Die is uitstekend, al een heel tijdje. Twee weken terug had ik wel een nuttige, met slecht positiespel en goed passen. Die heb ik zelf gehouden, aangezien ik positiespel train.quote:Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, tis maar 5k, als niemand hem koopt of houden of ontslaan, maar op een gegeven moment wordt het vervelend.
Het is ook vrij nutteloos om spelers te pullen als je jeugdopleiding lager dan matig is.
wie het er dichtst bij zit dus...quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
KRENT! Het exacte bedrag raad je nooit precies goed.
quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 01:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
uiteraard ga ik niet publiekelijk geheimen verspreiden over hoe je een counterhoer moet verslaan
VK: Wat bedoel je met hun sterkste kant pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal goed(laag) aanval ofzo, dat heeft vrij weinig zin tegen een uitmuntend (hoog) verdedigingsrating
Dus ik kan hem niet heel erg overpoweren.
Hij heeft een goeie counterrating, dus ik wilde eigenlijk misschien wel een lager middenveld gaan halen. 70%-30% is voor hem wss ideaal, maar 52%-48% is dat een stuk minder.. Ik ga dan wel voor het dichtgooien van mn eigen verdediging, maar dat moet wel lukken. Kan verder ook nog kiezen om creatief te spelen, maar vorige keer kreeg ik daar tegen een counterhufter ook geen extra kansen door...Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Dat wordt een lange dagquote:Hattrick is down for planned maintenance until 13:00 (HT-time).
uhhh....ik hoop dat je bedoelt 48% - 52%, want anders heeft ie nog CA mogelijkheden EN veel balbezit. Ik zou zelf overigens gewoon gaan voor dominatie op middenveld en vleugelaanval. maar goed, moet je wel vleugels hebben.quote:Op maandag 24 april 2006 09:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
VK: Wat bedoel je met hun sterkste kant pakkenIk haal goed(laag) aanval ofzo, dat heeft vrij weinig zin tegen een uitmuntend (hoog) verdedigingsrating
Dus ik kan hem niet heel erg overpoweren.
Hij heeft een goeie counterrating, dus ik wilde eigenlijk misschien wel een lager middenveld gaan halen. 70%-30% is voor hem wss ideaal, maar 52%-48% is dat een stuk minder.. Ik ga dan wel voor het dichtgooien van mn eigen verdediging, maar dat moet wel lukken. Kan verder ook nog kiezen om creatief te spelen, maar vorige keer kreeg ik daar tegen een counterhufter ook geen extra kansen door...
Ik heb helaas niet een echte winger.. alleen maar een 37 jarige ervaringspopper. Woensdag speel ik 1 kant met een goeie wingaanval, dus even kijken wat ik dan kan halen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uhhh....ik hoop dat je bedoelt 48% - 52%, want anders heeft ie nog CA mogelijkheden EN veel balbezit. Ik zou zelf overigens gewoon gaan voor dominatie op middenveld en vleugelaanval. maar goed, moet je wel vleugels hebben.
Exactly...quote:Op maandag 24 april 2006 11:30 schreef Grumpey het volgende:
ik niet, vormbehoud is heilig.
quote:
Hangt af van waar hij de beste aanvalsratings heeft. Als hij alleen maar centrale heeft zou ik het eerste doen, is het verspreid over de linie, dan zou ik het tweede doenquote:Op maandag 24 april 2006 11:58 schreef foetre het volgende:
[..]
Thnx,
Zit alleen nog te twijfelen over de opstelling van de achterhoede.
Ik kan nu niet zien wat hij haald in de aanvalratings(ht down) maar dat was ni hoger als zwak.
Ik haal nu volgens Ht ratings LV Goed + CV wonderbaarlijk - RV goed -
Maar als ik de CV's naar de vleugel zet haal ik LV uitstekend + CV uitmuntend - RV uitstekend -
Waar zou de keuze bij jullie van af hangen?
Waarom moet hattrick er nou nu uitleggen had juist vandaag tijd gemaakt om me helemaal in de tegenstander te verdiepen!![]()
Gemiddeld haald hijquote:Op maandag 24 april 2006 12:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hangt af van waar hij de beste aanvalsratings heeft. Als hij alleen maar centrale heeft zou ik het eerste doen, is het verspreid over de linie, dan zou ik het tweede doen
Same here.quote:Op maandag 24 april 2006 11:30 schreef Grumpey het volgende:
ik niet, vormbehoud is heilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |