006 21:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ontzettend irritante conversatie tussen de 2 vrinden
Dat niet stefmans maar all1 een belofte die foetre me heeft gemaakt dan moet ie m ook waarmaken!!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
het gaat hier om een monster talent neem ik aan?![]()
Sorry ruudt 5k is niet veel dat weet ik ook maar tis maar ff dat jullie weten dat foetre soms een hoop belooft en niet doet.quote:Op zondag 23 april 2006 21:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ontzettend irritante conversatie tussen de 2 vrinden
dat ben ik met je eens als je iets beloofd moet je het ook doen, maar dat deze discussie en beetje doelloos is op dit forum moet je toch met mij eens zijnquote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat niet stefmans maar all1 een belofte die foetre me heeft gemaakt dan moet ie m ook waarmaken!!!![]()
![]()
en niet zo lang laten duren!
![]()
![]()
KRENT! Het exacte bedrag raad je nooit precies goed.quote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Grumpey het volgende:
Gok allen mee naar de uiteindelijke winst, er staat een gratis pull bier op bij de meet voor de winnaar!
dat klopt is all1 bedoelt van mij uit om te zien dat foetre soms niet helemaal fair speelt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens als je iets beloofd moet je het ook doen, maar dat deze discussie en beetje doelloos is op dit forum moet je toch met mij eens zijn![]()
maar vecht het dan de volgende keer even op msn uitquote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dat klopt is all1 bedoelt van mij uit om te zien dat foetre soms niet helemaal fair speelt.en dus een waarschuwing voor jullie!
![]()
![]()
Moet echt elke scheet die je laat op het forum? Het komt de leesbaarheid niet ten goedequote:Op zondag 23 april 2006 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry ruudt 5k is niet veel dat weet ik ook maar tis maar ff dat jullie weten dat foetre soms een hoop belooft en niet doet.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
maar vecht het dan de volgende keer even op msn uit![]()
Is niet logies op msn hij ging net naar huis!quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
maar vecht het dan de volgende keer even op msn uit![]()
loop met een knuppel naar zijn huis en begin ruiten in te slaan tot hij die 2k meer heeft gebodenquote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Is niet logies op msn hij ging net naar huis!Maar hij wil niet luisteren naar mij!
mischien wel naar jullie!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |